شرایط خرید قسطی کنسول بازی چگونه است؟

شرایط خرید قسطی کنسول بازی چگونه است؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 18 دقیقه
فهرست محتوا

علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی همیشه درباره خرید کنسول‌های بازی هیجان دارند. کیفیت و قدرت کنسول‌های بازی درچند سال گذشته به حدی پیشرفت کرده که اگر کمترین علاقه‌ای به بازی کردن داشته باشید، به خرید آن فکر خواهید کرد.

یکی از موانعی که برای خرید کنسول بازی وجود دارد قیمت آن است که خرید قسطی کنسول بازی می‌تواند یک پیشنهاد بسیار خوب برای حل این مشکل باشد.

لندو به عنوان سامانه‌ای برای ارائه وام خرید اقساطی این کار را با شرایطی ساده امکان‌پذیر کرده است. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید خرید قسطی کنسول بازی را انجام دهید.

راهنمای خرید قسطی کنسول بازی PS4

یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی که در بازار وجود دارد، سونی PS4 است که در ادامه به معرفی این محصول و نحوه خرید اقساطی آن پرداخته‌ایم.

معرفی انواع PS4

در بین کنسول‌هایی که در بازار وجود دارند سری PS4 شرکت سونی از محبوبیت بالایی برخوردار است. درست است که سری جدیدتر یعنی PS5 هم به بازار عرضه شده اما PS4  با توجه به قیمت و قدرت مناسب هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است؛ بنابراین ما به بررسی آن پردا‌خته‌ایم تا بتوانید بهترین خرید قسطی کنسول بازی را تجربه کنید.

مدل‌های مختلفی از این سری روانه بازار شده است. پلی استیشن ۴ اصلی، پلی استیشن pro و پلی استیشن slim سه مدل از این سری هستند. البته با توجه به این‌که مدل PlayStation 4 اصلی از دیگر مدل‌ها قدیمی‌تر است، در بازار به راحتی پیدا نمی‌شود و دو مدل دیگر می‌توانند گزینه‌های بهتری برای خرید باشند. تفاوت‌هایی که این سه مدل باهم دارند در مقدار حافظه، نوع طراحی ظاهری و امکانات جانبی است. در جدول زیر این سه مدل را باهم مقایسه کرده‌ایم:

PS4 PS4 Slim PS4 Pro
ابعاد 305x275x53 288x265x39 327x295x55
وزن 2.8 کیلوگرم 2.1 کیلوگرم 3.26 کیلوگرم
رزولوشن تصویر 1080 1080,HDR 4K,HDR
پردازنده AMD Jaquar x86-64, 8-Core AMD Jaquar x86-64, 8-Core AMD Jaquar x86-64, 8-Core
پردازنده گرافیکی AMD Radeon,1.84 TELOP AMD Radeon,1.84 TELOP AMD Radeon,4.20 TELOP
حافظه رم 8GB 8GB 8GB
حافظه داخلی 500GB/1T 500GB/1T 1T
WiFi 802.11 802.11 802.11
نسخه بلوتوث 2.1 4.0 4.0
پورت‌ها USB 3.0 (x2), HDMI USB 3.0 (x2), HDMI USB 3.0 (x3), HDMI, Optical
دسته بازی DualShock 4 DualShock 4 DualShock 4

بررسی قیمت و خرید کنسول بازی PS4

قیمت پلی استیشن ۴ با توجه به مدل‌های مختلفی که عرضه شده می‌تواند متفاوت باشد. اما در تاریخ نگارش این مقاله (آبان ۱۴۰۱)  بالاترین قیمت مربوط به PlayStation 4 pro است که مدل ۱ ترابایت آن حدود ۱۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

نسخه‌های slim و اصلی هم ارزان‌تر هستند. البته نسخه اولیه پلی‌استیشن ۴ یا همان نسخه اصلی، در بازار به ندرت پیدا می‌شود. نسخه ۱ ترابایت اسلیم هم حداکثر قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان دارد. با توجه به قیمت این سری از پلی‌استیشن سونی به راحتی می‌توانید این کالا را کاملا قسطی خریداری کنید؛ چون شرکت لندو تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام برای خرید قسطی کنسول بازی و انواع کالا و خدمات ارائه می‌دهد و شما می‌توانید این مبلغ را بدون نیاز به ضامن و چک و تنها با ارائه سفته دریافت کنید.

دسته‌های بازی و لوازم جانبی PS4

PS4 زمانی که روانه بازار شد به همراه نسل جدید دسته‌های بازی شرکت سونی عرضه شد. این دسته‌ها از اتصال بی‌سیم به همراه دو شوک استفاده می‌کنند. طراحی دسته‌ها مانند طراحی بدنه بسیار ساده انجام شده است.

برخی از نسخه‌های عرضه شده یک دسته دارند که اگر می‌خواهید بازی‌های دو نفره انجام دهید بهتر است از همان ابتدا یک دسته اضافه تهیه کنید.

در کنار دسته،‌ لوازم جانبی بسیار متنوع و کاربردی برای این محصول وجود دارد. از کاور‌های مختلف برای زیبایی و محافظت از دسته و بدنه کنسول گرفته تا پایه شارژر و لوازم جانبی دیگر که البته وجود همه آن‌ها ضرورت ندارد. در بین لوازم جانبی متنوع برای این محصول، عینک واقعیت مجازی و فرمان بازی هم به چشم می‌خورد. استفاده از این محصولات جذابیت و هیجان بازی را افزایش می‌دهد.

نحوه خرید قسطی کنسول بازی PS4 از لندو

کنسول بازی ps4 را با کمک وام لندو می‌توان به راحتی و تنها با استفاده از سفته الکترونیکی خریداری کرد. در بین فروشگاه‌هایی که با لندو همکاری می‌کنند، فروشگاه‌های زیادی هستند که کنسول بازی عرضه می‌کنند. برای خرید پلی استیشن ۴ قسطی باید مراحل دریافت وام از لندو را طی کنید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید؛ اگر نمی‌دانید چگونه باید وام را دریافت و سلسه‌مراتب آن را در سامانه لندو طی کنید، اصلا نگران نباشید! ما در بخش پایانی این مطلب مفصل در این باره صحبت کرده‌ایم تا جای ابهامی برایتان نماند.

ضمناً لازم به ذکر است که شما همه‌چیز از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید با استفاده از وام لندو خریداری کنید؛ از لپ‌تاپ و کالاهای دیجیتال گرفته تا خدمات سفر، گردشگری، بیمه و…

حتما بخوانید:  خرید قسطی بیمه شخص ثالث بدون چک

راهنمای خرید قسطی کنسول بازی PS5

جدیدترین سری از کنسول‌های بازی شرکت سونی یعنی PS5 قدرتمند‌ترین کنسول ساخت شرکت سونی و یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در جهان است که در این بخش به معرفی کلی این محصول پرداخته‌ایم.

خرید قسطی کنسول بازی مدل ps5

معرفی انواع PS5

در حال حاضر دو مدل از کنسول PS5 تولید شده و امکان خرید آن وجود دارد. نسخه استاندارد و دیجیتال نام دو نسخه از پلی استیشن ۵ است. این دو نسخه تفاوت‌هایی باهم دارند. در نسخه استاندارد به دلیل وجود دیسک درایو می‌توان از بازی‌هایی که بر روی دیسک ذخیره شده‌اند استفاده کرد. اما در نسخه دیجیتال دیسک درایوی وجود ندارد. اگر می‌خواهید بازی‌ها را از روی دیسک بر روی کنسول خود نصب کنید بهتر است نسخه استاندارد را بخرید. در غیر این صورت همان نسخه دیجیتال عالی خواهد بود.

PS5 Standard

PS5 Digital

پردازنده

8x Cores @ 3.5 GHz

8x Cores @ 3.5 GHz

پردازنده گرافیکی

10.3 TFLOPS, 36 CUs @ 2.33 GHZ

10.3 TFLOPS, 36 CUs @ 2.33 GHZ

حافظه رم

16GB GDDR6

16GB GDDR6

حافظه داخلی

825 GB NVME SSD

825 GB NVME SSD

درایو نوری

4K UHD Blu-Ray Drive

بدون درایو نوری

خروجی تصویر

4K @ 60 FPS, Up to 120 FPS and 8K

4K @ 60 FPS, Up to 120 FPS and 8K

بررسی قیمت و خرید کنسول بازی PS5

نمونه‌های مختلفی از PS5 در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. تفاوت قیمت بین این مدل‌ها به دلیل تفاوت در دیجیتال یا استاندارد بودن پلی استیشن، تعداد دسته و همراه داشتن هدفون و بازی است. اما اگر اقلام جانبی را که با خود کنسول عرضه می‌شود، کنار بگذاریم و خود کنسول و دسته را در نظر بگیریم، PS5 در تاریخ نگارش این مقاله (آبان ۱۴۰۱) در نسخه‌های مختلف از بازه ۲۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان تا ۳۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون قیمت دارند. البته باید توجه داشت قیمت‌های حدود ۳۰ میلیون تومان مربوط به قیمت کنسول به همراه بازی، هدفون و پایه شارژر است. اگر این موارد را نیاز ندارید می‌توانید با قیمت کمتر کنسول مورد علاقه خودتان را بخرید.

با توجه به قیمت‌های اعلام شده شما می‌توانید ۲۰ میلیون تومان وام خرید قسطی کنسول بازی را از لندو بگیرید و پلی‌استیشن ۵ را تهیه کنید.

دسته‌های بازی و لوازم جانبی PS5

شرکت سونی به همراه کنسول نسل جدید خود یک کنترلر هم معرفی کرد. دسته‌های dual sense جدیدترین کنترلر‌های شرکت سونی هستند. در این دسته با استفاده از دو عملگر مکانیکی احساس لرزش و حرکت را ایجاد می‌کنند. استفاده از این قابلیت ارتباط با بازی را به صورت پویا افزایش می‌دهد. حمل سلاح‌ها، احساس خطر و هیجان در بازی در نسخه جدید کنترلر سونی بسیار لذت بخش شده است. طراحی دسته همراه با طراحی بدنه کنسول متفاوت شده و این تغییر ظاهری به ارگونومی بهتر دسته کمک کرده است.

برای PS5 لوازم جانبی متنوعی تولید شده است. از محبوب‌ترین این لوازم جانبی به هدست مخصوص PS5 و پایه شارژر دسته‌ها می‌توان اشاره کرد. هدست Plus 3D از سوی شرکت سونی برای پلی استیشن ۵ ساخته شده است. این هدست به همراه یک دانگل به کنسول متصل می‌شود. کیفیت خروجی صدا برای کار گیمینگ بسیار عالی است و طراحی هماهنگ با بدنه کنسول جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

نحوه خرید قسطی کنسول بازی PS5 از لندو

اگر هنوز موفق به خرید پلی استیشن ۵ نشده‌اید، می‌توانید با استفاده از خدمات لندو جدیدترین پلی استیشن سونی را به صورت قسطی تهیه کنید و با مراجعه به سایت لندو میزان وام مورد نیاز برای خرید ps5 قسطی را درخواست دهید.

با درخواست ۲۰ میلیون تومان وام بدون ضامن از لندو امکان خرید این محصول زیبا و توانمند برای شما فراهم می‌شود. البته قیمت پلی‌استیشن ۵ کمی بیشتر از ۲۰ میلیون تومان است که می‌توانید این اختلاف را در هنگام سفارش، نقدی پرداخت کنید.

راهنمای خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس

در دنیای کنسول‌های بازی نام دو کنسول از همه بیشتر شنیده می‌شود. کنسول پلی استیشن سونی و کنسول ایکس باکس مایکروسافت. این دو رقیب سرسخت و دوست داشتنی توانسته‌اند باعث پیشرفت بسیار زیادی در دنیای بازی‌های کامپیوتری شوند. ایکس باکس کنسولی محبوب و زیبا است که بازی کردن با آن بسیار لذت بخش است. در این قسمت ایکس باکس را به طور کلی معرفی می‌کنیم.

معرفی انواع ایکس باکس

شرکت مایکروسافت یکی از پیشتازان فناوری در دنیا است. شاید خیلی سخت باشد که بتوان شاخه‌ای از دنیای کامپیوتر را نام برد بدون اینکه از مایکروسافت یادی کرد. دنیای بازی کامپیوتری هم با حضور مایکروسافت جذاب‌تر شده است. شرکت مایکروسافت با تولید Xbox Series X از نظر سخت افزاری قوی‌ترین کنسول بازی جهان را تولید کرد. همزمان با سری X سری دیگری با نام Xbox Series S هم معرفی شد. البته این مدل امکانات کمتری دارد ولی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

تفاوت مشخصات این دو مدل را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Xbox Series S Xbox Series X
پردازنده 8-core, 3.8-GHz; 3.6 with SMT Custom AMD Zen 2 8-core, 3.8-GHz; 3.6 with SMT Custom AMD Zen 2
گرافیک 4 TFLOPS,20 CUs at 1.55 GHZ RDNA 2GPU 12 TFLOPS,52 CUs at 1.825 GHZ RDNA 2GPU
حافظه 10GB 16GB
هارد 512GB 1T
درایو نوری ندارد دارد
رزولوشن 1140p at 60FPS, up to 120 FPS 4K at 60FPS, up to 8K & 120FPS

بررسی قیمت و خرید کنسول بازی ایکس باکس

قیمت دو مدل جدید ایکس باکس یعنی سری X و سری S در بازار متفاوت است. حداکثر قیمت برای سری X در تاریخ نگارش این مقاله (آبان ۱۴۰۱) حدود ۲۲ میلیون تومان و حداقل آن در حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارند. این قیمت‌ها به دلیل متفاوت بودن اقلام همراه کنسول متفاوت هستند. اگر دو دسته بازی همراه آن باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت.

برای سری S بازه قیمتی از حدود ۸ میلیون تومان تا حدود ۱۲ میلیون تومان است. این کنسول نسبت به سری X قیمت کمتری دارد. هر دو مدل محصولات مایکروسافت را می‌توان با استفاده از طرح خرید اقساطی لندو تهیه کرد. گران‌ترین ایکس باکس در حدود ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد که می‌توان با پرداخت ۲ میلیون نقد و دریافت ۲۰ میلیون تومان وام لندو، به راحتی دلچسب‌ترین خرید قسطی کنسول بازی را تجربه کرد.

دسته‌های بازی و لوازم جانبی Xbox

لوازم جانبی ایکس باکس شامل دسته بازی، دوربین، کینکت و … می‌شود. هر عدد دسته بازی ایکس باکس سری X یا S حدود ۲ میلیون تومان قیمت دارد. انواع لوازم جانبی کنسول‌های مایکروسافت را می‌توانید به صورت اقساطی خرید کنید. کافی است یکی از فروشگاه‌های همکار لندو را انتخاب کنید و از سایت لندو به مقدار لازم درخواست وام دهید.

خرید قسطی کنسول بازی ایکس‌باکس و دسته‌های آن

نحوه خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس از لندو

در حال حاضر وام خرید اقساطی لندو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس را انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت لندو، به میزان مبلغ مورد نیازتان درخواست وام دهید تا پس از اعتبارسنجی و تایید درخواستتان، از لندو وام بگیرید و با آن به صورت آنلاین، کنسول جذاب ایکس باکس را اقساطی خریداری کنید.

کدام کنسول بازی را بخرم؟

در این بازار که محصولات متنوعی از کنسول‌های بازی وجود دارد، شاید انتخاب کمی سخت باشد. اما شما می‌توانید برای انتخاب و خرید بهترین کنسول بازی، معیارهای زیر را در نظر داشته باشید.

بررسی بازی‌های اختصاصی

شرکت‌های تولید کننده کنسول بازی معمولا با تولید کنندگان بازی قراردادهایی را ثبت می‌کنند. در این قراردادها اعلام می‌شود که بازی تولیدی باید مختص کنسول شرکت آن‌ها باشد و برای دیگر برند‌ها این بازی را تولید نکنند. با کمی جستجو می‌توانید لیست این بازی‌ها را پیدا کنید و اگر بازی خاصی را مدنظر دارید، کنسول مربوط به آن را تهیه کنید.

اتصال به تلویزیون

یکی از مواردی که باید برای انتخاب کنسول بازی بررسی کنید، تلویزیونی است که می‌خواهید به کنسول متصل کنید. اگر تلویزیون شما کیفیت 4K را پشتیبانی نکند، خرید یک کنسول با خروجی 4K برای شما مزیتی به حساب نمی‌آید. البته اگر در آینده می‌خواهید تلویزیون خود را به‌روز کنید بهتر است قوی‌ترین کنسول را انتخاب کنید تا مجبور به تعویض آن در آینده نباشید.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال 1403

قیمت بازی‌ها

شما وقتی کنسول را خریداری می‌کنید، برای بازی کردن با آن نیاز دارید بازی مورد علاقه خود را بخرید. بهتر است قیمت بازی‌های هر مدل و تنوع آن‌ها را بررسی کنید تا در آینده مشکلی برای بازی کردن نداشته باشید و از بازی با کنسول خود لذت ببرید.

شرایط و جزئیات خرید قسطی کنسول بازی از لندو

در مورد نحوه خرید قسطی کنسول بازی در بخش‌های بالا توضیحاتی دادیم. ولی به طور کلی باید گفت که در حال حاضر خرید قسطی کنسول بازی با استفاده از وام خرید اقساطی لندو کاری آسان است و در چند مرحله ساده انجام می‌شود:

  • ابتدا وارد سامانه لندو شوید؛
  • سپس در سایت لندو ثبت‌نام کنید؛
  • بعد از آن باید فروشگاهی را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن کنسول مورد نظرتان را خریداری کنید؛
  • حالا نوبت به مشخص کردن مبلغ وام شما می‌رسد که از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید درخواست وام دهید؛
  • همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اقساط خود را طی چند ماه پرداخت خواهید کرد؛ چرا که شما می‌توانید اقساط وام ۲۰ میلیونی خود را ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه پرداخت کنید؛
  • حالا تمام مدارک خود را در سایت آپلود می‌کنید تا اولین نوبت اعتبارسنجی مدارک و حساب شما انجام شود؛
  • سپس در بانک آینده افتتاح حساب کنید که حتی این مرحله هم از منزل به صورت کاملا الکترونیکی از طریق اپلیکیشن کیلید، انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور فیزیکی شما نیست؛
  • این مرحله که یکی از مهمترین مراحل ثبت‌نام وام و خرید اقساطی اینترنتی از سامانه لندو است، خرید سفته و امضای آن‌هاست که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ می‌پرسید چگونه؟ ما در بخش‌های دیگر به صورت مفصل درباره نحوه خرید و امضای سفته الکترونیکی توضیح داده‌ایم؛
  • سپس قرارداد اعطای وام کالا را از طریق امضای الکترونیکی، امضا کنید؛
  • بعد از واریز پیش‌پرداخت، وام لندو در اختیار شما قرار می‌گیرد؛
  • در آخرین مرحله هم وام شما به شکل یک کد تخفیف صد درصدی به ارزش وام درخواستی، در اختیارتان قرار می‌گیرد؛

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد استفاده از تسهیلات لندو را دارید، روی لینک زیر کلیک کنید و نهایت بهره را ببرید!

برای ثبت درخواست خرید اقساطی انواع کنسول بازی کلیک کنید

سوالات متداول درباره خرید قسطی کنسول بازی

۳ روش متداول برای خرید قسطی کنسول بازی کدام است؟

شما می‌توانید از وام‌‌های خرد بانک استفاده و با آن کنسول بازی خریداری کنید؛ همچنین می‌توانید از سامانه‌های مالی مختلف وام خرید کالا دریافت کنید و کنسول مورد نظرتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد آن پلتفرم، بخرید و درنهایت می‌توانید از راحت‌ترین روش یعنی وام خرید کالا لندو بهره ببرید و به صورت کاملا آنلاین، کنسول مورد نظرتان را بخرید.

محتویات داخل جعبه PS5 چیست؟

شما در داخل جعبه PS5، یک کنترلر دوال‌سنس، کابل برق، کابل HDMI 2.1، کابل USB-C برای شارژ دسته، استند مخصوص و راهنمای راه‌اندازی را خواهید دید.

بعد از دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی لندو برای خرید قسطی کنسول بازی، هر یک از اقساط چقدر خواهد بود؟

برای بازپرداخت ۱۲ ماهه شما در هر ماه مبلغ ۱ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان پرداخت خواهید کرد که البته برای آنکه بتوانید سود و اقساط هر وام را خودتان محاسبه کنید کافیست مطلب محاسبه سود بانکی را در مجله لندو مطالعه کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
1