بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته 

بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته 
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

از سال‌های دور تا همین حالا، گرفتن وام یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای رفع نیاز، خرید وسایل ضروری، افزایش سرمایه و… بوده است. اما از آن جایی که در بیشتر مواقع، فرآیند دریافت وام و سلسله‌مراتب بانکی کسل‌کننده و پیچیده است، افراد از آن دوری می‌کنند. پس بهترین کار این است که به سراغ وام‌هایی با شرایط آسان بروید تا هم در مدت زمان کوتاه‌تری اعتبار بگیرید و هم موضوعاتی مثل ضامن، چک، پیش‌پرداخت و … شما را اذیت نکند. ما در ادامه درباره انواع وام‌های فوری، شرایط دریافت آن و در نهایت بهترین وام فوری با سفته صحبت کرده‌ایم. پس اگر به دنبال فرصتی برای دریافت یک وام راحت هستید، این مطلب را از دست ندهید. 

صفر تا صد وام فوری بدون ضامن با سفته

صفر تا صد دریافت وام از برخی بانک‌‌ها، بدون نیاز به ضامن 

از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ قانون اعطای اعتبار تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۰ درصد، برای بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد، مثل بانک ملی، سپه، مسکن، صادرات، تجارت و… تصویب شد. اگر شما از کارمندان و بازنشستگان ارگان‌های دولتی باشید و حقوق دریافتی شما به یکی از بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد واریز شود، می‌توانید از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام، بدون ضامن دریافت کنید. در واقع ضمانت شما برای بانک، حقوق ماهانه شماست که اگر در پرداخت اقساط بدحسابی کنید، حقوق شما توسط بانک برداشته می‌شود. برای اطلاع بیشتر با شرایط این نوع از وام‌ها، با ما همراه باشید.

شرایط دریافت وام بدون ضامن چیست؟

طبق مصوبه دولت، شما برای دریافت اعتبار از بانک، به شرایط زیر نیاز دارید:

  • شاغل یا بازنشسته نهادهای عمومی غیر دولتی مثل هلال احمر، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی و … باشید.
  • در یکی از شرکت‌های خصوصی معتبر شاغل باشید و حقوق ماهیانه شما به یکی از بانک‌های وزارت اقتصاد واریز شود.
  • شاغل یا بازنشسته دستگاه‌های دولتی باشید.
  • برای دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان، تنها با نامه کسر از حقوق می‌توانید اعتبار دریافت کنید.
  • برای دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید با نامه کسر از حقوق، چک و یا سفته، وام فوری بدون ضامن با سفته دریافت کنید. 

با توجه به مطالب فوق، از آن‌جایی که این نوع وام فقط به افراد خاص با مشاغل خاص تعلق می‌گیرد، مشخص است که دریافت اعتبار از این بانک‌ها کار راحتی نیست. اما ما سعی کرده‌ایم سه مورد از وام‌های فوری را که برای خرید کالا اعطا می‌شود، برایتان توضیح دهیم تا با سایر اعتبارهای بانکی آشنا شوید و شرایط مورد نیاز را برای دریافت آن بدانید. آیا گرفتن این نوع از اعتبار برای شما راحت است؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در خصوص انواع وام‌های بانکی، سادگی و پیچیدگی آن و… در کامنت‌های همین مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید.

۳ مورد از انواع وام‌های فوری

اگر قصد خرید کالا و یا کالاهای خاصی را دارید، می‌توانید یکی از وام‌های فوری بدون سپرده را دریافت و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. ما سه مورد از انواع اعتبار را برای خرید کالا معرفی و شرایط هر کدام را به تفکیک بررسی کرده‌ایم.

  • بهین کارت بانک سپه: بانک سپه با اعطای اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالا، به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، کالاهای مورد نیاز را خریداری کنند. برای دریافت این وام نیازی به سپرده‌گذاری در بانک نیست اما باید یک ضامن کارمند رسمی به بانک معرفی کنید. همچنین اقساط شما طی ۳۶ ماه تنظیم می‌شود.
  • شاپ کارت بانک ملت: یکی از تسهیلاتی که بانک ملت ارائه می‌دهد، اعطای اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالاست. شما با دریافت این کارت از بانک ملت، می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، خریداری کنید. این نوع وام نیازی به سپرده‌گذاری ندارد اما لازم است یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. اقساط این نوع اعتبار هم ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تنظیم ‌می‌شود.
  • طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین: این طرح برای خرید کالا از فروشگاه‌های اسنوا ارائه می‌شود. به طوری که شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اسنوا کالای مورد نظر را انتخاب کنید و از فروشگاه، پیش فاکتور بگیرید. سپس با آن پیش‌ فاکتور به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه و وام ۵۰ میلیونی دریافت کنید. برای این وام به یک ضامن رسمی نیاز دارید. همچنین اقساط شما ۱۲ و ۳۶ ماهه تنظیم می‌شود.
  • وام خرید کالا بانک آینده: بانک آینده با همکاری سامانه خرید اقساطی لندو که در ادامه کامل آن را توضیح داده‌ایم، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان را اعطا می‌کند که برخلاف سایر وام‌های بانکی نیازی به ارائه چک و ضامن توسط شما نیست. تا انتها همراه ما باشید تا با این طرح مناسب و شرایط بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته، آشنا شوید.

اعطای بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته توسط بانک آینده

اگر امکان ارائه چک و پیش‌پرداخت را ندارید، سامانه‌ای را انتخاب کنید که بدون دردسر چک و ضامن به شما اعتبار اعطا کند. لندو سامانه‌ای برای خرید اقساطی است که با همکاری بانک آینده امکان دریافت یک وام راحت را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید بدون  دردسر چک، ضامن و پیش‌پرداخت تنها با ارائه سفته، از لندو بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته را دریافت کنید. 

ضمن این که تمامی مراحل دریافت وام، کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی شما انجام می‌شود. پس همین حالا وارد صفحه وام بانک آینده شوید و شرایط درخواست آن را کامل بخوانید. همچنین ما در ادامه نحوه ثبت درخواست وام را در سامانه لندو به صورت واضح توضیح داده‌ایم. پس اصلا از خواندن انتهای مطلب غافل نشوید.

وام فوری بدون ضامن با سفته از بانک آینده

نحوه ثبت درخواست وام در سامانه لندو

برای دریافت بهترین وام فوری بدون ضامن با سفته از لندو، لازم است در سایت ثبت‌نام کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ اعتبار مدنظرتان از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان، مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. بعد از فرآیند اعتبارسنجی و تایید مدارک، لندو سفته‌ها را با پیک به آدرس شما ارسال می‌کند و زمانی که توسط شما امضا شد، با بررسی مجدد مدارک، کد خرید اعتباری به شما داده خواهد شد که می‌توانید با آن کد، کالای مورد نیازتان را خریداری کنید. یکی از مزیت‌های دریافت وام از پلتفرم لندو این است که در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، از شما جریمه دیرکرد دریافت نمی‌شود. از آن‌جایی که این اعتبار، وام خرید کالاست، بعد از دریافت آن، نوبت به خرید محصول از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو است. پس وارد صفحه لندو شوید و با انتخاب فروشگاه مورد نظرتان از بین صدها فروشگاه متنوع با محصولات متعدد، کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید و بخرید. اگر تجربه دریافت وام از سامانه‌های خرید اقساطی را دارید، ممنون می‌شویم که در صورت تمایل تجارب خود را برای اطلاع سایرین، کامنت کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
2
مصطفی ۱۴۰۱/۰۳/۲۱

همش چرت و پرت میگن. هیچ نوع وامی بدون پارتی تعلق نمیگیره. واونهایی که وام می‌گیرند بدون ضامن و سپرده. کسانی هستند که سپرده‌های چند صد ملیونی دارند. و با پرسنل های بانک‌ها مراوده ریالی دارند.

کرمی ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

سلام
من دنبال یه وام ۱۰۰ میلیونی هستم وام آزاد

    ارسلان ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

    سلام
    من به ۳۰میلیون وام برای خرید کالا نیاز دارم که متاسفانه داخل فروشگاه های موجود شما نمیتونم بگیرم آیا سایت لیون کامپیوتر هم میتونم خرید کنم؟
    ممنون میشم کمک کنید من الان برای شروع کار نیاز دارم

      مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

      سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
      وام بدون پیش پرداخت لندو مختص خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد همین سامانه هست و باید کالای مورد نیازتون رو از فروشگاه اقساطی لندو بخرید.

ابوالفضل ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

سلام کدام بانک بدون ضامن وام میده منم برم بگیرم یا چه شرایط لازم دارن

پروین ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

چیش خوبه اقساط ۲۰ میلیونم بنویسید
این وام ه اخه یه وام ۲۰ تومن می دید نصف حقوق مونو باید بذارید قسط بدیهم
قسط بندی باید طولانی تر باشه کمتر باشه اقساط زیر یک میلیون حداقل

رضا محمودی ۱۴۰۱/۰۴/۰۳

سلام بنده خودم ازلندو وام گرفتم ودارم اقساط وام را پرداخت میکنم خیلی راحت وام میدهند حتی بدون اینکه جایی برید خودشان با پیک می ایند به ادرس درج شده در مدارک و کارهای امضا و سفته را انجام میدهند ممنونم از بانک اینده و لندو .

سیما ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

من یه وام ۲۰ میلیونی می‌خوام ولی کالا نمی‌خوام با همون شرایط کالا میشه به من وام بدید ؟

ا.ج ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خدا خیرتون بده،من مسافر کش که الان حتی اجاره نامه و فیش حقوقی ندارم چی؟از بد روزگار ماشین خواب شدم.ولی قسط میتونم بدم.اینو حلش کردین درسته.تازه الان پستم بارگیری نمیشه چون قبلا گفتم و جواب نگرفتم.

علی هوشمند ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

باسلام بنده نیازمبرم به ۵۰ میلیون تومان وام فوری یکی دوروزه دارم کی سراغ داره ممنون میشم

یه بدبخت ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

سلام کسانی که سربازی نرفتن وام بهشون تعلق نمیگیره درسته ؟

امیر ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

سلام همه چیش خوبه فقط این که کالا رو سفارش میدید بعد دوماه ارسال میکنن

آکو شریفی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

سلام،این اگه ضامن و غیره نمیخواد،چجوریه سند خانه و فیش آب و… اینارو میخواد؟؟؟منظورم واسه وام ۲۰ میلیونی خرید کالا از لندو هستش،لطفا قانع کننده و کامل جواب بدید خواهشا

ابوالفضل ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

سلام من کارت پایان خدمت ندارم پدرم دارد میشه با اون وام گرفت.

فریدون حاتمی ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

من حساب آینده ندارم، می توانم ۲۰میلیون کالا.بگیرم

ابراهیم بشیری دیبا ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

سلام خسته نباشید وام به مجرد هم تعلق میگیره؟؟؟

سعید ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

سلام وقت بخیر و خدا قوت
در شیراز هم میتوان واسه درخواست وام ۲۰ ملیونی اقدام کرد؟کارت معافیت خدمت هم قبول هست؟
و چجوری میشه قبل از دریافت وام از فروشگاهای طرف قرارداد اگاه شد و کالاهارو دید

سعید ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

سلام مجدد
پیش پرداخت وام ۲۰ ملیونی خرید گوشی موبایل چقدر هست؟؟با تشکر

مهدی ۱۴۰۱/۱۰/۰۸

سلام کارمزد چقدر میگیرید

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    سود اقساط لندو همون سود بانکی یعنی ۲۳ درصد هست و کارمزد لندو در قالب پیش‌پرداخت از شما دریافت میشه که مبلغ پیش‌پرداخت هم به میزان وام درخواستی و مدت زمان بازپرداخت بستگی داره.
    شما میتونید بعد از ثبت اولیه درخواست در سایت لندو، مبلغ پیش‌پرداختتون رو مشاهده کنید

احمد ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

سلام این وام به صورت قسطی به فروشگاه داده میشه یا یکجا میتونه کارت بکشه و خرید انجام بشه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    وام لندو در حال حاضر در قالب لندو کارت خدمت شما ارائه میشه و شما میتونید با این کارت به صورت حضوری یا آنلاین از هر فروشگاهی که خواستید خرید کنید

کیان ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

سلام و عرض احترام من یه وام ۵ میلیونی تومانی از این طرح بانک آینده میخواستم اما پول پیش پرداخت رو ندارم در ضمن من کارت پایان خدمت ندارم میتونم بنام پدرم وام بگیرم و اقساطش رو پرداخت کنم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    داشتن کارت پایان خدمت برای همه وام‌های بانکی از جمله طرح وام لندو و بانک آینده الزامیه. پدرتون در صورت داشتن شرایط برای دریافت وام اقدام کنن و بعد وام رو در اختیار شما قرار بدن

میلاد ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

زده که امکان خرید از تمامی دستگاه های کارتخوان و فروشگاه آنلاین
یعنی اینکه منکه مغازه دار هستم می تونم مبلغ رو داخل کارت خوان خودم بکشم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    بله امکانش هست

محمد ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

این قضیه پیش پرداخت چیه متوجه نشدم
مثلا برای اینکه یه وام ۱۰ میلیونی بگیرم باید یک میلیون و پنصد پیش پرداخت بدم
بعد این‌ یک میلیون و پنصد هزینه گرفتن وام یا روی اصل قیمت کالا حساب میشه؟
بعد هر ماه هم باید ۹۱۷ هزار قسط بدم که ۱۲ ماهه میشه ۱۱ میلیون
یعنی واس گرفتن ۱۰ میلیون وام من سر جمع باید دو میلیون و پنصد سود بدم؟
اینطوری دیگ سود ۱۸ درصد نمیشه سود ۲۴ درصد میشه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و وقت بخیر
    دوست عزیز سود اقساطی که شما به لندو پرداخت میکنید، ۲۳ درصد سود بانکیه که مستقیما متعلق به بانک آینده‌ست.
    کارمزدی هم که لندو بابت ارائه خدمات از شما دریافت میکنه، در قالب پیش پرداخت قبل از پرداخت وام از شما دریافت میشه و مبلغش به میزان وام درخواستیتون بستگی داره.
    مدت بازپرداخت هم حداکثر ۱۲ ماهه هست

محمد حسین ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

من از لندو کارت میخام استفاده کنم و از رمز دومش برای خرید کالا بهره ببرم
کالا مورد نظرم رو برای مثال داخل برنامه دیجی کالا انتخاب کردم
داخل لندو کارتم ده میلیون وام ولی کالایی که میخوام بخرم برای مثال ۲۰ میلیون
امکان اینکه ده میلیون خودم به لندو کارت واریز کنم و بعد خرید کنم هست؟

یا فقط میتونم درحد ده میلیون وام خرید اینترنتی کنم؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    این موضوع در دست اقدامه و به زودی امکان واریز وجه مابه‌تفاوت به لندو کارت فراهم میشه

علیرضا ۱۴۰۱/۱۲/۰۵

یکی مثل من شاگرد مکانیک و با کلی بدبختی چجوری میتونه ۱۰ تومن وام بگیره ،بدون هیچ کس و کاری که بیاد ضامن بشه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    با عرض سلام
    شما میتونید از وام‌هایی که توسط سامانه‌های اینترنتی از جمله سایت لندو ارائه میشه استفاده کنید، چون این وام‌ها نیازی به ضامن ندارن