جزئیات شرایط فروش اقساطی اسنوا بدون چک و ضامن

جزئیات شرایط فروش اقساطی اسنوا بدون چک و ضامن
تاریخ انتشار: - مطالعه: 15 دقیقه
فهرست محتوا

برند اسنوا به عنوان یک تولید کننده باکیفیت لوازم خانگی در ایران شناخته می‌شود. نام اسنوا از حروف ابتدای کلمات «ارکان ساختار نوین ایرانیان» گرفته شده است. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است که در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرده است. به دلیل استقبال بالای ایرانیان از تولیدات این شرکت، در این مطلب تعدادی از محصولات این برند را معرفی می‌کنیم. سپس به سراغ جزئیات طرح فروش اقساطی اسنوا می‌رویم. در واقع یکی از مزیت‌های لندو این است که باکمک وام آن می‌‌توانید به سراغ محصولات اسنوا و دیگر برندهای معتبر بروید و از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بهره‌مند شوید.

تنوع و کیفیت کالا در فروش اقساطی اسنوا

اسنوا همیشه در تلاش است تا هم تنوع محصولات خود را افزایش دهد و هم بتواند کیفیت تولیدات خود را به انتظار مشتری نزدیک کند. این برند محصولات بسیاری در دسته لوازم خانگی دارد. انواع اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، هود، سینک، جارو برقی و… از کالاهای اصلی در خط تولید اسنوا محسوب می‌شود.

قیمت محصولات اسنوا به دلیل طراحی به‌روز و کیفیت بالای تولیدات، نسبت به دیگر برندهای ایرانی معمولاً کمی بالاتر است. البته این محصولات در مقایسه با برند‌های خارجی قیمت بسیار مناسبی دارند که می‌توانید با وام بدون چک و ضامن لندو، خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا را هم تجربه کنید تا کل یا بخشی از هزینه کالای مورد نظرتان از این برند را طی یک بازه حداکثر یک‌ساله پرداخت کنید.

در ادامه به تعدادی از پرطرفدارترین محصولات اسنوا اشاره خواهیم کرد.

فروش اقساطی اسنوا

حتما بخوانید:  خرید ماشین لباسشویی اقساط بهتر است یا نقدی؟

1ـ یخچال و فریزر اسنوا

یخچال و فریزر یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت اسنوا است. از نظر خیلی از مصرف کنندگان، اسنوا در بین برند‌های ایرانی زیباترین یخچال‌ها را تولید می‌کند. وقتی به محصولات اسنوا در کنار محصولات خارجی شناخته شده نگاه کنید، اختلاف کمی بین آن‌ها مشاهده خواهید کرد. طراحی آن‌ها به محصولات کره‌ای خیلی نزدیک است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

اگر می‌خواهید در حال حاضر، یعتی در آبان 1401، در فرآیند فروش اقساطی اسنوا به سراغ یخچال و فریزر بروید، لازم است که بدانید انواع طراحی‌های این محصول در بازار درحدود 17 میلیون تا 55 میلیون تومان فروخته می‌شود. البته این نرخ مربوط به فروش نقد است. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه از فروش اقساطی اسنوا استفاده کنید و یخچال و فریزر محبوب خود را با شرایطی آسان بخرید.

2ـ تلویزیون اسنوا

اسنوا تولیدات بسیار خوبی در زمینه لوازم صوتی و تصویری دارد. این شرکت همان رویکرد طراحی مدرن و کیفیت بالا را در ساخت تلویزیون‌های خود رعایت کرده است. تلویزیون‌های این شرکت با امکانات مناسبی همچون هوشمند بودن و کیفیت تصویر خوب به بازار عرضه شده‌اند.

محدوده قیمت تلویزیون‌های شرکت اسنوا در آبان 1401 تقریباً از 6 میلیون تومان شروع می‌شود و گران‌ترین آن در حدود 50 میلیون تومان است. البته باوجود این‌که در مقایسه با برند‌های خارجی تلویزیون‌های اسنوا قیمت مناسب‌تری دارند، ولی باز هم ممکن است خرید نقدی آن برایتان آسان نباشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت لندو و دریافت وام خرید اقساطی از طرح فروش اقساطی تلویزیون اسنوا استفاده کنید.

فروش اقساطی اسنوا

حتما بخوانید:  معرفی بهترین روش برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

3ـ ماشین لباسشویی اسنوا

در بین تولیدات اسنوا ماشین لباسشویی توانست خیلی سریع به محصول محبوب مشتریان تبدیل شود. این استقبال باعث شد که اسنوا در تولید ماشین لباسشویی توجه ویژه‌ای داشته باشد و محصولاتی باکیفیت و باقیمتی مناسب روانه بازار کند.

از نظر طراحی، ماشین لباسشویی اسنوا در سطح بالایی قرار دارد. محصولات این شرکت همیشه با توجه به نیازی که در بازار لوازم خانگی وجود دارد، تولید می‌شوند. برای تأیید این نکته می‌توان به اضافه شدن توضیحات فارسی به برنامه‌های شست‌وشو روی لباسشویی اشاره کرد.

از نظر قیمت هم ماشین لباسشویی اسنوا در بین برندهایی با کیفیت مشابه، نرخ مناسبی دارد. محبوب‌ترین مدل‌های این دستگاه در بازار بین ۹ میلیون تا ۱8 میلیون تومان فروخته می‌شوند. این بازه قیمت مختص فروش نقد کالا در آبان سال 1401 است. اما شما این امکان را دارید که علاوه بر خرید نقدی، از طریق فروش اقساطی اسنوا ماشین لیاسشویی مناسب خودتان را تهیه کنید.

با مراجعه به سایت لندو و دریافت وام بدون چک و ضامن می‌توانید خرید اقساطی لباسشویی اسنوا را به صورت کاملاً آنلاین انجام دهید.

فروش اقساطی اسنوا

حتما بخوانید:  خرید ماشین لباسشویی اقساط بهتر است یا نقدی؟

سایر لوازم خانگی اسنوا

علاوه بر تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی، اسنوا محصولات دیگری هم تولید می‌کند. اجاق گاز و ماشین ظرفشویی از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت ایرانی است. ویژگی ماشین ظرفشویی اسنوا قیمت مناسبش و مزیت اجاق‌گازهای این برند هم طراحی‌های متنوع آن محسوب می‌شود.

ماشین ظرفشویی این خط تولید ایرانی در حدود ۱7 میلیون تومان قیمت دارد که در مقایسه با محصولات مشابه خارجی مناسب‌تر است. همچنین برای خرید هرکدام از طرح‌های اجاق گازهای اسنوا باید در حدود 8 تا 15 میلیون تومان هزینه کنید.

ناگفته نماند تمام قیمت‌های گفته‌شده در مورد محصولات اسنوا، نرخ فروش آن‌ها در آبان سال 1401 است.

طرح فروش اقساطی اسنوا با بازپرداخت‌های یک‌ساله تا 60 ماهه

با توجه به افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی، برند ایرانی اسنوا برای اثبات اهمیت مشتریان اقدام به فروش اقساطی با اقساط یک‌ساله، 36 ماهه و 60 ماه کرده است. این طرح تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده است و برای افرادی که قصد خرید لوازم خانگی دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

در این طرح شما باید به یکی از نمایندگی‌های اسنوا مراجعه کنید و پس از دریافت فاکتور و مدارک مربوط به فروش اقساطی اسنوا به سراغ مورد نظرتان بروید. وام خرید کالا از برند اسنوا در هر بانک می‌توانید مبلغ و شرایط متفاوتی داشته باشد.

در ادامه هریک از بانک‌های ارائه‌دهنده وام مختص فروش اقساطی اسنوا را معرفی خواهیم کرد و از شرایط آن برایتان خواهیم گفت.

نام بانک

نام طرح سقف مبلغ وام میزان سود مدت زمان بازپرداخت

رفاه

رفاه کالا 50 میلیون تومان 15 درصد 36 ماه

صادرات

همیاران سپهر 50 میلیون تومان 15 درصد 36 ماه

بانک توسعه تعاون

تعاون کارت 50 میلیون تومان 15 درصد 36 ماه

بانک مهر ایران

کالا کارت 50 میلیون تومان 4 درصد

12 ماه

بانک اقتصاد نوین انتخاب نوین 50 میلیون تومان 15 درصد

36 ماه

بانک ملت حامی کارت 50 میلیون تومان 12 درصد

36 ماه

بانک ملت مرابحه 100 میلیون تومان 18 درصد

60 ماه

بانک سینا انتخاب سینا 100 میلیون تومان 17 درصد

60 ماه

نام بانک

چه افرادی می‌توانند وام بگیرند

رفاه

بازنشتگان، مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و همه حقوق‌بگیران بانک رفاه

صادرات

عموم مردم، حقوق‌بگیران بانک صادرات و بازنشستگان

بانک توسعه تعاون

عموم مردم، حقوق‌بگیران بانک توسعه تعاون و بازنشستگان
بانک مهر ایران

عموم مردم، حقوق‌بگیران و بازنشستگان کشوری و لشکری

بانک اقتصاد نوین

عموم مردم، حقوق‌بگیران بانک اقتصاد نوین و بازنشستگان

بانک ملت

عموم مردم، حقوق‌بگیران بانک ملت و بازنشستگان

بانک سینا

عموم مردم، حقوق‌بگیران بانک سینا و بازنشستگان

مشکلاتی که برای دریافت وام وجود دارد:
با توجه به شرایطی که برای فروش اقساطی اسنوا اعلام شده است، شما باید چند مرتبه مراجعه حضوری به بانک و نمایندگی اسنوا داشته باشید. این مراجعات می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد. همچنین وام‌های بانکی نیاز به معرفی ضامن دارند. معرفی ضامن یکی از سخت‌ترین شرایط دریافت وام است که احتمالا با این سختی آشنا هستید. در ادامه روشی را به شما معرفی می‌کنیم که این شرایط سخت را نداشته باشد.

فروش اقساطی اسنوا

حتما بخوانید:  شرایط خرید قسطی لپ تاپ دست دوم و نو + معرفی یک روش به‌صرفه

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

برای استفاده از فروش اقساطی اسنوا می‌توانید از سامانه مالی وام بگیرید. لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند.

برخلاف وام‌های بانکی معرفی‌شده، به منظور استفاده از طرح فروش اقساطی اسنوا، وام لندو بدون چک و ضامن داده می‌شود. همچنین تمام مراحل آن آنلاین است و به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نیازی نیست. بعد از دریافت وام، فرآیند خرید اقساطی هم به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضی بعد از دریافت کد تخفیف صددرصدی به ارزش مبلغ وام باید کالای خود را از سایت فروشگاه منتخب بخرد.

در بین مجموعه‌های فروش لوازم خانگی که با لندو همکاری می‌کنند، سایت‌هایی هستند که انوع محصولات اسنوا را موجود دارند. بنابراین باکمک وام لندو می‌توانید از مزیت فروش اقساطی اسنوا بهره‌مند شوید. خرید اقساطی با لندو مزایای دیگر هم دارد که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  • باتوجه به آنلاین بودن تمام مراحل دریافت وام لندو، متقاضی فقط با یک گوشی هوشمند و با استفاده از اینترنت می‌تواند کل روند را بدون مراجعه حضوری انجام دهد.
  • از دیگر مزیت‌های آنلاین بودن فرآیند وام، امکان درخواست برای همه ایرانیان در همه نقاط کشور وجود دارد.
  • وام لندو بدون چک و ضامن و تنها با دریافت یک فقره سفته داده می‌شود.
  • حتی برای خرید سفته و همچنین ثبت امضای قرارداد، به مراجعه حضوری نیازی نیست و این دو مرحله هم باکمک پلتفرم‌های بانکی به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
  • سود وام لندو در زمان بازپرداخت برابر نرخ 18 درصد است. در واقع در مبلغ اقساط فقط سود بانک آینده اعمال می‌شود. سود ساده لندو در همان مرحله واریز پیش‌پرداخت دریافت خواهد شد.
  • اگر متقاضی طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن و از طرفداران برند اسنوا هستید، خوب است بدانید که درصورت خرید قسطی با کمک‌هزینه لندو، برای بازپرداخت وام می‌توانید یکی از بازه‌های 6 ماه، 9 یا 12 ماه را انتخاب کنید.
  • هر وام‌گیرنده تا پنجم هرماه برای پرداخت قسط زمان دارد و بعد از گذشت این مدت مشمول جریمه دیرکرد می‌شود. اما متقاضیانی که نمره اعتبار بالای 300 دارند، جریمه دیرکرد پرداخت نخواهند کردند.
حتما بخوانید:  نحوه محاسبه جریمه دیرکرد پرداخت اقساط در لندو

از دریافت وام تا خرید در طرح فروش اقساطی اسنوا

برای بهره‌مندی از فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن با کمک وام لندو باید به صورت کاملاً آنلاین پیش بروید. برای اطلاع از همه مراحل درخواست تا دریافت وام و همچنین چگونگی خرید محصولات اسنوا بهتر است که ادامه مطلب را بادقت مطالعه کنید.

  • قبل از هرچیز وارد صفحه فروشندگان لوازم خانگی در سایت لندو شوید. نگاهی به کالاهای موجود در هرکدام از سایت‌ها بیندازید تا از موجود بودن محصولات اسنوا مطمئن شوید.
  • حالا نوبت ثبت درخواست وام است. در این مرحله باید مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید.
  • بعد از وارد شدن به حساب کاربری یا ساخت اکانت برای کاربران جدید، باید فایل مدارک، شماره تلفن همراه و کد ملی در سایت قرار داده شود. لندو با کمک این مشخصات، فرآیند اعتبارسنجی شما را آغاز می‌کند.
  • برای استفاده از طرح فروش اقساطی اسنوا باکمک وام لندو باید در بانک آینده حساب داشته باشید. از طریق دانلود و نصب  اپلیکیشن کیلید می‌توانید به صورت آنلاین مراحل افتتاح حساب را انجام دهید.
  • در مرحله امضای قرارداد لازم است که اپلیکیشن آینده‌ساین را نصب کنید تا بتوانید ثبت امضای دیجیتالی را انجام دهید.
  • برای دریافت وام لندو باید یک فقره سفته به‌عنوان ضمانت تهیه کنید. فرآیند خرید سفته هم از طریق سامانه امن سفته و برات الکترونیکی بانک آینده به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
  • مرحله بعد نوبت واریز پیش‌پرداخت است. بعد از این انجام واریز و صدور کد تخفیف صددرصدی به ارزش مبلغ وام، باید وارد سایت منتخب شوید و محصول مورد نظر از برند اسنوا را به سبد خود اضافه کنید. حتماً در زمان تسویه مبلغ سبد، کد خرید اقساطی را در قسمت مربوطه وارد کنید.

حالا وقت آن رسیده، باتوجه به آن‌چه در مورد شرایط فروش اقساطی اسنوا گفته شد، یکی از طرح‌های وام بانکی یا سامانه لندو را انتخاب کنید و ثبت‌نامتان را انجام دهید تا بتوانید محصول مورد نظر خودتان را از خانواده اسنوا بخرید.

سوالات متداول

1ـ کدام بانک‌ها در طرح فروش اقساطی اسنوا مشارکت دارند؟

بانک‌های مختلفی مثل رفاه، صادرات، ملت، توسعه تعاون و… برای خرید اقساطی از اسنوا به متقاضیان وام می‌دهند.

2ـ آیا با وام لندو می‌توان محصولات اسنوا را به صورت قسطی خرید؟

با کمک وام لندو بخشی از هزینه محصولات لندو را می‌توانید به صورت قسطی پرداخت کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0
رحیم انوری ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

ما که به بانک‌ها ی طرف قرارداد مراجعه نمودیم چیزهایی که شما توضیح دادید با شرایط بانک‌ها خیلی فاصله دارد اصلا هم خوانی ندارد

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    میشه لطفا منظورتون رو واضح‌تر بفرمایید؟

بابک ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

والا اینکه نوشتید بدون ضامن اصلا صحت نداره من همه مراحل رو انجام دادم اخرش همکارتون تماس گرفت گفت باید یه دونه چک بدی. نوشته هاو تبلیغاتتون خیلی حرفه ایه ادم رو تا لب چشمه میبره اما تشنه بر میگردونه

امین فرزانه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

من درخواست خرید تلویزیون اسنوا داشتم قیمت تقریبا هشت میلیون بود ولی این طرح‌ها که شما میگید نبود زیر یازده میلیون را اعتبار نمیده

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    از چه تسهیلاتی تمایل دارید استفاده کنید؟