چطور می‌توانیم از فروشگاه‌های سایت لندو خرید اقساطی اینترنتی داشته باشیم؟

چطور می‌توانیم از فروشگاه‌های سایت لندو خرید اقساطی اینترنتی داشته باشیم؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 7 دقیقه
فهرست محتوا

لندو که یک پلتفرم خرید اقساطی است، با همکاری بانک آینده با هدف راحت‌تر کردن روند خرید اقساطی اینترنتی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و چک، وام خرید اقساطی اعطا می‌کند.

در واقع لندو فروشگاه خرید کالا نیست و کالایی برای فروش ندارد، ولی با فروشگاه‌های متعدد و معتبری همکاری می‌کند؛ به این صورت که لندو به شما وام می‌دهد تا با استفاده از آن از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو خرید کنید و مبلغ آن را قسطی به لندو بپردازید. در حقیقت شما مسائل مربوط به دریافت وام و پرداخت اقساط را به وسیله لندو انجام می‌دهید و برای خرید اقساطی اینترنتی و دریافت کالا، با فروشگاهی که انتخاب کرده‌اید در ارتباط خواهید بود.

در ادامه قصد داریم نحوه ارتباط لندو با فروشگاه‌ها و مزیت‌های این نوع از همکاری را توضیح دهیم.

خرید اقساطی اینترنتی از فروشگاه‌ها چگونه است؟

برای ثبت درخواست وام تماماً آنلاین در سامانه لندو، باید فرآیند دریافت وام را طی کنید. ما برای شما این فرآیند را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

  • در وهله اول لازم است شما وارد سامانه لندو شوید؛
  • سپس در سایت لندو ثبت‌نام کنید؛
  • بعد از آن باید فروشگاهی را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن خرید اقساطی انجام دهید؛
  • حالا نوبت به مشخص کردن مبلغ وام شما می‌رسد که از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید درخواست وام دهید؛
  • همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اقساط خود را طی چند ماه پرداخت خواهید کرد؛ چرا که شما می‌توانید اقساط وام ۲۰ میلیونی خود را ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه پرداخت کنید؛
  • حالا تمام مدارک خود را در سایت آپلود می‌کنید تا اولین نوبت اعتبارسنجی مدارک و حساب شما انجام شود؛
  • سپس در بانک آینده افتتاح حساب کنید که حتی این مرحله هم از منزل به صورت کاملا الکترونیکی از طریق اپلیکیشن کیلید، انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور فیزیکی شما نیست؛
  • این مرحله که یکی از مهمترین مراحل ثبت‌نام وام و خرید اقساطی اینترنتی از سامانه لندو است، خرید سفته و امضای آن‌ است که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ می‌پرسید چگونه؟ برای این کار کافیست از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، سفته‌ها را بخرید و بعد از آن نرم‌افزار آینده‌ساین را دانلود و نصب کنید و از این طریق امضای الکترونیکی خود را ثبت کنید؛
  • سپس قرارداد اعطای وام برای خرید اقساطی اینترنتی را از طریق امضای الکترونیکی، امضا کنید؛
  • بعد از واریز پیش‌پرداخت، وام لندو در اختیار شما قرار می‌گیرد؛
  • در آخرین مرحله هم وام شما به شکل یک کد تخفیف صد درصدی به ارزش وام درخواستی، در اختیارتان قرار می‌گیرد؛
حتما بخوانید:  امضای الکترونیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ آموزش ایجاد امضای الکترونیکی

فروشگاه‌های طرف قرارداد با سامانه خرید اقساطی اینترنتی

چه فروشگاه‌هایی با لندو همکاری می‌کنند؟

وجود فروشگاه‌های متعددی که با لندو همکاری می‌کنند، امکان استفاده از وام خرید اقساطی اینترنتی را برای هر نوع کالا و خدماتی فراهم کرده است. تعداد زیاد این فروشگاه‌ها به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند نیاز‌های خود را به خوبی برطرف کنند.

دسته‌بندی‌هایی مانند کالاهای دیجیتال، لوازم الکترونیک، لوازم جانبی، زیورآلات و طلا، مبلمان و کالای خواب و بسیاری دیگر و همچنین خدماتی مثل: سفر، بیمه، درمان، گردشگری و … در بین این فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد.

شما می توانید با خیال راحت برای خرید اقساطی گوشی، لپ‌تاپ یا هر کالای دیجیتال دیگر وارد سایت لندو شوید و خرید اقساطی خود را از فروشگاه مورد نظر انجام دهید.

در حال حاضر لندو با بیش از ۵۰۰ فروشگاه آنلاین همکاری دارد که این فروشگاه‌ها از نظر تعداد و تنوع محصولات به سرعت در حال افزایش هستند. یعنی شما می‌توانید خرید اقساطی اینترنتی را برای هر نوع کالا یا خدماتی که نیاز دارید، از طریق لندو انجام دهید.

حتما بخوانید:  معرفی بهترین روش برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

مزیت همکاری فروشگاه‌ها با لندو

همانطور که گفتیم به دلیل تعداد و تنوع بالای فروشگاه‌ها، نحوه خرید اقساطی در لندو به سود مشتریان خواهد بود. اما این طرح برای فروشگاه‌ها هم مزیت‌های زیادی دارد.

  1. شرایط اقتصادی موجود در کشور باعث شده تا تمایل مردم به خرید اقساطی اینترنتی بیشتر شود؛ به همین دلیل، بسیاری از فروشگاه‌ها به دنبال این هستند که امکان خرید اقساطی را فراهم کنند تا علاوه بر راحتی مشتریانشان، افزایش فروش هم داشته باشند؛
  2. از طرف دیگر زمانی که یک مشتری بخواهد با استفاده از وام لندو خرید اقساطی اینترنتی از سایت فروشگاه انجام دهد، لندو مبلغ سفارش را به صورت نقدی به فروشگاه پرداخت می‌کند و مشتری بعد از خرید، اقساط خود را به لندو پرداخت می‌کند؛ یعنی در این روند، تمام ریسک متوجه لندو است و هیچ ریسک یا زیانی برای فروشگاه وجود ندارد؛
  3. همچنین لندو برای فروشگاه‌ها در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ خواهد کرد که اتفاق بسیار خوبی برای معرفی بهتر آن‌ها خواهد بود؛

علاوه بر مزیت‌های فوق و آشنایی با آن‌ها، لازم است که شما درباره پلتفرم لندو بیشتر بدانید تا آشنایی شما با این سامانه خرید اقساطی کامل شود؛ ما در بخش بعدی برای شما درباره لندو و خرید اقساطی اینترنتی از آن، بیشتر گفته‌ایم.

چگونگی خرید اقساطی اینترنتی از سامانه لندو

لندو معتبر‌ترین سایت دریافت وام خرید اقساطی

سایت لندو سامانه‌ای با تجربه زیاد در زمینه فراهم کردن امکان خرید اقساطی اینترنتی برای مشتریان است. همچنین لندو این وام را با همکاری بانک آینده به متقاضیان اعطا می‌کند.

همکاری لندو و بانک آینده اطمینان بیشتری به مشتری برای استفاده از خدمات خرید اقساطی می‌دهد. در واقع شما در روند لندو، وام خرید کالا از بانک آینده دریافت می‌کنید و لندو تسهیل کننده این روند است.

لندو توانسته است نیاز مشتریان را شناسایی کند و با در نظر گرفتن مواردی که اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد، روند دریافت وام را به گونه‌ای طراحی کند که برای هر شخصی آسان باشد. تغییر شیوه سنتی دریافت وام به یک فرآیند کاملا آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری یکی از مزایای استفاده از لندو است.

همچنین لندو با در میان قرار دادن اعتبار خود توانسته است امکان دریافت وام به وسیله سفته و بدون نیاز به ضامن و چک را در اختیار مشتریان قرار دهد که این ویژگی در کنار فرایند کاملا آنلاین، توانسته لندو را به معتبرترین سایت دریافت وام خرید اقساطی تبدیل کند.

سوالات متداول درباره خرید اقساطی اینترنتی

آیا درصورت تاخیر در پرداخت اقساط، لندو جریمه دیرکرد دریافت خواهد کرد؟

اگر شما نمره اعتبار بالای ۳۰۰ داشته باشید، لندو از شما جریمه دیرکرد دریافت نخواهد کرد.

میزان سود و کارمزدی که به اقساط لندو تعلق می‌گیرد، چقدر است؟

سودی که به اقساط وام شما تعلق می‌گیرد، سود مصوب بانک مرکزی یعنی ۱۸ درصد است.

مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود درخواست اعتبارسنجی شما لغو شود، چیست؟

عوامل زیادی باعث لغو درخواست شما در فرآیند اعتبارسنجی می‌شود که مهم‌ترین آن، وام معوقه یا وجود چک برگشتی در سیستم بانکی است.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0