چطور وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور بگیریم؟

چطور وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور بگیریم؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 7 دقیقه
فهرست محتوا

یکی از ضروری‌ترین لوازمی که دانشجویان به آن نیاز مبرم دارند و در صورت نداشتن آن، به هیچ عنوان کارشان راه نمی‌افتد، لپ‌تاپ است. دوران دانشجویی، سراسر انجامِ پروژه و پژوهش است؛ بنابراین شما خلا لپ‌تاپ را زیاد احساس می‌کنید. اگر شما دانشجوی دانشگاه پیام نور هستید و قصد خرید لپ‌تاپ دارید، ما برایتان خبر خوشی داریم؛ خبری که شما را از نگرانی جهت تامین هزینه کامپیوتر خارج می‌کند و به راحتی می‌توانید لپ‌تاپ مورد نیازتان را خریداری کنید.

ما می‌خواهیم در این مطلب از زیر و بم وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور صحبت کنیم تا بتوانید با این تسهیلات، نیازتان را برطرف کنید؛ پس با ما همراه باشید.

جزییات وام دانشجویی خرید لپ ‌تاپ پیام نور

از آن‌جایی که قیمت کالا و خدمات به ویژه در لوازم الکترونیک، روز به روز درحال افزایش است، اکثر اقشار جامعه و به خصوص دانشجویان، یا به خرید اقساطی، یا به دریافت وام، برای رفع نیازشان، فکر می‌کنند و روی می‌آورند.

بنابراین پیرو موضوع تورم و افزایش قیمت کالاها، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بستن تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه پیام نور، در جهت اعطای وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور به دانشجویان، قدم برداشته است.
حالا که درباره بانکِ عامل در اعطای این وام کاربردی اطلاعات به دست آورده‌اید، وقت آن است که از مبلغ این تسهیلات مطلع شوید.

مبلغ تسهیلات خرید لپ‌تاپ ویژه دانشجویان پیام نور

این وام که در راستای رفع دغدغه شما جهت تامین لوازم الکترونیکی اعطا می‌شود، تا سقف ۲۰ میلیون تومان در اختیار شما دانشجویان پیام نور قرار می‌گیرد. در واقع، وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور که از آن به عنوان وام فوری و تسهیلات آنی هم یاد می‌‌کنند، در قالب کالا کارت به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید با آن کارت از فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد بانک مهر هستند، خرید کنید.
احتمالا اصلی‌ترین سوال ذهن شما این است که نحوه دریافت کالا کارت پیام نور چیست و برای ثبت‌نام این کارت، چه فرآیندی باید طی کنم؟! اصلا نگران نباشید، در بخش بعدی کامل برایتان توضیح داده‌ایم.

نحوه دریافت وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور

دریافت کالا کارت ۲۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران، مراحلی دارد که لازم است این فرآیند را دقیق بخوانید تا در هیچ ‌یک از این مراحل با مشکل مواجه نشوید.

نحوه دریافت وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور

  • ابتدا وارد سامانه بانک مهر ایران شوید؛
  • حالا در این مرحله، فروشگاه و کالا مدنظرتان را انتخاب کنید؛
  • سپس اقساط خود را تعیین کنید (در بخش بعدی درباره نحوه و مبلغ بازپرداخت توضیح داده‌ایم)؛
  • حالا شما باید به دفاتر صندوق قرض‌الحسنه در استان‌ها و مراکز واحد‌ها، مراجعه کنید؛
  • در این مرحله فرم مربوط به وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور را پر کنید و تحویل دهید؛
  • این فرم‌ها به دست سازمان مرکزی می‌رسد تا تایید شود؛
  • سپس اسامی پذیرفته‌شدگان به بانک مهر ایران اعلام می‌شود؛

شما می‌توانید از این کالا کارت برای خرید لپ‌تاپ و خرید اقساطی گوشی موبایل استفاده کنید و دیگر نگران فراهم کردن کسری بودجه خود نباشید.

میزان سود، مبلغ اقساط و نحوه بازپرداخت وام پیام نور

وام ۲۰ میلیون تومانی ویژه خرید لپ تاپ برای دانشجویان، با نرخ سود ۲ تا ۴ درصد اعطا می‌شود.
همچنین شما می‌توانید برای بازپرداخت اقساط وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور، دوره‌های ۶، ۹ و ۱۲ ماه را انتخاب کنید. بازپرداخت ۶ ماهه با نرخ سود ۲ درصد، ۹ ماهه با نرخ سود ۳ درصد و ۱۲ ماهه با نرخ سود ۴ درصد محاسبه و پرداخت می‌شود.

از یک ماه بعد از هر زمانی که شما وام خود را دریافت کنید، نوبت بازپرداخت آن فرا می‌رسد؛ حالا ما در بخش بعد می‌خواهیم از مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام دانشجویی دانشگاه پیام نور صحبت کنیم تا هم مدارک خود و هم مدارک ضامنتان را مهیا و سپس برای دریافت وام اقدام کنید.
این مدارک می‌تواند شامل چک، سفته، مدارک هویتی، شغلی و… باشد. برای اینکه درباره سفته به عنوان ضمانت بیشتر بدانید، به صفحه سفته چیست، در مجله لندو شوید و درباره آن مفصل بخوانید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور، چیست؟

هر وام و تسهیلاتی، به مدارک هویتی، شغلی، ضمانت و… نیاز دارد؛ کالا کارت بانک مهر ایران هم از این موضوع مستثنی نیست؛ این مدارک به شرح زیر است:

  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی؛
  • ارائه کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل (درصورتی که متقاضی وام، دانشجو باشد)؛
  • ارائه گواهی کسر از حقوقِ متقاضی وام (درصورتی که متقاضی وام کارمند و استاد باشد)؛
  • ارائه ضمانت یا ضامن معتبر؛
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ضامن؛
  • گواهی کسر از حقوق ضامن؛
  • گواهی اشتغال به کار ضامن؛
  • صورت‌حساب دسته‌چک ضامن؛
  • تکمیل فرم‌های مربوطه توسط متقاضی وام و ضامن؛

حالا که با تمام جزییات وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور، آشنا شدید، وقت آن رسیده است که ما راه دیگری هم برای خرید قسطی لپ تاپ و بیش از ۵۰۰ نوع کالا و خدمات دیگر، پیش رویتان بگذاریم.
در این روش شما نه نیازی به چک و ضامن خواهید داشت و نه لازم است حتما دانشجوی دانشگاه خاصی باشید؛ بلکه جزو هر قشری از جامعه هستید، می‌توانید برای دریافت این وام اقدام کنید.
نام این روش لندو کارت یا وام ۲۰ میلیون تومانی لندو است؛ بخش بعدی را به هیچ عنوان از دست ندهید!

لندو کارت نه‌ تنها لپ‌تاپ، بلکه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برایتان فراهم می‌کند!

بعد از آشنایی با وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور، نوبت به وام تماماً آنلاین لندو می‌رسد. این وام توسط پلتفرم لندو با همکاری بانک آینده تا سقف ۲۰ میلیون تومان به متقاضیان اعطا می‌شود.
درباره این تسهیلات باید گفت، این وام کاملاً فوری و راحت است؛ چرا که صفر تا صد فرآیند دریافت آن، آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

ضمن اینکه بدون نیاز به چک و ضامن و تنها با ارائه سفته الکترونیکی و با ثبت امضای دیجیتال، به شما اعطا می‌شود. همچنین این وام، در قالب یک کارت بانکی به اسم لندو کارت، به شما ارائه می‌شود؛ که می‌توانید مبلغ تسهیلات را از طریق تمامی درگاه‌های اینترنتی و دستگاه‌های کارتخوان خرج کنید؛ ضمناً این تسهیلات، هیچ محدودیتی ندارد و در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید برای دریافت این وام، اقدام و آن را دریافت کنید.

دریافت وام از لندو و نحوه محاسبه دیرکرد وام در آن

پس اگر به لپ‌تاپ احتیاج دارید، همین حالا برای ثبت درخواست در سامانه لندو، اقدام، تا هر چه سریع‌تر نیازتان را برطرف کنید.

سوالات متداول درباره وام دانشجویی خرید لپ تاپ پیام نور

برای ثبت درخواست وام خرید لپ تاپ پیام نور، به کدام سایت یا سامانه مراجعه کنیم؟!

برای ثبت درخواست خود به سامانه بانک مهر ایران به نشانی www.QMB.ir مراجعه کنید.

آیا وام خرید لپ تاپ یا همان کالا کارت، فقط به دانشجویان پیام نور تعلق می‌گیرد؟!

خیر! این وام ویژه خرید برای دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان و کارمندان دانشگاه پیام نور است.

آیا می‌توان کالا کارت پیام نور را به وجه نقد تبدیل کرد؟!

خیر! این وام ویژه خرید کالاهای دیجیتال است و به هیچ‌عنوان قابلیت تبدیل به نقدینگی را ندارد.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
0

نظر یا سوال خود را ثبت کنید

مجید شیراوند ۱۴۰۲/۰۸/۲۵

خودتون مسخره کردید اصلا نمیدونید دارید چکار میکنید من نزدیک سه هفته هست که مبلغ ۲میلیون و۴۰۰هزارتومان بحسابتون واریز کردم که کارت لندو رو واسم بفرستید دوباره میبینم زده مراحل اعتبار سنجی ثبت نام خوب بار اول انجام دادم کارمزد وام هم پیش پیش گرفتید الان ۳هفته هست هر دفعه به یه بهانه تاید نمی‌کنید چطور بار اول ثبت نام فیش حقوقی من رو بدون مهر قبول کردید وتاکید اعتبار شدم ولی کارمزد واستون ریختم الان گیر دادید مهر رو فیش حقوقی باشه پول هم که پس نمیفرستید تواین مملکت همه باید دزد باشن ؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب شیراوند عزیز. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکلتون رو برطرف کنن.