ایرانرنتر را در اردیبهشت 1394 خلق کردیم. با اجاره دادن وسایل شروع کردیم و به اجاره با امکان مالکیت، فروش اقساطی کالا و در نهایت ارائه کارت اعتباری رسیدیم. با توجه به نیاز شما، چندین بار مدل کسب و کار خود را تغییر دادیم. حالا در آستانه 5 سالگی تصمیم گرفتیم با تغییر برند ایرانرنتر به لِندو، در مسیری تازه حرکت کنیم. امروز ما در لِندو، امکان خرید اقساطی از فروشگاههای آنلاین را فراهم میکنیم و چشماندازمان هم، تحولی بزرگ در نظام اعتباری است.
قرار است با ایرانرنتر خداحافظی کنیم زیرا اسم جدید ما لِندو (Lendo) است! این نام از واژه Lend گرفته شده و به معنای قرض دادن است. این نام را انتخاب کردیم تا یادآور شویم لِندو دریافت اعتبار را برای شما آسان کرده و شما را از پرداخت یکجا بازمیدارد. ضمنا لِندو نام یک شیرینی متعلق به دیار سیستان و بلوچستان نیز هست و همراهی شما در مسیر رسیدن به رویاهایتان برای ما شیرین است!
لذتها منتظر نمیمانند. برای تجربهی فردا، همین امروز آغاز کنید. ما کنار شما هستیم تا زمان را برایتان نگه داریم. هدفمان هم این است که به شما کمک کنیم تا آنچه را که امروز نیاز دارید، همین امروز داشته باشید. رسالت ما این است تا در مسیر خرید کردن، دشواریهای مالی را برایتان آسان کنیم.
لوگوی جدید ما از 4 عنصر تشکیل شده است؛ 4 پیکانِ همشکل که به یک نقطه اشاره میکنند و به معنای 4 بُعد از کسب و کار هستند؛ مشتریان، سرمایهگذاران، فروشگاهها و لِندو که با پیکان سورمهای و به شکل حرف L مشخص شده است. علامت مثبت (+) در میان این چهار پیکان، بیانکننده مفهوم همافزایی است. اتفاقات مثبت برای شما در راه است!
رنگ سبز را انتخاب کردیم زیرا این رنگ در طراحی لوگو بیانگر مفهوم اعتماد
است. به دست آوردن اعتماد شما در این 5 سال،
برای ما بزرگترین دستاورد و مهمترین عنصر تعیینکننده در انتخاب رنگ لوگو بود.
همچنین رنگ سورمهای نشاندهنده افرادی است که برای بودجه خود
ارزش قائلند و به جوانب تصمیم مالی خود دقت میکنند. ما حرف
L را به رنگ سورمهای درآوردیم تا
بگوییم که لِندو به دقتنظر شما احترام میگذارد.