وام خرید کالا بانک رفاه برای بازنشستگان چه شرایطی دارد؟

وام خرید کالا بانک رفاه برای بازنشستگان چه شرایطی دارد؟
فهرست محتوا

بسیاری از افراد با نو شدن سال و رسیدن بهار، به سراغ خرید لوازم خانگی جدید و تغییر دکوراسیون خانه می‌روند. اگر شما هم چنین ایده‌ای در سر دارید، اما بودجه‌تان برای انجام چنین کاری کفایت نمی‌کند، می‌توانید از مزایای وام استفاده کنید. بسیاری از بانک‌ها و سامانه‌های مالی، وام خرید کالا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند، اما مبلغ و شرایط دریافت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. وام بانک رفاه نمونه‌ای از این تسهیلات است که به بازنشستگان و حقوق‌بگیران این بانک تعلق می‌گیرد. برای آن‌که بیشتر از چندوچون این وام بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب از مجله لندو را مطالعه کنید.

ثبت‌نام وام بانک رفاه

بانک رفاه برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران از این بانک، «طرح رفاه کالا» را ارائه کرده است. متقاضیان در این طرح می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان از بانک وام دریافت کنند تا انواع لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنند. متقاضی حتماً باید حقوق بازنشستگی خود را از بانک رفاه دریافت کند تا بتواند از این طرح استفاده کند. البته این طرح تنها مختص مستمری‌بگیران نیست؛ هر شخصی که حقوقش از طریق شعب بانک رفاه واریز می‌شود، می‌تواند در طرح رفاه کالا ثبت‌نام کند.

نکته: در طرح جدید بانک رفاه، تمامی کارمندان بخش‌های دولتی و خصوصی که حقوق آن‌ها از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود، می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند. برای دریافت وام 100 میلیون تومانی، علاوه بر شرط دریافت حقوق از بانک رفاه، باید یک ضامن معتبر به همراه نامه کسر از حقوق و چک یا سفته به بانک معرفی کنید.

وام بانک رفاه

وام بانک رفاه بدون ضامن

وام رفاه به پیش‌پرداخت نیازی ندارد و برای دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری طی زمانی مشخص نیست. از دیگر ویژگی‌های این وام می‌توان به سود پایین آن اشاره کرد. وام خرید کالا در رفاه با سود 15 درصد ارائه می‌شود و بازپرداخت آن به صورت اقساط 36 ماهه است. یکی از نکات مهم برای استفاده از وام بانک رفاه، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن چک برگشتی است. وام خرید کالای بانک رفاه به چک و ضامن نیاز ندارد و فیش حقوقی کارمندان و حقوق‌بگیران از رفاه کافیست. البته طرح رفاه کالا تنها طرح وام خرید کالا بدون ضامن و چک نیست؛ اگر وارد صفحه وام بدون ضامن در سامانه لندو شوید، می‌توانید برای دریافت راحت‌ترین وام خرید کالا درخواست دهید. این سامانه تا سقف 20 میلیون تومان با همکاری بانک آینده، بدون ضامن و دریافت چک، به متقاضیان برای خرید اقساطی وام می‌دهد. تمامی افراد با هر نوع شغلی، چه کارمند، چه بازنشسته و حتی خانه‌دار، می‌توانند برای دریافت وام خرید قسطی کالا در لندو ثبت‌نام کنند و نیازی نیست که حتماً حقوق‌بگیر بانک خاصی باشند. ضمانت این وام، سفته است و به چک و ضامن نیازی ندارد. بعد از تأیید مدارک، می‌توانید از 4 میلیون تا  حداکثر 20 میلیون تومان اعتبار برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین طرف قرارداد با لندو دریافت کنید.

وام بانک رفاه برای استفاده از خدمات بیمه

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه علاوه بر خرید کالا به خدمات درمانی پزشکی هم تعلق پیدا می‌کند. این وام با عنوان «طرح رفاه دانا» معرفی شده است و مختص افرادی است که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند. مبلغ این وام حداکثر 4 میلیون تومان است و با کمک آن می‌توانید از خدمات بیمه دانا استفاده کنید. این وام نیازی به ضامن ندارد و فیش حقوقی فرد برای ضمانت کافیست. زمان بازپرداخت این وام حداکثر یک‌سال است و سود آن در حدود 6 درصد محاسبه می‌شود. این مبلغ برای خدمات دندانپزشکی می‌تواند پرفایده باشد. بنابراین اگر مستمری‌بگیر هستید یا حقوقتان را از بانک رفاه دریافت می‌کنید، می‌توانید از وام دندانپزشکی بانک رفاه استفاده کنید. یادتان باشد که فرد متقاضی هرگز نباید به بانک بدهکار باشد.

وام خدمات درمانی برای مبالغ بالاتر

اگر هزینه خدمات درمانی مورد نیاز شما، بیش از 4 میلیون تومان است، می‌توانید وارد سایت لندو شوید و درخواست وام خودتان را ثبت کنید. مبلغ این وام حداکثر 20 میلیون تومان است و به همه اشخاص تعلق می‌گیرد. لندو با بسیاری از مراکز درمانی معتبر همکاری می‌کند. بنابراین با کمک اعتباری که از طرف این سامانه دریافت می‌کنید، می‌توانید هزینه خدمات مورد نظرتان را به صورت اقساطی پرداخت کنید. علاوه بر مراکز درمانی، می‌توانید از خدمات شرکت‌های بیمه طرف قرارداد با لندو هم استفاده کنید و به صورت قسطی هزینه آن را بپردازید. از 4 تا 20 میلیون تومان می‌توانید از لندو وام بگیرید و حداکثر طی یک‌سال آن را تسویه کنید. دریافت این وام به چک و ضامن نیاز ندارد و ارائه سفته کافیست. پیش‌پرداخت و جریمه دیرکرد هم در قوانین وام لندو وجود ندارد.

اگر مشتری بانک رفاه نیستید، حتماً بخوانید

همان‌طور که گفتیم، وام بانک رفاه مخصوص مستمری بگیران و همه کسانی است که حقوق آن‌ها از طریق این بانک پرداخت می‌شود. بنابراین اگر این شرایط را دارید، می‌توانید بدون ضامن تا 50 میلیون تومان و با ضامن تا 100 میلیون تومان وام بگیرید. اما اگر حقوق شما از رفاه پرداخت نمی‌شود یا به کمک‌هزینه کمتری نیاز دارید، می‌توانید از وام راحت لندو استفاده کنید و با کمک آن، کالا یا خدمات را به صورت اقساطی بخرید. نبود چک و ضامن، حذف جریمه دیرکرد و آنلاین بودن تمام فرآیند دریافت اعتبار، از مزیت‌های قابل توجه لندو است. برای آگاهی از دیگر تسهیلات معتبر بانک‌ها یا سامانه‌های مالی، مجله لندو را دنبال کنید.

اگر شما از وام رفاه به‌منظور خرید کالا استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را در مورد این وام، در پایین این مطلب بنویسید و تجربه خودتان را با دیگر کاربران لندو به اشتراک گذارید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
1
لیلی عزیزیان ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

سلام روز خوش
چندین بار به بانک رفاه مراجعه کردم برای درخواست وام کالا بازنشتگان میگن سایت بسته اس
آیا صحت داره؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    باید به خود بانک مجددا مراجعه کنید؛ صحبت بانک حجت هست.

زهره مرشدی نور ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم (فرزند دختر) حقوقم از بانک رفاه میاد تابحال چندبار هم به بانک رفاه و هم تامین اجتماعی مراجعه کردم برای وام خرید کالا ولی موفق نشدم ازم ضامن خواستن من ضامن ندارم و واقعا به وام خرید کالا احتیاج دارم. لطفا رسیدگی کنید

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    چیزی که اعلام شده اینه که وام خرید کالا رفاه برای حقوق بگیران از رفاه نیازی به ضامن نداره.
    پیشنهاد میکنم به شعب دیگه رفاه مراجعه کنید و یا وارد صفحه وام بدون ضامن لندو بشید و بدون نیاز به چک و ضامن، وام خرید کالا بگیرید.

ملیحه ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

سلام
کی سایت وام بازنشستگان باز می شود.