معرفی انواع وام بانک مهر ایران 1403

معرفی انواع وام بانک مهر ایران 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 14 دقیقه
فهرست محتوا

از آن‌جایی که تورم در جامعه بیداد می‌کند و قیمت کالاها و خدمات دائماً در حال افزایش است، تمایل افراد به دریافت تسهیلات از بانک‌ها و موسسات مالی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

در واقع دریافت وام در روزهایی که مردم با گرانی‌های زیادی دسته‌وپنجه نرم می‌کنند، راهکاری برای پیشرفت زندگی و حتی گذران آن است.

لازم به ذکر است که دریافت تسهیلات می‌تواند به شما کمک کند که با نقدینگی خود و همچنین با مدیریت پولتان، همزمان چند کار را انجام دهید و در چنین مواقعی کسری بودجه خود را با استفاده از تسهیلات جبران کنید.

حتما با خودتان می‌گویید کدام تسهیلات را دریافت کنم؟ به کدام بانک مراجعه کنم و درخواست وام بدهم؟ کدام بانک سود کمتری دریافت می‌کند و من می‌توانم روی کمک آن حساب کنم؟ پاسخ شما «استفاده از وام بانک مهر ایران» است.

اگر تا به حال از تسهیلات بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران استفاده نکرده‌اید، با ما همراه باشید تا هم با این بانک و هم با پرطرفدارترین تسهیلات آن آشنا شوید.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران بیشتر بدانید!

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در سال ۱۳۸۶ با هدف بهبود شاخص‌های مالی و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، افتتاح شده است.

از آنجایی که این موسسه مالی، یک بانک قرض‌الحسنه است، شما می‌توانید به راحتی از تسهیلات آن با نرخ سود  و کارمزد ۴ درصد بهره ببرید.

پس در نتیجه اگر شما جزو مشتریان این بانک هستید و حساب جاری و پس‌انداز در این موسسه دارید، می‌توانید برای دریافت وام بانک مهر ایران اقدام کنید.

حالا صحبت از این بانک به درازا کشید، احتمالا شما بیشتر از قبل کنجکاو شده‌اید تا درباره تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بدانید و از انواع وام این بانک در سال 1403 سردربیاورید؛ نگران نباشید! ما در این مطلب به طور مفصل درباره وام بانک مهر ایران توضیح داده‌ایم و ابهامات شما را برطرف کرده‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

۵ مورد از وام بانک مهر ایران

انواع وام بانک مهر ایران در سال 1403 کدام است؟ (۶ مورد از تسهیلات این بانک)

بانک مهر ایران هم مانند سایر بانک‌ها و سامانه‌های مالی، انواع وام و تسهیلات را ارائه می‌دهد که شما می‌‌توانید با افزایش سطح دانش خود در این‌باره، برای دریافت هر کدام از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران که واجد شرایط هستید، اقدام کنید. 

درباره تسهیلات بانک رفاه بخوانید:
در شرایطی که نیاز به پول دارید و برای فراهم کردن آن به این در و آن در می‌زنید، دریافت یک وام فوری می‌تواند کار شما را راه بیندازد.
اخیراً بانک رفاه تسهیلاتی را برای متقاضیان در نظر گرفته است که نسبت به سایر وام‌ها شرایط راحت‌تری دارد.
برای اینکه بدانید شرایط لازم برای دریافت این وام چیست و چگونه می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید، با یک کلیک وارد صفحه وام بانک رفاه در مجله لندو شوید و مفصل درباره این تسهیلات مطالعه کنید.

برگردیم سر موضوع اصلی و اولیه خودمان؛ انواع وام بانک مهر ایران کدام است؟ کدام یک از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به درد من می‌خورد؟ در این بخش به صورت شفاف و واضح پاسخ سوال خود را دریافت خواهید کرد.

طرح ۳ در یک بانک مهر ایران 

یکی از انواع وام بانک مهر ایران، طرح ۳ در یک است که به دلیل رفاه حال مشتریان توسط این بانک اعطا می‌شود؛ در واقع شما با یک بار افتتاح حساب، امکان دریافت ۳ نمونه از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران را خواهید داشت.

  • مبلغ وام اول معادل مبلغ واریزی شما به صندوق اجتماعی بانک، با کارمزد ۱ درصد و بازپرداخت ۲۴ تا ۶۰ ماه است؛
  • مبلغ وام دوم  معادل۵۰ درصد مبلغ واریزی شما و حداکثر ۵۰ میلیون تومان، با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ تا ۶۰ ماه است؛
  • مبلغ وام سوم با احتساب امتیاز حاصل از بازگشت اقساط وام اول و تا سقف مجاز بانک است؛ کارمزد آن ۴ درصد و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است؛
یک مثال برای محاسبه این طرح:
به طور مثال تصور کنید شما ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده ویژه اجتماعی بانک مهر ایران واریز می‌کنید. بعد از تشکیل پرونده و ظرف حداکثر یک روز کاری، می‌توانید مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و با کارمزد سالانه یک درصد دریافت کنید.
همزمان با وام اول، می‌توانید وام دوم را تا سقف ۵۰ میلیون تومان و کارمزد سالانه چهار درصد دریافت کنید یا امتیاز هر دو وام را به یکی از بستگان خود واگذار کنید.
بعد از تسویه این دو وام، با احتساب امتیاز حاصل از بازگشت اقساط وام اول، پرداخت وام سوم تا سقف مجاز بانک به صاحب حساب یا افراد معرفی شده از طرف شما و با کارمزد سالانه چهار درصد انجام می‌شود. 

وام بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان

وام بانک مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. یعنی شما در هر ماه تقریبا مبلغی معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌پردازید.

شرط دریافت این نوع از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، این است که حداقل ۳ ماه از خواب سپرده شما در بانک بگذرد و همچنین سه ضامن رسمی به بانک معرفی کنید.

همچنین حتما حواستان باشد که برای دریافت این وام نباید چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی داشته باشید. 

به نظر شما با وجود تورم و گرانی‌های سرسام‌آور اخیر، سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای وام بانک مهر ایران کفایت می‌کند؟ آیا نباید سقف وام به نسبت تورم در جامعه افزایش پیدا کند؟

حتما بخوانید:  معرفی وام بانک مهر ایران (وام 200 میلیونی) با بهترین شرایط

طرح امتیازی مهر ایران

در این طرح مبلغ وام و شرایط ارائه آن، به میانگین گردش حساب شما در بانک مهر ایران و امتیازی که از آن به دست می‌آورید بستگی دارد.

یعنی اگر میانگین حساب بالاتری داشته باشید، می‌توانید در مدت کوتاه‌تر و با اقساط کوتاه‌مدت وام خود را تسویه کنید.

اگر در بانک مهر ایران حساب دارید و می‌خواهید بدانید که در این طرح چه میزان وام با چه شرایطی به شما تعلق می‌گیرد، باید وارد بخش «محاسبه تسهیلات امتیازی» سایت بانک مهر ایران شوید و اطلاعات لازم را وارد کنید.

سقف این وام در حال حاضر ۳۰ میلیون تومان و کارمزد آن بین ۰ تا ۴ درصد است.

طرح وام اندوخته بانوان

در این طرح همه بانوان ایرانی می‌توانند در ۲ مرحله، مجموعا تا سقف ۱۰۱ میلیون تومان و با کارمزد حداکثر ۴% سالیانه وام دریافت کنند.

  • در مرحله اول بانوان باید ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به مدت ۴ ماه به حساب خود در بانک مهر ایران بپردازند و بعد از آن برای دریافت وام خود اقدام کنند.
  • در مرحله دوم، بعد از تسویه وام مرحله قبلی و پرداخت ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان (علاوه بر اقساط وام قبلی)، وام خود را دریافت کنند.

متاسفانه در حال حاضر طرح بانوان بانک مهر ایران غیر فعال است.

طرح مهر آتیه نوین 

اگر فرد دوراندیشی هستید و به آینده فرزندتان اهمیت می‌دهید، از این وام بانک مهر ایران غافل نشوید. برای دریافت این نوع تسهیلات، باید در بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید.

بعد از آن به مدت ۱۰ سال، ماهیانه و یا سالیانه مبلغی را به حساب خود تزریق کنید و بعد از ۱۰ سال مبلغ مشخصی را با توجه به میانگین حساب خود از بانک دریافت کنید. 

نرخ سود این وام، ۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط، ۶۰ ماهه است. این نمونه از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، تقریبا مشابه وام مسکن جوانان است. چیزی درباره آن می‌دانید؟

حتما بخوانید:  وام مسکن جوانان چقدر است؟ شرایط و مدارک مورد نیاز آن چیست؟

متاسفانه در حال حاضر طرح مهر آتیه نوین بانک مهر ایران غیر فعال است.

وام بانک مهر ایران با نام «طرح پیوند»

پیش‌نیاز شروع زندگی مشترک یک زوج، داشتن تمکن مالی و فراهم کردن ملزومات یک زندگی است. خوشبختانه بانک مهر ایران در راستای تامین نیازهای ازدواج جوانان، تسهیلاتی را به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصد اعطا می‌‌کند.

شرط دریافت این نوع از وام بانک مهر ایران، خواباندن سپرده شما در بانک به مدت یک سال است؛ ضمن اینکه به یک ضامن رسمی هم نیاز خواهید داشت. 

ضمنا لازم به ذکر است که حداکثر زمانی که برای بازپرداخت این تسهیلات تعیین می‌شود، ۳۶ ماه است. 

حتما بخوانید:  چطور وام ازدواج بگیریم؟ بررسی مبلغ، شرایط و نحوه دریافت وام ازدواج

وام بانک مهر ایران ویژه خرید کالا یا همان کالا کارت

یکی از تسهیلاتی که توسط اکثر بانک‌ها و سامانه‌های مالی اعطا می‌شود، وام خرید کالاست که بانک مهر ایران از این موضوع مستثنی نیست.

این بانک در راستای خرید مایحتاج منزل و کالاهای ضروری شما، طرح کالا کارت را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و سود ۴ درصد ارائه می‌دهد. شما با دریافت این نوع از وام بانک مهر ایران می‌‌توانید کالاهای مورد نظرتان را از فروشگاه‌ طرف قرارداد بانک مهر به نام گلدیران واقع تهران، شیراز، اهواز، نور، اصفهان، تبریز، ساری، رشت و…خریداری کنید. 

حداکثر زمان بازپرداخت اقساط ۲۴ ماه است. ضمن اینکه موقع درخواست وام لازم است یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. همچنین برای آنکه این طرح به شما تعلق بگیرد، به هیچ عنوان نباید چک برگشتی و بدهی به سیستم بانکی داشته باشید.

قسط ماهانه این طرح هم ۲.۹۵۲.۳۹۹ میلیون تومان است.

اگر بازنشسته تامین اجتماعی هستید، این بخش را از دست ندهید!
بانک رفاه برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران، از «طرح رفاه کالا» رونمایی کرده است. متقاضیان در این طرح می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک وام دریافت کنند تا انواع لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنند.
اگر بازنشسته یا مستمری‌بگیر بانک رفاه هستید، همچنین اگر حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنید، مشمول دریافت این تسهیلات خواهید بود.
برای آنکه از چم‌وخم این طرح بیشتر سردرآورید و بتوانید به راحتی برای دریافت آن اقدام کنید، وارد صفحه وام خرید کالا بانک رفاه برای بازنشستگان شوید و سطح اطلاعات خود را در این‌باره افزایش دهید.

در بخش بعدی و پایانی این مطلب، از یک وام فوری، راحت و آنلاین صحبت کرده‌ایم که شما می‌توانید بدون محدودیت و با خیال راحت آن تسهیلات را دریافت کنید؛ همچنین کالا و خدمات مورد نیازتان را از بیش از ۵۰۰ فروشگاه معتبر و معروف خریداری کنید و لذت ببرید. 

دریافت وام خرید کالا از لندو

به عنوان حسن ختام، درباره همکاری مشترک بانک آینده و لندو بخوانید!

حالا که با انواع وام بانک مهر ایران آشنا شدید، وقت آن است که با طرح مشترک بانک آینده و سامانه لندو هم آشنا شوید؛ حتما به دردتان می‌خورد.

بانک آینده با همکاری لندو که یک پلتفرم معتبر برای خرید اقساطی کالاست، وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به چک، ضامن و تنها با ارائه سفته، وام خرید کالا دریافت کنید. 

از مزیت‌های این سامانه، علاوه بر اعطای وام تنها با ضمانت سفته، فرآیند تماماً آنلاین دریافت تسهیلات است. یعنی شما برای خرید سفته و امضای آن‌ها هم نیازی به مراجعه حضوری و فیزیکی نخواهید داشت؛ بلکه تنها به صورت آنلاین این کار را انجام خواهید داد.

مزیت دیگر، این است که محدود به شهر خاصی نیست و شما در هرجای ایران که باشید، می‌توانید برای درخواست این وام فوری، اقدام کنید.

با دریافت وام از لندو، شما یک لندو کارت دریافت می‌کنید که با آن می‌توانید انواع کالا و خدمات را از فروشگاه‌های حضوری یا آنلاین در سراسر کشور تهیه کنید.

این موضوع باعث می‌شود شما محدود به خرید لوازم مورد نیازتان از یک فروشگاه نباشید و از فروشگاه‌های متنوع، خرید قسطی خود را انجام دهید. 

پس شما می‌توانید در کنار وام بانک مهر ایران، از وام لندو هم بهره‌ ببرید و به عنوان یک وام خرد، برای خرید یک سری از مایحتاج خود، روی کمک این پلتفرم حساب کنید.

آیا شما تا به حال از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کرده‌اید؟ کدام یک از انواع وام‌های این بانک را مناسب‌تر و بهتر می‌دانید؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌های این مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران

  1. در  طرح کالا کارت بانک مهر ایران، در هر ماه معادل چه مبلغی به عنوان اقساط پرداخت می‌شود؟

از آنجایی که سقف این وام ۱۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه است، شما تقریبا مبلغی معادل ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در هر ماه می‌پردازید. البته برای آنکه بتوانید خودتان با یک حساب سرانگشتی مبلغ هر قسط از هر وامی را محاسبه کنید و نیاز نباشد در این مورد از متصدی باجه سوالی بپرسید، وارد مطلب محاسبه سود بانکی در مجله لندو شوید و در این باره مطالعه کنید.

  1. اصلی‌ترین مدارک برای دریافت انواع تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران کدام است؟

شما برای دریافت هر نوع از وام بانک مهر ایران به این مدارک نیاز مبرم خواهید داشت: اصل شناسنامه و کارت ملی، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی از پشت‌ و روی کارت ملی، کپی مدارک شناسایی ضامن، فیش حقوقی وام‌گیرنده، همراه داشتن کدپستی و برگه افتتاح حساب در بانک؛ در واقع این مدارک اصلی‌ترین و مهم‌ترین مدارک جهت اخذ تسهیلات است؛ اما ممکن است متصدی بانک و مسئول شعبه به تشخیص خود، علاوه بر مدارک فوق، مدارک دیگری هم تعیین کند.

  1. حداکثر تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران برای اشخاص حقیقی و حقوقی چقدر است؟

حداکثر مبلغ این تسهیلات برای افراد حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و برای افراد حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است. البته لازم به ذکر است که مبلغ وام تا حدودی بستگی به سپرده شما در بانک و مدت زمانی که از خواب آن می‌گذرد هم دارد.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
5
حامد ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

بنده ۲۵۰تومن نقد دارم .توروخدا راهنمایی کنید.چیکار میتونم بکنم که یه وام ۴۰۰تومنی بگیرم باهاش با سود ۴درصد،؟؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    تا جایی که ما خوندیم و اطلاعات کسب کردیم با سپرده‌گذاری در بانک مهر ایران می‌تونید نقدینگتون رو بیشتر کنید و وام با مبلغ مناسبی بگیرید؛ اما برای اینکه از شرایط و زیر و بم وام سردربیارید لازمه که با یکی از شعب این بانک تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

رها ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

سلام من خیلی ندارم اندازه ۱۵میلیون بذارم چقدر میتونم وام بگیرم؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

    سلام وقتتون بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و بپرسید ازشون.

    ابوالفضل ۱۴۰۲/۰۱/۰۲

    سلام من ۳۰ تومن پول گذاشتم ۶۰ گرفتم یک سال و نیم از قسطامو دادم ۳۰ تومن دیگ مونده میشه تسویه کرد، اون پولی ام ک بلوکه شده بردارم؟

حسین ۱۴۰۱/۰۸/۲۷

سلام خدمت شما.من ۴۰میلیون تومن مدت ۸ماهه ثابت گذاشتم توی بانک مهر.الان بمن چقدر تعلق میگیره؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    از اونجایی که ما این موضوع رو اطلاع رسانی کردیم و از جزییاتش مطلع نیستیم، لطفا با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

      سعیده ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

      همه اش که باید با بانک تماس بگیریم 😏

        nashenas ۱۴۰۱/۱۰/۰۲

        اپلیکیشنش رو نصب کنید بخش معدل حساب استعلام ۶ ماه بگیرید بهتون میگه چقدر بهتون تعلق میگیره

    علیرضا ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

    ماهی ۱۰ درصد
    به طور مثال ماهی برای ۴۰ میلیون
    ۴میلیون وام تعلق میگیره

    محمد علی ۱۴۰۲/۰۶/۲۴

    سلام وقت بخیر ۱میلیارد لازم دارم چقدر باید پول بریزم حسابم که بتونم بگیرم ممنون میشم راهنمای کنین

      مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

      سلام وقت بخیر. با کارشناسان بانک مهر برای کسب اطلاعات بیشتر و معرفی طرح مناسب شما تماس بگیرید.

همتي ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سوال داشتم کف مبغ لازم جهت باز کردن حساب در بانک مه ایران جهت دریاف وام چقدر است ؟
تلفن من ۰۹۱۲۱۸۷۳۷۴۳

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای افتتاح حساب احتمالا ۵۰ هزار تومان باید پرداخت کنید.

Hossein ۱۴۰۱/۰۹/۲۲

سلام.من ی حساب تو بانک مهر دارم معدل ک میگرفتم نزدیک بیست تومن میتونستن ب من وام بدن ولی الان ک لازمم شد معدل میگیرم مینویسه ب شما وامی تقلق نمیگیره.!!اطلاع دارین چی شده؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    خیر متاسفانه؛ با بانک تماس بگیرید.

    مهدی ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

    سلام دوست عزیز چگونه امتیاز وام مهر را باید بفهمیم

    جابر ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

    سلام تازیخ باید بیشتریک سال نباشه وقتی پول گذاشتی مال سال۱۲/۱۱/۴۰۱تاسال قبل ۱۲/۱۰/۱۴۰۰

    الاغ ۱۴۰۱/۱۲/۰۴

    بانک مهر ایران همینطوره دروغ گو و کلاشه موقع وام دادن که میشه از هر حیله ای استفاده میکنه وام نده وام داد زود تسویه بشه اصل پول را نمیده دیر میده
    من واقعا پشیمونم از این بانک وام گرفتم
    تو رو خدا با دقت شرایط وام ها را بخونید وامضا کنید
    به من یه وام سه ساله معرفی کردن یه وام دو ساله تحویل دادن

میرزا محمد زحمتی ۱۴۰۱/۱۰/۰۲

سلام من ۵۰ میلیون نقد دارم.
حالا سوالم اینه که سریع ترین زمانی که میتونم یک وام ۵۰ میلیون تومانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بگیرم چه شرایطی داره یعنی چه مدت باید ۵۰ میلیون تومان رو سپرده کنم امکانش هست یک ماهه به این وام برسم باز پرداخت اونم زیاد مهم نیست فقط قبل از عید نوروز به این وام برسم یعنی با اصل پول خودم ۱۰۰ میلیون تومان بگیرم.
ممنون میشم جواب بدین.

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با عرض سلام و وقت بخیر
    مدت زمانی خواب سپرده به طرحی که به شما تعلق میگیره بستگی داره. بهتره به یکی از شعب بانک مهر مراجعه کنید و ببینید که از کدوم طرح امکان دریافت وام رو دارید

احمد ۱۴۰۱/۱۰/۰۶

سلام و خدا قوت .من ۲۲میایون به مدت ۴۴روز در بانک گذاشتم یعنی بانک از حسابم برداشت و دو برابر بهم وام داد. میخواستم بدونم این کدوم طرح تسهیلاتی بانک محسوب میشود.و آیا ۲۲پپلی که ابتدا بانک از حسابم برداشت بازگردانده میشود ؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام ممنون از شما
    احتمالا طرح ۳ در ۱ بوده
    سپرده هم معمولا تا زمان تسویه اقساط نزد بانک بلوکه میشه

میثم محمدی ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

پول خودتو به خودت میدن سود هم ازت میگیرن.. عالیه

سهیل ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

سلام، به خانم خانه دار هم وام میدن؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    شما میتونید از طرح وام اندوخته بانوان بانک مهر استفاده کنید

منصور ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

بنده ۲حساب دارم

یکی پدرم
بعدی خانم خودم
سؤال اول :
میخواهم با تجمیع امتیاز معدل گیری هردو

یک وام ۴ درصدی بگیرم
سؤال دوم:
اجازه دارم آن امتیازها رابفروشم به غیر بستگان ؟؟؟
خودم کارمند هستم؟
چند ضامن لازم دارم؟
سوال ۳:
آیا میتوانم نوع وام را تغییر بدهم؟؟؟؟ داخل طرح بانک باشد
باسپاس

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    امکان تجمیع امتیاز چند حساب وجود نداره.
    تعداد ضامن هم به طرحی که انتخاب میکنید بستگی داره. مثلا وام ۲۰۰ میلیونی ۳ ضامن میخواد و وام خرید کالا یک ضامن

فروتن ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

سلام من از مشتریان قدیمی بانک مهر هستم و نحوه پرداخت وام بسیار راضی هستم فقط برای نیازهای فوری با مبالغ بیش از ۲۰۰ م تومان تسهیلات نداره مثل مضاربه کوتا مدت سه یاشش یا ۹ماهه

محمد ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

دوست عزیز همراه بانک تمام امتیاز شما رو نمایش میده
به شما میگه که چقدر وام تعلق میگیره
فقط کافیه برید همراه بانک گوشیتون و اونجا تاریخ دقیق سپرده اتون رو بزنید
اصلا نیاز به حضوری نیست
همراه بانک مهر کلیه امکانات رو به راحتی در اختیار شما گذاشته
بنده خودم امتیاز گرفتم
درخواست دادم
و همراه ضامن کمتر از ده دقیقه در بانک وامم رو گرفتم

کهن ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

سلام ۱ماهه که کالا کارت شخصی ازطریق نرم افزار ثبت کردم مدارک ضامن هم دادم همش مینویسه درحال بررسی

چشمی ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

سلام به زنان خانه دار هم وام میدن

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و درود
    شما میتونید از طرح وام اندوخته بانوان استفاده کنید

سیامک ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

با سلام من حقوقم در این بانک واریز میشه به من هم وامی تعلق میگیره یا نه؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    در حال حاضر طرحی که به حقوق بگیران بانک رفاه تعلق میگیره، طرح رفاه کالا ویژه بازنشستگان هست

وام گیرنده ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

وامها همش بدبختیه،من ۴۰ تومن وام گرفتم از بانک مهر ایران،حساب کردم با سود ۴٪، بعد تهش ۴۶ تومن از من پس گرفتن.وام همش ضرره،دارن نزول میگیرن در واقع

حسین ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

همش دروغ وخوردن حق مردم هست.باید صدها میلیون تومان بزاری تا یه وام سی تا چهل میلیونی بهت تعلق بگیره و بانک هم به همه دروغ میگوید و…

سیدمهدی ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

ببخشید داخل مدارکه مورد نیاز واسه وام کارت پایان خدمت هم الزامی هست؟…

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    با سلام
    تا جایی که بنده اطلاع دارم، بله پایان خدمت هم لازمه

Rooya ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

سلام بزرگواران.کسی میتونه منو راهنمایی کامل بکنه.
من اول بهمن ماه۱۴۰۱ حساب (معدل حساب)بازکردم وبیست وهفت میلیون ریختم به حساب وبیست بهمن۸۰میلیون ازدوستم قرض گرفتم وزدم به حساب ودرحال ۳۰میلیون زدم به حسابم.درمجموع۱۳۸میلیون درحساب دارم.اگرسه ماه باشه ازهمان اول بهمن ماه که حساب کنیم تا ابتدای اردیبهشت۱۴۰۲،چقدر وام بهم تعلق میگیره؟ممنون

سعید ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

سلام اگه از تو حساب پول برداشت کنیم امتیاز وام کم میشه؟

سرور پیرایش ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

با سلام ووقت به خیر لطفا روش گرفتن معدل حساب برای وام را بدون مراجعه به بانک بفرمایید

محمد صالحی ۱۴۰۲/۰۲/۰۵

سلام حداکثر وام دریافتی با کارمزد یک درصد{مبلغ وام اول معادل مبلغ واریزی شما به صندوق اجتماعی بانک، با کارمزد ۱ درصد و بازپرداخت ۲۴ تا ۶۰ ماه است}به چه میزان می باشد؟

احد ۱۴۰۲/۰۲/۱۵

سلام یک وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون سپرده میخوام لطفا راهنمایی کنید ممنون

    مهدی میلاد ۱۴۰۲/۰۳/۱۳

    سلام
    بیا دم در خونه ما
    ضامن و مدارک هم نمیخاد

مجید تر کاشوند ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

سلام ببخشید من یک وام خرد تا ۱۵ میلیون می خواستم فوری
چقدر طول میکشه وام رو بگیرم و شرایط و ضامن
چی می خواهد

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام وقت بخیر.
    بهترین وام برای شرایط شما دریافت وام خرید کالا از سامانه‌های مختلف مثل لندو هست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست وام وارد سایت لندو بشید

    شیوا ۱۴۰۲/۰۵/۳۱

    سلام چند تا وام همزمان از بانک مهر ایران می‌توانیم بگیریم؟۲تا وام فعال داشته باشیم سومی رو میتونیم بگیریم؟

      مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

      سلام دوست عزیز. با کارشناسان بانک مهر تماس بگیرید.

مسعود ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

با سلام و درود
من یک وام ۴۰ میلیونی میخواهم البته بدون سپرده .
لطفا راهنمایی بفرمائید.

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام وقتتون بخیر
    اگه به دنبال وام بدون سپرده هستید باید بگم که متاسفانه در حال حاضر بیشتر وام‌ها به سپرده نیاز دارن و شما فقط می‌تونید از وام‌های خرید کالا در بانک‌های مختلف مثل بانک ملت، اقتصاد نوین، رفاه و … باشید. و یا به از سامانه‌های خرید اقساطی مثل لندو استفاده کنید

پگاه دهقانی ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

نیاز به ۱۰۰ میلیون تا دوهفته دیگر دارم بصورت وام -کار مند بازنشسته شرکت نفت هستم
ممنون

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام دوست عزیز. میتونید از طریق بانک مهر یا سایر بانک‌ها برای دریافت وام ۱۰۰ میلیونی اقدام کنید

فاطمه ۱۴۰۲/۰۴/۲۹

سلام وقت بخیر. ببخشید من سه ماه میشه ۱۲۰ میلیون گذاشتم.. چقد بهم وام میدن ؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

    سلام دوست عزیز. لطفا با کارشناسان بانک برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

.. ۱۴۰۲/۰۵/۰۳

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم با واریز حدود ۱۰۰ تومن چه میزان وام میتونم بگیرم و چه مدت باید توی حساب بمونه؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

    سلام دوست عزیز. با کارشناسان بانک برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

سپهر ۱۴۰۲/۰۵/۰۷

من ۸ ملیارد دارم چقد بم میدن

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

    سلام دوست عزیز. با کارشناسان بانک برای راهنمایی تماس بگیرید.

فریبا ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

سلام من یه خانم خانه دار هستم و افتتاح حساب کردم که ۳ ماه پول تو بانک بمونه بعد از روی میانگین وام بگیرم. سوالم اینه منی که فیش حقوقی ندارم و تو مدارک گفتین یعنی به من وام نمیدن؟ تو افتتاح حساب همچین چیزی نگفتن؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

    سلام دوست عزیز. با کارشناسان بانک مهر تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنن.

شیوا ۱۴۰۲/۰۵/۳۱

سلام چند تا وام همزمان از بانک مهر ایران می‌توانیم بگیریم؟۲تا وام فعال داشته باشیم سومی رو میتونیم بگیریم؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام با بانک مهر برای بررسی وضعیت خود تماس بگیرید.

حمید ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

سلام من درخواست وام دادم داخل اپلیکیشن بانک مهر تایید شده هنوز واریز نشده تقریباً یه ۱۳روزه چقدر طول می‌کشه واریز بشه

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام برای بررسی وضعیت وام خود با بانک تماس بگیرید.

نوید ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

سلام وقت بخیر.من ۲۰ میلیون به مدت دوماه گذاشتم ۴۰ تو من دادم.الان در مجموع ۱۴ میلیون مونده. میخام کامل تسویه کنم میگن باید حتما تا اخرین قسط صبر بکنی.آیا همچین چیزی وجود داره ?

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام لطفا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان بانک تماس بگیرید.

محمد ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

سلام. من صد تومن میخام بزارم داخل حساب تا ۶ماه
وام چندی بهم میدن ؟اصل پول رو کی میدن؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام لطفا برای کسب اطلاعات بیشتدر با کارشناسان بانک مهر تماس بگیرید یا به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید.

مهدی ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

سلام و درود
آقا من ۲۸۰ میلیون امتیاز یا همون معدل حساب ک میگیرم وام بم میدن
میخام ی امتیاز ۱۴۰ میلیونی به حساب خودم انتقال بدم
سوالم اینه شرایط وامم ک الان ۲۸۰ تومن هست با اون بازپرداخت ماهیانه و قسط وام اگ اون امتیاز رو انتقال بدم شرایطش باز بهتر می‌کنه ؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. لطفا با کارشناسان بانک مهر برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

محدثه ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

سلام من میتونم حساب باز کنم ۱۳۰ ملیون بریزم ب حسابم و بدون اینکه پول تو حسابم بخوابه از روش وام بگیرم و بعد پول و بردارم و قسطارو بدم؟کلا وامی هست ک لازم نباشه پول بخوابه تو حساب؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. برای راهنمایی بیشتر با بانک تماس بگیرید.

Fm ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

سلام وقت بخیر
ما صد میلیون بذاریم تو یکی دوماه چقدر میتونیم دریافت کنیم با چه شرایطی
اصل پول رو میتونیم زمان دریافت وام برداریم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. با کارشناسان بانکی تماس بگیرید تا طرح مناسب شما را معرفی کنند.

محمدبیگی ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

باسلام،میخواستم بدونم من اگه مبلغ ۶۰۰میلیون سپرده کنم دربانک ،میتونم معادل همین مبلغ رو بعدازچندماه وام بگیرم،بازپرداخت ش چقدر میشه؟اصلا یه همچین وامی رو من میتونم بگیرم یانه؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای اطلاع دقیق از شرایط دریافت انواع وام با بانک تماس بگیرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. لطفا با کارشناسان بانک تماس بگیرید.

فرهاد ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

درود، بنده وام طرح ۳در ۱ گرفتم و تمام اقساط رو پرداخت کردم ولی هنوز خبری از پولی ک بانک ابتدا بلوکه کرد نیست و پرداخت نشده ب حسابم، میخواستم بدونم این اصل پول خودم چرا واریز نشده ب حسابم هنوز؟،چرا موقع قسط ها ما باید سریع واریز کنیم ولی وقتی نوبت خود بانک که میشه ما باید همش صبر کنیم آخه این بی وجدانی تا کی

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای اطلاع از وضعیت حساب خود با پشتیبانی بانک تماس بگیرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام. برای اطلاع دقیق از این موضوع با پشتیبانی بانک مهر تماس بگیرید.

امیررضااا ۱۴۰۲/۰۷/۰۳

سلام خسته نباشین
من ۱۷۰ میلیون پول دارم . بانک مهر ایران طرحی دارند که پول من را مسدود کنند و دوبله پولم را وام بدهند؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای اطلاع از انواع طرح وام بانک مهر و راهنمایی بیشتر با کارشناسان بانک مهر تماس بگیرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به انواع وام بانک مهر ایران به شعبات این بانک مراجعه کنید.

یوسف وفا ۱۴۰۲/۰۷/۰۵

سلام من دو سال پیش ۲۵ تومن گذاشتم بانک مهر ۵۰ تومن وام گرفتم الآن بیشتر از نصف وام رو تسویه کردم میتونم درخواست بدم ۲۵ تومنی که خوابیده توی بانک دریافت کنم؟؟؟
واقعا انگار ۲۵ تومن وام گرفتم.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. با کارشناسان بانک مهر تماس بگیرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. با پشتیبانی بانک مهر تماس بگیرید.

زهرا سلطانزالی ۱۴۰۲/۰۷/۰۹

آیا ارائه معدل حساب مشترک برای دریافت وام بیست میلیونی لندو معتبر است؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر.بله معتبر است.

مسعود ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

من مبلغ ۳۰۰ میلیون سپرده گذاشتم توی بانک
اگه معادل همین مبلغ بخوام وام بگیرم با اقساط بلند مدت
چه مدت زمان باید صبر کنم؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای آگاهی از زمان دقیق با کارشناسان بانک تماس بگیرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای آگاهی از زمان پرداخت انواع وام با کارشناسان بانک تماس بگیرید.

جعفری ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

سلام وقتتون بخیر بنده مبلغ چهارصد میلیون دارم بخوام سپرده بزارم چند روزه همین مبلغ رو میدن

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام دوست عزیز. لطفا جهت اطلاع از انواع سپرده‌گذاری و پرداخت وام با بانک در ارتباط باشید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای کسب آگاهی راجع‌‌به زمان پرداخت با بانک تماس بگیرید.

هوشنگ همتی ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

سلام
من اینترنتی حساب باز کردم درخواست ۵۰ میلیون کالا کارت خرید یخچال اسنوا دادم بعد ازسه ه الی ۴ روز مبلغ

به حساب واریز شد وفروشگاه گفتند باسود ۴درصد هستش الان من ۱۲قسط ۵۷۰۰هزار تومانی دارم پرداخت میکنم راهنمایی بفرمایید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام دوست عزیز وقت بخیر. لطفا با بانک تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

    سلام وقت بخیر. برای راهنمایی بیشتر با بانک تماس بگیرید.