وام خرید خودرو 1403 / بررسی بانک های ارائه دهنده وام خودرو

وام خرید خودرو 1403 / بررسی بانک های ارائه دهنده وام خودرو
تاریخ انتشار: - مطالعه: 7 دقیقه
فهرست محتوا

امروزه خرید خودرو یکی از بزرگترین دغدغه افرادی می‌باشد که قصد تعویض یا خرید یک خودرو جدید دارند می‌باشد؛ اما در این بین بسیاری از افراد به دلایل مختلف سعی برای اخذ وام خرید خودرو از بانک‌های سرتاسر ایران دارند تا بتوانند خودروی مدنظر خود را خریداری کنند؛ از این رو ما در این مقاله سعی بر این داریم تا با معرفی تمام بانک‌های ارائه دهنده خدمات وام خرید خودرو و برررسی مزیت ها، شرایط و مدارک موردنیاز جهت اخد وام خودرو کار شما عزیزان را در روند خرید خوردو تسهیل کنیم.

وام خرید خودرو 1403 / بررسی بانک های ارائه دهنده وام خودرو

همان‌طور که می‌دانید اعطای اعتبار، یکی از تسهیلاتی است که اکثر بانک‌ها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید وام‌های بانکی را با نام‌های مختلف مثل وام خرید کالا، مسکن، تعمیرات، مشارکت در ساخت و… دریافت کنید.

همچنین در گذشته بانک‌ها تسهیلاتی در راستای وام خرید خودرو هم داشتند اما در چند سال اخیر این نوع از اعتبار به صورت مستقل به مشتریان اعطا نمی‌شود و مشتریان ناچارند سایر وام‌ها را برای خرید خودرو دریافت کنند. فقط بانک سامان تسهیلاتی در جهت وام خرید خودرو دارد که ما در ادامه به آن پرداخته‌ایم. ضمن این که چند نوع از تسهیلات بانکی را برای شما عزیزان بررسی کرده‌ایم. ممنون می‌شویم اگر تجربه دریافت وام خرید خودرو را داشته‌اید، در کامنت نظرتان را با سایرین به‌ اشتراک بگذارید. 

وام خرید خودرو 1403 / بررسی بانک های ارائه دهنده وام خودرو

اعتبار ۱۰۰ میلیونی بانک سامان؛ بهترین وام خرید خودرو 1403

یکی از تسهیلاتی که بانک سامان ارائه می‌دهد، اعطای وام خرید خودرو با سود ۱۸ درصد است. این بانک امکان دریافت تسهیلات را به پشتوانه سپرده ۱۲۰ میلیون تومانی یا سند مالکیت، برای شما فراهم کرده است. ضمن این که حساب بانکی شما باید گردش۳ تا ۶ ماهه داشته باشد.

شما می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از بانک سامان دریافت کنید و ماشین مورد نظرتان را از برندهای ایرانی و تولیدات داخلی، تهیه کنید. بازپرداخت این وام خرید خودرو، ۳۶ ماهه است و ۱۵ درصد از مبلغ کل وام توسط بانک مسدود می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید ماشین‌های ایرانی را دارید، می‌توانید از تسهیلات بانک سامان بهره ببرید.

علاوه بر دریافت وام خرید خودرو از بانک‌ها، می‌توانید به خرید اقساطی از فروشگاه‌ها هم فکر کنید. برخی از سامانه‌ها و نمایشگاه‌های فروش ماشین، مانند سایر سامانه‌های معتبر خرید اقساطی کالا و خدمات، امکان خرید قسطی خودرو را برایتان فراهم کرده‌اند.

که شما می‌توانید با این روش خود را از لذت نشستن در ماشین مورد علاقه و آسایش و آرامش، محروم نکنید. ضمنا نیازی نیست فقط از تولیدات داخلی و برندهای ایرانی، ماشین مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید، بلکه این سامانه‌ها و فروشگاه‌ها، امکان خرید از برندهای دیگر (مانند ماشین‌های گروه بهمن و کرمان موتور و…) را هم در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

وام تعمیرات بانک‌ها جهت اخذ وام خرید خودرو 1403

از آن جایی که وام خرید خودرو به صورت مستقل در اکثر بانک‌ها ارائه نمی‌شود، می‌توانید از بانک تسهیلات تعمیرات دریافت کنید و ماشین مورد نظر را بخرید. ما برای شما شرایط دریافت تسهیلات تعمیرات مسکن را در ۳ بانک بررسی کرده‌ایم.

  • تسهیلات تعمیرات مسکن بانک دی: برای دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۸ درصد، لازم است سند مالکیت به عنوان ضمانت داشته باشید. ضمن اینکه ۲۰ درصد از مبلغ کل وام، بلوکه می‌شود. مدت بازپرداخت اقساط، ۴۸ ماهه تنظیم می‌شود و بانک بعد از پایان اقساط، مبلغ بلوکه شده را به شما برمی‌گرداند. همچنین برای دریافت وام نباید چک برگشتی داشته باشید. 
  • تسهیلات تعمیرات مسکن بانک شهر: برای دریافت تسهیلات ۱۵۰ میلیونی با نرخ سود ۱۸ درصد، لازم است سند مالکیت به عنوان ضمانت داشته باشید. بازپرداخت اقساط، ۴۸ ماهه تنظیم می‌شود و نیازی به بلوکه شدن بخشی از مبلغ اعتبار شما نیست. 
  • تسهیلات تعمیرات مسکن بانک صادرات: برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۸ درصد، لازم است سند مالکیت به عنوان ضمانت داشته باشید. ضمن اینکه ۲۰ درصد از مبلغ وام از مبلغ کل وام مسدود می‌شود. بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه است و بعد از پرداخت آخرین قسط، بانک مبلغ مسدود شده را به شما برمی‌گرداند. 

علاوه بر مطالب فوق، هنوز وام‌های دیگر و راهکارهای مناسب‌تری باقی مانده است که ما برایتان آن‌ها را توضیح داده‌ایم تا نهایت بهره را از خرید اقساطی ماشین مورد علاقه‌تان ببرید. 

وام خرید خوردو فوری بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون تومان

یکی از تسهیلاتی که بانک ملی اعطا می‌کند، وام خرید خوردو فوری با نرخ سود ۱۸ درصد است. برای دریافت این اعتبار باید یک ضامن کارمند و فیش حقوقی داشته باشید. همچنین بانک ملی ۱۰ درصد از کل مبلغ وام شما را بلوکه می‌کند و پس از پرداخت آخرین قسط (اقساط ۳۶ ماهه تنظیم می‌شوند)، مبلغ مسدود شده را برمی‌گرداند. برای تهیه ماشین می‌توانید این نوع از تسهیلات بانکی را دریافت و بخشی از بودجه خود را تامین کنید.

وام خرید خودرو 1403

تسهیلات ۷۰ میلیونی بانک آینده

یکی از خدمات بانک آینده اعطای اعتبار ۷۰ میلیون تومانی است. برای دریافت این تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد، لازم است یک ضامن رسمی، یا جواز کسب‌وکار و سفته داشته باشید. همچنین مدت بازپرداخت اقساط، ۳۶ ماهه تنظیم می‌شود. البته لازم به ذکر است که بانک آینده با همکاری سامانه لندو که یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اقساطی است، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان فقط با ارائه سفته، اعطا می‌کند. شما می‌توانید از این وام برای خرید لوازم جانبی ماشین، مثل ضبط، روکش صندلی، بلوتوث دستگاه و… استفاده کنید. همین حالا می‌توانید وارد سایت لندو شوید از شرایط اعطای وام و همچنین صدها فروشگاهی که طرف قرارداد لندو هستند، آشنا شوید. 

روش خرید اقساطی خودرو از سامانه‌ها و فروشگاه‌ها

همان‌طور که می‌دانید، اخیرا همه‌چیز، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید به صورت اقساطی بخرید. خرید قسطی ماشین، به دلیل گرانی بیش از حد آن در چندسال اخیر، رونق بیشتری پیدا کرده است. برخی از سامانه‌ها و نمایشگاه‌های فروش ماشین، با دریافت چک، پیش‌پرداخت، تضمین، کدملی، گواهی احراز سکونت و… امکان خرید اقساطی برای شما فراهم کرده‌اند.

مزیت این نوع خرید، این است که با بودجه‌ای که در دست دارید همین حالا خودروی مورد نظر را خریداری می‌کنید و نیازی نیست صبر کنید تا کل هزینه ماشین فراهم شود. از معایب این نوع خرید هم می‌توان به نبود اعتبار کافی در برخی از سامانه‌ها و فروشگاه‌ها اشاره کرد؛ ضمن این که سود زیادی هم از شما بابت اقساط خود، دریافت می‌کنند؛ در نهایت باید گفت که خرید نقدی یا اقساطی ماشین، همچنین دریافت وام خرید خودرو، به شما و برنامه‌ریزی‌های مالی‌‌تان بستگی دارد. لطفا اگر تجربه خرید قسطی ماشین را دارید، نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
1
کریم ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

سامانه فروشگاه ها را هم اللام بفرمایید. سپاس

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    منظورتون کدوم فروشگاه‌ها هست؟

اجترام حاجتمند ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

شمامعرفی کنید کجابریم برگه رخواست وام بگیریم ببریم بانگبرای خریدخودرو۱۴۰۱مهراسلامشهریم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    منظورتون رو واضح‌تر بفرمایید.

اصغر محمدپور ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

سلام برای وام خرید خودرو چقدرسپرده باید توی حساب باشد و مدت انتظار برای اقدام برای تقاضا چقدر است

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    کدوم بانک رو میفرمایید؟

راضیه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

سلام
برا گرفتن وام ۷۰میلیونی بانک آینده داشتن گواهینامه هم لازم هس

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۲

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ممنون از ابراز نظر شما!

      sahar ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

      ممنون وتشکر از لندو که باهرشرایطی با مشتری راه میاد واقعا عالیه خیلی خیلی تشکر

        مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۳۰

        سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
        ممنونیم از ابراز نظر لطفتون.