خرید قسطی دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری 1403

خرید قسطی دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 12 دقیقه
فهرست محتوا

عکاسی و فیلمبرداری دو هنر زیبا و جذاب هستند که علاقه‌مندان زیادی دارند. اما برای اینکه بتوانید از این هنرها لذت ببرید و آثار خلاقانه و حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارید، نیاز به دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مناسب دارید. خرید این محصولات معمولا هزینه‌بر و پردردسر است. برای حل این مشکل، یکی از راه‌‌حال‌های پیش رو، خرید قسطی دوربین فیلمبرداری و عکاسی است.

در این مقاله به شما‌ می‌گوییم که چرا باید به سراغ خرید دوربین به صورت قسطی بروید و چه روش‌هایی برای خرید دوربین عکاسی قسطی تهران وجود دارد.

برای خرید قسطی دوربین عکاسی حرفه ای می‌توانید از خدمات لندو استفاده کنید. در لندو می‌توانید وام با مبلغ دلخواه خودتان را در قالب یک کارت اعتباری عضو شبکه شتاب دریافت کنید و از طریق این کارت، از هر فروشگاه فیزیکی یا آنلاین موردنظرتان، بهترین دوربین عکاسی را بخرید. بعد از خرید، اقساط خودتان را به لندو می‌پردازید.

اگر در فکر خرید قسطی دوربین سونی، کنون، گوپرو و هر برند دیگری هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را برای این کار راهنمایی کنیم.

خرید قسطی دوربین عکاسی حرفه ای و انواع دوربین‌های فیلمبرداری

برای عکاسی و فیلمبرداری، نیاز به دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مناسب دارید. اما در قدم اول باید با انواع دوربین‌ها و کارکرد آن‌ها آشنا شوید. هر کدام از دوربین‌ها برای مقاصد و سطوح مختلف مناسب هستند که در ادامه با برخی از معروف‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

خرید قسطی دوربین

دوربین‌های DSLR

دوربین‌های DSLR دوربین‌هایی هستند که از یک آینه و یک پرده استفاده‌ می‌کنند تا نور را از لنز به سنسور منتقل کنند. این دوربین‌ها امکان تعویض لنز دارند و کیفیت تصویر و کنترل بالایی را به شما‌ می‌دهند. این دوربین‌ها برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. اما باید در نظر داشته باشید که این دوربین‌ها معمولاً سنگین، حجیم و گران هستند. البته خرید قسطی دوربین با سفته، چک و لندو کارت، مشکل گران بودن این دوربین‌ها را برطرف می‌کند.

همچنین بخوانید: خرید هلی شات و کوادکوپتر از دم قسط در سرتاسر ایران

دوربین‌های بدون آینه

دوربین‌های بدون آینه یا میرورلس، دوربین‌هایی هستند که از آینه و پرده استفاده‌ نمی‌کنند و نور را مستقیماً از لنز به سنسور‌ می‌رسانند. این دوربین‌ها نیز امکان تعویض لنز دارند و کیفیت تصویر آن‌ها مطلوب است. این دوربین‌ها برای عکاسان و فیلمبرداران نیمه حرفه‌ای و مبتدی مناسب هستند و معمولاً سبک، کوچک و ارزان‌تر از دوربین‌های DSLR محسوب می‌شوند.

دوربین‌های کامپکت

دوربین‌های کامپکت دوربین‌هایی هستند که لنز ثابت و کوچکی دارند و نور را از لنز به سنسور‌ می‌رسانند. این دوربین‌ها کیفیت تصویر و کنترل پایین‌تری را به شما‌ می‌دهند و امکان تنظیمات دستی ندارند. این دوربین‌ها برای عکاسان و فیلمبرداران مبتدی و علاقه‌مند به عکاسی ساده و راحت مناسب هستند و می‌توانید از طریق خرید دوربین به صورت قسطی، یکی از بهترین دوربین‌های کامپکت را برای شروع عکاسی انتخاب کنید.

لنز‌ها، فلاش‌ها، استاتیو‌ها و سایر لوازم جانبی

لوازم جانبی عکاسی و فیلمبرداری به شما کمک‌ می‌کنند تا آثار خود را بهتر و متنوع‌تر کنید. لنز‌ها امکان‌ می‌دهند تا بتوانید از زوایای و فاصله‌های مختلف، عکاسی و فیلمبرداری کنید. با فلاش‌ها می‌توانید در شرایط نوری کم و متغیر، نور را کنترل کنید. استاتیو‌ها اجازه می‌دهند تا دوربین خود را ثابت و مستحکم نگه دارید و از لرزش دوربین جلوگیری کنید. سایر لوازم جانبی مانند کیف، باتری، کارت حافظه، فیلتر، ریموت کنترل و غیره نیز به شما امکان‌ می‌دهند تا بتوانید از دوربین و تجهیزات خود به راحتی و کاملا ایمن استفاده کنید.

نکات مهم برای انتخاب و خرید دوربین به صورت قسطی

برای عکاسی و فیلمبرداری، نیاز به دوربین و تجهیزات مناسب دارید. اما چگونه‌ می‌توانید دوربین و تجهیزات مناسب را از بین تنوع موجود در بازار انتخاب کنید و مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته‌اید؟! برای اطمینان از خرید قسطی دوربین کنون، خرید قسطی دوربین گوپرو و هر برند دیگری باید چند نکته را در نظر بگیرید. در ادامه این نکات را توضیح می‌دهیم.

بودجه خود را مشخص کنید

یکی از مهم‌ترین عواملی که برای انتخاب دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری تاثیرگذار است، بودجه شماست. شما باید بدانید که چقدر‌ می‌توانید برای خرید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری هزینه کنید و بر اساس بودجه خود،‌ از میان دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری با قیمت‌های مختلف، مدل‌هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر هستند.

البته باید به یاد داشته باشید که قیمت تنها معیار انتخاب نیست و باید سایر عوامل را نیز در نظر بگیرید. اگر در فکر خرید قسطی دوربین عکاسی حرفه ای، بهتر است ببینید توانایی پرداخت اقساط ماهیانه آن را دارید یا نه.

همچنین بخوانید: خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن 1403

نیازها و سلیقه خود را بشناسید

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب دوربین عکاسی و فیلمبرداری اهمیت دارد، نیازها و سلیقه شماست. شما باید بدانید که چه نوع عکاسی و فیلمبرداری‌ می‌خواهید انجام دهید، چه موضوعاتی را دوست دارید، چه سطحی از تجربه و مهارت دارید و چه ویژگی‌هایی را در دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری‌ می‌خواهید.

بر اساس نیازها و سلیقه خود،‌ مدل‌هایی را انتخاب کنید که مناسب کار شما هستند. البته باید به یاد داشته باشید که نیازها و سلیقه شما ممکن است با زمان تغییر کند و باید انعطاف‌پذیر باشید.

برند، مدل و مشخصات فنی را مقایسه کنید

برند، مدل و مشخصات فنی دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری اهمیت زیادی دارد و روی نتیجه کار شما تاثیر می‌گذارد.

باید بدانید که چه برند‌ها و مدل‌هایی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد و این برندها، چه محصولاتی با چه مشخصات فنی دارند. در بین برندهای موجود در بازار، کنون، نیکون، سونی، گوپرو و… شناخته‌شده‌تر هستند. برای خرید قسطی دوربین سونی، خرید قسطی دوربین کنون، خرید قسطی دوربین گوپرو و هر برند دیگری، بر اساس مدل و مشخصات فنی،‌ مدل‌هایی را انتخاب کنید که باکیفیت بوده و قابلیت‌های مورد نظر شما را دارند.

نظرات کاربران و متخصصان را بخوانید

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که برای انتخاب دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مهم محسوب می‌شود، نظرات کاربران و متخصصان است. شما باید بدانید که چه نظراتی درباره دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری که‌ می‌خواهید خرید کنید، وجود دارد و این محصولات چه مزایا و معایبی دارند. بر اساس نظرات کاربران و متخصصان می‌توانید از بین مدل‌های مختلف، راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرید.

از تست و آزمایش دوربین قبل از خرید استفاده کنید

یکی دیگر از عواملی که در زمان خرید دوربین عکاسی قسطی تهران و سایر شهرها باید در نظر بگیرید، تست و آزمایش محصولات قبل از خرید است. با این کار متوجه می‌شوید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری انتخابی‌تان، چگونه عمل می‌کنند و نتیجه کارشان متناسب با نیازها و سلیقه شماست یا نه.

با دریافت اعتبار وام از لندو و امکان خرید از تمامی فروشگاه‌های فیزیکی در سراسر کشور، این امکان را دارید که دوربین عکاسی و فیلمبرداری مورد نظرتان را از نزدیک ببینید و آن را قبل از خرید تست کنید؛ پس با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می‌دهید و نگران قیمت بالای دوربین نخواهید بود.

چرا خرید قسطی دوربین فیلمبرداری و عکاسی؟!

برای خرید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، یکی از راه‌هایی که‌ می‌توانید انتخاب کنید، خرید قسطی آنهاست. خرید قسطی دوربین با سفته، چک، وام بانکی و وام لندو یعنی اینکه شما به جای پرداخت کل مبلغ خرید در یک بار،‌ می‌توانید آن را به چند قسط تقسیم کنید و در طول یک دوره زمانی مشخص، هر ماه یا هر دوره‌ای، یک قسط از آن را پرداخت کنید.

خرید قسطی دوربین عکاسی و فیلمبرداری مزایایی دارد که‌ می‌تواند شما را ترغیب به انتخاب این روش کند. برخی از این مزایا را در ادامه بررسی می‌کنیم.

خرید قسطی دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

راحتی و سهولت

خرید قسطی دوربین سونی، کنون، نیکون و… راحتی و سهولت بیشتری را برای شما فراهم‌ می‌کند. شما نیازی ندارید برای جمع‌آوری کل مبلغ خرید زمان و انرژی صرف کنید و یا از سایر منابع مالی مانند قرض استفاده کنید. این روش به شما امکان‌ می‌دهد تا بتوانید بر اساس توانایی مالی خود برنامه‌ریزی کنید و از فشار مالی کمتری رنج ببرید.

دسترسی به محصولات بهتر و جدیدتر

با روش خرید قسطی دوربین کنون، سونی، گوپرو و… دسترسی شما به محصولات بهتر و جدیدتر ممکن می‌شود. یعنی نیازی نیست برای خرید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت و دارای قابلیت‌های پیشرفته، منتظر بمانید تا کل مبلغ خرید را جمع کنید و یا به سراغ محصولات قدیمی و کم‌کیفیت بروید؛ بلکه می‌توانید دوربین‌های حرفه‌ای را در همان زمانی که به بازار‌ می‌آیند و به آخرین تکنولوژی‌ها و ویژگی‌ها مجهز هستند، به صورت قسطی بخرید.

همینطور بخوانید: خرید قسطی اسپرسوساز/ انواع دستگاه‌های قهوه ساز را قسطی بخرید

روش‌های خرید دوربین عکاسی قسطی تهران

خرید قسطی دوربین فیلمبرداری و عکاسی شرایط و روش‌های خاصی دارد که باید از آنها آگاه باشید. در ادامه به رایج‌ترین‌ روش‌های خرید قسطی دوربین گوپرو، سونی، کنون، نیکون و… می‌پردازیم.

خرید قسطی دوربین با کارت اعتباری (لندو کارت)

یکی از روش‌های خرید قسطی دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، استفاده از کارت اعتباری است. در این روش شما‌ می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری خود، دوربین و تجهیزات را خریداری کنید و مبلغ خرید را به صورت قسطی به بانک یا شرکت صادرکننده کارت پرداخت کنید.

در لندو از این روش برای امکان خرید قسطی شما عزیزان استفاده کردیم تا بتوانید بدون محدودیت، محصولات مورد نیاز خودتان را از هر فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی خریداری کنید و اقساط خود را از طریق لندو به بانک آینده واریز کنید.

این روش مزایای زیادی دارد؛ از جمله:

  • سرعت و سهولت: در این روش نیازی نیست برای خرید قسطی، مدارک و ضمانت‌هایی را تهیه کنید و یا از طریق بانک و شرکت‌های مالی اقدام کنید. شما فقط با تهیه لندو کارت‌ می‌توانید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را خریداری کرده و بعداً قسط‌های خود را پرداخت کنید.
  • امکان انتخاب تعداد و مبلغ قسط‌ها: این روش امکان انتخاب تعداد و مبلغ قسط‌ها را به شما‌ می‌دهد و‌ می‌توانید بر اساس توانایی مالی خود، تعداد و مبلغ قسط‌های خود را مشخص کنید. در نتیجه می‌توانید برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشید و از فشار مالی کمتری رنج ببرید.
  • امکان استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: در این روش امکان استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی را دارید. لندو کارت به شما امکان‌ می‌دهد تا بتوانید دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را با قیمت پایین‌تر و شرایط بهتری تهیه کنید.

خرید قسطی دوربین با سفته و چک

یکی دیگر از روش‌های خرید قسطی دوربین عکاسی حرفه‌ای، استفاده از چک است. در این روش شما‌ می‌توانید با صدور چک به نام فروشنده، دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را خریداری کنید و مبلغ خرید را به صورت قسطی به فروشنده پرداخت کنید. هرچند خرید قسطی دوربین با سفته و چک مزایای خاص خودش را دارد، اما این امکان در همه فروشگاه‌ها فراهم نیست و درصورتی‌که چک نداشته و ضامن نداشته باشید، نمی‌توانید از آن بهره ببرید.

این روش مسئولیت و ریسک بالایی را برای شما به همراه دارد. شما ممکن است برای خرید قسطی با چک، مجبور باشید ضمانت‌هایی مانند سند ملک، سفته، تعهدنامه و غیره را به فروشنده بدهید. در صورت عدم پرداخت به موقع قسط‌ها نیز با جریمه‌ها و مشکلات حقوقی روبرو می‌شوید.

خرید قسطی دوربین با تسهیلات بانکی

یک روش دیگر برای خرید دوربین به صورت قسطی، استفاده از تسهیلات بانکی است. در این روش‌ می‌توانید با درخواست وام از بانک، دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را خریداری کنید و مبلغ خرید را به صورت قسطی به بانک پرداخت کنید.

هرچند در این روش امکان انتخاب بانک و شرایط وام را دارید و می‌توانید بر اساس توانایی مالی و نیازهای خود، وام مورد نظر را انتخاب کنید؛ اما معایب این روش از مزایای آن بیشتر است. دریافت وام بانکی زمان‌بر و پیچیده بوده و ممکن است برای درخواست وام، مجبور باشید مدارک و ضمانت‌هایی را تهیه و ارائه کنید. شما ممکن است با مشکلات و مراحل اداری و حقوقی زیادی روبرو شوید و نیاز به انجام امورات مختلفی داشته باشید.

نتیجه‌گیری

در این بخش با انواع دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری آشنا شدیم و روش‌ها و نکات مهم برای خرید قسطی دوربین فیلمبرداری و عکاسی را بررسی کردیم. اگر در فکر خرید دوربین عکاسی قسطی تهران و سایر شهرها هستید، بهتر است با روش‌های مختلفی که برای خرید قسطی وجود دارد، آشنا شوید تا درگیر مشکلات حقوقی نشوید.

برای خرید قسطی دوربین عکاسی حرفه ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لندو بهترین انتخاب خواهد بود. در لندو نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تمامی مراحل ثبت نام و اعتبارسنجی شما به صورت آنلاین انجام می‌شود. کافی‌ست مبلغ وام مورد نظر خودتان و شرایط بازپرداخت را تعیین کنید، تا مبلغ وام در قالب لندو کارت در اختیار شما قرار بگیرد. برای اطلاع دقیق از شرایط و مراحل دریافت وام لندو با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
0

نظر یا سوال خود را ثبت کنید