پیگیری درخواست اعتبار

بعد از ثبت درخواست اعتبار، می‌توانید وضعیت آن را در قسمت سفارش‌های من در حساب کاربری خود مشاهده کنید. در هر مرحله از روند رسیدگی به درخواست، وضعیت جدیدی در پروفایل شما نمایش داده می‌شود که توضیح آنها در ادامه آمده است:

  • تأیید اولیه
    در صورتی که برای اولین بار در لندو درخواست وام می‌دهید، این پیام را دریافت خواهید کرد. در این مرحله لطفاً منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.
  • رد شده
    این پیام نشان می‌دهد که درخواست شما در لندو رد شده است. دلیل رد شدن درخواست شما می‌تواند عدم ارسال مدارک، عدم تأیید اعتبارسنجی، خارج از محدوده بودن و … باشد که کارشناسان لندو برای توضیح آن با شما تماس می‌گیرند.
  • در انتظار افتتاح حساب
    این مرحله به این معنی است که اگر در بانک آینده حساب ندارید، باید در اسرع وقت برای افتتاح حساب اقدام کنید. افتتاح حساب بانک آینده کاملا آنلاین است و از طریق نرم‌افزار کیلید انجام می‌شود. برای دریافت لینک دانلود کلیک کنید.
  • ارسال مدارک
    در صورتی که زمان ثبت درخواست، مدارک مورد نیاز برای ضمانت را به طور کامل بارگذاری نکرده باشید، این پیام برای شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید تمام مدارک درخواستی را به صورت کامل در پروفایل خود بارگذاری کنید. همچنین ممکن است بعد از بررسی کارشناسان لندو، نیاز به اصلاح اطلاعات و مدارک وجود داشته باشد که در این صورت هم پیام ارسال مدارک را مشاهده می‌کنید.
  • اعتبارسنجی
    این پیام نشان می‌دهد که مدارک شما به واحد اعتبارسنجی ارسال شده تا صحت آنها توسط کارشناسان لندو و بانک آینده بررسی شود.
  • آماده‌سازی قرارداد
    در این مرحله زمان ارسال قرارداد تعیین می‌شود و قرارداد تنظیم‌شده برای شما ارسال می‌شود تا آن را امضا کنید و کپی مدارک را به مامور ارسال تحویل دهید.
  • تأیید نهایی بانک
    این پیام نشان می‌دهد که درخواست شما از طرف بانک آینده تأیید و نهایی شده است.
  • پرداخت قسط اول
    در این مرحله شما باید از طریق پروفایل کاربری خود، قسط اول را پرداخت کنید تا کد اعتبار لندو در اختیار شما قرار بگیرد.
  • دریافت کد خرید
    این پیام نشان می‌دهد که کد اعتبار شما در حال آماده‌سازی توسط فروشگاه موردنظرتان است و به زودی در پروفایل کاربری شما قرار می‌گیرد. بعد از قرار گرفتن کد اعتبار در حساب کاربری، وضعیت پرداخت اقساط را مشاهده خواهید کرد.
  • پرداخت اقساط
    این پیام به این معنی است که کد اعتبار شما آماده شده و در حساب کاربری‌تان قرار گرفته است. شما می‌توانید از این کد در سایت فروشگاه موردنظرتان استفاده کرده و خرید اقساطی خود را نهایی کنید و بعد از آن به صورت ماهیانه اقساط خود را بپردازید.
  • پایان
    این پیام بعد از پرداخت آخرین قسط شما به نمایش درمی‌آید و نشان می‌دهد که اقساط شما به پایان رسیده است.