راهنمای خرید موتور از دم قسط با سفته بدون پیش پرداخت

راهنمای خرید موتور از دم قسط با سفته بدون پیش پرداخت
تاریخ انتشار: - مطالعه: 7 دقیقه
فهرست محتوا

برای کسانی که از شلوغی و هیاهوی شهرهای بزرگ خسته شده‌اند و راندن ماشین، برایشان کاری سخت و طاقت فرساست، خریدن موتور سیکلت می‌تواند راه نجاتی برای رهایی از ترافیک بزرگراه‌ها و خیابان‌ها باشد. در این شرایط شما می‌توانید سر وقت به کارهای خود برسید و به شرط رعایت نکات ایمنی، از رانندگی لذت ببرید. علاوه بر این، خرید موتور سیکلت نسبت به ماشین مقرون به‌صرفه‌تر است، چون مبلغ کم‌تری برای خرید آن لازم دارید. البته ممکن است شما تمایل به خرید نقدی موتورسیکلت نداشته باشید و یا برنامه‌ریزی‌های مالی شما با خرید نقدی این وسیله نقلیه هماهنگی نداشته باشد؛ در این شرایط بهتر است خرید اقساطی را جایگزین خرید نقدی کنید. پس با ما همراه باشید تا با نحوه خرید موتور از دم قسط با سفته، روش‌های مختلف خرید اقساطی و… آشنا شوید.

مزایای استفاده از موتور سیکلت

اگر هنوز در خرید موتورسیکلت تردید دارید، اطلاع از مزایای و معایب آن می‌تواند به شما کمک کند. مزایایی مثل فرار از ترافیک، صرف هزینه کمتر و پارک راحت‌تر.

علاوه بر این موارد، علاقه شما به راندن موتور به جای خودرو، تاثیر زیادی در انتخاب این وسیله نقلیه دارد. ضمن اینکه ایمنی کمتر موقع استفاده از موتور سیکلت، می‌تواند باعث خسارت و تصادف شود که در صورت انتخاب و خرید آن باید حواس شما شش دانگ جمع باشد و نکات ایمنی را رعایت کنید، تا دچار آسیب نشوید (اگر تجربه استفاده از موتور را دارید، خوشحال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید). اکنون می‌خواهیم درباره راه‌های خرید موتور سیکلت و در نهایت انتخاب بهترین روش برای خرید موتور از دم قسط با سفته صحبت کنیم. این مطلب را از دست ندهید!

انواع روش‌های خرید اقساطی موتور

انواع روش‌های خرید اقساطی موتور سیکلت 

از آن جایی که تورم و قیمت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، خرید اقساطی می‌تواند یک راه چاره و جایگزین عالی به جای خرید نقدی باشد. ضمن این که نیازی نیست ماه‌ها صبر کنید تا هزینه خرید نقدی موتورسیکلت برایتان فراهم شود و با برنامه‌ریزی برای بودجه موردنظرتان، می‌توانید خرید کنید. پس لازم است با روش‌های مختلف و سامانه‌های متفاوت و معتبر در مورد خرید اقساطی وسیله نقلیه مورد نیازتان آشنا شوید و بهترین آن را انتخاب کنید.  

دریافت انواع وام‌ از بانک

یکی از تسهیلاتی که بانک به مشتریان ارائه می‌دهد، اعطای انواع وام است. شما با دریافت وام‌های بانکی می‌توانید خیلی زود، کالا و یا هر وسیله دیگر را بخرید. اما متاسفانه با معضل چک و ضامن دست به گریبان هستید. چون بانک‌ها در ازای اعطای وام از شما چک و تضمین دریافت می‌کنند که احتمال دارد شما برای فراهم کردن آن محدودیت داشته باشید. پس دریافت اعتبار از بانک نمی‌تواند پاسخگوی نیاز شما جهت خرید موتور از دم قسط با سفته باشد. البته نگران نباشید! بانک آینده با همکاری یکی از سامانه‌های معتبر خرید اقساطی، شرایط راحتی را برای تهیه موتور سیکلت با اعطای وام بدون چک و ضامن فراهم کرده است. تا انتهای این مطلب، ما را همراهی کنید تا از شرایط کامل آن مطلع شوید.

دریافت وام از سامانه‌های خرید اقساطی

در چند سال اخیر، خرید از سامانه‌های خرید اقساطی رونق زیادی پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید از این سامانه‌ها وام بگیرید و از فروشگاه طرف قرارداد هر سامانه، وسیله مورد نظر را بخرید. اما متاسفانه معضل چک و ضامن این‌جا هم شما را رها نمی‌کند. این سامانه‌ها از شما چک و پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند که کار کمی برایتان سخت می‌شود. البته باید بگوییم ما هنوز در مورد بهترین روش خرید اقساطی موتور صحبت نکرده‌ایم؛ پس نگران نباشید!

خرید قسطی موتور سیکلت از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین

برخی از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های حضوری و آنلاین، خدمات اقساطی ارائه می‌دهند. شما با داشتن چک و ضامن رسمی می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید کنید. اگر در این مورد هم با محدودیت در زمینه اعطای چک و حضور ضامن روبرو باشید، نمی‌توانید از این شیوه برای خرید وسیله نقلیه مورد نیازتان بهره ببرید. ضمن اینکه موضوع معتبر بودن یا نبودن فروشگاه مورد نظر هم بسیار مهم است و نباید هر جایی را برای خرید انتخاب کنید. لازم است اول از میزان اعتبار فروشگاه مطمئن شوید، بعد خرید کنید. 

حالا وقت معرفی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید موتور از دم قسط با سفته رسیده است. از دستش ندهید!

خرید موتور از دم قسط با سفته بدون پیش پرداخت از سامانه لندو 

لندو یک سامانه معتبر برای خرید اقساطی است که شرایط دریافت وام راحت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همه بتوانند بدون نیاز به چک و پیش پرداخت، وام دریافت کنند و کالای مورد نیاز خود را بخرند. پلتفرم لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند که شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه ضامن و پیش‌پرداختی نخواهید داشت؛ یعنی شما می‌توانید بدون چک و ضامن و فقط با ارائه سفته وام خرید اقساطی دریافت کنید.

ضمن این‌که تمامی مراحل به صورت کاملا آنلاین انجام ‌می‌شود. پس این روش می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اقساطی موتور سیکلت باشد و دردسر چک و ضامن و دغدغه فراهم کردن آن را از ذهن شما دور کند.

البته طبیعی است که با توجه به افزایش قیمت انواع موتورسیکلت، ۲۰ میلیون وام لندو برای خرید موتور کافی نباشد؛ اما شما می‌توانید به این مبلغ به چشم یک کمک‌ هزینه مناسب نگاه کنید.

پس همین حالا وارد سایت لندو شوید و برای خرید موتور سیکلت از دم قسط با سفته اقدام کنید (ممنون می‌شویم نظر خود را در مورد دریافت وام از لندو و سایر سامانه‌های خرید اقساطی، با دیگران به اشتراک بگذارید). 

در نهایت پس از دریافت یک وام راحت از لندو، برای این که بدانید از کدام فروشگاه وسیله مورد نظر را بخرید، به انتهای مطلب توجه کنید.

خرید موتور با سفته از لندو

خرید راحت با لندو کارت

بعد از نهایی شدن فرایند دریافت وام از لندو، یک لندو کارت برای شما ارسال می‌شود. این کارت مشابه یک کارت بانکی است و با آن می‌توان از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌‌های آنلاین خرید کرد.

وام درخواستی شما در این کارت شارژ می‌شود و شما می‌توانید از آن برای خرید اینترنتی و حضوری موتورسیکلت استفاده کنید. پس حواستان باشد! همین حالا وقت خرید است. فرصت امروز را به فردا نیندازید.

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
68
علیرضا خوش نظر ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

سلام نیازمند موتور از دم قسط با سفته هستم

    زهرا پور مقدم ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

    سلام دوست عزیز.
    شما میتونید درخواست وامتون رو در لندو ثبت کنید و از طریق یکی از فروشگاه‌های لندو که مربوط به فروش موتور هست، خرید اقساطی رو انجام بدید.

      مسلم ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

      با سلام چه فروشگاه هایی با لندو کار میکنن ممنون میشم بگید موتور سیکلت میخوام بخرم از دم قسط
      لطف کنید راهنمایی کنید خیلی عجله ای میخوام

        مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

        سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
        فروشگاه دیجی موتور و دکتر موتوری در فروشگاه اقساطی لندو هستن و می‌تونید ازشون به راحتی خرید کنید.

      علی ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

      خیلی ام خوب میشه

      نیما ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

      این اسمش نمیشه از دم قسط و شرایطی، فقط ۲۰میلیون لندو میده مابقی و باید نقد بدیم الان موتور اشغال ایرانی هم چهل میلیونه

      میثم ۱۴۰۲/۰۱/۰۸

      ۲۰تومن بیشتر نمیده که

    حامد ۱۴۰۱/۰۲/۳۰

    سلام موتور اقساطی از دم قسط می خوام

      زهرا پور مقدم ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

      سلام وقتتون بخیر.
      شما می‌تونید تا ۲۰ میلیون از لندو درخواست وام بدین و با این وام، از فروشگاه‌های موتور که طرف قرارداد لندو هستن، موتورسیکلت مدنظرتون رو اقساطی خریداری کنین

    سینا ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

    آخه موتور بیست میلیون تومانی نداریم که
    باید پول پیش هم بدید

مرتضی بهلول ولازگردی ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

خوبه ولی هنوز برای من کاری نکردن فقط دارن تبلیغات انجام میدن

    فرزین حبیبی ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

    سلام من یه موتور از دم قسط میخواستم…

امیر ۱۴۰۱/۰۲/۳۰

سلام بنده نیازمند موتور سیکلت از دم قسط با سفته هستم لطفا راهنمایی کنید

    زهرا پور مقدم ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

    سلام وقتتون بخیر.
    شما می‌تونید تا ۲۰ میلیون از لندو درخواست وام بدین و با این وام، از فروشگاه‌های موتور که طرف قرارداد لندو هستن، موتورسیکلت مدنظرتون رو اقساطی خریداری کنین. برای دریافت وام لندو هم فقط سفته لازمه

      علیرضا ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

      پس فیش حقوقی چیه؟

        مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

        سلام وقتتون بخیر؛
        برای چه موردی میفرمایید؟

    حسین ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

    سلام بتون دادن موتور

      کاوه ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

      سلام ممنون از اینکه در کنار مردم هستید
      اما یه انتقاد…
      با ۲۰ میلیون تومن تو این وضعیت فقط میشه دوچرخه خرید
      بنده هم ضامن دارم هم چک فقط مشکلم اینه ک پیش پرداخت ندارم و تعداد ماه بالاتری برای بازپرداخت لازم دارم حالا سودش هرچقدر میخاد بشه مهم نیست. برای این راه حلی هست؟

        سامان ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

        سلام بیست وام میدن اونوقت اگه موتور۶۰تومنی بخوای باید۴۰تومن خودت پرداخت کنی.اگه۴۰تومن داری همه فروشگاهها بهت موتورمیدن چک وضامن هم داری بروتاسقف۱۰۰ملیون خریدکن.ازدم قسط توایران فقط یه شوخیه رفیق گلم

بهنام گرم آبی ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

اسامی فروشندگان موتور طرف قرارداد با لندو رو میفرمایید؟
اعتبار ۲۰میلیونیم حاضره ولی موتور پیدا نکردم تو لندو
لطفاً راهنمایی کنید
ممنون

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

    سلام، وقت بخیر دوست عزیز
    برای خرید اقساطی موتور سیکلت می‌تونید از فروشگاه‌هایی مثل: دیجی بایل، دکتر موتوری و… خریدتون رو انجام بدید.

S ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

سلام درخواست خرید موتور از دم قسط دارم

محمدسجاد غفوری ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

سلام عرض ادب.
لطفا راهنمایی فرمایید که از چه طریقی میتونم موتور شرایطی بدونه پیش پرداخت خریداری کنم
راهنمایی کنید ممنذذ

rezasalarieh5@gmail.com ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

من میخوام موتورازدم قسط بگیرم منتهی بایدبدونم که این۲۰تومان روبایدچه مدرکی بدیم ایاهمسرم میتونه ازاین وام استفاده کنه یانه چون خانه داره یاحتمابایدمشغول به کارباشه …..ممنونم لطف کنین جواب بدین

حسین برارحسینی ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

سلام
شرایت وام لندو به چه صورتی هستش…لطفا”راهنمایی کنید.

    راد ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

    سلام دوست عزیز اول بفرمایید سود وام چقدر است.۲۰ تومن حدود یک چهارم پول موتور هست والباقی را فروشنده با سود۳۰درصد میخواد به مشتری حساب کنه خوب دیگه چه لزومی داره که این همه برو و بیا کنه

مهدی اعلایی ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

سلام ضمن تشکر ازهمراهی وهم دلی شما با هموطنان همچون من
میخواستم بدونم بازپرداخت وام خرید موتور سیکلت ۲۰ و ۳۶ ماهه چقدر در ماه میباشه .و درصد حاصله از وام مشارکتی از بانک چقدر هست ممنون از شما

امین ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

با ۲۰ تومن الان میشه فورغون خرید

پیمان شهسواری ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

من از دم قسط میخوام با سفته

محموداحراری ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

سلام.شرایط اقساطی موتورسیکلت چی هست وباسفته هم میدهیدوکل شرایطش چیه

گلوله ۱۴۰۱/۰۳/۱۲

سلام و عرص ادب و تشکر

میشه زن و شوهر هر کدام ۲۰ میلیون وام بگیرند و یک خرید داشته باشند؟؟؟ موتور الان ۴۰ میلیونه

بهزاد ۱۴۰۱/۰۳/۱۵

سلام من موتور از دم قسط میخوام هر چی زود تر بهتر با سفته چه کار باید بکنم چقد زمان میبره

مجتبی وفایی ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

سلام خسته نباشید من چهارماه پیش درخواست وام لندو موتوری دادم بعد یه مدت کد وام برام ارسال شد حالا دنبال یه موتور دست دوم هستم با همون قیمت بیست تومن ولی پیدا نمیکنم لطفاً راهنمایی کنید

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    فروشگاه‌هایی که برای خرید اقساطی موتور سیکلت طرف قرارداد لندو هستند شامل دکتر موتوری، دیجی بایل و… می‌شن؛ شما می‌تونید از این فروشگاه‌ها موتور سیکلت مورد نظرتون رو خریداری کنید.

جاوید ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

همون موتورهایی که زده موجود نیست. چی با قدرت هم میگه درخواست وام بدین از فروشگاه خرید کنید. واقعا که….

امید ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

سلام.. بنده نیازمندموتورسیکلت بادم قسط هستم توروخداراهنمایی کنین ممنون میشم

ابوالفضل صباغی ماهر ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

سلام من نیاز به ی متور دارم و پول ندارم چک هم ندارم لطفاً کمکم کنید

KH ۱۴۰۱/۰۳/۲۰

سلام وقت به خیر برای ثبت نام برای وام گردش ماهیانه حساب ایا نیاز است و درصورت نیاز چه قد باید باشه

حسین ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

سلام بنده نیازمند موتور سیکلت از دم قسط با سفته هستم لطفا راهنمایی کنید

علی ۱۴۰۱/۰۳/۲۵

باسلام موتور تمام قسط می خوام

اکبر ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

سلام. موتور از دم قسط با سفته در تهران هم دارید؟ من چطوری میتونم یه موتور قسطی بخرم از شما؟

میلاد مقدم ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

سلام خسته نباشید. من یه بار قبلا از لندو وام ۲۰ میلیونی که میدین رو گرفتم. الان میخوام بدونم برای خرید موتور با سفته بازم میتونم یه وام دیگه بگیرم؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای اینکه ما بتونیم شما رو به طور کامل برای خرید موتور قسطی با سفته راهنمایی کنیم، لازمه که ابتدا به ما بگید اقساط وام قبلیتون از لندو تموم شده یا خیر؟

مهیار ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

این فروش اقساطی موتور سیکلت بدون چک هستش یا نه؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    بله شما می‌تونید برای خرید اقساطی موتور سیکلت از وام لندو که کاملا راحت و آنلاین هست استفاده کنید و موتور قسطی بدون چک و تنها با ارائه سفته بخرید.

مسعود ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

سلام خداقوت ببخشید من شرایط شمارودیدم خیلی خوبه فقط‌یکجاش متوجه نشدم اگرراهنمایی کنید ممنون میشم من میخوام یک موتورواسه پسرم بخرم اما ماهانه بیشتراز۳میلیون نمیتونم قسط‌بدم حالا وقتی ۲۰ملیون وام گرفتم چطوری میتونم قسط‌وام بدم بعدموتورم دیگه ۳۰الی۴۰میلیون قیمتش بقیه قسط موتورم بدم یانه اینجوری نیست من همون ۳تومان میدم همین ۳تومان هم قسط موتورهم وام اگرراهنمایی کنیدیک دنیا ممنون میشم

مسعود ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

سلام آقا ببخشید آیاشماره تماسی یادفتری هست که بشه مستقیم یاحضوری باشما صحبت کرد

علی ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

سلام. وقت بخیر
الان موتور هوندا ایرانی بالای ۳۰ میلیون تومنه، برای کسایی که میخوان از دم قسط بخرن در واقع ۲۰ میلیون پول یک هوندا ایرانی هم نیست
حداقل سقف وام رو بالا ببرید تا یکی مثل من که کارگرم و توانایی پس انداز کردن ندارم که بزارم رو مبلغ وام، بتونم یه وسیله بخرم
با تشکر

میلاد پورباقرفرد ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

سلام درخواست موتور اقساطی دارم چه جوری است

دانیال خوش رو ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

بدک نیست

علی مقدم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

مشکل اینجاس با ۲۰میلیون دیگه موتور بهمون نمیدن

وحید ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

سلام چنددرصدوام۲۰میلیونی یعنی چقدر گرونتر میشه قیمت موتوری که میخریم

احمد ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

میشه بیست میلیون را پول گرفت موتور دست دوم خریداری کنیم

rezasalarieh5@gmail.com ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

باسلام اخه با۲۰ میلیون تومن یه موتورایرانی هم نمیشه خرید..ببخشیدشمامیگیدازدم قسط کلمه ازدم قسط یعنی بدون هیچ پول پیشی اگه اشتباه میگم بگیدپس چطوری دارن ۲۰ میلیون پول پیش میگیرن بقیه رواون کسی که میخوادموتوربگیره روچیکارکنه الان موتوربدردنخورایرانی کمتراز۳۳یا۳۴میلیون نیست کسی اگه نقدداشته باشه میره نقدامیخره احتیاج به وام لندونداره

مرتضی محمودی ۱۴۰۱/۰۵/۲۰

سلام برای خرید موتورسیکلت باید کدوم فروشگاه را انتخاب کرد

سیروان ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

سلام. من اگه ۲۰میلیون پول داشته باشم و موتور مورد نظرم مثلا ۷۰میلیون باشه که لندو ۲۰دیگه هم وام میده اون ۳۰میلیونش قسطی میشه؟ یانه باید خودم ۵۰داشته باشم و۲۰میلیون وام میدن؟ ممنون میشم جواب بدین

محمد ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

این موتور سیکلتی که میخوام بنلی ۲۵۰ هست که قیمت نقدیش ۱۷۵ میلیون هست بفرمایید با این ۲۰ میلیونی که شما لطف میکنید چطور میشه موتور ۱۷۵ میلیونی بنلی ۲۵۰ خرید؟

کاربر ش ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

سلام کارشناس محترم
مثلاً کسی الآن می خواهد ۲۰ میلیون تومان وام از لندو بگیرد تا با اون ۲۰ میلیون تومان از فروشگاهی که شما باهاش قرارداد دارید موتورسیکلت بخرد، اگر ۲۰ میلیون که از شما وام گرفته شده را بدهد به اون فروشگاه با توجّه به قیمت موتورسیکلت که الآن در حدود ۴۰ میلیون هست، ۲۰ میلیون دیگر باقی می ماند که بپردازد تا اون فروشگاه موتورسیکلت را بدهد، حالا اگر هم اون فروشگاه قبول کند که بقیه یه مبلغ آن را اقساطی بدهد در اینصورت ۲۰ میلیون باید اونجا اقساطی بپردازد، آیا به نظر شما کسی که برای خرید به سمت وام می رود آنقدر درآمد خواهد داشت که بتواند در ماه به دو جا ۱- به لندو که بیست میلیون از آنجا وام گرفته و ۲- به فروشگاه که بقیه یه مبلغ را به اقساط داده، پول بپردازد؟

پرویز انصاریان تبریز ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

سلام روز بخیر موتور میخواستم با سفته ۲۴ماهه پول پیش نمیتونم بدم ماهی دو میلیون ونیم میتونم پرداخت کنم

نویسنده ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

سلام
برای دریافت وام که می گویند در بانک آینده حساب باشد این حساب را امروز باز کنیم می شه وام را گرفت یا باید مدتی از باز کردن حساب گذشته باشه؟

مسلم شیری ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

موتور از دم قسط میخواهم بدون پیش پرداخت

بهزاد تکافو ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

سلام آقا موتور کارکرده اگر بخواهم بگیرم این وام رو میتونم دریافت کنم

علی بهمنی ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

سلام خسته نباشید
ببخشید من میخاستم ببینم میشه یه نیمه موتور پراید یا موتور کامل پراید از لندو قسطی بخرم؟

Dash ali624 ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

باسلام خدا برای بانی وباقی این کار خوش بخواد که یه دستی از ما مردم فقیر بیچاره خرید متور شده بود برامون یه رویا آمد تا این آگهی شمارا خواندم خوشحال شدم خواهشمند است که در این امر بنده یاری کنید اگه که دریایی لطف شما برروی ما خشک نشده باشد یاکه من دور خبردار شده ام بنده هم عاجزانه نیازمند متورسیکلت هستم خواهشن من را یاری نماید

Adal ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

داداش مردم رو چی فرض کردین؟ نوشتین موتور از دم قسط، مبلغ وام بیست میلیون!!! مگه میخواین موتور پلاستیکی بدین؟ آخه مردم اگه بتونن قیمت یک موتور سیکلت که الان شده چهل و خورده ای رو در یک سال پس انداز کنن که احتیاج به قسط ندارن اونم با سود بیست درصد

Amirali ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

با سلام
من دنبال موتور طرح کلیکS2 هستم
اقساطی با سفته و اینکه پیش برداختم داشته باشه

فرهاد ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

سلام فروشگاهی هم الان با شما همکاری داره اگر بخوایم با وام شما، موتور سیکلت خرید کنیم؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    بله سامانه خرید اقساطی لندو با بیش از ۵۰۰ فروشگاه همکاری می‌کنه که تعدادیشون به فروش موتور سیکلت مشغول هشتن، مثل فروشگاه دیجی بایل، دکتر موتوری و …

مهرداد ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

سلام خسته نباشید من برای خرید ازدم قسط موتورسیکلت از لندو درخواست وام کردم و فروشگاه مورد نظر هم برای خرید اقساطی موتور ثبت کردم یعنی بابت خرید موتور بازم باید هزینه ای پرداخت کنم مگه شما نگفتین با وامی که از شما گرفته میشه میتونیم خرید اقساطی بدونه هزینه دیگه ای خریداری و اقساطشو پرداخت کنم حالا من وامم درست شده خواستم بدونم چیکارباید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

عباس ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

با درود و احترام، موتور ۲۰ میلیونی هم موجود می باشد؟ شرایط اقساط و پرداخت را محبت میکنید بفرمایید .

اکبر ابراهیم نژاد ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

سلام منم نیاز به موتور اقساطی دارم

گلی رودابه ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

ببخشید من سوال اولم رو به اسم همسرم زدم
من همسرم نیاز به یه موتور سیکلت داره تا راحتتر و زودتر بتونه سر کارش برسه

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    مشکلی نداره!

پرهامشونم ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سلام دوست عزیزمثلا اگر موتور ۶۰ ت باشه ۲۰ ت وام واسه پیش پرداخت تا اینجارو متوجه شدم، اون ۴۰ ت باقی مانده موقع تحویل موتور باید نقد یکجا پرداخت کنیم یا کل قیمت اقساط میشه؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    بله مابقی پول رو باید موقع ثبت سفارش یکجا پرداخت کنید.

عزیزرهبری ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

باعرض سلام وخسته نباشیدببخشیدمن خونه مان شهرستان ایلام هست من یک موتورازدم قسطباسفته لازم دارم می خوام میشه محبت کنیدمنی که شهرستان ایلام هستم چطوری میتونم خریددم قسط باسفته انجام بدم

شهاب ۱۴۰۱/۰۹/۲۸

موتور میخام اقساط

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با سلام
    شما میتونید از طریق صفحه درخواست وام لندو درخواست وام بدید و با لندو کارتتون، از فروشگاه‌های موتور خرید کنید.

مهدی ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

سلام ببخشید پس چرا زدید ازدم قسط وقتی مثلا یه موتور ۳۰ ملیونی رو باید ده ملیون رو نقدی به فروشنده پرداخت کنیم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    وامی که توسط لندو ارائه میشه در حال حاضر محدودیت ۲۰ میلیونی داره. شما میتونید این وام رو دریافت کنید و مابه‌تفاوت مبلغ موتور رو نقدا پرداخت کنید

سامان مرادی ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

سلام من به یه موتور از دم قسط با سفته نیازمندم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و درود
    شما می‌تونید برای خرید موتور، از طریق سایت لندو وام بدون چک و ضامن بگیرید

علی ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

توجه داشته باشید که:

۱. در مرحله ثبت درخواست وام، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.
۲. برای دریافت وام از لندو، داشتن یک حساب بانک آینده الزامی است.
۳. آقایان نیاز به کارت پایان خدمت یا هرگونه معافیت از خدمت سربازی دارند.

حقیقت ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بچه ها با این وام فعلا میشه یه دوچرخه یا سه چرخه خوب خرید

محمد ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

سلام وقت بخیر موتور nh 250هم دارید ببخشید تا چه سقف وام میدید

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام وقت شما هم بخیر
    در حال حاضر شما میتونید ۲۰ میلیون تومان از لندو وام بگیرید و اون رو برای خرید موتور استفاده کنید

رضوان ۱۴۰۱/۱۲/۰۵

سلام مایی ک شغلمون پیک موتوریه چی از کجا فیش حقوقی بیارم بدم ب شما نمونش الو پیک و اسنپم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام و درود
    شما میتونید به جای فیش حقوقی، گردش حساب ۳ ماه آخرتون رو ارائه بدید

میلاد ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

ببخشید گفت ثبت نام نا موفق

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام دوست عزیز
    شما قصد دریافت وام از لندو رو دارید؟

محمدرضا ۱۴۰۱/۱۲/۲۶

برای دریافت وام چقدر باید در نوبت بمونیم؟

محمدرضا ۱۴۰۱/۱۲/۲۶

برای دریافت وام چقدر زمان میبره

سامان ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

سلام وقت بخیر من میخوام وام لندو روبگیرم بعدیه موتور ازفروشگاههای طرف قراردادلندو بخرم.ماهیانه چقدربایدقسط بدم لطفاً راهنماییم کنید