پیگیری درخواست اعتبار

بعد از ثبت درخواست اعتبار، می‌توانید وضعیت آن را در قسمت درخواست‌ها در پروفایل کاربری خود مشاهده کنید. در هر مرحله از روند رسیدگی به درخواست، وضعیت جدیدی در پروفایل شما نمایش داده می‌شود که معنای آنها در ادامه آمده است:

  • در انتظار تایید اولیه

    در صورتی که برای اولین بار در لندو درخواست اعتبار می‌دهید، این پیام را دریافت خواهید کرد. در این مرحله لطفا منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

  • در انتظار ارسال مدارک

    در صورتی که هنگام ثبت درخواست، مدارک مورد نیاز برای ضمانت را به طور کامل بارگذاری نکرده باشید، این پیام برای شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید تمام مدارک درخواستی را به صورت کامل در پروفایل خود بارگذاری کنید.

  • در انتظار اعتبارسنجی

    این پیام نشان می‌دهد که مدارک شما به واحد اعتبارسنجی ارسال شده تا صحت آنها توسط کارشناسان لندو بررسی شود.

  • در انتظار اصلاح و تکمیل مدارک

    در صورتی که تمام یا یکی از مدارک مورد نیاز برای ضمانت مورد تایید واحد اعتبارسنجی قرار نگیرد، این پیام در پروفایل شما نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید مدارک خود را اصلاح یا تکمیل کنید.

  • در انتظار تامین اعتبار

    این پیام نشان می‌دهد در این مرحله مدارک شما برای بانک ارسال شده و منتظر تامین اعتبار از بانک است.

  • ارسال قرارداد

    قرارداد مربوط به درخواست شما تنظیم و به مامور ارسال لندو تحویل داده شده است. پس از امضای آن، کارشناسان ما برای واریز قسط اول و دریافت کد با شما تماس خواهند گرفت.

  • در انتظار دریافت اعتبار

    در این مرحله پس از امضای قرارداد و پرداخت قسط اول، درخواست کد اعتباری به فروشگاه مقصد ارسال شده و پس از ۴۸ ساعت کاری در پروفایل شما قرار خواهد گرفت.

  • پرداخت اقساط

    زمانی که کد اعتباری شما در پروفایل قرار بگیرد، این وضعیت را مشاهده می‌کنید.

  • پایان سفارش

    این پیام بعد از پرداخت آخرین قسط شما به نمایش درمی‌آید و نشان می‌دهد که اقساط شما به خیر و نیکی به پایان رسیده است.