لندو جهت اطمینان خاطر مشتریان، وسایل خریداری شده را در صورت درخواست مشتری با شرایط زیر بیمه میکند:
– در صورت بروز خسارت ایرانرنتر تا 70 درصد هزینه تعمیر را پوشش میدهد و خریدار موظف به پرداخت 30% باقی مانده است.
– سرقت، مفقودی و هرگونه آسیب غیرقابل تعمیر شامل بیمه نمیشود و بر عهده خریدار است.
– آسیب دیدن لوازم جانبی (همچون شارژر باتری، کابلها، کاور و…) شامل بیمه نمیشود و بر عهده خریدار است.
– در صورت بروز هر گونه خسارت و آسیب بر روی وسیله خریدار موظف است سریعاٌ مورد خسارت را به اطلاع ایرانرنتر برساند.
– برآورد هزینه خسارت بر عهدهی ایرانرنتر است.
موارد تحت پوشش بیمه:
– ضربه فیزیکی و شکست
– آبخوردگی و نفوذ مایعات
– نوسانات ولتاژ برق
– بلایای طبیعی
– آتشسوزی
پرداخت بیمه
سقف بیمه لندو یکساله است و بیمهکننده ماهانه 10 درصدمبلغ اقساط ماهیانه رابه عنوان هزینه بیمه پرداخت میکند.
نحوه استفاده از بیمه:
پس از آسیب دیدن وسیله با مرکز پشتیبانی لندو (به شماره 02191012979) تماس بگیرید، وسیله را از شما دریافت میکنیم و پس از برآورد هزینه خسارت، وسیله تعمیر و در اسرع وقت به شما تحویل داده میشود.
تفاوت بیمه و گارانتی:
خطراتی که بیمه و گارانتی تحتپوشش قرار میدهند؛ متفاوت است. گارانتی خطراتی مانند تعویض قطعات، عدم کارایی گوشی… را شامل میشود، درحالیکه بیمه خطراتی نظیر شکستگی، خرابی ناشی از استفاده نادرست کاربر از گوشی، آتشسوزی، حوادث طبیعی و… را تحت پوشش قرار میدهد. میتوان گفت بیمه و گارانتی مکمل یکدیگر هستند.
توجه: به این دلیل که گارانتی بعضی از کالاها قبل از خرید مشخص نیست، با عنوان «گارانتی شرکتی» مشخص
شدهاند که مربوط به گارانتی ارائهشده توسط شرکتهای معتبر گارانتیکننده است.
ضمانت ۷ روزه لندو:
لندو در راستای خدمات هرچه بهتر، متعهد میشود در صورت وجود ایراد فنی یا آسیب فیزیکی وسیله خریداری شده با شرایط زیر اقدام به تعویض آن کند: شرایط کلی برای ضمانت 7 روزه:
کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود به لندو برگردانده شود.
تشخیص آسیب دیدگی و ایراد فیزیکی و ظاهری و همچنین ایراد و اشکال فنی و مغایرت کالا از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی بر عهده واحد فنی لندو است.
هرگونه نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی یا پارگی و مخدوش بودن آن، امکان استفاده از ضمانت 7 روزه را از بین خواهد برد.
آسیبدیدگی و ایراد فیزیکی و ظاهری:
آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای خریداری شده باید از طریق تماس با لندو و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود.
ایراد و اشکال فنی:
حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا زمان دارید تا ایراد و اشکال فنی را به لندو اطلاع دهید.
اشکال های فنی و ظاهری مانند شکستگی، خط و خش روی بدنه کالا و قطعات تزئینی، که به دلیل استفاده نادرست ایجاد شده باشد، شامل ضمانت 7 روزه لندو نمی شود.
مغایرت داشتن از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات ارائه شده در وبسایت:
خریدار موظف است حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن وجود مغایرت را به لندو اطلاع دهد.
ملاک برای تأیید وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است و مغایرت با عکس موجود در سایت مورد قبول نیست.
تطبیق وسیله دریافتی از نظر مشخصات فنی، رنگ، مدل و… در هنگام تحویل وسیله بر عهده مشتری است و پس از آن لندو هیچگونه مسئولیتی نسبت به عدم تطابق وسیله نخواهد داشت.
موارد دیگر:
لوازم جانبی شامل مهلت تست 7 روزه نخواهد شد.
در صورتی که مشتری از خرید منصرف شود باید مراتب را حداکثر تا 7 روز بعد از دریافت کالا به لندو اطلاع داده و کالا در شرایط اولیه خود و بدون هیچگونه دخل و تصرف (بازکردن بسته بندی اولیه، پلمب، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم) توسط مشتری به لندو بازگردانده شود.
توجه ۱: پس از پایان مهلت تست 7 روزه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش بر عهده شرکت گارانتیکننده است.
توجه ۲در صورت عدم موجودی وسیله آسیب دیده، مشتری می تواند مبلغ پرداختی خود را دریافت کند و یا سفارش خود را با وسیله دیگری تعویض نماید.