خرید قسطی ابزار برقی و شارژی / خرید اقساطی ابزارالات 1403

خرید قسطی ابزار برقی و شارژی / خرید اقساطی ابزارالات 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 13 دقیقه
فهرست محتوا

ابزار برقی و شارژی از جمله وسایلی هستند که در خانه، کارگاه، صنعت و ساختمان کاربرد فراوانی دارند. این ابزارها با توجه به نوع، قدرت، کیفیت و برند، قیمت‌های متفاوتی دارند که ممکن است هزینه خرید آن‌ها برای برخی از خریداران بالا باشد. برای حل این مشکل، خرید اقساطی ابزارآلات یکی از راه‌های مناسب است که می‌تواند به شما کمک کند تا ابزارهای مورد نیاز خود را با شرایط مناسب تهیه کنید. در این بخش شما را برای خرید قسطی ابزار برقی و شارژی راهنمایی می‌کنیم.

خرید قسطی ابزار برقی و شارژی / خرید اقساطی ابزارالات 1403

ابزارآلات برقی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ ابزارهای برقی که برای کار کردن به منبع برق متصل می‌شوند و ابزارهای شارژی که با باتری کار می‌کنند. هر دو نوع ابزار مزایا و معایب خود را دارند که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه کرد. در ادامه با برخی از انواع ابزارآلات برقی و شارژی که می‌توانید به صورت قسطی خریداری کنید، آشنا می‌شویم.

ابزارالات اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید قسطی انواع کمپرسور هوا

کمپرسورهای هوا از نظر اندازه، ظرفیت، فشار، قدرت و برند متفاوت هستند. برای خرید کمپرسور هوا باید به نیازهای خود و محیط کار خود توجه کنید. برای مثال اگر می‌خواهید کمپرسور هوا را در محیط‌های مختلف حمل کنید، بهتر است کمپرسور هوای شارژی را انتخاب کنید که نیازی به منبع برق ندارد. با خرید قسطی ابزار شارژی کمپرسور هوا می‌توانید ابزار مورد نظر خود را با پرداخت مبلغی از پیش و اقساط ماهانه در اختیار داشته باشید.

همچنین بخوانید: خرید قسطی اسپرسوساز/ انواع دستگاه‌های قهوه ساز را قسطی بخرید

خرید قسطی انواع دریل برقی و شارژی

دریل یکی از پرکاربردترین ابزارهای برقی و شارژی است. انواع این ابزار را می‌توان از نظر اندازه، قدرت، سرعت، گشتاور، تعداد حالت‌ها، نوع چنگ‌انداز و برند، دسته‌بندی کرد. معمولا دریل‌های برقی قدرت و گشتاور بالایی دارند که می‌توان از آن‌ها برای سوراخ کردن متریال‌های مستحکم بهره برد. خرید قسطی دریل به شما امکان می‌دهد تا بتوانید دریل مورد نظرتان را حتی بدون پرداخت قیمت کامل آن در اختیار داشته باشید.

خرید قسطی انواع فرز برقی

فرز یک ابزار برقی است که برای برش، شکل دادن، صاف کردن و… روی سطوح چوبی، فلزی، سنگی و سطوح مشابه استفاده می‌شود. فرز‌ها از نظر اندازه، قدرت، سرعت، نوع تیغه و نوع دسته متفاوت هستند. با خرید اقساطی ابزارآلات از جمله انواع فرزهای برقی، می‌توانید کارگاه خودتان را به سرعت مجهز کرده و پروژه‌های حرفه‌ای خود را دنبال کنید.

خرید قسطی انواع دستگاه پولیش

دستگاه پولیش یک ابزار برقی است که برای صیقل دادن، تمیز کردن و براق کردن سطوح چوبی، فلزی، شیشه‌ای و… به کار می‌رود. از آنجایی‌که قیمت این دستگاه‌ها گران است، با امکان خرید قسطی ابزارآلات می‌توانید این ابزار یا ابزارهای مشابه را با مبالغ کمتر اقساط به سادگی تهیه کنید.

خرید قسطی دستگاه‌های جوشکاری

دستگاه‌های جوشکاری ابزارهایی هستند که برای اتصال دو یا چند قطعه فلزی به یکدیگر با استفاده از حرارت و یا فشار استفاده می‌شوند. این ابزارآلات از نظر نوع، قدرت، جریان، ولتاژ، دما، نوع الکترود و برند متفاوت هستند و معمولا قیمت‌های بالایی دارند. با خرید قسطی دستگاه جوشکاری می‌توانید این ابزار را با پرداخت مبلغی از پیش و اقساط ماهانه در اختیار داشته باشید.

مزایای خرید قسطی ابزار برقی و شارژی

خرید قسطی ابزار شارژی و برقی دارای مزایای مالی و کاربردی زیادی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • دسترسی آسان به نیازها: خرید قسطی ابزار آلات این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از قیمت بالا، ابزارهای مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی از پیش و اقساط ماهانه مناسب، ابزارهای باکیفیت و برندهای مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید.
  • مدیریت هزینه‌ها: خرید اقساطی ابزار به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید. شما می‌توانید با توجه به بودجه و درآمد خود، اقساط را به صورت ماهانه و در بازه‌های زمانی 6 ماهه، 12 ماهه یا بیشتر پرداخت کنید. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه فروشگاه‌های مختلف بهره ببرید.
  • بهبود نقدینگی: خرید اقساطی ابزارآلات باعث می‌شود که نقدینگی خود را حفظ کنید. نیازی نیست که مبلغ کل ابزارها را یکجا پرداخت کنید و می‌توانید آن را به قسط‌های کوچک تقسیم کنید. این امر به شما این فرصت را می‌دهد که در صورت نیاز، پول خود را برای امور دیگری مانند سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و… استفاده کنید.
  • تنوع برای انتخاب: یکی از مزایای کاربردی خرید اقساطی ابزار برقی و شارژی، تنوع در انتخاب ابزارهاست. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود، ابزار مناسبی را انتخاب کرده و کیفیت کارهای خود را ارتقا دهید.
  • ارتقای تجهیزات: با خرید اقساطی، به راحتی قادر به ارتقای تجهیزات خود خواهید بود. در نتیجه این امکان را دارید که با پیشرفت تکنولوژی و ویژگی‌های جدید در ابزارآلات، همیشه از آخرین و بهترین ابزارها استفاده کنید.

روش‌های خرید قسطی ابزار آلات

برای خرید قسطی ابزار برقی و شارژی، می‌توان از روش‌های مختلف بهره برد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید قسطی ابزار آلات

خرید قسطی از فروشگاه‌های سطح شهر

این روش شاید رایج‌ترین و ساده‌ترین روش خرید قسطی باشد. در این روش، می‌توانیم به فروشگاه‌هایی که ابزار برقی و شارژی مورد نظر ما را دارند مراجعه کنیم و با مشاوره با فروشنده، شرایط خرید قسطی را مشخص کنیم. معمولا فروشنده‌ها برای خرید قسطی، چک یا سفته دریافت می‌کنند و یا از مشتری، ضامن یا ضمانت‌نامه می‌خواهند.

همچنین بخوانید:‌ خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن 1403

مزایای این روش:

  • امکان مشاهده و انتخاب ابزار برقی و شارژی به صورت حضوری و بررسی کیفیت و کارایی آن‌ها
  • امکان مشاوره با فروشنده و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول و شرایط خرید قسطی
  • امکان تنظیم شرایط خرید قسطی بر اساس توافق با فروشنده و انعطاف‌پذیری در میزان پیش‌پرداخت، تعداد اقساط و مدت زمان بازپرداخت
  • امکان دریافت محصول بعد از انجام مراحل خرید

معایب این روش:

  • محدودیت در انتخاب ابزار برقی و شارژی با توجه به تعداد و نوع محصولات موجود در فروشگاه
  • متفاوت یا بالا بودن قیمت ابزار نسبت به فروشگاه‌های دیگر
  • ممکن است فروشنده برای خرید قسطی، بهای بالاتری بگیرد یا سود بیشتری روی قیمت اصلی محصول بخواهد.
  • احتمال وجود شرایط سخت برای خرید قسطی، مانند دریافت چک یا سفته با مبلغ بالا، اخذ ضامن یا ضمانت‌نامه، افزایش تعداد اقساط یا کاهش مدت زمان بازپرداخت
  • ممکن است فروشگاه مورد نظرتان اصلا شرایط خرید قسطی نداشته باشد.

خرید قسطی از وب‌سایت‌های فروشگاهی

یکی از روش‌های مدرن و پرطرفدار خرید قسطی که با گسترش اینترنت و فناوری اطلاعات، رواج یافته، خرید از وب‌سایت‌های اینترنتی است. در این روش می‌توانیم از طریق وب‌سایت‌هایی که ابزار برقی و شارژی را به صورت آنلاین می‌فروشند، کالای مورد نظرمان را انتخاب کنیم و با انتخاب گزینه خرید قسطی، شرایط را مشاهده کنیم.

این شرایط ممکن است شامل مواردی مانند مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، مبلغ هر قسط، نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت، شیوه پرداخت اقساط و ضمانت‌های لازم باشد. بعد از اینکه شرایط خرید قسطی را قبول کردیم، فرم درخواست خرید قسطی را پر می‌کنیم و بعد از تایید وب‌سایت، خرید قسطی را نهایی می‌کنیم و کالای مورد نظر را تحویل قرار می‌گیریم.

مزایای این روش:

  • امکان خرید قسطی ابزار آلات با تنوع بالا و دسترسی به گزینه‌های مختلف از نظر مدل، برند و…
  • امکان بررسی نظرات و بازخورد‌های دیگر خریداران که از کالا استفاده کرده‌اند و بررسی نقاط ضعف و قوت ابزار
  • امکان بهره بردن از گارانتی و خدمات پس از فروش و پاسخگویی از طرق پشتیبانان وب‌سایت
  • امکان خرید قسطی ابزار شارژی و برقی بدون نیاز به حضور در فروشگاه و صرف زمان و هزینه

معایب این روش:

  • عدم امکان مشاهده و بررسی کالای مورد نظر به صورت حضوری و اطمینان از کیفیت و کارایی آن
  • احتمال عدم تطابق تصاویر و مشخصات کالا در وب‌سایت با واقعیت
  • احتمال آسیب به کالا در زمان ارسال
  • عدم امکان مذاکره با فروشنده برای تعیین شرایط خرید قسطی و عدم وجود شرایط انعطاف‌پذیر
  • امکان دریافت کالا بلافاصله وجود ندارد و باید برای تحویل آن منتظر بمانیم.

خرید قسطی با دریافت وام یا اعتبار

این روش خرید اقساط، یکی از روش‌های نوین و جذاب است که با ارائه خدمات مالی توسط برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها، امکان‌پذیر شده است. در این روش می‌توانیم از طریق درخواست وام یا اعتبار از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، مبلغی را برای خرید ابزار برقی و شارژی دریافت کنیم و سپس با استفاده از آن مبلغ، کالای مورد نظر را از هر فروشگاه اینترنتی یا محلی دلخواه خود خریداری کنیم. سپس بازپرداخت وام یا اعتبار را به صورت ماهیانه و با نرخ سود مشخص شده به شرکت یا سازمان مربوطه انجام می‌دهیم.

مزایای این روش:

  • امکان خرید از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و محلی، و عدم محدودیت به فروشگاه‌هایی که خرید قسطی دارند
  • امکان بررسی و مقایسه مبلغ، نحوه بازپرداخت، تعداد اقساط و سایر شرایط
  • امکان بهره از خدمات مالی مدرن و راحت بدون نیاز به دردسرهای بانکی و روش‌های پیچیده

معایب این روش:

  • وجود شرایط پیچیده در برخی از شرکت‌ها یا مراکزی که وام یا اعتبار خرید می‌دهند.
  • احتمال کلاه‌برداری در صورتی که شرکت یا مرکز، معتبر نباشد.

در لندو این امکان را برای شما فراهم کردیم تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و با داشتن حساب بانکی در بانک آینده، به مبلغ مورد نیاز خود، اعتبار دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط وام لندو با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نکات مهم برای خرید قسطی ابزار شارژی و برقی

برای خرید اقساطی ابزارآلات ، باید به چهار مورد اصلی توجه کنید: شرایط دریافت وام، شرایط اقساط و بازپرداخت، بررسی اعتبار فروشنده و مقایسه روش‌های خرید قسطی. در ادامه به توضیح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

همینطور بخوانید: خرید هلی شات و کوادکوپتر از دم قسط در سرتاسر ایران

شرایط دریافت وام یا اعتبار

برای خرید قسطی انواع ابزارها، ممکن است نیاز به دریافت وام از موسسه مالی یا مراکز ارائه‌دهنده وام و اعتبار داشته باشید. در این صورت، باید به شرایط دریافت وام دقت کنید. برخی از این شرایط عبارتنداز:

  • ارائه تضمین وام: تضمین وام، چیزی است که به عنوان ضمانت برای قرض گرفتن پول می‌دهید. میزان تضمین وام بسته به نوع وام، میزان پول قرض گرفته شده، میزان سود وام و غیره متفاوت است و بهتر است وامی را انتخاب کنید که تضمین پیچیده نخواهد تا در صورت عدم توانایی در بازپرداخت وام، ضرر کمتری ببینید.
  • بسیاری از سایت‌هایی که وام یا اعتبار در اختیار متقاضی قرار می‌دهند، مدارک شناسایی و مدارک مربوط به گردش حساب را از او می‌خواهند تا از توان بازپرداخت فرد اطمینان یابند.

شرایط اقساط و بازپرداخت

برای خرید قسطی ابزار برقی و شارژی، باید به شرایط اقساط، میزان سود وام و بازپرداخت دقت کنید.

  • میزان سود وام: سود وام نشان‌دهنده هزینه‌ای است که شما برای قرض گرفتن پول از موسسه می‌پردازید. میزان سود وام ممکن است بسته به نوع وام، مدت زمان بازپرداخت، میزان تضمین و غیره متفاوت باشد. باید سعی کنید وامی را انتخاب کنید که سود کمتری داشته باشد تا هزینه خرید قسطی شما کمتر شود.
  • مدت زمان بازپرداخت وام: مدت زمان بازپرداخت، زمانی را نشان می‌دهد که باید پول قرض گرفته شده را به موسسه برگردانید. مدت زمان بازپرداخت وام ممکن است بسته به نوع وام، میزان سود وام، میزان قسط و غیره متفاوت باشد. سعی کنید وامی را انتخاب کنید که مدت زمان بازپرداخت کوتاه‌تری داشته باشد تا سود وام شما کمتر شود.
  • مبلغ اقساط: میزان قسط مبلغی است که باید به صورت ماهانه یا دوره‌ای برای خرید قسطی خود پرداخت کنید. سعی کنید قسطی را انتخاب کنید که با توان مالی شما سازگار باشد و به شما فشار نیاورد.

بررسی اعتبار فروشنده

فراموش نکنید بعد از دریافت وام و پیش از خرید از فروشگاه‌های اینترنتی یا محلی، حتما اعتبار فروشنده را بررسی کنید. خرید کالاهای تقلبی و فیک، کالاهای آسیب‌دیده یا کالاهای از کار افتاده ارتباطی با موسسه اعطای وام ندارد و فقط خودتان ضرر خواهید کرد.

همینطور بخوانید: خرید اقساطی کولرگازی بدون ضامن و پیش پرداخت در لندو

مقایسه روش‌های خرید قسطی

برخی از روش‌های خرید قسطی عبارتند از خرید قسطی مستقیم از فروشنده، خرید قسطی با وام بانکی، خرید قسطی با وام موسسه مالی، خرید قسطی با کارت اعتباری و غیره. سعی کنید که روش خرید قسطی با توجه به شرایط شما مناسب باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله به برخی از نکات مهم برای خرید قسطی ابزار شارژی پرداختیم. خرید قسطی یک راه‌حل مناسب برای افرادی است که به دنبال امکانات و ابزارآلات جدید در کارگاه یا خانه خود هستند و نمی‌توانند قیمت این کالاها را به صورت یکجا پرداخت کنند. با خرید قسطی ابزار آلات می‌توانید ابزارها و امکانات مورد نیاز خود را به سادگی تهیه کرده و هزینه‌هایتان را بهتر مدیریت کنید.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
0

نظر یا سوال خود را ثبت کنید