معرفی وام بانک مهر ایران (وام 200 میلیونی) با بهترین شرایط

معرفی وام بانک مهر ایران (وام 200 میلیونی) با بهترین شرایط
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

تورم و قیمت‌های سرسام آور در جامعه باعث شده است که دریافت وام، یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت سطح زندگی باشد. چون شما با دریافت وام و پرداخت اقساط آن نیازی به پول یک‌جا برای خرید مسکن، خودرو، کالا و… نخواهید داشت. ضمن اینکه با برنامه‌ریزی مالی می‌توانید بودجه مورد نظرتان را به طور همزمان برای چندین کار، مصرف کنید. یکی از این تسهیلات بانکی که به تازگی توسط بانک مرکزی اعلام و تصویب شده، وام 200 میلیونی بانک مهر ایران است. برای اینکه از جزئیات این وام، شرایط و مدارک مورد نیاز آن مطلع شوید، با ما همراه باشید. 

جزئیات وام 200 میلیونی بانک مهر ایران

در اواخر سال ۱۴۰۰، بانک مرکزی بخشنامه وام 200 میلیونی را تصویب و تایید کرد. در همین راستا بانک مهر ایران، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی خود را به افراد واجد شرایط اعطا می‌کند. لازم به ذکر است که سقف این تسهیلات تا سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، رقم آن به 200 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است (نظر شما درمورد مبلغ افزایش این وام چیست؟ آیا با وجود تورم و گرانی این روزها، ۲۰۰ میلیون تومان وام کافی است؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌‌های این مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید). حالا که از جزییات این تسهیلات و مبلغ وام مطلع شدید، وقتش رسیده که از شرایط دریافت وام هم آگاه شوید تا اگر از واجدین شرایط هستید، با خیال راحت برای دریافت این تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کنید. پیش از می‌توانید به انواع وام بانک مسکن هم فکر و از تسهیلات آن برای خرید خانه و یا تعمیر آن استفاده کنید. چرا که تسهیلات بانک مسکن هم شرایط نسبتا مناسبی دارد.

حتما بخوانید:  وام بانک مسکن 1403 / بررسی انواع وام مسکن و شرایط دریافت وام

شرایط دریافت وام بانک مهر ایران چیست؟

از ‌آن جایی که معمولا افراد زیادی برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام می‌کنند، بهتر است حتما از واجدین شرایط باشید تا هم به راحتی وام خود را دریافت کنید، هم درگیر فرآیند کسل‌کننده سلسه‌مراتب بانکی نشوید. شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران به شرح زیر است:

  • در بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید؛ 
  • در بانک سپرده‌گذاری کنید و مدت ۳ ماه از خواب سپرده شما بگذرد؛
  • ۳ ضامن رسمی به بانک معرفی کنید؛
  • به عنوان متقاضی وام، اصلا چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی نداشته باشید؛
  • مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی کنید؛
  • در نهایت ارائه این تسهیلات، به بودجه شعب و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد؛

حتما حواستان باشد که موقع درخواست وام، انواع تسهیلات بانکی را بررسی کنید تا بهترین تسهیلات را انتخاب و شرایط راحت‌تری را تجربه کنید. برای اینکه از وام‌های بانکی دیگر غافل نمانید، همین حالا وارد صفحه وام بانکی در بلاگ لندو شوید و درباره آن مفصل بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید. همچنین اگر انتخابتان وام قرض‌الحسنه مهر ایران است، از شرایط سود و بازپرداخت آن هم مطلع شوید تا با دید بازتری به شعب این بانک مراجعه و درخواست وام 200 میلیونی خود را مطرح کنید.

شرایط بازپرداخت وام بانک مهر ایران

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام بانک مهر ایران 

طرح وام 200 میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد و حداکثر زمان پرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. یعنی شما در هر ماه تقریبا مبلغی معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌پردازید. البته لازم به ذکر است که تا سال گذشته، مدت زمان بازپرداخت اقساط توسط بانک مهر ایران، ۳۶ ماهه تعیین می‌شد که خوشبختانه از سال جدید باتوجه به افزایش مبلغ وام، مدت بازپرداخت اقساط هم زیاد شده است. پس اگر تمایل دارید از این تسهیلات بانکی استفاده کنید، با مراجعه به شعب بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید و بعد از ۳ ماه درخواست وام دهید. 

پیرو افزایش وام قرض‌الحسنه بانک مهر ایران از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان، خالی از لطف نیست که بدانید، سقف وام اشتغال‌زایی در بانک مهر ایران، از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است. 

حالا که صحبت از وام اشتغال‌زایی شد؛ ما تصمیم گرفتیم خیلی مختصر درباره سایر تسهیلات بانک مهر ایران صحبت کنیم و شرایط آن‌ها را بررسی کنیم.

۳ نمونه از سایر تسهیلات بانک مهر ایران

بانک مهر ایران هم مانند سایر بانک‌ها و سامانه‌های مالی علاوه بر وام 200 میلیونی، انواع وام و تسهیلات را ارائه می‌دهد که شما می‌‌توانید با افزایش سطح دانش خود در این باره، برای دریافت هرکدام از آن‌ها که واجد شرایط هستید، اقدام کنید. ما ۳ نمونه از طرح‌های بانک مهر ایران را بررسی کرده‌ایم.

طرح پیوند مهر ایران

این بانک در راستای تامین نیازهای ازدواج جوانان، تسهیلاتی را به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصد اعطا می‌‌کند. شرط دریافت این وام خواباندن سپرده شما در بانک مهر ایران به مدت یک سال است. ضمن اینکه به یک ضامن رسمی هم نیاز خواهید داشت. حداکثر زمانی که برای بازپرداخت این تسهیلات تعیین می‌شود، ۳۶ ماه است. 

حتما بخوانید:  راهنمای دریافت وام بدون سپرده بانک آینده

طرح مهر آتیه نوین

اگر شما جزو والدینی هستید که می‌خواهید برای آینده فرزندتان برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از این طرح بهره‌مند شوید. برای این کار لازم است که در بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید. بعد از آن به مدت ۱۰ سال، ماهیانه و یا سالیانه مبلغی را به حساب خود تزریق کنید؛ بعد از ۱۰ سال مبلغ مشخصی را باتوجه به میانگین حساب خود از بانک دریافت کنید. نرخ سود این وام، ۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط، ۶۰ ماهه است. حالا که صحبت از آینده نگری و دوراندیشی شد، می‌توانید از وام مسکن جوانان هم برای فرزندتان استفاده کنید. برای آنکه از جزئیات این وام و شرایط و نحوه دریافتش آگاه شوید، به صفحه وام مسکن جوانان در مجله لندو مراجعه کنید و مفصل درباره آن بخوانید.

کالا کارت مهر ایران

این بانک در راستای خرید مایحتاج منزل و کالاهای ضروری شما، طرح کالا کارت را تا سقف ۵۰ میلیون تومان و سود ۴ درصد ارائه می‌دهد. شما با دریافت این تسهیلات می‌‌توانید کالاهای مورد نظرتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر، خریداری کنید. حداکثر زمان بازپرداخت اقساط ۱۸ ماه است. ضمن اینکه موقع درخواست وام لازم است یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. در نهایت برای آنکه این طرح به شما تعلق بگیرد، به هیچ عنوان نباید چک برگشتی و بدهی به سیستم بانکی داشته باشید. شما کدام طرح را از باقی آن‌ها مناسب‌تر و بهتر می‌دانید؟ نظرتان را نسبت به این موضوع در کامنت‌های همین مطلب، با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید:  شرایط وام خرید کالا بانک ملی و معرفی بهترین وام

انواع تسهیلات و وام بانک مهر ایران

اگر شما هم مثل اکثر افراد از وجود ضامن در شرایط اکثر بانک‌هاخسته هستید، اصلا نگران نباشید! ما یک مورد وام بدون ضامن در بخش پایانی این مطلب به شما معرفی کرده‌ایم، تا علاوه بر اینکه لذت دریافت یک وام راحت را بچشید، کالاهای مورد نظرتان را از صدها فروشگاه متنوع بخرید و نیازتان را رفع کنید. 

همکاری لندو و بانک آینده، در راستای خرید کالا

بانک آینده با همکاری لندو که یک پلتفرم معتبر برای خرید اقساطی کالاست، وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به چک، ضامن و پیش‌پرداخت تنها با ارائه سفته، وام خرید کالا دریافت کنید. از مزیت‌های این سامانه، علاوه بر اعطای وام تنها با ضمانت سفته، می‌توان به عدم دریافت جریمه دیرکرد توسط لندو هم اشاره کرد. ضمن اینکه تمام مراحل از درخواست تا دریافت وام کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می‌شود. همچنین لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات همکاری می‌کند. این موضوع باعث می‌شود شما محدود به خرید لوازم مورد نیازتان از یک فروشگاه نباشید و از فروشگاه‌های متنوع لندو، خرید قسطی خود را انجام دهید. همین حالا تصمیم خود را بگیرید و با یک کلیک صفر تا صد فرآیند دریافت وام تا خرید کالای خود را انجام دهید و لذت ببرید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
5
حمید لک ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

سلام روی سند به جای ضامن میشه ۲۰۰وام گرفت ارزش ملک حدود یک نیم میلیارد

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۴/۱۰

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای اطلاعات بیشتر با بانک مهر ایران تماس بگیرید؛ راهنماییتون میکنن.

عابدین ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

سلام کاملا دروغه این وام به ازای ۶ماه سپرده ۲۰۰میلیونی به شما ۲۰۰میلون با باز پرداخت ۱۸ماهه میدهد و چنانچه یک قسط اضافه را پیش بپردازید ۴ماه دیگر زمان را زیاد میکند و میگوید که آن یک قسط اضافه و زودتر را جهت آزادی زندانیان هزینه میکنند بانک خوبی بود قبلا اما اینک نه

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    شما شخصا از این تسهیلات استفاده کردید یا فقط به شنیده‌ها بسنده کردید؟

    دانیال ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

    دقیقا دروغ محضه من ۲۰۰میلیون خوابوندم بانک مهر گرگان شعبه نامجو خیابان دوم لشگر اول گفتن ۱,۵برابر بعد ۳ماه یعنی ۱۵۰تومن بعد ۲ماه که گذشت گفتن نه ما نگفتیم و گفتن نصف سپرده بعد ۳ماه میدیم یعنی ۱۰۰تومن…حرومه اون لقمه که سر سفره زن و بچه هاتون ببرین …اگه واقعا رسیدگی میشه رسیدگی کنین اخبار دروغ به مردم ندین مردم حساب باز میکنن برنامه ریزی میکنن

      مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

      سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
      ما درباره جزییات این وام اطلاعی نداریم و صرفا موضوعاتی رو که در رسانه‌ها و سایت‌های خبری دیدیم و خوندیم اطلاع رسانی کردیم.

        محیا ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

        شما اطلاعی ندارید براچی پس تو سایتتون چنین خبری که حتی از راست بودن یا دروغ بودنش خبر ندارید میزارید؟

          مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

          سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
          ما اطلاعات بانکی جدیدی که در سایت‌های معتبر خبری دیدیم و خوندیم منتشر کردیم و مسئولیتی در حیطه اعمال شدن یا نشدن این تسهیلات نخواهیم داشت. صرفا مسائلی که خبرگزاری‌های معتبر کار کردن رو در حد اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان منتشر کردیم.

مژگان زارع ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

سلام وقت بخیر .من به دویست میلیون وام نیاز دارم حالا یا فوری یا نهایت سه ماه خواب سپرده.بانک‌ مهر ایران همچین تسهیلاتی در حال حاضر داره؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک مهر ایران تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

محمد حسین ۱۴۰۱/۰۴/۲۴

سلام و وقت بخیر
آیا این وام نیاز به بررسی گردش سپرده داره؟ معیارشون برای اینکه وام رو بدن چیه؟

صدرا ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

سلام من هم گفته های آقای عابدین وآقای دانیال رو تایید میکنم. تحقیق کنید گول نخورید

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما هم صرفا موضوعی که در رسانه‌های خبری خونده بودیم رو با دوستان به اشتراک گذاشتیم و اطلاع رسانی کردیم؛ وگرنه هیچ مسئولیتی درمورد این قضیه نداریم و هدفمون فقط و فقط انتشار اخبار جدید بانکی بود.

Mehdi ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

سلام اصلا همچین چیزی نیست صبح از بانک پرسیدم گفت فقط از طریق میانگین وام میدن اگه ۲۰۰تومن ۳ماه خواب باشه ۱۰۰تومن ۴درصد تو۱۶ قسط تسویه،اگه ۶ماه خواب باشه ۲۰۰تومن بازم ۱۶ قسطه به ازای هرماه خواب اضافه ۳قسط اضاف میشه

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما موضوعی که در رسانه‌های خبری خوندیم و مطلع شدیم رو صرفا اطلاع رسانی کردیم.

مریم ۱۴۰۱/۰۵/۰۶

سلام من اگه ۵۰ بزارم با دوتا ضامن صد تومن به من وام میدن و پول پنجاه تومن من مسدود میشه یا آزاده؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای این اطلاعات تکمیلی، با بانک تماس بگیرید و سوالتون رو بپرسید.

Akbar ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

سلام ما تو کرج سپرده گذاشتیم بعد سه ماه دوبرابرش رو دادن ولی اومدیم بیجار میگن بعد سه ماه نصف سپرده وام میدم.خواستم ببینم باید چکار بکنیم از دست این بانک که یه بانک هست ولی وام دادن ها متفاوت آیا به اینا رسیدگی میشه یا هر چی خودشون گفتن!!!

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با امور مشتریان بانک مهر تماس بگیرید و مشکلتون رو بگید؛ چون ما از موضوعی که شما می‌فرمایید اطلاعی نداریم فقط مسئله‌ای رو که در رسانه‌های خبری دیدیم و مطلع شدیم رو منتشر کردیم.

غلامحسن گودرزی ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

با سلام من بازنشسته هستم از بانک رفا حقوقم را دریافت میکنم ایا میتوام بانک دریافت خودم را تعقیر دهم مثلا از رفا به مهر ایران ببرم اگر مثبت هست چه کار باید کنم با تشکر گودرزی

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    این مورد رو با مسئولین بانک درمیون بذارید تا راهنماییتون کنن.

مهدی کلوانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

سلام خدا پول بدی ماشین بخری

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    منظورتون رو واضح‌تر بفرمایید لطفا.

علی ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

آقا بانک مهر به اسم وام ۴ درصدی بین ۱۴ تا ۱۸ درصد به مشتریاش میندازه! خودم و خانواده ام وام گرفتیم از بانک مهر بیرجند، اون موقع حساب نکردم ولی الان حساب کردم دیدم اصلا ۴ درصدی نیست!

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    از اونجایی که این وام، قرض‌الحسنه هست بانک مهر ایران قید کردن ۴ درصدی هست.

سعید ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

سلام خسته نباشید برای گرفتن وام از بانک آینده حتما باید از لندو کالا بخریم

محمد ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

سلام من ۲۰۰میلیون سپرده بزارم تا یک ماه ۵۰ میلیون بهم وام میده…ماهی ۵ میلیون هم قسط میدم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

مهدی بیگدلی ۱۴۰۱/۰۶/۲۶

سلام
خسته نباشید،
۲تا سوال دارم،اول اینکه من اگر ۲۰۰ بخوابونم ۶ماه بعد میتونم با پول خودم ۴۰۰ بگیرم؟
و اینکه ۳تاضامن رسمی میخواد،اگر ضامن رسمی میخوایید یعنی نمیدید دیگه ضامن رسمی کی پیدا میکنه؟یکیش هم پیدانمیشه

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و ازشون بپرسید.

کوروش ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

چند بار سوال کردم بانک گفت طرح ۲۰۰میلیونی ندارم و سلام

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    این طرح و جزییاتش در تمامی سایت‌های خبری معتبر اومده و منابع ما خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر هست؛ حضوری به بانک مراجعه کنید.

ب ۱۴۰۱/۰۸/۲۷

نزول چه از مردم چه از بانک ، فرقی نمیکنه ، نباید بگیرین و بدین ، بعضی ها میگن سود بانکی میدیم این درست نیست ، نزول حرامه چون درآمد زندگیتون رو باید بدین دیگران ، خداوند نمیخواد بنده هاش به زحمت بیافتن

بهزاد ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

تو رو خدا کم بگید ۴ درصد!!!
با احتساب سود اون ۶ ماهی که سپردتون خوابیده و سودی بهش تعلق نمیگیره، وام عملا میشه ۱۸ درصد

عباس ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

خداوند عاقبت مارابااین بانک‌ها بخیر کنه

۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

بله منم حساب کردم بیشتراز۴درصده
مثلامن۱۰۰بزارم ۳ماه بمونه تقریبا۴یا۵ میلیون که سود این۴ماه پولم میره توحساب بانک.بعد۲۰۰بهم بده ۴درصدروبرای۲۰۰تومن میزنن که۱۰۰تومنش پول خودمن است وبانک درواقع ۱۰۰به من وام داده یعنی من برای۱۰۰تومن خودم هم باید به بانک درصد بدم!!!!!

حسینعلی بهاریان ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

سلام و ارادت
اگر کسی در بانک مهر ایران حساب بازکند و با این حساب کار کند یعنی دریافت و پرداخت داشته باشد آیا می تواند از بانک تسهیلات دریافت کند؟؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    بله شما میتونید برای دریافت وام اقدام کنید ولی اینکه کدوم طرح بانک مهر به شما تعلق میگیره، به وضعیت سپرده‌تون و نمره اعتباری که توی اعتبارسنجی به دست میارید بستگی داره

حامد ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

این خبرا هیچ کدومش حقیقت نداره من سه ماه پیش چهل تومن توبانک مهر ایران قزوین شعبه محمدیه خوابوندم گفتن ۸۰ تومن میدن بعد سه ماه رفتم واسه گرفتن وام گفتن ما همچین حرفی نزدیم گفتیم میانگین سپرده میدیم با پول خودتون میشه ۸۰ تومن تازه الانم نمیشه باید بعد عید بیاید که میشه چهار ماه دیگه

فریدون ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

این وام‌های با سود ظاهرا کم ، دقیقا سودش بالای ۴۸ درصد میشه،همشون دزدی میکنن،ولی یه جوری به ما میچپونن که فک کنیم چقد بانک خوبیه،وام چهاردرصدی میده

ماهور ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

کلا یا دروغه یا بانک ها گوش نمیکنن من گفتم ۲۰۰ بزارم ۶ ماهه و ۳۶ ماهه قسطاش گفت ۱۴ ماه باید پولت بمونه دست نزنی اونم ۲۴ ماهه میتونی برداری چند تا بانک هم رفتم گفتن باشه ۳۶ ماهه موقع دادن وام باز ۲۲ ماهه دادن