مدارکی که برای

ثبت‌نام حضوری

همراه داشته باشید:

  • 1

    شناسنامه

  • 2

    کارت ملی (یا رسید تعویض برای کارت ملی قدیمی)

  • 3

    تلفن همراه (با سیم کارتی که به نام وام‌گیرنده باشد)

  • 4

    فایل گواهی ثنا

  • 5

    یکی از موارد زیر (یکی از این چهار مورد کافی است و باید مهر و تاریخ به‌روز داشته باشد):

    • گزارش معدل حساب بانکی 3 ماه اخیر با مهر شعبه
    • فیش حقوقی به همراه سابقه‌ی بیمه
    • گواهی اشتغال به کار به همراه سابقه‌ی بیمه
    • پروانه کسب یا کارت مباشرت معتبر
  • 6

    کارت بانکی (عضو شتاب)

لطفا دقت کنید!

  • اعتبارسنجی اولیه‌ی درخواست شما باید توسط بانک انجام شده باشد تا بتوانید برای ثبت‌نام حضوری مراجعه کنید.
  • قبل از مراجعه برای ثبت‌نام حضوری، باید حتما افتتاح حساب بانک آینده را انجام داده باشید.
  • هزینه ارائه خدمات حضوری، ۵۰ هزار تومان است که با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات از مشتریان حضوری دریافت می‌شود.
  • سیم کارت شما باید همان شماره‌ای باشد که در حساب بانک آینده خود ثبت کرده‌اید.
  • اگر می‌خواهید معدل حساب بانکی ارائه دهید، معدل حساب شما باید حداقل دو برابر قسط ماهانه وام درخواستی‌تان باشد.

ثبت‌نام حضوری

چـه مزایـایی دارد؟

  • انجام صفر تا صد مراحل دریافت وام در کمتر از نیم ساعت

  • انجام دقیق و صحیح تمامی مراحل زیر نظر کارشناسان لندو

  • تحویل و فعال‌سازی حضوری لندو کارت

رزرو مراجعه حضوری

برای مراجعه حضوری به دفتر لندو، باید حتما از قبل رزرو خود را انجام دهید. در غیر این صورت متاسفانه از پذیرش شما معذوریم

لطفا برای رزرو مراجعه، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

آدرس و ساعت کاری دفتر لندو

آدرس:

تقاطع خیابان ولیعصر و فاطمی، خیابان عبده، پلاک 46، ساختمان لندو

ساعت پاسخگویی:

شنبه تا چهارشنبه (۹ − ۱۷)

لطفا فراموش نکنید که ثبت نام حضوری بدون رزرو زمان مراجعه، امکان پذیر نیست. پس حتما قبل از مراجعه، رزرو خود را انجام دهید.

سوالات متداول

مزیت ثبت‌نام حضوری نسبت به ثبت‌نام آنلاین این است که تمام مراحل شامل بارگذاری مدارک، خرید و بارگذاری سفته الکترونیکی، امضای قرارداد و فعال‌سازی لندو کارت، زیر نظر کارشناسان لندو انجام می‌شود. حتی اعتبارسنجی درخواست شما هم در همان لحظه انجام خواهد شد. به همین دلیل سرعت فرآیند دریافت وام افزایش پیدا می‌کند و مراحل بدون خطا یا مشکل انجام می‌شود. ضمنا ثبت‌نام حضوری ۵۰ هزار تومان هزینه برای مشتریان دارد.

خیر، فقط خود متقاضی وام باید برای ثبت‌نام مراجعه کند.

بله، در صورتی که مدارکتان کامل باشد، تمام مراحل دریافت وام با یک مراجعه و در کمتر از نیم ساعت انجام می‌شود.

اگر می‌خواهید تمام مراحل را در زمان مراجعه انجام دهید، باید حتما همه مدارکتان کامل باشد و در بانک آینده هم حساب باز کرده باشید. در غیر این صورت می‌توانید در زمان تعیین‌شده مراجعه کنید و از کارشناسان ما برای تکمیل مدارک کمک بگیرید، اما ثبت‌نام شما انجام نخواهد شد.

تغییر زمان مراجعه را باید بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زمان رزرو‌شده انجام دهید و روز و ساعت جدیدی را برای خود ثبت کنید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند آرمان گستر آریا (لندو) است.
Copyrights - Lendo Co. - 1401