خرید اقساطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت و ضامن

خرید اقساطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت و ضامن
تاریخ انتشار: - مطالعه: 13 دقیقه
فهرست محتوا

صندلی ماساژور یکی از کاربردی‌ترین وسایل ورزشی و راحتی است که در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم ورزشی و انواع صندلی به ‌فروش می‌رسد. این محصول آرامش و راحتی را حین استراحت برایتان به ‌ارمغان می‌آورد و نیازتان را به ‌مراجعه مداوم به فیزیوتراپی برای گرفتن ماساژ از بین می‌برد.

صندلی‌های ماساژور طراحی کاملاً ارگونومیک و منحصر‌به‌فردی دارند، به ‌نحوی که تمام بخش‌های آنها به‌صورت تخصصی و متناسب با اندام انسان طراحی ‌شده‌اند. با نشستن روی این ابزار می‌توانید تقریباً تمام قسمت‌های بدنتان را ماساژ دهید و از مشکلاتی مثل بدن‌درد و … راحت شوید.

قیمت صندلی‌های ماساژور نسبتاً بالاست، اما خوشبختانه با روی کار آمدن شرکت‌های وام‌دهی و پرداخت اقساطی، اکنون شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد این شرکت‌ها به ‌راحتی انواع صندلی ماساژور را خریداری کرده و اقساط آن را طی بازه زمانی مشخصی پرداخت کنید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا هرآنچه که می‌بایست در رابطه با خرید قسطی صندلی ماساژور در سال 1403 بدانید را برای شما عزیزان شرح دهیم.

صندلی ماساژور چیست؟

صندلی ماساژور همانطور که از نام آن پیداست مخصوص ماساژ دادن اندام مختلف بدن طراحی ‌شده است. این محصول شباهت زیادی به ماساژ معمولی روی تخت دارد، با این تفاوت که مجهز به پد و گهواره صورت بوده و تمام قسمت‌های آن به ‌شکل مکانیزه کار می‌کنند؛ بنابراین کافیست روی آنها دراز بکشید و تنظیمات مورد نیازتان را اعمال کنید و سپس از یک ماساژ لذت‌بخش و عالی لذت ببرید.

این محصولات برتری‌های زیادی نسبت به روش‌های سنتی دارند؛ مثلاً برای استفاده از آنها نیاز به درآوردن لباس‌هایتان نیست و شما می‌توانید بلافاصله روی آنها بنشینید و از مزیت‌هایشان بهره‌مند شوید. همچنین با استفاده از آنها نیاز به‌ هیچ درمانگری ندارید، چون به‌ خوبی قسمت‌های مختلف بدنتان را مثل گردن، شانه، کمر، پشت، دست‌ها، پا‌ها و … به‌صورت ویبره، ضربه زدن و … ماساژ می‌دهند.

همچنین بخوانید: خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن 1403

در واقع طراحی این صندلی‌ها به گونه‌ای است که بر قسمت‌های مختلف بدنتان فشار آرامش‌بخش و نرمی وارد می‌کنند و راحتی جسم و روحتان را به‌ ارمغان می‌آورند. عملکرد این محصولات را دقیقاً می‌توان مثل ورزش یوگا دانست، چون نه‌ تنها استرس‌ها را از بین می‌برند، بلکه درد‌های مزمن سر و کمر را نیز درمان می‌کنند؛ از‌این‌رو از آنها می‌توان به‌عنوان یک دستگاه درمانگر یا پزشک اختصاصی یاد کرد.

صندلی‌های ماساژور مجهز به ‌برخی برنامه و تکنیک‌های خاص برای وارد‌کردن فشار به بدن هستند و حتی برخی از آنها با برنامه و تنظیمات مختلف در اختیار افراد قرار می‌گیرند تا آنها بتوانند کاملاً بر اساس نیازشان تنظیمات دستگاه را تغییر دهند؛ بنابراین اگر به‌دنبال راهکار بهتری برای استراحت و تجدید قوا می‌گردید یا بعد از یک روز کاری خسته‌کننده می‌خواهید کمی آرام شوید، ما این ابزار را پیشنهاد می‌دهیم.۱

خرید اقساطی صندلی ماساژور قسطی بدون ضامن و پیش پرداخت

لندو شرایطی را فراهم آورده است که شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده و فقط از طریق سفته صندلی ماساژور مورد نیاز خود را بخرید و از ویژگی‌های مثبت این محصول بهره‌مند شوید. لندو با راحت‌کردن شرایط بازپرداخت بدون نیاز به ضامن یا پیش پرداخت، به مشتری‌ها کمک می‌کند تا صندلی موردنیازشان را با کمترین چالشی خریداری کنند.

خرید اقساطی صندلی ماساژور

خرید اقساطی ماساژور قسطی بدون ضامن و پیش پرداخت هم‌اکنون تبدیل به یک راهکار عالی برای بسیاری از ورزشکاران، مبتلایان به بیماری‌های خاص یا افرادی ‌شده است که به سلامتی بدن خود اهمیت می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی با کارشناس‌های مجموعه لندو تماس بگیرید.

تاریخچه صندلی ماساژور

صندلی‌های ماساژور برای اولین بار در سال 1984 یعنی قبل از جنگ جهانی دوم و در کشور ژاپن اختراع شدند. مهندس این ابزار توکوجی اوگاوا است که طراحی آن را از ماساژور‌های شیاتسو الهام گرفت. در واقع او تصور کرد دستگاهی بسازد که ماساژ شیاتسو را به‌طور مداوم تکرار کند. هم‌اکنون این ایده خلاقانه اوگاوا باعث شده است که بسیاری از افراد مبتلا به درد‌های بدنی مثل کمر درد از صندلی ماساژور استفاده کنند و روز‌به‌روز به سوی بهبودی قدم بردارند.

همینطور بخوانید: خرید کامپیوتر قسطی بدون پیش پرداخت و ضامن در سرتاسر ایران

انواع صندلی ماساژور از لحاظ کارکرد

صندلی‌های ماساژور در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. برخی از این محصولات مناسب باشگاه‌های ورزشی و برخی نیز مناسب مصارف خانگی هستند؛ بنابراین شناخت آنها قبل از خرید اهمیت زیادی دارد. اما آیا انواع این ابزار را می‌شناسید؟

  • شیاتسو

ماساژور‌های شیاتسو با ورز‌ دادن، ضربه ‌زدن و فشار وارد ‌کردن به بافت‌های عمیق بدن آرامش و راحتی را برایتان به ‌ارمغان می‌آورند. این محصولات قابلیت استفاده در نواحی پا‌ها، پشت، شانه‌ها و گردن را دارند.

  • سوئدی

به‌واسطه صندلی‌های ماساژور سوئدی می‌توانید با ضربات صاف و طولانی عضلات مختلف بدنتان را شل کنید. امکان استفاده از این ابزار برای پا‌ها، پشت و گردن نیز وجود دارد.

  • بافت عمیق

برای اینکه لایه‌های عمیق بافت عضلانی بدنتان را آرام و ریلکس کنید، امکان استفاده از صندلی‌های ماساژور بافت عمیق را دارید که با ضربان آهسته و عمیق کار می‌کنند. امکان استفاده از این ابزار‌ها در نواحی پا، پشت و شانه وجود دارد.

  • ورزشی

آیا نیاز به ماساژ شدید دارید؟ صندلی‌های ماساژور ورزشی به ‌خوبی می‌توانند نیازتان را برطرف کنند. طراحی این ابزار به‌ گونه‌ای است که بدن را ماساژ شدیدی می‌دهند و کاملاً مناسب برای ورزشکاران طراحی ‌شده‌اند. نمونه‌های این محصول را می‌توانید در باشگاه‌های ورزشی مشاهده کنید. امکان استفاده از صندلی ماساژور ورزشی برای نواحی گردن، شانه، پشت و پا‌ها وجود دارد.

انواع صندلی ماساژور از لحاظ روش ماساژ

انواع این ابزار را می‌توان از لحاظ روش ماساژ در 3 دسته‌بندی مختلف قرار داد که عبارت هستند از:

  • صندلی‌های مجهز به ویبره
  • صندلی‌های مجهز به رول مکانیکی
  • صندلی‌های مجهز به ویبره، رول مکانیکی و کیسه هوا

بررسی فواید صندلی ماساژور

با خرید قسطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت یا خرید نقد این محصول از فروشگاه‌های معتبر و حرفه‌ای و استفاده از این محصول از فواید و ویژگی‌های مثبت آن بهره‌مند می‌شوید:

  • کاهش استرس

دنیای امروز به‌ قدری استرس‌زا است که بسیاری از افراد حاضر به پرداخت هزینه‌های گزاف برای از‌بین‌بردن این عارضه ذهنی هستند. کسب‌و‌کار، فضای مجازی، مشکلات خانوادگی یا شخصی و … هر کدام می‌توانند از مهمترین دلایل ایجاد استرس و ناراحتی درونی در دنیای امروز باشند.

انواع صندلی ماساژور از لحاظ روش ماساژ

خوشبختانه ماساژ تأثیرات بسیار مثبتی روی از‌بین‌ بردن استرس دارد؛ بنابراین شما می‌توانید از این راهکار درمانی استفاده کنید و ذهنی راحت و آرام را به ‌خود هدیه دهید.

اما چرا با ماساژ استرس کاهش پیدا می‌کند؟ در واقع با انجام این کار در بدنتان اندروفین ترشح می‌شود که تأثیر بسیار مثبتی بر خلق و خوی بدنتان می‌گذارد. این ابزار همچنین آرامش را برایتان به ‌ارمغان می‌آورند؛ بنابراین یکی از آنها را تهیه کنید تا روز‌ها بعد از کار یا هنگام استرس و ناراحتی از آنها استفاده کنید و آرامش و راحتی را به ذهنتان راه دهید.

همینطور بخوانید: خرید قسطی پیانو / خرید اقساطی پیانو بدون پیش پرداخت

  • افزایش گردش خون در بدن

صندلی‌های ماساژور گردش خون بدنتان را افزایش می‌دهند و با تحریک مایع لنفاوی و جریان خون سلامتی را به بدنتان هدیه می‌دهند. این ابزار با بهبود بخشیدن عملکرد عروق کارکردی مشابه ورزش ‌کردن دارد.

از‌آنجا‌که خون بدن انسان شامل اکسیژن و مواد مغذی حیاتی است، با گردش خون در واقع اکسیژن و مواد مغذی را به تمام قسمت‌های بدنتان وارد می‌کنید، از‌این‌رو بدنتان تغذیه خواهد شد.

  • افزایش انعطاف پذیری فیزیکی

با شل‌کردن عضلات حرکت دادنشان برایتان بسیار ساده و راحت می‌شود؛ برای همین اگر از صندلی ماساژ استفاده‌ کنید، عضلاتتان شل می‌شود و دامنه حرکت و انعطاف‌پذیری‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. هم‌اکنون نیز بسیاری از ورزشکاران صرفاً به‌دلیل همین ویژگی از صندلی‌های ماساژور استفاده می‌کنند، چون بعد از استفاده حرکت دادن عضلات برایشان راحتتر خواهد شد.

  • بالابردن قدرت سیستم ایمنی بدن

در صورت تقویت سیستم ایمنی بیماری‌ها و عفونت‌ها کمتر به بدنتان راه پیدا می‌کنند. در واقع با استفاده از این ابزار‌ها گلبول‌های سفید بدنتان افزایش پیدا کرده و عملکرد سیستم ایمنی‌تان تقویت می‌شود. با افزایش گلبول‌های سفید، سلول‌های کشنده در بدنتان راهی جز نابود شدن نخواهند داشت.

  • تسکین درد

با خرید قسطی صندلی ماساژور بدون ضامن به مدیریت بهتر درد‌های مزمن و حاد در بدنتان کمک کنید. اگر درگیر چالش‌هایی مثل فیبرومیالژیا و آرتریت هستید، توصیه می‌کنیم که به‌صورت روزانه از این صندلی‌ها استفاده کرده و ناراحتی‌های بدنی‌تان را از بین ببرید. این ابزار به درمان درد‌های ناشی از آسیب‌های اسکلتی و عضلانی مثل رگ‌به‌رگ‌شدن عضلات کمک می‌کنند و برای همین بسیاری از پزشکان آنها را به بیماران و مراجعه‌کنندگان خود پیشنهاد می‌دهند.

شما به‌واسطه صندلی ماساژ می‌توانید سندروم تونل کارپال و التهاب تاندون زانوی خود را درمان کنید. این روش درمانی در برخی مواقع بسیار تأثیرگذارتر از دارو‌های ضدالتهاب یا عمل‌های جراحی عمل می‌کند و از‌آنجا‌که عوارضی در پی ندارد، بسیاری از مبتلایان به بیماری‌های خاص از ماساژ درمانی با آنها برای درمان دردهایشتان بهره می‌برند.

  • خواب عمیق

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده صندلی ماساژور به ‌ارمغان آوردن خواب عمیق و آرامش‌بخش است. بسیاری از ما دچار اختلالاتی در خواب هستیم یا به سختی به خواب فرو می‌رویم. آیا می‌دانستید بیشتر این مشکلات به‌ دلیل عدم احساس راحتی در اندام‌های مختلف بدن است؟ این ابزار‌ها نه ‌تنها گردش خون را در بدن افزایش می‌دهند، بلکه به ترشح هورمون سروتونین در بدن نیز کمک می‌کنند؛ بنابراین با استفاده از آنها قبل از خواب، کیفیت خواب شما افزایش پیدا می‌کند.

با استفاده از صندلی‌های ماساژور اضطراب‌ها و ناراحتی‌های درونی‌تان نیز کم می‌شوند و از بین ‌می‌روند؛ بنابراین از لحاظ ذهنی هیچ مانعی برای خواب راحت وجود نخواهد داشت.

  • بهبود عملکرد ورزشی

بسیاری از ورزشکاران حین انجام فعالیت‌های ورزشی آسیب‌های مختلفی به بدنشان وارد می‌کنند که صندلی ماساژ به آنها در درمان این آسیب‌ها کمک می‌کند. این صندلی‌ها با افزایش قدرت عضلات آسیب‌دیده عملکرد ورزشی‌تان را بهبود می‌بخشد و در برخی مواقع حتی از بروز اسپاسم‌های مزمن عضلانی نیز جلوگیری خواهد کرد.

یکی از مزیت‌های این صندلی‌ها شل ‌کردن و افزایش انعطاف‌پذیری عضلات است، به‌همین‌دلیل ورزشکاران از آنها استفاده می‌کنند تا قدرت زیادتری به ‌دست آورند و با جدیت بیشتری تمرینات ورزشی خود را دنبال کنند.

همچنین بخوانید: خرید قسطی چرخ خیاطی از دم قسط در سرتاسر ایران

  • خلق و خوی بهتر

با خرید اقساطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت بدون دغدغه صندلی ماساژ خواهید داشت. استفاده از این صندلی روی مواد شیمیایی مغزتان تأثیر می‌گذارد و هورمون‌های مربوط به استرس مثل کورتیزول را از بین می‌برد؛ بنابراین انتظار می‌رود که در طی روز خلق‌و‌خوی بهتری داشته باشید. این صندلی احساسات مثبتتان را بیشتر می‌کند و با افزایش سروتونین، اکسی‌توسین و دوپامین وضعیت روحیه شما بهبود پیدا می‌کند.

  • مدیریت بیماری های مزمن

اگر دچار بیماری‌های مزمن مثل فشار خون یا دیابت هستید، از صندلی‌های ماساژ استفاده کنید، چون به خوبی می‌توانند علائم آنها را تا 72 ساعت کاهش دهند و وضعیت بدنی بسیار مطلوبی را برای بدن بیمار به ‌وجود بیاورند.

آیا امکان استفاده از صندلی ماساژور به جای ماساژ معمولی وجود دارد؟

برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید به شرایطتتان توجه داشته باشید. با صندلی‌ها می‌توان گردن، پشت، پا‌ها، شانه‌ها و دست‌ها و کمرتان را ماساژ دهید؛ از‌این‌رو اگر فقط در همین نواحی دچار مشکلات بدنی خاصی هستید، بدون ‌شک صندلی‌ها راهکاری مناسب برای درمان خواهند بود. همچنین اگر در طی روز فرصت رفتن به مراکز ماساژ را ندارید، با تهیه این صندلی‌ها در هر زمانی امکان استفاده از آنها را خواهید داشت.

اگر به ‌جز نواحی ذکر‌شده احساس می‌کنید که در نواحی دیگر بدنتان دچار درد هستید، توصیه می‌کنیم که از ماساژ معمولی استفاده کنید.

صندلی ماساژور، ارمغان آور سلامتی، آرامش و راحتی

صندلی ماساژور با ویژگی‌های مثبت و منحصر‌به‌فرد خود ارمغان‌آور سلامتی، آرامش و راحتی است و جلوی بسیاری از مشکلات و درد‌های بدنی یا روحی را می‌گیرد. با این وسیله دیگر نیازی نیست زمان زیادی را برای رفتن به سالن‌های ماساژ صرف کنید یا هر بار هزینه زیادی برای دریافت این خدمات بپردازید. در واقع کافیست یکبار بابت خرید این وسایل هزینه کنید و بعد تا همیشه از مزیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید و سلامتی را به‌ وجودتان راه دهید.

خوشبختانه هم‌اکنون با روی‌ کار آمدن شرکت‌هایی مانند لندو که در زمینه خرید اقساطی صندلی ماساژور بدون پیش پرداخت و ضامن فعالیت دارند، حتی هزینه خرید این محصولات پایین آمده است و شما می‌توانید به‌صورت خُرد‌خُرد هزینه‌ها را بپردازید. این صندلی‌ها کاملاً سلامت‌محور هستند و با کمترین میزان عارضه یار و همراه و پزشک تخصصی شما می‌شوند تا سریعتر مراحل درمان را طی کنید و به بهبودی کامل برسید.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
0

نظر یا سوال خود را ثبت کنید