معرفی بهترین سبدگردان‌ های بورس ایران در سال 1403

معرفی بهترین سبدگردان‌ های بورس ایران در سال 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 11 دقیقه
فهرست محتوا

بورس یکی از بازارهای مالی مهم در ایران است و متقاضیان بسیاری دارد. برای سرمایه‌گذاری در این بازار و افزایش سود، روش‌های مختلفی وجود دارد. سبدگردانی یکی از راهکارهای افزایش بیشتر سود و کاهش ضرر محسوب می‌شود. یک سبد بورسی می‌تواند شامل اوراق، سهام شرکت‌ها و… باشد که انتخاب آن‌ها به هدف متقاضی بستگی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در بازار بورس قدرتمندتر از قبل ادامه دهید، باید بتوانید با توجه به نیازتان به سراغ سبدگردانی مناسب بروید. برای آشنایی با بهترین سبدگردان های بورس در سال 1401 این مطلب از مجله لندو را از دست ندهید.

سبدگردانی در بورس به چه معناست؟

سبدگردانی در واقع روشی برای مدیریت سرمایه در بورس است و با کمک این روش افراد می‌توانند مسئولیت سرمایه خود را به افراد خبره در بازار بورس واگذار کنند. سبدگردان باتوجه به دانش و تجربه خود در بازار پرتلاطم بورس موظف است دارایی سرمایه‌گذار را برای خرید مناسب‌ترین سهام صرف کند و در بهترین زمان به سراغ خرید و فروش برود. در واقع کسانی که خواهان سرمایه گذاری در بورس هستند، اما شناختی از بازار خرید و فروش سهام ندارند، باید به سراغ سبدگردان‌ها بروند. این افراد به تناسب میزان سرمایه مشتری، هدف و میزان توان ریسک‌پذیری، سبدی مناسب را تشکیل می‌دهند و مدیریت آن را برعهده می‌گیرد.

ویژگی بهترین سبدگردان‌ها

شرکت‌های سبدگردانی با چند پارامتر کلی سنجیده می‌شوند که عبارتند از:

  • انعقاد قرارداد رسمی با ذکر تمام جزئیات
  • داشتن پنل ساده معاملاتی برای راحتی مشتریان
  • پشتیبانی 24 ساعته به همراه مشاوره آنلاین
  • ارائه گزارش ماهانه با ذکر وضعیت بازار در شرایط فعلی و پیش‌بینی آن در روزهای آینده
حتما بخوانید:  حد ضرر در بورس چیست و چطور محاسبه می‌شود؟

معرفی بهترین سبدگردان‌ های بورس ایران در سال 1402

با بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 آشنا شوید

سبدگردان‌ها در قالب شرکت‌های معتبر بورسی با سرمایه‌داران همکاری می‌کنند. باید این شرکت‌ها را با توجه به میزان سابقه و دانش کارشناسان آن انتخاب کنید. به همین منظور در این ادامه فهرستی از بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 در اختیارتان قرار می‌دهیم. برای کسانی که وارد بازار پر از رقابت بورس شده‌اند، آشنایی با این شرکت‌ها بسیار پرکاربرد خواهد بود.

1ـ شرکت سبدگردان آسمان

سبدگردان آسمان یکی از بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 است. این شرکت از سال 1390 با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار به‌طور رسمی فعالیتش را شروع کرد. شرکت آسمان در این مدت 10 ساله به‌خوبی توانسته است که در بازار بورس به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سبدگران‌ها خودش را معرفی کند. برای سبدگردانی در آسمان حداقل به یک میلیارد تومان سرمایه نیاز دارید و به مدت یک‌سال باید سرمایه‌گذاری کنید. در ضمن کارمزد ثابت این شرکت 1 درصد و متغیر آن 20 درصد اعلام شده است.

نام شرکت حداقل سرمایه‌گذاری حداقل مدت سرمایه‌گذاری کارمزد ثابت کارمزد متغیر فسخ قرارداد خدمات شهرستان سامانه معاملاتی
سبدگردان آسمان یک میلیارد تومان یک سال یک درصد 20 درصد دارد ندارد دارد

2ـ شرکت سبدگردان سهم آشنا

شرکت سهم آشنا یکی از بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 محسوب می‌شود. این مجموعه از سال 96 با مجوز سازمان بورس شروع به کار کرده و تا به امروز فعال است. این شرکت با وجود کارشناسان حرفه‌ای، سبدهایی پرسود را به متقاضیان ارائه می‌دهد و تحلیل خوبی از بازار دارد. پیگیری این تیم برای رسیدن مشتریان به سود بیشتر پس از عرضه اولیه سهام مثال‌زدنی است. متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در این شرکت باید حداقل سرمایه 500 میلیون تومانی داشته باشند.

نام شرکت حداقل سرمایه‌گذاری حداقل مدت سرمایه‌گذاری کارمزد ثابت کارمزد متغیر فسخ قرارداد خدمات شهرستان سامانه معاملاتی
سبدگردان سهم آشنا 500 میلیون تومان یک سال یک درصد 20 درصد دارد دارد دارد
حتما بخوانید:  معرفی انواع شاخص‌ های بورس به زبان ساده

سبدگردانی بورس با سرمایه کم

3ـ شرکت سبدگردان الماس

شرکت سبدگردان الماس از سال 94 تا به امروز در بازار بورس و سرمایه مشارکت داشته است. متخصصان باتجربه این مجموعه با دانش به روز خود و تخمین بازار، چیدمانی مناسب برای سرمایه‌گذاری به متقاضیان ارائه می‌دهند تا در بهترین زمان معامله در بورس سودی چشمگیر نصیب مشتریان شود. بنابراین اگر به دنبال مشاورانی کاربلد برای سرمایه‌گذاری در بورس هستید، می‌توانید با حداقل سرمایه یک میلیارد تومان با مجموعه سبدگردان الماس همکاری کنید.

نام شرکت حداقل سرمایه‌گذاری حداقل مدت سرمایه‌گذاری کارمزد ثابت کارمزد متغیر فسخ قرارداد خدمات شهرستان سامانه معاملاتی
سبدگردان الماس یک میلیارد تومان یک سال یک درصد 20 درصد دارد نمایندگی ندارد(ولی امکان عقد قرارداد به صورت غیرحضوری وجود دارد) دارد

4. شرکت سبدگردان مدبر آسیا

در فهرست بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 باید شرکت مدبر آسیا را هم بگنجانیم. این شرکت از سال 98 تا به امروز با کمک متخصصان خود، فعالیت گسترده‌ای در بازار بورس و سرمایه داشته است. کارشناسان مدبر آسیا دانش و تجربه کافی دارند و به‌طور مستمر در حال سنجش وضعیت بازار سرمایه هستند. از آن‌جایی که توجه به تحولات سهام و چیدمان مناسب سبد، باعث سوددهی بیشتر و کاهش ضررهای احتمالی می‌شود، این شرکت می‌تواند گزینه خوبی برای سبدگردانی باشد. ناگفته نماند که سرمایه‌گذاران متقاضی باید حداقل یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه داشته باشند تا بتوانند با این مجموعه همکاری کنند.

نام شرکت حداقل سرمایه‌گذاری حداقل مدت سرمایه‌گذاری کارمزد ثابت کارمزد متغیر فسخ قرارداد خدمات شهرستان سامانه معاملاتی
سبدگردان مدبر آسیا یک‌ونیم میلیارد تومان یک سال دو درصد 20 درصد دارد نمایندگی ندارد(ولی امکان عقد قرارداد به صورت غیرحضوری وجود دارد) دارد

5. شرکت سبدگردان آبان

در ادامه این فهرست به سراغ شرکت سبدگردان آبان می‌رویم که شروع فعالیت آن به سال 97 برمی‌گردد. هریک از مشاوران این مجموعه با هدف سوددهی بیشتر به مشتریان، کنار هم جمع شده‌اند. متقاضیان با حداقل سرمایه یک میلیارد تومان و با اعتماد به دانش و تجربه این گروه در سبدگردانی، می‌توانند نتیجه مطلوبی در بازار بورس و فرابورس کسب کنند.

نام شرکت حداقل سرمایه‌گذاری حداقل مدت سرمایه‌گذاری کارمزد ثابت کارمزد متغیر فسخ قرارداد خدمات شهرستان سامانه معاملاتی
سبدگردان آبان یک میلیارد تومان یک سال یک درصد 20 درصد دارد ندارد دارد
حتما بخوانید:  در بورس ضرر کرده‌اید؟ ۸ تکنیک برای جبران ضرر در بازار بورس را بشناسید

بهترین سبدگردان‌ های بورس ایران در سال 1402

چرا سبدگردانی در سهام مهم است؟

در این مطلب نمونه‌هایی از بهترین سبدگردان های بورس ایران در سال 1401 را معرفی کردیم و از شرایط آن‌ها گفتیم. برای آشنایی هرچه بیشتر با بازار بورس می‌توانید مطالب مجله لندو را دنبال کنید. لندو یک سامانه معتبر مالی محسوب می‌شود که امکان خرید قسطی را برای متقاضیان خرید آنلاین کالا فراهم کرده است.

بعد از مطالعه مطالب بورسی در مجله لندو و همچنین آشنایی با مبحث سبدگردانی، احتمالاً برایتان این سوال پیش می‌آید که چرا آشنایی با مفهوم چیدمان سبد اهمیت دارد. برای پاسخ به این سوال باید به مزایای سبدگردانی نگاهی بیندازید.

اولین مزیت این سبک از سرمایه‌گذاری، کم شدن میزان ریسک معامله است. سبدگردان‌ها شناخت خوبی از بازار دارند، بنابراین احتمال آن‌که سرمایه‌دار مشمول ضرر و زیان شود بسیار پایین خواهد بود.

همچنین با کمک این مجموعه‌ها می‌توان معامله‌های امن را تجربه کرد. در واقع حتی اگر سرمایه‌دار دانش و تجربه‌ای از بازار سهام نداشته باشد هم می‌تواند با اعتماد به سبدگردان‌ها و مهارت آن‌ها در چیدمان سهام و اوراق بهادار به نتیجه مطلوبی برسد.

متخصصان شرکت‌های سبدگردانی تسلط خوبی به شرایط بازار دارند، بنابراین می‌دانند در چه زمانی معاملات را انجام دهند تا سود قابل توجه نصیب سرمایه‌دار شود. جالب است بدانید که سبدگردان‌ها طبق شخصیت سرمایه‌دار نوع چیدمان خود را ارائه می‌دهند و به سراغ نسخه‌های پر تکرار نمی‌روند.

سوالات متداول

  1. سبدگردانی چیست؟

سبدگردانی نوعی مدیریت سرمایه در بازار بورس محسوب می‌شود. مجموعه‌های سبدگردان با چیدمان درست سهام و اوراق بهادار، سرمایه متقاضیان را به سوددهی می‌رسانند.

  1. ویژگی بهترین سبدگردان‌ های بورس ایران در سال 1401 چیست؟

انعقاد قرارداد رسمی، داشتن پنل ساده معاملاتی، پشتیبانی 24 ساعته و… از ویژگی‌های سبدگردان‌هاست.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0