دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو چگونه است؟

دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو چگونه است؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 9 دقیقه
فهرست محتوا

سامانه مالی لندو با همکاری بانک آینده وام خرید کالا و خدمات به متقاضیان ارائه می‌دهد. این سامانه که از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از اولین مجموعه‌ها در حوزه خرید اقساطی آنلاین محسوب می‌شود. در حال حاضر، لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا بدون ضامن، آن هم به صورت کاملاً آنلاین در اختیار افراد قرار می‌دهد. بنابراین متقاضیان با افتتاح حساب در بانک آینده، ایجاد حساب کاربری در سایت لندو و انجام دیگر مراحل درخواست وام، می‌توانند کالا یا خدمات مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه کنند. برای اطلاع از چگونگی دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو، حتماً این مطلب را به‌طور کامل مطالعه کنید.

نحوه دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو

همان‌طور که گفتیم، مشتریان لندو و دارندگان حساب در بانک آینده می‌توانند برای وام خرید کالا بدون ضامن درخواست خود را در سامانه مالی لندو ثبت کنند. در واقع مسیر دریافت وام خرید کالا بانک آینده، وارد شدن به این سامانه است و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست. بنابراین رانندگی در خیابان‌های پرترافیک برای رسیدن به بانک، گرفتن شماره نوبت، منتظر ماندن و انجام کاغذبازی‌های مرسوم را فراموش کنید. به‌جای انجام این مراحل زمان‌‌بر حضوری، وارد صفحه وام خرید کالا شوید و به صورت آنلاین درخواست خودتان را ثبت کنید. کل فرآیند وام فوری لندو، یعنی از درخواست تا دریافت به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود. حتی برای امضای قرارداد یا خرید سفته هم باید به صورت آنلاین اقدام کنید. در ادامه در مورد مراحل دریافت این وام بیشتر توضیح خواهیم داد.

وام خرید کالا بانک آینده

حتما بخوانید:  صفر تا صد دریافت وام از لندو آنلاین شد! خرید و امضای سفته در پلتفرم بانک آینده

مراحل دریافت وام خرید کالا بدون ضامن از لندو

بعد از وارد شدن به سایت لندو، در صورتی که قبلاً مشتری این سامانه نبوده‌اید، باید یک حساب کاربری برای خودتان بسازید تا بتوانید مراحل ثبت‌نام وام خرید کالا بانک آینده را تکمیل کنید. تمامی مراحل این ثبت‌نام به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان با یک گوشی هوشمند و از طریق اتصال به اینترنت، در هرنقطه از ایران می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. در ادامه به مراحل دریافت این وام اشاره خواهیم کرد.

  • پیش از هرچیز باید از قیمت روز کالای مورد نظرتان و موجود بودن آن در میان حداقل یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با لندو مطمئن شوید. بنابراین پیش از ثبت درخواست باتوجه به نوع کالا و قیمت آن، یک فروشگاه را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد نوبت به مشخص کردن مبلغ وام و مدت زمان تسویه می‌رسد. بنابراین باید وارد صفحه ثبت درخواست وام شوید.
  • بعد از وارد شدن به حساب کاربری و ثبت درخواست، باید مدارک خواسته‌شده را در سایت آپلود کنید. بعد از آپلود مدارک و وارد کردن شماره همراه ثبت‌شده به‌نام متقاضی و همچنین کد ملی، درخواست شما وارد فرآیند اعتبارسنجی خواهد شد.
  • همان‌طور که گفتیم، این وام طی همکاری لندو و بانک آینده به متقاضیان داده می‌شود. بنابراین لازم است که در بانک آینده یک حساب به‌نام شما وجود داشته باشد. اگر در این بانک حساب ندارید، می‌توانید به‌جای مراجعه حضوری، از طریق اپلیکیشن کیلید به صورت آنلاین افتتاح حساب خودتان را انجام دهید.
  • در فرآیند دریافت وام باید قرارداد تنظیم‌شده توسط لندو را امضا کنید. باتوجه به آنلاین بودن کل مراحل درخواست تا دریافت وام، در این مرحله هم به مراجعه حضوری نیازی نیست. با دانلود و نصب اپلیکیشن آینده‌ساین به راحتی می‌توانید امضای الکترونیکی خودتان را در یک محیط امن ثبت کنید و در زمان امضا از آن استفاده کنید.
  • ارائه وام خرید کالا بدون ضامن و چک یکی از امتیازات خرید اقساطی از طریق لندو محسوب می‌شود. بعد از حذف چک و معرفی ضامن، ارائه یک فقره سفته تنها ضمانتی است که لندو از شما دریافت خواهد کرد. خرید سفته هم مثل دیگر مراحل وام خرید اقساطی لندو به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای خرید سفته الکترونیکی باید از پلتفرم امن بانکی استفاده کنید. به همین منظور باید وارد سامانه سفته و برات الکترونیکی بانک آینده شوید. بعد از تکمیل اطلاعات و ثبت امضا به صورت الکترونیکی، یک فقره سفته به‌عنوان ضمانت به‌نام شما صادر خواهد شد.
  • در مرحله آخر بعد از تأیید اعتبارسنجی، امضای قرارداد و سفته باید پیش‌پرداخت را واریز کنید. بعد از تأیید پرداخت، کد تخفیف صددرصدی به ارزش مبلغ وام درخواستی شما دراختیارتان خواهد بود. با این کد وارد سایت فروشگاه مورد نظرتان شوید و بعد از ثبت سفارش هزینه کالا را بپردازید.
اگر فروشگاه منتخب شما تیمچه است:
بعد از ساخت حساب کاربری در فروشگاه تیمچه، یک کیف پول الکترونیکی برایتان تعریف می‌شود. بعد از تأیید درخواست وام، این کیف به اندازه مبلغ درخواستی شما شارژ خواهد شد. بنابراین در زمان پرداخت وجه دیگر نیازی به وارد کردن کد خرید اقساطی نیست. فقط باید به جای درگاه بانکی، روش کیف پول را انتخاب کنید تا با کمک وام خرید کالا بانک آینده که از طریق لندو دریافت کرده‌اید، هزینه سبد نهایی خودتان در فروشگاه بپردازید.

وام خرید کالا بانک آینده

حتما بخوانید:  سفته الکترونیکی یا همان سفته آنلاین چیست و چه طور می‌توان آن را خریداری کرد؟

مزایای دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو چیست؟

همان‌طور که گفتیم، وام لندو مخصوص خرید اقساطی کالا و خدمات است و فرآیند درخواست تا دریافت به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود. بنابراین متقاضیان وام خرید کالا بانک آینده باید از طریق سامانه لندو برای دریافت این وام اقدام کنند. درخواست وام از طریق سامانه آنلاین مزایای متعددی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • آنلاین بودن کل فرآیند و عدم نیاز به مراجعه حضوری، اولین مزیت این وام است. بدون آن‌که درگیر ترافیک خیابان و کاغذبازی‌های مرسوم بانکی شوید، درخواست‌تان را با چند کلیک ثبت می‌کنید.
  • ارائه وام خرید کالا بدون ضامن و چک از دیگر مزیت‌های وام لندو نسبت به تسهیلات مرسوم بانکی است. متقاضی به‌جای آن‌که به دنبال فراهم کردن چک و همین‌طور معرفی یک شخص معتبر با شغل رسمی به‌عنوان ضامن باشد، با تهیه یک فقره سفته می‌تواند از لندو وام دریافت کند.
  • به دلیل آنلاین بودن همه مراحل دریافت وام خرید کالا بانک آینده از لندو، متقاضیان باید به‌جای سفته کاغذی، سفته الکترونیکی از پلتفرم امن بانکی تهیه کنند. بنابراین حتی برای تهیه سفته هم به مراجعه حضوری نیازی نیست.
  • با آنلاین شدن همه مراحل وام لندو، متقاضی دیگر مجبور نیست زمانی را برای امضای قرارداد اختصاص دهد و منتظر پیک این سامانه برای امضای اوراق باشد. در واقع وام‌گیرنده با ثبت امضای الکترونیکی در اپلیکیشن آینده‌ساین به راحتی می‌تواند بدون مراجعه حضوری مدارک را امضا کند.
  • از دیگر مزیت‌های وام خرید کالا بدون ضامن لندو، امکان ثبت‌نام در تمام نقاط ایران است. در واقع به دلیل آنلاین شدن تمام مراحل وام و عدم نیاز به مراجعه حضوری، متقاضیان در همه شهرهای ایران می‌توانند درخواست خود را در سامانه لندو ثبت کنند.
  • همان‌طور که گفتیم، کد تخفیف صدردصدی به ارزش وام درخواستی که لندو در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، مخصوص خرید آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این سامانه است. اما در بین مجموعه‌هایی که با لندو همکاری می‌کنند، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدماتی مثل بیمه، آموزشی، درمانی، گردشگری و… وجود دارند. بنابراین متقاضیان  علاوه بر خرید اقساطی گوشی، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، طلا و… می‌توانند با وام لندو هزینه بیمه، بلیت هواپیما، اقامت در سفر و… را هم بپردازند.
  • تمام متقاضیان تا 5 روز برای واریز اقساط در اول هر ماه فرصت دارند و در طی این مدت جریمه‌ای برای آن‌ها لحاظ نخواهد شد. البته خوش‌حساب بودن در لندو، اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل معیاری باعنوان نمره اعتبار در این سامانه تعریف شده است تا متقاضیان بتوانند در صورت پرداخت به موقع اقساط و داشتن نمره اعتبار بالای 300 از پرداخت جریمه دیرکرد در مواقع احتمالی معاف شوند. در واقع اگر مشتریان خوش‌حساب با نمره اعتبار بالا، برخلاف همیشه نتوانند به موقع قسط خود را در بازه 5 روزه سرماه بپردازند، لندو از این تأخیر چشم‌پوشی خواهد کرد.
حتما بخوانید:  نحوه محاسبه جریمه دیرکرد پرداخت اقساط در لندو

آسان‌تر شدن فرآیند خرید اقساطی با لندو

لندو با توجه به نیاز مشتریان خود به سراغ برترین مجموعه‌های فروش کالا و خدمات رفته است تا افراد بتوانند بدون محدویت در انتخاب، با خیال راحت خرید اقساطی را تجربه کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک کالای منحصربه‌فرد یا بهره‌مندی از خدمات شهروندی هستید، می‌توانید وارد سایت لندو شوید، نگاهی به فهرست فروشگاه‌های آن بیندازید و برای ثبت درخواست وام اقدام کنید.

سوالات متداول

1ـ چگونه می‌توانیم وام خرید کالا بانک آینده را دریافت کنیم؟

برای دریافت وام خرید کالا بانک آینده باید وارد سایت لندو شوید و یک حساب کاربری به نام خودتان بسازید. بعد از ساخت حساب کاربری باید میزان مبلغ وام درخواستی را مشخص کنید و سپس به سراغ انجام باقی مراحل فرآیند درخواست وام بروید.

2ـ برای دریافت وام خرید کالا بانک آینده به چه ضامنی نیاز داریم؟

این وام بدون ارائه چک و معرفی ضامن داده می‌شود. اما ارائه یک فقره سفته الزامیست. در فرآیند دریافت وام خرید کالا از لندو که با همکاری بانک آینده داده می‌شود، می‌توانید سفته را به صورت آنلاین از پلتفرم امن بانکی تهیه کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0
مجید خزایی ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

با عرض خسته نباشید اینجانب مجید خزایی معلول شدید از کارافتاده تقاضای وام ۱۵ میلیونی خرید کالا دارم با نهایت سپاس

آیت الله کریمی ۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نظر من در این خصوص خوبه مورد پسند می باشد

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

    سلام، وقت بخیر.
    سپاس‌گزاریم از لطفتون.

مرضیه روستایی ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

سلام جسارتا چه کالاهایی میتوان خرید کرد؟

جلوه ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

باسلام
من میخوام وام رو ازاد خرج کنم نمیشه؟
و فروشگاه ها رو من نمیشناسم هرکدوم رو بزنیم حتما باید از همونجا خرید کنیم؟