چطور پلی استیشن ۴ رو قسطی بخرم؟

چطور پلی استیشن ۴ رو قسطی بخرم؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

چند سالی است که بازی‌های ویدیویی عضو ثابت تفریحات افراد هستند، سن و جنسیت نمی‌شناسند و همه را سرگرم می‌کنند. پلی استیشن ۴ پلتفرمی است که با محبوبیت زیاد خود در چند سال اخیر، توجه گیمرها را به خود جلب کرده و باعث شده است افراد ساعت‌ها در دنیای بازی غرق شوند و ساعات خوشی را سپری کنند. اگر شما هم به این بازی‌ها علاقه دارید، لازم است در انتخاب کنسول بازی که اهمیت زیادی در کیفیت بازی شم دارد، نهایت دقت را داشته باشید. همچنین اگر بنا به هر دلیلی قصد خرید نقدی پلی استیشن ۴ را ندارید، با ما همراه باشید تا با انواع این کنسول و راهنمای خرید اقساطی پلی استیشن 4 آشنا شوید و موجبات تفریح را برای خود فراهم کنید.

انواع پلی استیشن ۴ کدام است؟

سه مدل پلی استیشن در حال حاضر وجود دارد که هر سه مدل تمام بازی‌ها را به طور یکسان انجام می‌دهند و صرفا یک سری تفاوت جزئی با یکدیگر دارند. برای این که بتوانید خرید بهتری داشته باشید لازم است با هر سه مدل آشنا شوید و تفاوت‌های آن‌ها را بدانید تا در خرید اقساطی پلی استیشن 4 و یا خرید نقدی این محصول با مشکل مواجه نشوید.

PS4، نسخه معمولی پلی استیشن‌های نسل چهارم

در حالت کلی تفاوت بسیار فاحشی میان این سه مدل پلی استیشن ۴ وجود ندارد، اما PS4 نسبت به دو نسخه دیگر ظاهری برق دارد و از ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین مدل اصلی دارای پورت‌های نسل سوم یو اس بی است که در دو مدل دیگر اسلیم و پرو این نوع پورت متفاوت است. 

PS4 Pro، نسخه قدرتمند پلی استیشن ۴

از آن‌جایی که قدرت و سرعت حرف اول را در کنسول بازی می‌زند، لازم است پلتفرمی را انتخاب کنید که این دو ویژگی در آن‌ها به خوبی وجود داشته باشد. PS4 Pro با قدرت بیشتر و پردازنده گرافیکی سریع‌تری نسبت به سایر مدل‌‌های پی اس ۴، از تلویزیون‌‌های 4K و HDR  پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین این پلی استیشن با صدای واضح و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی و هارد اکسترنال و همچنین دسته‌هایی با طراحی جدید، نیاز شما را به کنسولی با قابلیت‌های بالا رفع می‌کند. پس اگر برای خرید کنسول بازی به دنبال نسل قدرتمند آن می‌گردید، PS4 Pro می‌تواند همان‌ چیزی باشد که شما می‌خواهید.

 PS4 اسلیم، نسخه اقتصادی‌تر پلی استیشن ۴

اگر به دنبال نسل ارزن‌تر و جمع و جورتر پلی استیشن ۴ هستید، می‌توانید PS4 اسلیم را انتخاب و خریداری کنید. همچنین تفاوت اساسی پلی استیشن ۴ با مدل اسلیم در مصرف برق آن‌هاست که در مدل اسلیم ۱۶۵ وات و در مدل معمولی ۲۵۰ وات برق مصرف می‌شود. پس اگر میزان برق مصرفی برایتان اهمیت دارد و دوست دارید کنسول بازی شما باریک و کوچک (یا سبک) باشد، می‌توانید مدل اسلیم را انتخاب و خریداری کنید.

با توجه به مطالب فوق و همان‌طور که مشخص است، میان این سه مدل پلی استیشن‌ نسل چهارم سونی، PS4 Pro نسبت به دو مدل دیگر قدرت، سرعت و همچنین کیفیت بالاتری دارد و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای را موقع بازی برای شما رقم بزند. پس اگر تلویزیون و یا نمایشگر 4K دارید، در خرید پلی استیشن ۴ تعلل نکنید (ممنون می‌شویم اگر شما هم یکی از سه مدل پلی استیشن ۴ را خریداری کرده‌اید و تجربه استفاده از آن را دارید، نظرتان را در کامنت با سایرین شریک شوید). در ادامه با ما همراه باشید تا  با روش‌های مختلف خرید اقساطی پلی استیشن 4 آشنا شوید و بهترین شیوه را انتخاب کنید.

انواع روش‌های خرید اقساطی پلی استیشن 4

۳ روش برای خرید اقساطی پلی استیشن 4

برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 روش‌های مختلفی وجود دارد که ما در ادامه این روش‌ها را به تفکیک بررسی کرده‌ایم.

  • خرید اقساطی پلی استیشن 4 از فروشگاه‌های فروش اقساطی

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای خرید قسطی کنسول مورد نظر خود استفاده کنید، خرید اقساطی پلی استیشن 4 از مراکز فروش اقساطی است. این فروشگاه‌ها علاوه بر فروش نقدی، خدمات اقساطی هم ارائه می‌دهند که در ازای این خدمات چک و پیش پرداخت دریافت خواهند کرد و معمولا تعداد اقساط کمی برای شما تنظیم می‌شود. اگر شما در حال حاضر شرایط ارائه چک و واریز پیش‌پرداخت را ندارید، خرید اقساطی پلی استیشن 4 با این روش نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و باید به دنبال روشی بهتر و به‌صرفه‌تر برای تهیه محصول مورد نظر خود باشید.

  • خرید اقساطی پلی استیشن 4 از پلتفرم‌های فروش اقساطی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 مناسب باشد، سامانه‌های فروش اقساطی هستند. شما می‌توانید از طریق این سامانه‌ها وام بگیرید و با آن انواع کالاها مثل کنسول های بازی را اقساطی بخرید. مشکلی که وجود دارد این است که پلتفرم‌های فروش اقساطی در ازای اعطای وام از شما چک و پیش‌ پرداخت دریافت خواهند کرد که فراهم کردن چک برای همه کار راحتی نیست؛ به همین دلیل این روش هم نمی‌تواند تجربه خرید اقساطی پلی استیشن 4 را با روشی راحت برای شما ایجاد کند و باید به دنبال راهکار بهتر باشید. 

  • خرید اقساطی پلی استیشن 4 از پلتفرم لندو

لندو یک سامانه معتبر برای خرید اقساطی است که شرایط دریافت وام راحت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همه بتوانند بدون نیاز به چک و پیش پرداخت، وام دریافت کنند و کالای مورد نیاز خود را بخرند. پلتفرم لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند که شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه ضامن و پیش‌پرداختی نخواهید داشت؛ یعنی شما می‌توانید بدون چک و ضامن و فقط با ارائه سفته به سامانه لندو مراجعه و وام خرید اقساطی دریافت کنید. ضمن این‌که تمامی مراحل به صورت کاملا آنلاین انجام ‌می‌شود. پس این روش می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 باشد و دردسر چک و ضامن و دغدغه فراهم کردن آن را از ذهن شما دور کند. 

در نهایت برای این که بدانید پس از دریافت وام، پلی استیشن مد نظر خود را از کجا تهیه کنید به انتهای مطلب توجه کنید.

لندو، بهترین سامانه خرید اقساطی پلی استیشن 4

همکاری لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات

 لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند که بسیاری از آن‌ها به صورت تخصصی در زمینه گیمینگ و فروش کنسول‌های بازی مختلف مثل پلی‌استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس فعالیت می‌کنند. یکی از این فروشگاه‌های معتبر طرف قرارداد لندو “تیمچه” است؛ شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش اقساطی کنسول بازی،  همین حالا وارد سایت لندو شوید و بعد از انتخاب یکی از فروشگاه‌های فروش پلی استیشن ۴ و ثبت درخواست وام مورد نیاز خود، خرید اقساطی پلی استیشن 4 یا سایر کنسول‌های بازی را با شرایط خیلی راحت تجربه کنید. شما از چه روشی برای خرید اقساطی خود استفاده می‌کنید؟ لطفا همین‌جا نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید. 

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
2