شرایط دریافت وام با طلا ۱۴۰۳ / مراحل،‌ مدارک و شرایط

شرایط دریافت وام با طلا ۱۴۰۳ / مراحل،‌ مدارک و شرایط
تاریخ انتشار: - مطالعه: 6 دقیقه
فهرست محتوا

دریافت وام با طلا در گروه وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. چون برای دریافت این وام می‌توانید از سرمایه طلایی خود به‌عنوان ضمانت استفاده کنید. بسیاری از ما مقداری طلای زینتی در خانه داریم که فقط در زمان جشن‌ها از آن استفاده می‌کنیم. درحالی‌که می‌توانید از این اندوخته طلایی برای دریافت وام هم استفاده کنید تا بدون معرفی ضامن، مبلغی را که می‌خواهید دریافت کنید. در ادامه این مطلب از مجله لندو از چگونگی دریافت این نوع وام خواهیم گفت.

شرایط دریافت وام با طلا ۱۴۰۳ / مراحل،‌ مدارک و شرایط

اگر به دنبال وام بدون ضامن و فوری هستید، می‌توانید روش دریافت وام با طلا را امتحان کنید. در این روش باید اندوخته طلایی خود را در بانک به امانت بگذارید. این اندوخته در واقع نوعی ضمانت محسوب می‌شوند تا بدون معرفی شخص ضامن به بانک، بتوانید وامتان را دریافت کنید. از آن‌جایی‌که در این روش درگیر پیدا کردن ضامن نمی‌شوید.

در زمانتان صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین می‌توانید بدون دردسر در زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر تسهیلات بانکی با کمک طلا وام بگیرید. اگر وارد صفحه مقایسه وام های بانکی در سایت لندو شوید، دید بهتری نسبت به تمایز یا نقاط مشترک انواع تسهیلات پیدا می‌کنید. در این مطلب علاوه بر تفاوت بازه زمانی درخواست تا دریافت وام، به سایر ویژگی‌های انواع وام اشاره شده است.

وام با طلا

مزیت‌های وام با طلا

این وام شما را چندان درگیر فرآیندهای زمان‌بر اداری و بانکی نمی‌کند و راحت‌تر به هدف‌تان می‌رسید. از مزیت‌های دیگر این وام، استفاده مالی از طلاهایی است که قصد فروش آن‌ها را ندارید و بلااستفاده در خانه مانده است. اگر فرصت کمی برای فراهم کردن بودجه دارید، وام با طلا یکی از بهترین پیشنهادها است و این تسهیلات در گروه وام‌های فوری قرار می‌گیرد.

 همان‌طور که گفتیم، بدون ضامن هم می‌توانید با کمک طلا وام دریافت کنید. البته این تنها وامی نیست که برای دریافت آن نیازی به ضامن ندارید؛ اگر وارد صفحه وام بدون چک در سایت لندو شوید، علاوه بر ضامن به چک ضمانت هم نیازی ندارید. وام لندو با همکاری بانک آینده به صورت آنلاین داده می‌شود و ارائه سفته برای ضمانت آن کافیست. این وام بدون ضامن، چک و پیش‌پرداخت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و مخصوص خرید کالاهای متنوع از صدها فروشگاه آنلاین معتبر طرف قرارداد با لندو است.

برای دریافت وام با طلا از بانک کارگشایی به چه چیزهایی نیاز است؟

برای درخواست وام با طلا، همان‌طور که از نام آن مشخص است، به مقداری طلا به‌عنوان وثیقه نیاز دارید. مقدار این طلا به میزان وام درخواستی شما بستگی دارد. 30 گرم طلا، حداقل مقدار طلای مورد نیاز برای دریافت کمترین مبلغ وام از بانک کارگشایی است. مدارک شناسایی اصلی مثل شناسنامه و کارت ملی هم بدون شک باید در زمان درخواست همراه داشته باشید. در ضمن، میان مدارکی که به بانک ارائه می‌دهید، حتماً فاکتور خرید طلایتان را هم قرار دهید.

نکته‌ای که باید بدانید: دریافت وام با طلا معمولاً با وثیقه طلاهای تزئینی امکان‌پذیر است و نباید از سکه‌های طلا به‌عنوان ضامن استفاده کنید.
حتما بخوانید:  دریافت وام با سند ملکی 1403/ شرایط، مدارک و مراحل

شرایط ترهین طلا در بانک کارگشایی و نحوه بازپرداخت آن

طرح وام با طلا در اصلاح بانکی با عنوان «ترهین طلا» شناخته می‌شود و تعدادی از بانک‌ها از جمله بانک کارگشایی این طرح را اجرا می‌کنند. بانک کارگشایی یکی از اصلی‌ترین مراکز برای ارائه وام با طلا است و در زمان دریافت وام دو انتخاب در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در بانک کارگشایی شما می‌توانید با وثیقه‌ 100 گرمی از طلا برای دریافت وام 20 میلیون تومانی اقدام کنید. زمان بازپرداخت وام به صورت ماهانه نیست و باید آن را سر موعد یک‌ساله به صورت یک‌جا پرداخت کنید. در صورتی که در موعد یک‌ساله پرداخت نکنید، درصدی به‌عنوان جریمه دیرکرد به حساب شما اضافه می‌شود.

سود بازپرداخت وام طلا چقدر است؟

سود وام قرض‌الحسنه بانک کارگشایی 4 درصد است. البته یادتان باشد که 7 درصد هم باید به‌عنوان کارمزد به بانک پرداخت کنید. در مجموع سود این وام بسیار کم است و حدود 200 هزار تومان باید بیشتر پرداخت کنید. اما سود وام 20 میلیونی جعاله از بانک کارگشایی 20 درصد است. این وام 20 میلیونی نیازی به ضامن ندارد و همان 100 گرم طلا برای وثیقه کافیست. اگر این 20 میلیون را برای خرید کالا نیاز دارید.

می‌توانید به جای درخواست وام طلا، وارد صفحه وام بدون ضامن در لندو شوید و درخواست‌تان را ثبت کنید. این وام 20 میلیونی با همکاری بانک آینده داده می‌شود و برای دریافت آن نیازی به ضامن و چک ندارید. از مزیت‌های وام لندو عدم تعریف جریمه دیرکرد در قوانین آن است.

حتما بخوانید:  لیست بانک های ارائه دهنده وام جعاله + سقف وام 1403

وام با طلا یا دیگر وام‌ها؟

در زمانی که متقاضی وام هستید، حتماً پیش از درخواست از شرایط تمامی وام‌ها مطلع شوید تا بتوانید برای مناسب‌ترین و کم‌سودترین آن درخواست دهید. علاوه بر تسهیلات بانکی حتماً شرایط وام‌های سامانه‌های مالی را هم بررسی کنید. بسیاری از این سامانه‌ها شرایط مطلوب‌تری نسبت به وام‌های بانکی دارند. در صفحه انواع وام می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد تسهیلات مختلف به‌دست آورید و بعد برای درخواست وام اقدام کنید.

به نظر شما بهترین نوع وام کدام است و چه شرایطی دارد؟

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
1
ایران ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

۲ میلیون چی می دن آخه. ۳۰ گرم طلا ۵۰ میلیون پولشه بدیم که ۲ میلیون وام بگیرم چه کار کنیم

عزیزی ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

سلام من یک هفته پیش از شهرستان هرسین استان کرمانشاه صبح زود به بانک کارگشایی کرمانشاه مراجعه کردم ۱۳۰ گرم طلا داشتم خواستم همه رو بانک بزارم و وام قرض الحسنه دریافت کنم متصدیای شعبه گفتن فقط به اندازه ی ۵۰ گرم وام میدیم برو یک روز دیگه بیا!!! آخه این چه وضعشه مگه مبلغ وام زیاده اینقدر اذیت میکنن؟ چندسال پیش نوبت دهی تلفنی بود الان حضوری باید بریم و کلی هم اذیت میکنن مثلا عصر ارتباطاته چرا نوبت اینترنتی رو برای متقاضیا فعال نمیکنن؟!

M.V ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

بهترین وام با طلا رو بانک رسالت میده ب اندازه خوده طلایی ک گذاشتی (مثلا ۲۰ میلیون طلا) ب همون اندازه هم (۲۰ میلیون وام) میده
بی دغدغه

سبحان ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

شرایط وام لندوچیه؟
سودشچند درصده؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    برای دریافت وام لندو ارائه سفته الکترونیکی کافیه. این وام به صورت آنلاین ارائه میشه و در حال حاضر سقفش ۲۰ میلیونه. سود اقساط هم ۲۳ درصد سود بانکیه
    لطفا برای ثبت نام وام وارد سایت لندو بشید

کامران ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

با تشکر ازلندو دوست داشتنی ❤️

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    ممنون از لطف و توجه شما

مهدی ۱۴۰۲/۰۱/۲۶

سلام
بنده ۵ عدد سکه امامی دارم،آیا بانک کارگشایی وام میدهد؟
اگر میدهد چه مبلغ میدهد؟