خرید مبل اقساطی / شرایط خرید قسطی مبلمان در سال 1403

خرید مبل اقساطی / شرایط خرید قسطی مبلمان در سال 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 15 دقیقه
فهرست محتوا

خوشبختانه با روی کارآمدن مراکز خرید اقساطی شما می‌توانید مبلمان دلخواه خود را برای خانه‌تان به‌صورت قسطی خریداری کرده و اقساط آن را طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده بپردازید. با این کار فشار مالی زیادی روی شما نمی‌آید و با خیال راحت می‌توانید وسایل مورد نیاز خانه خود را بخرید؛ در خرید مبل اقساطی شاید تنوع بالای انواع مبلمان شما را در خرید سردرگم کند، برای همین باید درباره آنها اطلاعات کافی به دست آورید. بعد از شناخت انواع مبل‌ها، نوبت به اطلاع از شرایط اقساط می‌رسد که باید درباره آنها از مراکز خرید مربوطه سؤال بپرسید.

خرید مبل اقساطی بسیار سودمند است، اما اگر مدل نامناسبی انتخاب کنید، شاید همین خرید به ضررتان تمام شود. اما آیا انواع مدل‌های مبلمان را می‌شناسید؟ کدام یک برای شما بهتر است؟

آشنایی با انواع مبل برای خرید اقساطی 1403

انواع مبلمانی که امکان خرید اقساطی آنها را دارید، عبارت هستند از:

همچنین بخوانید: خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن 1403

  • خرید مبل اقساطی ال

با خرید مبل ال اقساطی می‌توانید گوشه‌ای از خانه‌تان را مبلمان کنید و از دکوراسیون زیبای آنجا لذت ببرید. مبل‌های ال همانطور که از نام آنها پیداست، شبیه به حرف انگلیسی L کنار یکدیگر چیده می‌شوند. این محصولات برای خانه‌هایی با فضای کوچک مناسب هستند، چون فضای زیادی را در بر نمی‌گیرند.

از جمله ویژگی‌های انواع مبلمان L می‌توان به داشتن صندلی‌های زیاد و قابلیت پیکربندی با ماژول‌های مختلف اشاره کرد. این محصولات از متریال مختلفی ساخته می‌شوند و در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرند.

آشنایی با انواع مبل برای خرید اقساطی 1403

  • خرید مبل اقساطی ایتالیایی

خرید مبل اقساطی بدون چک ایتالیایی می‌تواند دکوراسیون منزلتان را متحول کند. این مبل‌ها حتی برای محیط کار هم مناسب هستند و جذابیت ویژه‌ای به آنجا می‌بخشند. در مبل‌های ایتالیایی از خط‌های مینیمالی جذاب و مواد باکیفیت مثل چرم مرغوب یا پارچه‌های ظریف استفاده می‌شود. این محصولات توانسته‌اند به‌دلیل طراحی منحصر‌به‌فرد و جاودانه خود جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست بیاورند.

همینطور بخوانید: خرید اقساطی کولرگازی بدون ضامن و پیش پرداخت در لندو

  • خرید مبل اقساطی چسترفیلد

برای خرید مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی ما چسترفیلد را پیشنهاد می‌دهیم. این مبل‌های راحتی و زیبا برای دکوراسیون‌های مدرن بهترین گزینه هستند. روکش‌های دکمه‌دار و بازو‌های رول‌شده از جمله بارزترین ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌ایند. خانواده چسترفیلد‌ها می‌توانند اتاق‌های نشیمن را به فضایی رسمی و زیبا تبدیل کنند و جلوه‌ای خاص به دکوراسیون آنجا ببخشند.

در این مبل‌ها از تعداد زیادی کوسن استفاده می‌شود. تولیدکننده‌ها روکش آنها را اغلب از جنس چرم تولید می‌کنند، البته امکان تعویض روکش بر اساس سلیقه مشتری وجود دارد.

  • خرید مبل اقساطی کاناپه لاوسیت

در مراکز خرید مبل اقساطی بدون پیش پرداخت کاناپه لاوسیت را حتماً دیده‌اید که به‌صورت یک مبل راحتی 2 نفره به فروش می‌رسد. این محصول طراحی جمع‌و‌جوری دارد و برای اتاق‌های کوچک بهترین گزینه است. اگر می‌خواهید دکوراسیون اتاق مدیریت یا اتاق کارمندان را طراحی کنید، ما کاناپه لاوسیت را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول می‌تواند حتی به‌عنوان نشیمنگاه اضافه در کنار سایر مبلمان‌ها استفاده شود.

قیمت کاناپه لاوسیت مقطوع و مناسب است، برای همین می‌توانید حتی آن را به‌صورت نقدی خریداری کنید.

  • خرید مبل اقساطی مدولار

مبل‌های مدولار گونه‌ای جدید از مبل‌ها هستند که این قابلیت را برای مشتری‌ها به وجود اورده‌اند که صندلی‌ها را مطابق با نیاز خود سفارشی‌سازی کنند. این محصولات از اجزاء مختلفی تشکیل شده‌اند. انواع این مبل‌ها را می‌توانید برای اتاق‌هایی در سایز‌های مختلف خریداری کنید.

  • خرید مبل اقساطی تخت خواب شو

اگر به فکر خرید مبل اقساطی ارزان هستید، ما مبل‌های تخت خواب شو را پیشنهاد می‌دهیم که نیازتان به خرید تخت‌خواب را نیز از بین می‌برند. این محصولات به‌صورت یک کاناپه 3 نفره هستند که کافیست تنظیمات آنها را تغییر دهید تا فرم یک تخت‌خواب راحت را بگیرند. شما می‌توانید در طی روز از این محصول به‌عنوان کاناپه و در شب به‌عنوان تخت‌خواب استفاده کنید و خوابی راحت به خود هدیه دهید.

همچنین بخوانید: خرید اقساطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت و ضامن

مبل‌های تخت خواب شو در مدل‌های مختلفی مثل سبک فوتون، کلیک-کلاک یا کش‌دار به فروش می‌رسند و توانسته‌اند توجه بسیاری از مشتری‌ها را به خود جلب کنند.

  • خرید قسطی مبلمان دولچه و گابانا

این مبل‌ها توسط برند محبوب Dolce and Gabbana ساخته شده‌اند و انتخاب منحصر‌به‌فرد و مجللی هستند. شما با این مبل‌ها می‌توانید راحتی و طراحی هنرمندانه‌ای را به فضای خانه‌تان هدیه دهید. در ساخت این محصولات به جزئیات توجه شده و تولیدکننده‌ها سعی کرده‌اند تا آنها را از مواد درجه یک و باکیفیت تولید کنند. اگر می‌خواهید تجمل و ظرافت را همزمان در محیط خانه به نمایش بگذارید، دولچه و گابانا بهترین گزینه برای شماست.

  • خرید قسطی مبلمان رومانو

در خرید قسطی مبلمان، چه خوب که مبل‌های رومانو را بخرید. این محصولات طراحی مینیمالیستی بسیار زیبایی دارند و با خطوط تمیز و مواد درجه یک توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند. رومانو یک محصول همه‌کاره برای انواع دکورهاست و می‌تواند زیبایی را برای دکوراسیون خانه به ارمغان بیاورد.

مبل‌های رومانو قابل تنظیم هستند و برای همین امکان انتخاب لوازم داخلی، پیکربندی و رنگ‌بندی آنها را دارید.

  • خرید مبل اقساطی کلاسیک

مبل‌های کلاسیک همانطور که از نام آنها پیداست از عناصر سنتی مثل بازو‌های رول‌شده، تکیه گاه‌های پرزدار، جزئیات چوبی و طراحی‌های گل یا گیاه تشکیل شده‌اند. این محصولات در عین زیبایی و ظرافت می‌توانند برای خانه‌های قدیمی جلوه‌ای متفاوت را به همراه بیاورند. انواع مبل کلاسیک در اندازه‌های مختلف، 2 نفره جمع‌و‍جور تا سکشنال‌های مختلف ساخته می‌شوند، برای همین دست مشتری را در انتخاب باز می‌گذارند.

همینطور بخوانید: خرید قسطی اسپرسوساز/ انواع دستگاه‌های قهوه ساز را قسطی بخرید

در مبل‌های کلاسیک از پارچه‌های ظرفی یا چرم استفاده می‌شود. این محصولات ساختار محکمی دارند، برای همین تا مدت‌ها می‌توانند بدون هیچ مشکلی به کارایی خود ادامه دهند. قیمت مبل کلاسیک به‌دلیل استفاده از چوب مقاوم، پارچه باکیفیت و متریال درجه یک نسبتاً بالاست، برای همین توصیه می‌کنیم که آن را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

  • خرید قسطی مبلمان سینمای خانگی

اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید، حتماً دوست دارید که فضای مخصوص تماشای فیلم را در خانه‌تان به وجود‌آورید. این فضا هیچ‌وقت تکمیل نمی‌شود، مگر اینکه مبل‌های مخصوص سینمای خانگی را بخرید. این محصولات بزرگ هستند و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی مثل جالیوانی توکار، محفظه‌های ذخیره‌سازی، گزینه‌های تخت خواب شو دارند؛ برای همین شما می‌توانید نهایت لذت را حین تماشای فیلم‌های موردعلاقه‌تان با آنها ببرید.

خرید قسطی مبلمان سینمای خانگی

مبل سینمای خانگی فضای خانه شما را تبدیل به یک تئاتر زیبا می‌کند. شما می‌توانید در کنار همسر و فرزندانتان روی این مبل‌ها دراز بکشید، فیلم موردعلاقه‌تان را پخش کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

  • خرید مبل اقساطی ریلکسی

همانطور که از نام مبل ریلکسی پیداست، آرامش و آسایش را برایتان به همراه می‌آورد. این محصول بهترین گزینه برای خرید اقساطی است، چون با کوسن‌های بزرگ، صندلی‌های عمیق و روکش‌های مخملی آرامشی فوق‌العاده به وجودتان هدیه می‌دهد. این محصولات در سبک‌های مختلف و با متریال‌های متنوعی تولید می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که در فضایی کاملاً ارگونومیک خستگی در کنید و از زمان استراحت لذت ببرید. تهیه این محصول را به‌خصوص برای محیط‌های کار پیشنهاد می‌دهیم.

  • خرید مبل اقساطی سکشنال

مبل‌های سکشنال دارای بخش‌های مختلفی هستند که می‌توانید آنها را به ‌روش‌های مختلف با یکدیگر پیکربندی کنید. این محصولات قابلیت پیکربندی به‌صورت L شکل و U شکل را دارند و می‌توانند نشیمنگاه مناسبتری برای افراد بیشتر نسبت به مبل‌های معمولی باشند. شما می‌توانید این مبل‌ها را در سبک‌های مختلفی از معاصر گرفته تا سنتی در بازار بیابید و بخرید.

اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا مرتب به خانه‌تان مهمانی رفت‌وآمد دارد، بدون شک این دسته از مبل‌ها می‌توانند نیازتان را به‌صورت کامل برطرف کنند.

همینطور بخوانید: خرید قسطی پیانو / خرید اقساطی پیانو بدون پیش پرداخت

  • خرید قسطی مبلمان بدون دسته

یکی از مدرنترین انواع مبل‌ها، مدل‌های بدون دسته هستند که ظاهری مینیمال و ساده دارند. این محصولات هر چند دسته سنتی ندارند، اما به‌صورت کاملاً ارگونومیک طراحی شده‌اند تا در حین استراحت نهایت آرامش را برایتان به ارمغان بیاورند. این محصولات فضای بیشتری برای نشستن به وجود می‌آورند و خانه را بازتر نشان می‌دهند.

  • خرید قسطی مبلمان رکامیر

ایده طراحی مبل رکامیر از طراحی فرانسوی قرن نوزدهم گرفته شده است. تکیه‌گاه و شکل نامتقارن از جمله ویژگی‌های این محصول هستند.

رکامیر یکی از برجسته‌ترین قطعات در اتاق یا پذیرایی است و معمولاً در پذیرایی‌های بزرگ استفاده می‌شود. این محصول لوازم داخلی مختلفی دارد و اغلب با روکش‌های مخملی زیبا در بازار به فروش می‌رسد.

  • خرید مبل اقساطی بریج واتر

مبل‌های بریج واتر جزء انواع مبل‌های کلاسیک هستند که می‌توانید آنها را به‌صورت اقساطی از فروشگاه‌های مخصوص تهیه کنید. بازو‌های گرد و کم‌ارتفاع و باشتیک‌های پشتی شل از جمله ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌آیند. مبل‌های بریج واتر با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای همین می‌توانید آنها را کاملاً متناسب با دکوراسیون منزل یا محل کار خریداری کنید.

  • خرید قسطی مبلمان کوهان شتری

مبل‌های کوهان شتری که به Camel Back معروف هستند، توانسته‌اند در بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. این محصولات پشتی خمیده‌ای شبیه به کوهان شتر دارند، برای همین آنها را به کوهان شتری می‌شناسند. شما می‌توانید از این محصول برای دکوراسیون‌های سنتی و رسمی استفاده کنید و جلوه‌ای متفاوت در آنجا به وجود آورید.

مبل‌های کوهان شتری را اغلب با پارچه‌های غنی و در رنگ‌بندی‌های مختلفی می‌سازند، برای همین این وسایل می‌توانند به محیط خانه یا محل کار ارزش ببخشند.

  • خرید مبل اقساطی شزلون

از جذابترین مبل‌های دیگر می‌توان به شزلون اشاره کرد که با طراحی کشیده و نشکن می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. این وسیله در قسمت انتهایی خود دارای یک پشتی است که می‌توانید به آن تکیه کنید. مبل‌های شزلون این امکان را برایتان به وجود آورده‌اند تا روی آنها دراز بکشید و بخوابید. این محصولات تقریباً همه‌کاره بوده و می‌توانند علاوه‌بر نقش صندلی و مبلمان، نقش تخت‌خوابتان را نیز بازی کنند.

این محصولات در طرح‌های سنتی و مدرن ساخته شده‌اند و با انواع پارچه‌ها و الیاف چرم به دست مشتری می‌رسند. شما می‌توانید متناسب با نیاز و دکوراسیون خانه‌تان یکی از این محصولات را خریداری کنید.

  • خرید قسطی مبلمان سلطنتی

بدون‌شک تقریباً همه ما در خانه دوست یا آشنا مبل‌های سلطنتی را دیده‌ایم. برخی از ما حتی از همین مبلمان در خانه استفاده می‌کنیم. این محصولات طراحی مجلل و اشرافی دارند و فضای خانه‌تان را به قصر‌ها شبیه می‌کنند. طرح‌های استادانه‌ای که روی این نشیمنگاه‌ها انجام شده است، به زیبایی آنها می‌افزاید. در صورت خرید این مبلمان باید سایر وسایل خانه، از پرده گرفته تا فرش، پشتی‌ها، کاغذدیواری‌ها و … را به‌صورت سلطنتی سفارش دهید تا دکوراسیون جذابی به وجود‌آورید.

همچنین بخوانید: خرید قسطی چرخ خیاطی از دم قسط در سرتاسر ایرا

  • خرید قسطی مبلمان لاوسون

مبل‌های لاوسون در شکل‌های مربعی و مستطیلی ساخته می‌شوند و برای آنها بالشتک‌های مخملی تولید می‌کنند. لاسون اندازه‌های مختلفی نیز دارد و با تودوزی‌های خاص توانسته نظر مشتری‌ها را به خود جلب کند. مبلمان لاوسون برای دکوراسیون‌های معمولی بهترین گزینه هستند، برای همین خرید این محصولات را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • خرید قسطی مبلمان کابریول

کابریول‌ها جزء مدل‌های کلاسیک هستند که با بازو‌های منحنی خود می‌توانند جذابیتی فراتر از انتظار را به وجود آورند. این محصولات برای فضا‌های رسمی و سنتی به کار می‌آیند و برای اتاق نشیمن استفاده می‌شوند. پیشنهاد می‌دهیم که این مبل‌ها را برای دکوراسیون‌های رسمی و سنتی استفاده کنید، چون برای محیط‌های غیررسمی و مدرن جذابیتی ندارند.

  • خرید مبل اقساطی تاکسیدو

خطوط تمیز و شکل مستطیلی مبل‌های تاکسیدو باعث جذابیت این محصولات شده‌اند. مبل‌های تاکسیدو ظاهری براق دارند و برای فضا‌های معاصر و مینیمالیستی بهترین گزینه هستند. شما می‌توانید این وسیله را در انواع اتاق‌های نشیمن تا دفتر کاری استفاده کنید و راحتی را برای انجا به ارمغان آورید.

شرایط خرید قسطی مبلمان در سال 1403

شما می‌توانید از طریق لندو اقدام به خرید قسطی مبلمان در سال 1403 کنید. این بستر پرداخت وام و خرید کالا برای فراهم‌ آوردن این شرایط مدارکی از شما می‌خواهد که عبارت هستند از:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی جدید یا رسید تعویض کارت ملی قدیمی
  • تصویر تمامی صفحات شناسنامه
  • تصویر یکی از این مدارک (با مهر و تاریخ به‌روز):
  • گزارش معدل حساب بانکی 3 ماه اخیر با مهر و امضای به روز شعبه (معدل حساب به مبلغ وام درخواستی شما بستگی دارد، حداقل معدل حساب برای وام 20 میلیون تومانی، 3 میلیون و هفتصد هزار تومان است)
  • فیش حقوقی به همراه سابقه‌ی بیمه (با امضا و مهر دارای شماره ثبت)
  • گواهی اشتغال به‌ کار به همراه سابقه‌ی بیمه (با امضا و مهر دارای شماره ثبت)
  • پروانه کسب یا کارت مباشرت
  • گواهی ثنا (برگه تایید ثبت‌نام در سامانه ثنا)

لندو شرایط پرداخت 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه برای کاربران در نظر گرفته است. در صورتی که در پرداخت اقساط خود دیرکرد داشته باشید، جریمه دیرکرد دریافت می شود. همچنین اگر اقساط را زودتر از موعد بپردازید، اعتبار لندوی شما افزایش پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید: خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در سرتاسر ایران

وام‌های لندو توسط بانک آینده تامین می‌شوند، برای همین نرخ اقساط شما بر اساس نرخ مصوب بانک مرکزی محاسبه خواهد شد که 23 درصد است.

خرید قسطی مبلمان، چالشی مهم برای خریداران

خرید قسطی مبلمان چالشی مهم برای خریداران است. از آنجا که شما مبلغ کامل این محصولات را نمی‌پردازید، ابتدا باید طرح‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا مبادا در آینده از انتخاب خود پشیمان شوید. هرگونه پشیمانی بی‌فایده است، چون انتخاب خود را کرده‌اید و حالا باید اقساط آن را بپردازید. در خرید قسطی مبل توصیه می‌کنیم که اولاً خریدتان را از مراکزی انجام دهید که کمترین سود را روی اقساط می‌آورند و در دوره‌های طولانی‌تری اقساط را تقسیم‌بندی می‌کنند و ثانیاً محصولی کاملاً متناسب با سلیقه‌تان بخرید تا در آینده پشیمان نشوید. در این زمینه می‌توانید از کارشناس‌های حرفه‌ای و فعال بازار کمک بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که در این روند هر جا نیاز به گزارش اعتبار سنجی بانکی داشتید می‌توانید از خدمات سامانه اعتبار سنجی بانکی لندو استفاده کنید؛ این سامانه به شما عزیزان این امکان را می‌دهد که به صورت کاملا آنلاین و رایگان اقدام به اخذ گزارش اعتبار سنجی بانکی کنید.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 59 نوشته

برچسب ها:
2

نظر یا سوال خود را ثبت کنید