راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال 1403

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 12 دقیقه
فهرست محتوا

خرید بهینه هر کالایی (به ویژه لوازم خانگی)، به تحقیق و بررسی زیادی نیاز دارد. می‌پرسید چرا؟ به دو دلیل؛ اول اینکه میزان رضایت شما از خرید بالا باشد و دوم اینکه لوازم خانگی حساسیت بالایی دارند و احتمال خرابی آن‌ها بالاتر است.

پس لازم است با اطلاعات کامل و کافی برای خرید این دسته از کالاها اقدام کنید. یکی از این کالاهای دیجیتال که با قیمت نسبتا بالا سر و صدای زیادی کرده است، تلویزیون است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم به صورت کامل و جامع از خرید تلویزیون و مسائل مربوط به آن برای شما بگوییم تا دستتان موقع خرید باز باشد و از زیروبم این کالا مطلع باشید.

پس بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و این مطلب را که راهنمای خرید تلویزیون برای شماست و مطمئنا کاربرد بالایی برایتان دارد، تا انتها بخوانید.

موقع خرید تلویزیون به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

همان‌طور که ذکر کردیم، این مطلب قرار است راهنمای خرید تلویزیون برای شما باشد تا در انتها بتوانید طبق میل و سلیقه خود تصمیم به خرید یک تلویزیون کاربردی و خوب بگیرید. البته این خبر خوش را هم به شما می‌دهیم که قرار است از روش خرید اقساطی تلویزیون هم در این مطلب به شما توضیح دهیم تا اگر بودجه‌‌تان برای خرید نقدی کفاف نداد، بتوانید از خرید قسطی بهره‌ ببرید. پیشنهاد ما به شما این است که از خواندن این مطلب، دست نکشید!

  • کاربرد تلویزیون: اولین قدم این است که شما هدف از خرید تلویزیون را برای خود مشخص کنید؛ هدفتان تماشای فیلم و سریال است یا انجام بازی‌‌های ویدیویی؛ اگر هدفتان تماشای فیلم و سریال است، تلویزیون‌های هوشمند بهترین گزینه برای شماست که ما راهنمای خرید تلویزیون هوشمند را در ادامه برای شما آورده‌ایم.
  • رزولوشن: وضوح صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین نکات در راستای خرید تلویزیون است؛ در حال حاضر بالاترین رزولوشن، ۸K است؛ اما نیازی به هزینه سرسام‌آور نیست چون برای شما رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ کفایت می‌کند و وضوح خوبی دارد؛
  • سایز تلویزیون: فاکتور بسیار مهم در خرید تلویزیون، سایز آن است؛ حتما مطابق با اندازه فضای خانه، سایز تلویزیون را انتخاب کنید تا چشم‌هایتان آسیب نبیند؛ به طور مثال برای خانه‌هایی با متراژ ۷۰ تا ۹۰ متر تلویزیون‌هایی با سایز ۴۸ تا ۵۵ اینچ مناسب است؛
  • کیفیت صدا: سیستم صوتی در تلویزیون توسط کانال‌های تعبیه شده در آن توزیع می‌شود که این کانال‌ها بیان‌گر کیفیت صدا و سیستم صوتی تلویزیون هستند؛ در حال حاضر تلویزیون‌های ۲، ۲.۱ و ۵ کاناله در بازار موجود هستند؛ اگر اهل مهمانی گرفتن هستید و گوش کردن به آهنگ برایتان اولویت محسوب می‌شود، بهتر است به کیفیت صدا و کانال‌های صوتی در تلویزیون دقت زیادی کنید؛
  • نوع پنل تلویزیون: تلویزیون‌های موجود در بازار در سه پنل ال سی دی، ال ای دی و اُ ال ای دی عرضه می‌شوند؛ نسل جدید تلویزیون‌های اُ ال ای دی گام بزرگی در عرصه تولید تلویزیون محسوب می‌شود که طبیعتا بهترین مارک تلویزیون با پنل اً ال ای دی قیمت بالاتری هم دارد؛
  • شکل ظاهری تلویزیون (مسطح یا منحنی): از نظر شکل ظاهری، تلویزیون ها در دو طراحی ساده و منحنی تولید و عرضه می‌شوند که شما طبق سلیقه خود می‌توانید یکی از این دو طراحی را انتخاب کنید؛

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده شما می‌توانید یک تلویزیون خوب با قیمت مناسب (البته مطابق با میزان نقدینگی خود) انتخاب کنید و بخرید. البته برای جبران کسری بودجه خود می‌توانید وام خرید کالا دریافت کنید و یک تلویزیون بهتر بخرید و ماهیانه اقساط آن را بپردازید.

ما در ادامه این مطلب راهنمای خرید تلویزیون، سعی کرده‌ایم به بررسی انواع مارک تلویزیون بپردازیم تا اگر پیش‌زمینه خاصی درباره برندهای تلویزیون ندارید، سطح اطلاعات و دانشتان ارتقا پیدا کند.

حتما بخوانید:  مزیت‌های خرید اقساطی از طریق وام خرید کالا

 راهنمای خرید تلویزیون هوشمند

بهترین مارک تلویزیون کدام است؟

بعد از شناخت ویژگی‌های مهم در راستای خرید بهترین تلویزیون، نوبت به شناخت بهترین مارک تلویزیون می‌رسد.  در عرصه تولید تلویزیون‌های خوش‌آب و رنگ با کارایی‌ بالا، سونی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است. کیفیت این تلویزیون‌ها به قدری بالاست که نیازی نیست تا سال‌‌های سال شما تلویزیون‌ خود را تعویض یا تعمیر کنید؛ در واقع حکایت «هرچه‌قدر پول بدهی، آش می‌خوری» است و به نوعی بهترین تلویزیون دنیاست. 

در مبحث راهنمای خرید تلویزیون، بعد از تلویزیون‌های سونی، مقاوم دوم را برندهای سامسونگ و ال‌جی به خود اختصاص داده‌اند. احتمالا در ذهنتان می‌گویید قیمت این تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های ایرانی بالاتر است؛ بله کاملا درست است؛ اما راهکار خرید قسطی را فراموش نکنید! شما می‌توانید کیفیت بالاتر را فدای بودجه کم نکنید و با خرید قسطی،خود را از تماشای فیلم و سریال با عالی‌ترین کیفیت، محروم نکنید. 

در بخش بعدی مطلب ما سعی کرده‌ایم ۳ مدل پرفروش را از نسل تلویزیون‌های هوشمند، همراه با قیمت‌های هرکدام بررسی کنیم تا بتوانید پاهای خود را یک قدم فراتر بگذارید و بهتر و آگاهانه‌تر درباره خرید مدل‌های پرفروش تلویزیون، تصمیم بگیرید. 

به نظر شما کدام برند، بهترین مارک تلویزیون است؟ تلویزیون شما جزو کدام یک از برندهای موجود در بازار است؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌های این مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند و بررسی ۳ مدل پرفروش

این روزها تلویزیون‌های هوشمند بازار را در دستان خود گرفته‌اند و کم‌تر کسی به سراغ خرید تلویزیونی می‌رود که هوشمند نباشد؛ بنابراین ما ۳ مدل پرطرفدار و محبوب را از نسل جدید تلویزیون‌ها به شما معرفی کرده‌ایم تا با دید بازتری خرید کنید و از خرید خود راضی باشید؛ هرچند که سلیقه، بودجه و میل باطنی شما حرف اول را برای انتخاب کالای مورد نظرتان می‌زند.

  • تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA640U: این تلویزیون با وضوح ۴K و نمایشگر ۵۰ اینچی ال ای دی، توانسته است انتظار کاربران را برآورده کند. قیمت این مدل با توجه به ابعاد متفاوت آن از ۱۳ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است (در مرداد ماه ۱۴۰۱).
  • تلویزیون هوشمند ال‌جی مدل OLED65C8GI: این تلویزیون با پنل اً ال دی و وضوح بسیار بالا و هم‌چنین قدرت صدای خوب یکی از تلویزیون‌های عالی و به روز در میان تلویزیون‌های هوشمند است و صفحه نمایش ۶۵ اینچی دارد؛ قیمت این مدل با توجه به ابعاد متفاوت آن از ۷۰ تا ۸۳ میلیون تومان متغیر است (در مرداد ماه ۱۴۰۱). 
  • تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75QN90A: در راستای راهنمای خرید تلویزیون این مدل قیمت بالاتری دارد و طبیعتا از وضوح و کیفیت بالاتری هم برخوردار است؛ این تلویزیون ۷۵ اینچی هم برای تماشای حرفه‌ای فیلم و سریال کاربرد دارد و هم برای گیمرها بسیار مناسب است؛ قیمت این مدل ۱۰۱ میلیون تومان است (در مرداد ماه ۱۴۰۱).

حالا که با ۳ برند محبوب و باکیفیت و البته با قیمت بالا آشنا شدید، احتمالا تصمیم خود را گرفته‌اید که به صورت نقدی خرید کنید یا به صورت اقساطی؛ پیشنهاد ما به شما این است که درباره تمام مدل‌ها و قیمت‌های آن بیشتر تحقیق کنید.

اگر هدف شما خرید اقساطی است، سامانه یا فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که انواع برندها و مدل‌ها را با قیمت‌های متنوع در اختیار شما بگذارد تا دستتان در انتخاب باز باشد و محدود نباشید. ما در ادامه چنین سامانه‌ای را به طور کامل به شما معرفی کرده‌ایم تا علاوه بر تلویزیون، هر لوازم خانگی دیگری که تمایل داشتید (از بوش گرفته تا اسنوا و …) را بتوانید خریداری کنید و لذت ببرید.

حتما بخوانید:  شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

خرید اقساطی تلویزیون

انواع روش‌های خرید اقساطی تلویزیون 

برای خرید قسطی بهترین مارک تلویزیون، راه‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. یکی از این روش‌ها دریافت وام‌های بانکی است. 

شما برای دریافت وام از بانک، نیاز به انواع تضمین و چک خواهید داشت که ممکن است در این زمینه محدودیت داشته باشید و برای فراهم کردن چک، لازم باشد به دوست و آشنا رو بیندازید؛ ضمن اینکه در حال حاضر حتی با وجود فراهم کردن تضمین، بانک‌ها به سختی وام را به متقاضیان اعطا می‌کنند و ممکن است مدت‌ها در صف انتظار باقی بمانید. 

راه دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، خرید قسطی بهترین مارک تلویزیون ال ای دی یا سایر تلویزیون‌ها از فروشگاه‌های آنلاینی است که این خدمات را ارائه می‌دهند؛ البته ممکن است این فروشگاها هم از اعتبار کافی برخوردار نباشند و در نهایت با اعتماد به آن‌ها، آن کسی که ضرری متحمل می‌شود، شما باشید. 

بنابراین ما در این مطلب راهنمای خرید تلویزیون، راه‌حلی مطمئن را با شرایط آسان پیش روی شما گذاشته‌ایم تا از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید. 

سامانه پیشنهادی ما لندو است؛ پلتفرمی معتبر که با بیش از ۵۰۰ فروشگاه در زمینه فروش کالا و خدمات همکاری می‌کند؛ از خرید اقساطی لپ تاپ گرفته تا خرید اقساطی بیمه، سفر، پوشاک و… پس بخش جذاب خرید از این پلتفرم را از دست ندهید!

حتما بخوانید:  چطور می‌توانیم از فروشگاه‌های سایت لندو خرید اقساطی اینترنتی داشته باشیم؟

راهنمای خرید تلویزیون اقساطی از لندو با بهترین و آسان‌ترین روش

برای استفاده از خرید اقساطی بهترین مارک تلویزیون مورد نظرتان می‌توانید از سایت لندو استفاده کنید. لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند که شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه ضامن و پیش‌پرداختی نخواهید داشت؛ یعنی شما می‌توانید بدون چک و ضامن و فقط با ارائه سفته به سایت لندو مراجعه کنید و اعتبار خرید اقساطی بگیرید.

تمامی مراحل از درخواست تا دریافت این وام، به صورت کاملا آنلاین انجام ‌می‌شود و در هیچ مرحله‌ای نیاز به حضور فیزیکی شما نخواهد بود. 

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم لندو با فروشگاه‌های متنوعی در زمینه ارائه کالا و خدمات همکاری می‌کند که بسیاری از آن‌ها کالاهای دیجیتال را مثل  تلویزیون‌های روز دنیا عرضه می‌کنند. حتی اگر همین حالا گوشی موبایل شما خراب شده است و احتیاج به  تعویض آن دارید، می‌توانید از لندو تا سقف ۲۰ میلیون تومان کمک بگیرید و با خرید اقساطی موبایل، از گوشی نو نهایت لذت را ببرید.

پس در راستای راهنمای خرید تلویزیون، شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش اقساطی کالاهای دیجیتال با دردسرهای چک و ضامن و… همین حالا وارد سایت لندو شوید و بعد از انتخاب یکی از فروشگاه‌های فروش تلویزیون و ثبت درخواست وام مورد نیاز خود،، بهترین مارک تلویزیون را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

شما از چه روشی برای خرید اقساطی خود استفاده می‌کنید؟ لطفا همین‌جا نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید. 

ثبت درخواست وام

سوالات متداول درباره بهترین مارک تلویزیون 

سه فاکتور اساسی و اولیه برای خرید تلویزیون کدامند؟

وضوح تصویر، تکنولوژی تصویر که همان ال سی دی، ال ای دی و اً ال ای دی است و در نهایت تصویربرداری اچ دی آر که باعث می‌شود تصاویر و رنگ‌ها روشن‌تر نمایش داده شوند.

یک تلویزیون مناسب باید از کدام پورت‌ها برخوردار باشد؟

درگاه‌ اچ دی ام آی برای اتصال لپ‌تاپ و گجت‌های دیگر به تلویزیون و درگاه یو اس بی برای برای اتصال دوربین عکاسی، هارد، فلش و… دو درگاه ضروری و واجب برای تلویزیون شما هستند.

قیمت تلویزیون سونی مدل A90J اولد، چه سایز و چه قیمتی دارد؟

این تلویزیون که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند سونی محسوب می‌شود در سال ۲۰۲۱ رونمایی شده و از ۵۵ اینج تا ۸۵ در بازار موجود است؛ قیمت این تلویزیون هم از ۷۷ میلیون تا ۲۱۰ میلیون تومان متغیر است.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0