بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون کدام است؟

بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون کدام است؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

در چند سال اخیر، تورم در کشور بسیار بالا رفته و این موضوع مشکلات زیادی را در حوزه‌های اقتصادی برای مردم ایجاد کرده است. از آن جایی که این نرخ تورم روز به روز بیشتر می‌شود، اگر پول خود را به صورت نقد نگه دارید، بعد از مدتی با افت سرمایه روبرو می‌شوید. بنابراین بهتر است آن را به یکی از بازارهای سرمایه تزریق کنید تا اندوخته شما چند برابر شود و ضرری متحمل نشوید. حالا احتمالا برایتان این سوال ایجاد شده اس که با اندوخته کوچک خود چه کار کنید؟ با ۲۰ میلیون تومان چگونه سرمایه خود را افزایش دهید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را به طور کامل پیدا کنید و با راه‌های مناسب برای سرمایه گذاری با 20 میلیون آشنا شوید. 

انواع روش‌های محبوب سرمایه گذاری با 20 میلیون

۵ راهکار مناسب برای سرمایه گذاری با 20 میلیون 

همانطور که گفتیم اگر همین حالا برای پس‌انداز و سرمایه کوچک خود فکری نکنید، با وجود تورم قطعا از حجم پولتان کم می‌شود و با افت قدرت خرید مواجه می‌شوید. پس لازم است با انواع روش‌های سرمایه گذاری با 20 میلیون آشنا شوید و بهترین روش‌ را انتخاب کنید و با این روش بهینه تا حدودی تورم را مهار کنید. ممنون می‌شویم اگر با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری آشنا هستید و از آن‌ها استفاده کرده‌اید، نظراتتان را با سایرین شریک شوید. 

خرید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال یا رمز ارز یک پول دیجیتالی است که در یک شبکه توزیع به نام بلاک‌چین توسعه پیدا کرده‌ و با استفاده از رمزنگاری‌های پیچیده به دست آمده است. این نوع ارزها ماهیت فیزیکی ندارند و در یک بستر مجازی مبادله می‌شوند، به همین دلیل به راحتی و به صورت مستقیم قابلیت انتقال میان خریدار و فروشنده را دارند که برای این تبادلات نیازی به منبع بانکی و شخص سوم نیست. یکی از این رمز ارزها که پیشینه خوب و پتانسیل بالایی برای رشد دارد و شما می‌‌توانید با هر مقداری از بودجه خود برای خرید آن اقدام کنید «بیت کوین» است. اگر بودجه شما برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون تومان است، می‌توانید با ۲۰ میلیون بیت‌کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال، که رشد خوبی دارند بخرید و سرمایه خود را افزایش دهید. اگر می‌خواهید با انواع ارزهای دیجیتال و بهترین آن‌ها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید،  وارد سایت‌های مهم و معتبر شوید و بعد از ورود به صفحه بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ، دانش و آگاهی خود را در این حیطه افزایش دهید تا بدون اطلاعات وارد این حوزه نشوید. 

خرید سهام در بورس

یکی دیگر از روش‌هایی که برای افزایش سرمایه کارآمد است، سرمایه‌گذاری در بازار بورس است. شما می‌توانید با هر مقدار پولی که در دست دارید یک سهم خریداری کنید و در طولانی مدت سود دریافت کنید. البته اگر با بازار بورس و تحلیل و بررسی هر یک از سهام‌ها آشنایی ندارید، بهتر است بدون دانش و آگاهی وارد این حوزه نشوید. زیرا به همان نسبت که خریدن سهام می‌تواند برای شما سودآور باشد، به همان نسبت هم اگر بدون اطلاعات کافی سهمی را بخرید، می‌تواند باعث از دست دادن نقدینگی شما شود و حتی سرمایه شما در این بازار، صفر شود. البته جای نگرانی نیست! روش‌های دیگری هم برای افزایش سرمایه وجود دارد که ما به صورت کامل آن‌ها را بررسی کرده‌ایم. 

خرید طلا و سکه

یکی از روش‌هایی که برای سرمایه‌گذاری از قدیم مرسوم بوده، خرید طلا و سکه است. شما می‌توانید با خرید طلا و سکه در دراز مدت به سود نسبتا خوبی دست پیدا کنید و مقدار پس‌انداز خود را افزایش دهید. البته دو نکته در اینجا وجود دارد؛ نکته اول این که خطر سرقت طلا و سکه همیشه وجود دارد و همین عامل باعث می‌شود نگه داشتن طلا و سکه به صورت فیزیکی در شما احساس اضطراب ایجاد کند. نکته دوم این است که اگر طلایی که خریداری کرده‌اید، با سود، اجرت و مالیات باشد، موقع فروش پول کم‌تری دست شما را می‌گیرد. اگر این دو نکته برای شما اهمیتی ندارد، خرید طلا و سکه می‌تواند یکی از روش‌های مطلوب برای سرمایه گذاری با 20 میلیون باشد.

سرمایه‌ گذاری با 20 میلیون در بانک

یکی دیگر از را‌ه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری با 20 میلیون تومان وجود دارد، خواباندن مقدار پول مورد نظرتان در بانک و گرفتن سود به‌صورت ماهانه است. اما در شرایط کنونی، با تورم و گرانی بی حد و مرزی که در جامعه حاکم است، ارزش پول اندوخته شده در بانک روز به روز کم‌تر می‌شود و در نهایت زمانی که پول خود را از بانک پس می‌گیرید، عملا مقدار قابل توجهی دستتان را نمی‌گیرد. پس بهتر است به جای این روش، برای دریافت ۲۰ میلیون تومان وام اقدام کنید و مقدار بودجه مورد نظرتان را افزایش دهید تا با آن هر کالایی را در نظر دارید بخرید و یا با یکی از روش‌هایی که گفته شد اقدام به سرمایه گذاری با 20 میلیون کنید. پس همین حالا وارد صفحه وام 20 میلیونی شوید تا از تمام شرایط این نوع وام مطلع شوید.

وام خرید کالا از بانک آینده

 در حال حاضر وام خرید اقساطی یکی از روش‌های سرمایه گذاری با 20 میلیون است؛ زیرا هر کالایی که امروز بخرید، فردا حتما گران شده است. در حالی که شما کالای مورد نظر را با قیمت امروز و با بودجه در دستتان خریداری کرده‌اید و بعد از پایان اقساط، قطعا سود کرده‌اید. هرچند که این روش با سایر روش‌هایی که توضیح داده‌ایم متفاوت است، اما باعث می‌شود با ۲۰ میلیون تومان طلا، سکه و…بخرید و ارزش پول خود را حفظ کنید. بانک آینده با همکاری لندو، که یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اقساطی است، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان را با فرآیند بسیار آسان، ارائه می‌دهد. به طوری که شما می‌توانید به صورت کاملا آنلاین و در هر کجای ایران که هستید، در بانک آینده افتتاح حساب کنید و از طریق لندو وام خرید اقساطی بگیرید. همچنین لندو مزایای دیگری هم دارد که آن را از سایر سامانه‌های خرید اقساطی متمایز و شرایط دریافت وام راحت را برای شما فراهم می‌کند. اگر تصمیم به خرید کالا گرفته‌اید و قصد دارید از این روش برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید، از خواندن این مطلب تا انتها، غافل نشوید.

سرمایه گذاری با 20 میلیون با همکاری لندو

نحوه ثبت درخواست وام در سامانه لندو

حالا که برای بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون به نتیجه رسیده‌اید و قصد دارید کالای مورد نظر را اقساطی بخرید، باید برای دریافت وام از لندو، در سایت ثبت‌نام کنید و بعد از مشخص کردن مبلغ وام مدنظرتان از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان، مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. بعد از فرآیند اعتبارسنجی و تایید مدارک، لندو سفته‌ها را با پیک به آدرس شما ارسال می‌کند و زمانی که توسط شما امضا شد، با بررسی مجدد مدارک، کد خرید اعتباری به شما داده خواهد شد که می‌توانید با آن کد، کالای مورد نیازتان را خریداری کنید. یکی از مزیت‌های دریافت وام از پلتفرم لندو این است که در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، از شما جریمه دیرکرد دریافت نمی‌شود. بعد از دریافت وام، نوبت به خرید محصول از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو است. همین حالا وارد سایت لندو شوید و با شرایط راحت، محصول مورد نیازتان را بخرید. در بخش پایانی، درباره خرید اقساطی از پلتفرم لندو توضیح داده‌ایم. 

خرید اقساطی از پلتفرم لندو

صدها فروشگاه با انواع کالا و خدمات طرف قرارداد سامانه لندو هستند. شما می‌توانید بعد از دریافت وام به صفحه فروشگاه‌ها در سایت لندو مراجعه کنید و کالای مورد نظر را با شرایط اقساطی آسان، بخرید. یکی از این فروشگا‌ه‌ها تیمچه است؛ شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، وام خود را از لندو دریافت کنید و محصول مورد نیازتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو  بخرید. پس همین حالا فرصت دریافت وام، سرمایه‌گذاری و خرید کالاست، از دستش ندهید. لطفا اگر از فروشگاه‌های لندو و هر سامانه خرید اقساطی دیگر، خرید داشته‌اید و دارید، در کامنت نظر خود را بنویسید. 

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
0