شرایط وام خرید کالا بانک ملی و معرفی بهترین وام

شرایط وام خرید کالا بانک ملی و معرفی بهترین وام
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

همان‌طور که می‌دانید و احتمالا تجربه کرده‌اید، گاهی اوقات ما امکان خرید نقدی کالا یا خدمات مورد نیازمان را نداریم یا برنامه‌ریزی‌های اقتصادی اجازه خرید نقدی را نمی‌دهد. در چنین شرایطی با دریافت وام، محصول مورد نظر را به صورت اقساطی خریداری می‌کنیم. اگر شما هم برای خرید کالای مورد نیازتان به دنبال راهی برای دریافت وام هستید می‌توانید از وام بانک ملی استفاده کنید. ما در ادامه شرایط وام خرید کالا بانک ملی را همراه با معرفی بهترین وام بررسی کرده‌ایم تا با آگاهی بیش‌تری وام خود را دریافت و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. 

۲ مورد از وام‌های خرید کالا بانک ملی

وام‌های بانکی یکی از تسهیلاتی است که تمام بانک‌ها ارائه می‌دهند. یکی از این بانک‌ها «بانک ملی» است که انواع وام را با شرایط متفاوت در اختیار مشتریان می‌گذارد. وام مسکن، وام خودرو، وام ازدواج، وام مشارکت در ساخت، وام خرید کالا و… از تسهیلات بانک ملی است که ما در ادامه ۲ نوع وام خرید کالا، شرایط وام خرید کالا بانک ملی و معرفی بهترین نوع وام را آورده‌ایم.

۱) شرایط وام خرید کالا بانک ملی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان

اولین نوع وام‌ خرید کالا در بانک ملی، وام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۱۸ درصد با پیروی از مصوبات بانک مرکزی است که به صورت کارت اعتباری به مشتری اعطا می‌شود. شما با ارائه این کارت می‌توانید کالاهای مورد نیازتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملی خریداری کنید. برای دریافت وام، ابتدا باید در یکی از شعب بانک ملی افتتاح حساب کنید، سپس در صورتی که مبلغ وام درخواستی‌ شما ۲۰۰ میلیون تومان است، با معرفی ۳ ضامن رسمی (کارمند دولتی) برای دریافت سقف وام اقدام کنید. بازپرداخت این وام از ۱۲ تا ۶۰ ماه متغیر است که تعداد ماه‌های پرداخت اقساط با توافق طرفین یعنی بانک و متقاضی تعیین می‌شود؛ همچنین بانک ۱۰ درصد از مبلغ کل وام را مسدود می‌کند و بعد از پرداخت آخرین قسط، مقدار پول مسدود شده را به متقاضی برمی‌گرداند. پس حالا که از شرایط وام خرید کالا بانک ملی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مطلع شدید، می‌توانید برای دریافت این وام اقدام و محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید. 

 شرایط دریافت وام خرید کالا ۲۰۰ میلیون تومانی

۲) شرایط وام خرید کالا بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون «وام فوری»

دومین وامی که بانک ملی برای خرید کالا اعطا می‌کند، وام خرید کالا ۵۰ میلیون تومانی یا همان وام فوری با نرخ سود ۱۸ درصد است. برای دریافت این وام باید یک ضامن کارمند و فیش حقوقی داشته باشید تا بتوانید وام خود را برای خرید کالا دریافت کنید. بانک ملی در این نوع وام هم، ۱۰ درصد از کل مبلغ وام شما را بلوکه می‌کند و پس از پرداخت آخرین قسط توسط شما (اقساط ۳۶ ماهه تنظیم می‌شوند) مبلغ مسدود شده را برمی‌گرداند. با توجه به بررسی شرایط وام خرید کالا بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون تومان یا همان وام فوری، اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید با این مبلغ مطابقت دارد، این نوع وام می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ و اما اگر می‌خواهید بدانید بهترین وام خرید کالا بانک ملی کدام است به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید.

معرفی بهترین وام خرید کالا بانک ملی

از آن‌جایی که شرایط وام خرید کالا بانک ملی در هر دو مورد تقریبا یکسان است و فقط مبلغ وام‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، انتخاب بهترین نوع وام خرید کالا در این بانک، به مبلغ مورد نیازتان برای خرید و شرایط شما در زمینه تضمین و … بستگی دارد. اگر به ۳ ضامن رسمی و معتبر برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون‌ تومانی دسترسی ندارید، می‌توانید از امکانات و شرایط وام خرید کالا بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با یک ضامن بهره ببرید. دو وام پرطرفدار دیگر از بانک ملی، وام خرید خودرو و وام ازدواج است. وام خرید خودرو تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو ایرانی اعطا می‌شود. وام ازدواج هم تا سقف ۷۰ میلیون تومان اعطا می‌شود که اگر در شرف ازدواج یا مشغول خریدن جهیزیه هستید، می‌تواند تا حدودی نیازتان را برطرف کند. البته با توجه به این‌که تمام بانک‌ها تسهیلاتی برای خرید کالا دارند و با شرایط مخصوص به خود، آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، شما می‌توانید علاوه بر شرایط وام خرید کالا بانک ملی، از فرآیند اعطای وام در سایر بانک‌ها هم مطلع شوید و برای دریافت وام اقدام کنید.

شرایط وام خرید کالا در سایر بانک‌ها

از آن‌جایی که اکثر بانک‌ها تسهیلاتی برای خرید کالا دارند و شما می‌توانید از آن برای تهیه محصول مورد نظر خود استفاده کنید، ما ۳ مورد از انواع این وام‌ها را در سایر بانک‌ها بررسی کرده‌ایم و آن‌ها را برای شما به اختصار توضیح داده‌ایم تا علاوه بر شرایط وام خرید کالا بانک ملی، با شرایط این وام در بانک‌های دیگر هم آشنا شوید. (پیش از آن، خوشحال می‌شویم اگر با شرایط وام خرید کالا بانک ملی آشنایی، یا تجربه دریافت وام خرید کالا را از بانک‌های مختلف دارید، نظرتان را با سایرین به اشتراک بگذارید).

  • وام خرید کالا بانک ملت: یکی از تسهیلات بانک ملت، ارایه وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا با نرخ سود ۱۲٪ است که امکان خرید از فروشگاه‌های اسنوا را برایتان فراهم کرده است. اقساط این وام در ۳۶ ماه تنظیم می‌شود و شما برای دریافت آن به یک ضامن رسمی نیاز دارید. 
  • وام خرید کالا بانک صادرات: بانک صادرات با ارائه وام ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸٪، امکان خرید کالا را برایتان فراهم کرده است. شما برای دریافت این وام که اقساط آن طی ۶۰ ماه تنظیم می‌شود، نیاز به ۳ ضامن رسمی و معتبر دارید تا محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک صادرات خریداری کنید. می‌توان گفت که شرایط این وام تا حدودی مشابه شرایط وام خرید کالا بانک ملی است.
  • وام خرید کالا بانک آینده: بانک آینده با همکاری سامانه خرید اقساطی لندو امکان دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی را برای افراد فراهم کرده است که ما در ادامه به توضیح کامل‌تری درباره این وام، پلتفرم لندو، شرایط دریافت یک وام راحت و خرید اقساطی آسان پرداخته‌ایم.

شرایط دریافت وام خرید کالا از بانک آینده

شرایط دریافت وام خرید کالا از بانک آینده و پلتفرم لندو

پلتفرم لندو یک سامانه خرید اقساطی است که با بانک آینده در اعطای وام و خرید اقساطی همکاری می‌کند. این همکاری باعث تسهیل فرآیند دریافت وام شده است؛ به طوری که شما بدون نیاز به چک وضامن و تنها با ارائه سفته می‌توانید وام خرید کالا را تا سقف ۲۰ میلیون تومان دریافت و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. از مزایای دیگر این وام، آنلاین بودن تمام مراحل ثبت‌نام و دریافت وام است که نیاز به حضور فیزیکی شما در هیچ‌یک از مراحل نیست. همچنین سامانه لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات همکاری می‌کند که شما می‌توانید برای خرید انواع کالا به صفحه فروشگاه در پلتفرم لندو مراجعه و محصول موردنظرتان را خریداری کنید. پس همین حالا با ورود به صفحه دریافت وام بانک آینده در سایت لندو، امکان دریافت یک وام راحت را برای خود فراهم کنید. لطفا اگر تجربه دریافت وام از بانک آینده و خرید اقساطی از سامانه لندو را دارید، نظر خود را کامنت کنید. 

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
2