افزایش نمره اعتبار لندو و دریافت هدیه نقدی

افزایش نمره اعتبار لندو و دریافت هدیه نقدی
تاریخ انتشار: - مطالعه: 6 دقیقه
فهرست محتوا

لندو به عنوان یک پلتفرم خرید اقساطی فعالیت می‌کند که تمامی مراحل دریافت وام و پرداخت اقساط به صورت آنلاین در آن انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های لندو نسبت به سایر پلتفرم‌ها و وام‌های بانکی عدم دریافت جریمه دیرکرد در پرداخت اقساط است. در لندو برای کنترل پرداخت اقساط از مفهومی به نام نمره اعتبار استفاده می‌شود. نمره اعتبار هر فرد نشان دهنده عملکرد او در سایت لندو و به خصوص رفتار پرداخت آنلاین او است. در لندو با توجه به نمره اعتبار، مشتریان خوش حساب تشخیص داده می‌شوند.

نمره اعتبار لندو

نمره اعتبار لندو چطور محاسبه می‌شود؟

از زمانی که در لندو ایده طرح جایگزین کردن جریمه دیرکرد پرداخت اقساط مطرح شد، رفتار مشتریان با دقت مورد بررسی قرار گرفت. پس از بررسی عوامل موثر در پرداخت اقساط و مشخص کردن میزان تاثیر هرکدام، یک فرمول و الگوریتم دقیق به‌دست آمد. به این صورت که با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده هوش مصنوعی و در نظر گرفتن حدود ۶۰ ویژگی از مشتری، نمره اعتبار لندو حساب می‌شود. فرمول اصلی نمره اعتبار در لندو محرمانه است. اما عواملی که می‌توانند بر افزایش و کاهش نمره اعتبار تاثیر داشته باشند مشخص است. در زیر مواردی که تاثیر زیادی در محاسبه نمره اعتبار لندو دارند را می‌توانید مشاهده کنید.

  • پرداخت به موقع یا پیش از موعد اقساط
  • سابقه خرید از لندو
  • اطلاعات پروفایل کاربری (سن، جنسیت، وضعیت تاهل، شغل و …)
  • گزارش اعتباری در سیستم بانکی

این عوامل در نظر گرفته می‌شوند تا سنجش دقیقی از عملکرد مشتری وجود داشته باشد. اطلاع از عوامل موثر در نمره اعتبار لندو به شما کمک می‌کند تا بدانید از چه روشی می‌توانید برای افزایش آن تلاش کنید.

نمره اعتبار لندو

چطور نمره اعتبار خود را افزایش دهیم؟

طبیعی است که نمره اعتبار بالاتر بهتر است. اما چه کارهایی باید انجام دهید تا نمره اعتبار شما افزایش پیدا کند؟ برای افزایش نمره اعتبار باید اقساط خود را در همان تاریخ سر رسید یا زودتر از آن پرداخت کنید. اگر وارد حساب کاربری خود در سایت لندو شوید، در قسمت قسط‌های من تاریخ سررسید هر قسط را مشاهده می‌کنید. با توجه به این تاریخ و روزی که شما اقدام به پرداخت قسط می‌کنید، لندو نمره اعتبار شما را محاسبه می‌کند.  در واقع شما با پرداخت به موقع اقساط، مسئولیت بالای خود را نسبت به وامی که دریافت کرده‌اید نشان می‌دهید و به همین دلیل نمره اعتبار شما افزایش پیدا می‌کند.

اگر بتوانید اقساط خود را زودتر از تاریخ تعیین شده پرداخت کنید، نمره اعتبار شما مقدار بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد. زمانی که شما اقدام به پرداخت زودتر از موعد می‌کنید، نمره اعتبار لندو تحت تاثیر دو عامل مبلغ قسط و تعداد روزی که زودتر اقدام به پرداخت کرده‌اید، افزایش پیدا می‌کند. یعنی هرچه مبلغ قسط و تعداد روزی که قسط خود را زودتر پرداخت کرده‌اید بیشتر باشد، نمره اعتبار شما بیشتر افزایش خواهد یافت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محاسبه نمره اعتبار کلیک کنید.

مزیت‌های افزایش نمره اعتبار چیست؟

هرچه نمره اعتبار لندو خود را افزایش دهید یعنی مشتری خوش‌حساب‌تری بوده‌اید و به همین دلیل از شرایط ویژه‌ای برخوردار می‌شوید. یکی از مزیت‌هایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، دریافت اعتبار خرید در سایت تیمچه (فروشگاه اختصاصی لندو) است. با توجه به نمره اعتبارتان در لندو، مبلغی در حساب کاربری شما در سایت تیمچه شارژ می‌شود تا بتوانید از آن در خرید‌های خود از این سایت (بدون محدودیتی در سقف خرید) استفاده کنید.

در لندو بازه‌هایی برای نمره اعتبار مشتریان مشخص شده است که در جدول زیر آن را مشاهده می‌کنید. برای دریافت اعتبار هدیه از لندو، باید امتیاز خود را به بالای ۳۰۰ برسانید. اگر امتیاز (نمره اعتبار) شما بیشتر شود و در محدوده بالاتری قرار بگیرد، مبلغ بیشتری اعتبار دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر امتیاز ۳۰۰ تا ۴۰۰ داشته باشید مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار هدیه در سایت تیمچه دریافت می‌کنید و اگر بتوانید با افزایش نمره اعتبار خود، در محدوده ۴۰۰ تا ۵۰۰ قرار بگیرید، مبلغ هدیه شما به ۱۴۰ هزار تومان خواهد رسید.

در جدول زیر مشخص شده است که مشتریان در هر محدوده نمره اعتبار، چه مبلغی را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

نمره اعتبار لندوی شما در کدام محدوده است؟

مبلغ هدیه‌ای که دریافت می‌کنید

۳۰۰ تا ۴۰۰

۱۲۰ هزار تومان

۴۰۰ تا ۵۰۰

۱۴۰ هزار تومان

۵۰۰ تا ۶۰۰

۱۶۰ هزار تومان

۶۰۰ تا ۷۰۰

۱۸۰ هزار تومان

۷۰۰ تا ۸۰۰

۲۰۰ هزار تومان

۸۰۰ تا ۹۰۰

۲۴۰ هزار تومان

۹۰۰ تا ۱۰۰۰

۳۰۰ هزار تومان

بالای ۱۰۰۰

۴۰۰ هزار تومان

 

در آینده برای مشتریانی که نمره اعتبار مناسبی داشته باشند طرح‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد. قرعه کشی به همراه هدیه‌های ویژه یکی از این طرح‌ها خواهد بود. یکی دیگر از طرح‌های آینده افزایش سقف دریافت اعتبار از لندو خواهد بود. به این صورت که متناسب با نمره اعتبار هر فرد، در وام بعدی می‌تواند مبلغ بیشتر از سقف معمول را درخواست دهد.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0