خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در سرتاسر ایران

خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در سرتاسر ایران
تاریخ انتشار: - مطالعه: 12 دقیقه
فهرست محتوا

یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی ضروری است و در هر خانه‌ای نیاز به آن وجود دارد. اما خرید یخچال فریزر با توجه به قیمت بالا و شرایط اقتصادی نامساعد برای بسیاری از افراد دشوار است. برای حل این مشکل، خرید فریزر اقساط بدون ضامن یکی از بهترین راه‌های موجود است.

فروش اقساطی فریزر و یخچال در بسیاری از مراکز فروش این کالاها فراهم شده است، اما معمولا پیچیدگی‌های زیادی دارد و مسیری پرپیچ‌وخم در پیش روی خریدار می‌گذارد. در این بخش همراه ما باشید تا شما را با روش خرید اقساطی یخچال بدون پیش پرداخت و ضامن آشنا کنیم.

چرا خرید اقساطی یخچال فریز؟!

خرید اقساطی یخچال فریزر مزایای متعددی برای خریداران به همراه خواهد داشت. این مزایا عبارتند از:

  • پرداخت راحت و مطمئن: شما می‌توانید یخچال فریزر مورد نظر خود را با پیش‌پرداخت کم و اقساط ماهانه مناسب خریداری کنید. در نتیجه نیازی به پرداخت هزینه کل یخچال فریزر به صورت یکجا ندارید و می‌توانید بودجه خود را بهتر مدیریت کنید. همچنین مطمئن خواهید بود که یخچال فریزر شما از کیفیت بالا و گارانتی معتبر برخوردار است و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.
  • شرایط متنوع خرید قسطی: شرایط متنوعی برای خرید اقساط یخچال و فریزر فراهم شده که افراد می‌توانند با توجه به وضعیت خود، بهترین روش را انتخاب کنند. به عنوان مثال خرید اقساطی یخچال با حکمت کارت یکی از روش‌های خرید قسطی برای بازنشستگان نیروهای مسلح است؛ اما امکان خرید اقساطی یخچال با سفته و بدون چک نیز وجود دارد تا سایر افراد نیز از این راهکار فوق‌العاده بی‌بهره نمانند.
  • انتخاب گسترده: شما می‌توانید از بین انواع مدل‌ها و برندهای مختلف یخچال فریزر اقساطی، آن را که بیشتر به سلیقه و نیاز شما نزدیک است، انتخاب کنید. بنابراین محدود به انتخاب یک یا چند برند خاص نیستید و می‌توانید از بین یخچال فریزرهای بالا-پایین، ساید بای ساید، دو قلو و صندوقی با ظرفیت، رنگ، طراحی و قیمت متفاوت، یکی را انتخاب کنید.

در این رابط بخوانید:‌ راهنمای خرید یخچال فریزر (معرفی بهترین برندهای ایرانی و خارجی)

خرید خرید اقساطی فریزر در انواع مختلف

یخچال فریزرهای اقساطی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس نیاز و فضای خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای خرید قسطی می‌توانید به سراغ کالاهایی بروید که هم یخچال و هم فریزر را در یک کالا جای داده‌اند؛ علاوه بر این امکان خرید اقساطی فریزر تک نیز برای شما وجود دارد.

برخی از پرفروش‌ترین یخچال‌ها و فریزرهای موجود در بازار را در ادامه معرفی می‌کنیم.

خرید قسطی

خرید قسطی یخچال فریز بالا-پایین

یخچال فریز بالا-پایین یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع یخچال فریزر است که در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود. این نوع یخچال فریزر دارای دو بخش جداگانه است که بخش بالایی برای نگهداری مواد غذایی تازه و بخش پایینی برای نگهداری مواد غذایی منجمد استفاده می‌شود. این کالاها فضای کمی اشغال می‌کنند و برای افرادی که خانواده بزرگی ندارند و به دنبال کالاهایی با بودجه محدود هستند، انتخاب بهتری خواهند بود.

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از مدرن‌ترین و زیباترین انواع یخچال فریزر است که در کنار ظاهر جذاب، دارای امکانات و قابلیت‌های فراوانی است. این نوع یخچال فریزر دارای دو درب کنار هم است که یکی برای بخش یخچال و دیگری برای بخش فریزر استفاده می‌شود. این یخچال فریزرها معمولا دارای ظرفیت بالا، سیستم خنک‌کننده پیشرفته، دیسپنسر آب و یخ، صفحه نمایش لمسی، فیلتر آب و هوا، سیستم ضد باکتری و ضد بو و دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند.

این یخچال فریزرها برای خانواده‌های بزرگ و کسانی که به دنبال یخچال فریزر لوکس و کارآمد هستند، مناسب خواهد بود.

همینطور بخوانید: شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

خرید اقساط یخچال فریزر دو قلو

یخچال فریزر دو قلو یکی از انواع یخچال فریزرهایی است که دارای دو بخش جداگانه و مستقل برای یخچال و فریزر هستند و اندازه و ابعاد آن‌ها معمولا از انواع یخچال ساید بای ساید بیشتر است. این یخچال فریزرها معمولا در کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند به صورت تکی یا جفتی خریداری شوند. این مدل‌ها دارای ظرفیت بسیار بالا بوده و برای نگهداری مواد غذایی مناسب هستند. معمولا در رستوران‌ها، فست فودها، کافی شاپ‌ها، سوپرمارکت‌ها و همچنین خانه‌های لوکس و سلطنتی، از این مدل یخچال‌ها استفاده می‌شود.

خرید اقساطی فریزر صندوقی و یخچال مینی

فریزر صندوقی یا یخچال مینی با ابعاد کوچک و به صورت مینیمال طراحی می‌شوند. از این یخچال‌ها یا فریزرهای تک می‌توان برای نگهداری مواد غذایی منجمد مانند گوشت، مرغ، ماهی، بستنی و یا نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی کم استفاده کرد. خرید اقساطی یخچال و فریزرهای کوچک معمولا برای هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و… کاربردی است.

بهترین برندها برای خرید فریزر اقساط

یخچال فریزرهای اقساطی در بازار از برندهای مختلفی عرضه می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌ها، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش متفاوتی هستند. در این بخش به معرفی برخی از بهترین برندهای یخچال فریزر اقساطی می‌پردازیم.

خرید یخچال فریزر سامسونگ قسطی

سامسونگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای یخچال فریزر در جهان است که دارای محصولات با کیفیت، زیبا و پیشرفته است. یخچال فریزرهای سامسونگ از تکنولوژی‌های نوینی مانند سیستم خنک‌کننده ویژه، سیستم ضد یخ‌زدگی نوفراست، سیستم ضد بو و باکتری دئودورایزر، سیستم کنترل هوشمند وای فای، سیستم صرفه‌جویی در انرژی و غیره بهره می‌برند. یخچال فریزرهای سامسونگ در انواع مختلف بالا-پایین، ساید بای ساید و دو قلو با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند. این یخچال فریزرها برای کسانی که به دنبال یخچال فریزر با کیفیت بالا و قابلیت‌های پیشرفته هستند، گزینه مناسبی خواهند بود.

خرید قسطی یخچال فریزر ال جی

ال جی یکی از برندهای پیشرو در صنعت یخچال فریزر است که محصولات باکیفیت، مقاوم و مقرون‌به‌صرفه دارد. یخچال فریزرهای ال جی از تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی مانند سیستم خنک‌کننده خطی اینورتر، سیستم ضد یخ زدگی اسمارت دیاگنوسیس، سیستم ضد بو و باکتری، سیستم کنترل هوشمند تاچ اسکرین، سیستم صرفه‌جویی در انرژی و… استفاده می‌کنند. در بین محصولات ال جی امکان خرید اقساطی فریزر تک، خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید و انواع یخچال‌های دو طبقه فراهم است.

خرید یخچال فریزر امرسان اقساط

امرسان یکی از برندهای ایرانی یخچال فریزر است که محصولات با کیفیت، اقتصادی و محبوب دارد. یخچال فریزرهای امرسان به تکنولوژی‌های مدرنی مانند سیستم خنک‌کننده مالتی فلو، سیستم ضد بو و باکتری بیوشیلد، سیستم کنترل هوشمند، صرفه‌جویی در انرژی اینورتر و موارد دیگر مجهز شده‌اند. یخچال فریزرهای امرسان در انواع مختلف بالا-پایین، ساید بای ساید و دو قلو با طراحی‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند و امکان خرید اقساط آن‌ها برای خریداران فراهم است.

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا

اسنوا یکی دیگر از برندهای ایرانی تولیدکننده یخچال فریزر است که محصولاتی باکیفیت، زیبا و جذاب به بازار عرضه می‌کند. یخچال فریزرهای این برند در تنوعی فوق‌العاده طراحی می‌شوند و خریداران می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین محصول را سفارش دهند.

همچنین بخوانید: جزئیات شرایط فروش اقساطی اسنوا بدون چک و ضامن

برای خرید اقساطی یخچال بدون پیش پرداخت و ضامن، می‌توانید از روش‌های جدیدی که امکان خرید قسطی را فراهم کردند استفاده کنید و یکی از بهترین محصولات اسنوا را در خانه خود داشته باشید. این یخچال فریزرها برای کسانی که به دنبال یخچال فریزر با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند، از بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.

خرید اقساط یخچال فریزر هیمالیا

برند هیمالیا با ترکیبی از زیبایی و عملکرد برتر، خود را به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید و طراحی یخچال فریزر مطرح کرده است. خرید اقساطی از این برند، محصولاتی مدرن، پیشرفته، شیک و عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع فریزرهای تکی، یخچال‌های ساید بای ساید و دو قلو از این برند، برای خرید اقساطی فراهم‌اند و خریداران می‌توانند برای خرید اقساطی یخچال بازنشستگان تامین اجتماعی، از محصولات این برند بهره ببرند.

یخچال فریزر دوو

دوو از برندهای کره‌ای یخچال فریزر و دارای محصولات باکیفیت، مقاوم و اقتصادی است. یخچال فریزرهای دوو از تکنولوژی‌های موثری مانند سیستم خنک‌کننده مالتی ایر فلو، سیستم ضد یخ زدگی نوفراست پلاس، سیستم ضد بو و باکتری آنتی باکتریال، سیستم صرفه‌جویی در انرژی و… بهره می‌برند. محصولات این برند را می‌توانید در انواع یخچال فریزرهای بالا-پایین، ساید بای ساید و دو قلو با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار به صورت اقساط خریداری کنید.

یخچال فریزر دیپوینت

برند ایرانی دیپوینت یکی دیگر از برندهای پرفروش در بازار انواع یخچال و فریزر است که محصولاتی باکیفیت، زیبا و با قیمت منصفانه تولید می‌کند. یخچال فریزرهای دیپوینت از تکنولوژی‌های مدرن و سیستم صرفه‌جویی در انرژی بهره می‌برند و در تنوع فوق‌العاده‌ای از مدل، طرح و رنگ به فروش می‌رسند. برای افرادی که می‌خواهند یک یخچال فریزر کارامد و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند، خرید اقساطی فریزر صندوقی، یخچال‌های مینی و یخچال‌های دو طبقه این برند انتخابی خوب خواهد بود.

روش‌ها و شرایط فروش اقساطی فریزر

برای خرید اقساطی یخچال فریزر، شما می‌توانید از روش‌ها و شرایط مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها معمولا با توجه به وضعیت فرد متفاوت است. به عنوان مثال بازنشستگان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، تسهیلات خاص خودشان را برای خرید اقساط دارند. با این حال سایر افراد نیز می‌توانند به لطف روش‌های جدید خرید اقساط، از مزایای خرید قسطی یخچال فریزر بهره‌مند شوند.

خرید اقساطی فریزر

خرید اقساطی یخچال بازنشستگان تامین اجتماعی

اگر شما بازنشسته تامین اجتماعی هستید و می‌خواهید یخچال فریزر اقساطی بخرید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. در این روش معمولا با ارائه کارت بازنشستگی، کارت ملی، شناسنامه و حساب بانکی، می‌توانید یخچال فریزر مورد نظر خود را با پیش‌پرداخت 10 تا 20 درصد و اقساط ماهانه 6 تا 12 ماهه خریداری کنید.

بازنشستگان تامین اجتماعی برای خرید قسطی یخچال فریزر نیازی به ضامن ندارند و می‌توانند از بین برندها و انواع مختلف یخچال فریزر، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. این روش برای بازنشستگانی که دارای درآمد ثابت هستند، مناسب است. همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید یخچال فریزر باید به مراکزی مراجعه کنید که خرید اقساط برای بازنشستگان تامین اجتماعی را فراهم کرده‌اند. بنابراین شاید انتخاب‌های شما محدود شود.

خرید اقساطی یخچال با حکمت کارت

اگر شما دارای حکمت کارت هستید و می‌خواهید یخچال فریزر اقساط بخرید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. حکمت کارت یک نوع کارت اعتباری است که به پرسنل و بازنشستگان نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد. برای خرید قسطی یخچال با حکمت کارت، لازم است مدارک مورد نیاز را آماده کنید و به مراکز طرف قرارداد این کارت اعتباری مراجعه کنید تا امکان خرید قسطی داشته باشید.

خرید اقساطی یخچال بدون چک

اگر شما نمی‌توانید چک بدهید و می‌خواهید یخچال فریزر اقساطی بخرید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. خرید اقساطی یخچال با سفته و بدون نیاز به چک، یکی از جدیدترین روش‌های خرید قسطی است که امکان خرید به صورت اقساط را برای قشر بزرگی از جامعه فراهم می‌کند.

برای بهره‌مندی از این روش لازم است به یکی از پلتفرم‌هایی که اعتبار خرید در اختیار شما قرار می‌دهند مراجعه کنید. ما در لندو این امکان را برای شما فراهم کردیم. لندو با همکاری با بانک آینده، کارت اعتباری «لندو کارت» را با مبلغ اعتبار مشخص در اختیار افراد قرار می‌دهد.

با لندو کارت می‌توانید در بین تمامی فروشگاه‌های محلی یا اینترنتی بگردید و یخچال فریزر مورد نظر خود را بیابید، سپس آن را با اعتبار لندو کارت خریداری کنید. اقساط شما بعد از خرید بر اساس مبلغ و بازه زمانی بازپرداخت انتخابی خودتان، آغاز خواهد شد.

جمع‌بندی

خرید اقساطی یخچال فریزر امکانی را فراهم کرده است تا همه‌ی افراد به بهترین برندها، از محصولات سامسونگ و ال جی گرفته تا امرسان و اسنوا، دسترسی پیدا کنند. این برندها باعث شده‌اند تا خرید اقساطی یخچال فریزر یک تجربه لذت‌بخش و مطمئن باشد.

در این بخش با انواع یخچال فریزرهای قسطی در بازار و روش‌های خرید آن‌ها آشنا شدیم. همچنین به مزایای خرید اقساط، برندهای یخچال فریزر و شرایط فروش اقساطی نیز اشاره کردیم. شما عزیزان با داشتن دقت در انتخاب برند و مدل، می‌توانید یک یخچال فریزر باکیفیت را به صورت اقساطی در اختیار داشته باشید.

بهترین روش خرید اقساطی یخچال بدون چک و ضامن، اعتباری است که لندو کارت در اختیارتان می‌گذارد. اگر می‌خواهید خرید قسطی بدون دردسر را تجربه کنید، با کارشناسان ما در لندو تماس بگیرید تا شما را برای دریافت وام و اعتبار خرید قسطی راهنمایی کنند.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
0

نظر یا سوال خود را ثبت کنید