طرح آینده داران بانک آینده (اعتبار ویژه خرید به مشتریان بانک آینده)

طرح آینده داران بانک آینده (اعتبار ویژه خرید به مشتریان بانک آینده)
تاریخ انتشار: - مطالعه: 15 دقیقه
فهرست محتوا

بانک آینده در یکی دو سال اخیر به منظور تسهیل در خرید، بهبود امور مشتریان خود، تنوع محصولات و تسهیلات بانک از طرح جدید خود به نام «آینده داران» رونمایی کرده است. ماهیت این طرح، کمک به مشاغل آسیب دیده در دوران شیوع بیماری کروناست.

بانک آینده برای رونق کسب‌وکار شما و همچنین برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان در سراسر کشور، این طرح را به مرحله‌ اجرا رسانده است و شما می‌توانید از این طرح بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید از جزییات طرح آینده داران بانک آینده مطلع شوید تا بتوانید از آن در راستای نیاز‌های خود استفاده کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید؛ اطلاعات کامل و جامعی را پیش‌روی شما قرار داده‌ایم.

شرایط دریافت طرح آینده داران بانک آینده

پیش‌نیاز تصمیم‌گیری در خصوص دریافت یا عدم دریافت هر تسهیلاتی، کسب اطلاعات کافی در خصوص شرایط آن تسهیلات است. طرح آینده‌ داران بانک آینده هم از این موضوع مستثنی نیست.

ما درباره زیروبم شرایط دریافت تسهیلات آینده‌ داران صحبت کرده‌ایم تا اگر از واجدین شرایط هستید بتوانید هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام در این طرح و  استفاده از وام فوری، اقدام کنید. 

  • حداقل مبلغ وام ۱۰ میلیون و حداکثر مبلغ وام، ۴۰ میلیون تومان است؛
  • طی فرآیند ثبت‌نام و دریافت طرح آینده داران بانک آینده، حساب شما اعتبارسنجی می‌شود؛ در صورت خوش‌حسابی، عدم سوء پیشینه و چک برگشتی، به شما وام تعلق می‌گیرد؛
  • این اعتبار برای خرید حضوری به نمایندگی‌های فروش حضوری طرف قرارداد بانک آینده در ایران مال مراجعه کنید؛
  • از آن‌جایی که برای دریافت طرح آینده داران بانک آینده نیاز به سپرده و مسدود‌سازی آن است، همین سپرده به نوعی ضامن شما هم محسوب می‌شود؛
  • برای انجام خرید قسطی خود فقط ۶۰ روز بعد از دریافت این طرح فرصت دارید تا به ایران مال مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید؛
  • مدت زمان مسدود سازی سپرده شما به عنوان ضمانت، تا پایان تسویه کامل است؛
  • شما نمی‌توانید نقداً این اعتبار را دریافت کنید؛ بلکه این اعتبار ویژه خرید از ایران‌مال است؛
  • در نهایت هم بعد از هر خریدی که شما انجام می‌دهید، پیامکی مبنی بر مبلغ خرید، مانده اعتبار شما و تاریخ بازپرداخت، دریافت خواهید کرد؛

بعد از آشنایی با شرایط فوق، ما تصمیم گرفتیم کمی بیشتر درباره طرح آینده داران بانک آینده و جزییات آن، صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید!

حتما بخوانید:  بررسی انواع وام بانکی در سال 1402

جزییات طرح آینده داران

جزییات طرح آینده داران

لازمه دریافت طرح آینده داران بانک آینده، داشتن سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سپرده بلندمدت شتاب و آینده‌ساز در این بانک است. 

در واقع شما می‌توانید از بانک آینده وام بگیرید و این وام بانکی را صرف خرید از بازار بزرگ ایران یا همان ایران‌مال، کنید.

در صورت نیاز به این تسهیلات و جهت استفاده از طرح آینده داران، شما می‌توانید وارد پیش‌خوان مجازی بانک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین اگر تمایلی به ثبت درخواست خود به صورت آنلاین و مجازی ندارید، می‌توانید به شعب بانک آینده مراجعه کنید و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و به متصدی شعبه اعلام کنید.

درباره بانکداری الکترونیک بیشتر بدانید:
حالا که صحبت از ثبت درخواست وام به صورت آنلاین و در سامانه مجازی شد، خالی از لطف نیست که بدانید این روزها خیلی از کارها را می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید.
آیا می‌دانید حتی می‌توانید در فرآیند دریافت وام و…سفته خود را به صورت الکترونیکی تهیه و آن را امضا کنید؟
حتما برایتان جالب است درباره خرید سفته و امضای آن به صورت آنلاین، بیشتر بدانید!
برای این کار، کافیست وارد صفحه امضای الکترونیکی شوید و این مطلب جذاب و کاربردی را بخوانید! مطمئناً به دردتان می‌خورد.

بعد از صحبت درباره جزییات طرح آینده داران بانک آینده، نوبت به توضیح امتیازی می‌رسد که طرح آینده داران بانک آینده را از سایر طرح‌ها و تسهیلات، متمایز می‌کند. 

حتما بخوانید:  سود وام بانکی چطور محاسبه می‌شود؟ آموزش نحوه محاسبه سود بانکی به زبان ساده

به جز طرح آینده داران بانک آینده، به این طرح هم توجه کنید

ویژگی منحصر به فرد تسهیلات آینده داران چیست؟

شما با شرکت در طرح آینده داران بانک آینده و با استفاده از این فرصت بی‌نظیر، برای دو ماه، ۴۰ میلیون تومان از بانک آینده، جهت خرید حضوری از فروشگاه‌های ایران‌مال قرض می‌کنید.

اگر شما نتوانید قرض خود را بعد از ۶۰ روز پرداخت کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به‌صورت اقساط ماهیانه این مبلغ را به بانک برگردانید.

تصور کنید همین حالا به خرید تلویزیون نیاز دارید اما به دلیل کسری بودجه، نمی‌توانید هزینه را یک‌جا پرداخت کنید. در چنین شرایطی می‌توانید به خرید قسطی تلویزیون با دریافت طرح آینده‌ داران بانک آینده فکر کنید و به راحتی بعد از دو ماه مبلغ این تسهیلات را به بانک برگردانید.

احتمالا در این مرحله سوال شما این است که در صورت برگرداندن مبلغ این وام به صورت اقساط، مبلغ هر قسط، تعداد اقساط و سود این وام چقدر می‌شود؟ بخش بعدی مطلب پاسخ‌گوی سوال و نیاز شماست.

شرایط سود و بازپرداخت طرح آینده داران

طرح آینده داران بانک آینده، بازپرداخت ۶ و ۱۲ ماهه دارد. در صورتی که شما بازپرداخت ۶ ماهه را انتخاب کنید، باید سود ۷ درصد بپردازید و در صورتی که انتخاب شما بازپرداخت ۱۲ ماهه باشد، باید سود ۱۸ درصد را به بانک بپردازید.

در صورتی که شما بتوانید بعد از پایان ۶۰ روز، کل مبلغ اعتبار را یک‌جا تسویه کنید، امکان استفاده از مراحل بعدی طرح برای شما فراهم می‌شود.

یک توصیه کاربردی برای خرید کالاهای مورد نیازتان:

از آنجایی که استفاده از طرح آینده داران بانک آینده ویژه خرید کالاهای مورد نیازتان است، ما تصمیم گرفتیم درباره طرح دیگری صحبت کنیم که هم کاربردی است و هم نیاز شما را به همه‌چیز، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد (از خرید قسطی تسهیلات بیمه و سفر گرفته تا خرید قسطی کنسول بازی) برطرف می‌کند.

این طرح با همکاری مشترک بانک آینده و پلتفرم لندو ارائه می‌شود که ما شما را با این طرح در بخش‌های پایانی آشنا می‌کنیم.

در راستای شرح سود و بازپرداخت تسهیلات آینده داران، شما می‌توانید با مطالعه کامل درباره نحوه محاسبه سود بانکی، به راحتی با یک حساب سرانگشتی مبلغ هر قسط را محاسبه کنید. کافیست سطح دانش و آگاهی خود را در این باره گسترش دهید.

بعد از کسب اطلاعات کامل درباره طرح آینده داران بانک آینده، نوبت به آشنایی با طرح دوم و کارآمد بانک آینده می‌رسد. این طرح ویژه خرید کالاست و با همکاری لندو ارائه می‌شود.

 ما در بخش‌های بعدی به طور کامل درباره این طرح صحبت کرده‌ایم.

درباره طرح دوم بانک آینده (ویژه خرید کالا) بیشتر بدانید!

علاوه بر طرح آینده داران بانک آینده، تسهیلات دیگری هم توسط این بانک اعطا می‌شودو یکی از این تسهیلات، طرح مشترک بانک آینده و لندو است.

این بانک با همکاری لندو که یکی از معتبرترین پلتفرم‌های فروش اقساطی است، وام خرید کالا را با آسان‌ترین شرایط تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. 

شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی در هر کجای ایران که هستید، به صورت کاملا آنلاین در بانک آینده افتتاح حساب کنید و طی فرآیند نسبتا ساده، وام خرید کالا بگیرید. 

شما برای دریافت این وام فقط به ارائه سفته نیاز دارید که این موضوع یک تیر و دو نشان است (در همین حین، اگر نمی‌دانید سفته چیست و از کاربرد آن باخبر نیستید، وارد صفحه سفته چیست شوید و درباره آن مفصل بخوانید)؛ چون باعث می‌شود دردسر سلسله‌مراتب بانکی را برای دریافت دسته چک به جان نخرید، به دوست و آشنا رو نیندازید و دغدغه فراهم کردن چک را نداشته باشید.

پس شما می‌توانید هر زمان که اراده کردید، تنها با خرید سفته، وام خود را دریافت کنید. چون بهترین جایگزین برای خرید با چک، خرید اقساطی با سفته از سامانه لندو است. 

خبر خوش دیگر آن است که در فرآیند آنلاین وام، حتی سفته هم به صورت سفته الکترونیکی خریده و امضا می‌شود. 

در ادامه از نحوه ثبت درخواست شما در سامانه لندو و دریافت این وام راحت بیشتر توضیح داده‌ایم تا اگر این طرح مثل طرح آینده داران بانک آینده برایتان کاربردی است، بتوانید از خدمات این سامانه نهایت بهره را ببرید. 

شما دانشجو هستید و به خرید قسطی لپ تاپ نیاز دارید؟ مسن هستید و به خرید بیمه تکمیلی نیاز دارید؟ در شرف ازدواج هستید و برای خرید جهیزیه به کمک هزینه نیاز دارید؟ نگران نباشید، لندو تا سقف ۲۰ میلیون تومان کسری بودجه شما را جبران می‌کند.

چگونگی ثبت درخواست در سامانه لندو 

موقع اقدام برای دریافت این وام، مثل طرح آینده داران بانک آینده، قبل از هر چیز باید در سایت لندو ثبت‌نام کنید. بعد از آن نوبت به مشخص کردن مبلغ وام درخواستی شما می‌رسد که از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است. 

در مرحله بعد باید تمام مدارک مورد نیاز را آپلود کنید تا اولین نوبت اعتبارسنجی شما انجام شود. حالا لازم است در بانک آینده افتتاح حساب کنید که می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن کیلید و عضویت در آن، افتتاح حساب خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

یکی از مراحل مهم دریافت وام، امضای سفته و قرارداد است؛ که شما این مرحله را هم مثل مراحل طرح آینده داران بانک آینده به راحتی پشت سر می‌گذارید.

در گام بعدی باید برای خرید سفته الکترونیکی از سامانه آنلاین بانک آینده اقدام کنید و امضای سفته‌ها را هم به صورت آنلاین انجام دهید. بعد از انجام این مراحل و پرداخت قسط اول، وام خرید کالا در اختیارتان قرار می‌گیرد. 

این وام به صورت شارژ کیف پول یا کد اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین است. اینکه از صفر تا صد طرح مشترک بانک آینده و لندو، آنلاین است برایتان جالب نیست؟ میزان دغدغه شما در این روش به مراتب کم‌تر و ذهن شما آرام‌تر است.

فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو در تمام زمینه‌ها از فروش کالای دیجیتال گرفته تا خدمات بیمه، سفر و… فعالیت می‌کنند. پس اگر به خرید اقساطی گوشی یا هر کالا و خدمات دیگری نیاز دارید همین حالا برای دریافت وام اقدام کنید و از این خرید اقساطی آنلاین نهایت لذت را ببرید. 

سوالات متداول درباره طرح آینده داران بانک آینده

آیا از کل اعتبار آینده‌داران برای یک‌بار و یک مرحله خرید باید استفاده کرد؟

خیر؛ شما می‌توانید از اعتبار خود طی چند مرحله و برای خرید از فروشگاه‌های متنوع ایران‌مال استفاده کنید.

ضمانت لازم برای دریافت اعتبار آینده‌داران چیست؟

تنها ضمانتی که بانک از شما در قبال اعطای اعتبار دریافت می‌کند، سپرده بلند مدتی است که در بانک دارید.

بعد از دریافت اعتبار، چه مدت زمان لازم است تا خرید خود را انجام دهیم؟

بعد از آنکه اعتبار خود را دریافت کردید، تنها ۶۰ روز فرصت دارید تا خرید خود را انجام دهید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0
احمد اشتیاق ۱۴۰۱/۰۶/۲۶

۱- سقف مبلغ وام برای خرید کالا چقدر میباشد ؟
نرخ بهره وام چند درصد در سال میباشد ؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    سقف طرح آینده‌داران بانک آینده، ۴۰ میلیون تومان هست.
    درباره نرخ سود هم اگر بازپرداخت ۶ ماهه رو انتخاب کنید، باید سود ۷ درصد و اگر بازپرداخت یک ساله رو انتخاب کنید باید نرخ سود ۱۸ درصد بپردازید.

جعفری ۱۴۰۱/۱۰/۰۱

سلام، آیا حساب آینده ساز بانک آینده با حساب آینده داران فرق دارد؟ برای افتتاح حساب آینده ساز از طریق پیشخوان مجازی راهنمایی میفرمایید؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با عرض سلام و وقت بخیر
    آینده داران یک طرح برای دریافت وام خرید کالاست ولی حساب آینده ساز، یک نوع سپرده برای سرمایه‌گذاری هست