وام فرزند آوری 1403 / مدارک، شرایط و نحوه دریافت وام

وام فرزند آوری 1403 / مدارک، شرایط و نحوه دریافت وام
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

پدر و مادر شدن با چالش‌های فراوانی همراه است و شاید بزرگ‌ترین چالش، تأمین هزینه‌های زایمان، خرید سیسمونی و مایحتاج ضروری مادر و کودک است. بسیاری از خانواده‌ها با توجه به افزایش قیمت‌ها ممکن است برای تأمین بودجه این هزینه‌ها دچار مشکل شوند. اگر قرار است که به‌زودی پدر یا مادر شوید، ثبت‌نام وام فرزند آوری می‌تواند ایده خوبی برای تأمین هزینه‌های جانبی باشد. برای آشنایی با جزئیات و نحوه ثبت‌نام این وام، تا پایان این مطلب با مجله لندو همراه باشید.

وام فرزند آوری چیست؟

یکی از تسهیلات جدید بانک‌های کشور، ارائه وام بابت فرزندآوری است. این وام از سال گذشته به تسهیلات بانکی اضافه شد و همچنان در سال 1403 این وام به خانواده‌هایی که صاحب فرزند شده‌اند هم داده می‌شود. این وام از تسهیلات قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد محسوب می‌شود و به‌منظور حمایت از خانواده و افزایش جمعیت ارائه شده است.

نکته: اگر وارد صفحه وام ازدواج در مجله لندو شوید، با نحوه دریافت این وام آشنا خواهید شد. وام ازدواج هم یکی از تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به‌منظور کمک به تشکیل خانواده است. بسته به سن عروس و داماد، سقف این وام نفری 150 میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام فرزند آوری چیست؟

اگر نرخ باروری شهرستان محل تولد نوزاد یا پدر او بالای 2/5 درصد نباشد، هر خانواده برای کودک تازه متولدشده خود می‌تواند برای دریافت تسهیلات اقدام کند.

Childbearing loan2

  • برای دریافت وام فرزند آوری باید تاریخ تولد کودک از اول فروردین 1400 به بعد باشد.
  • مدت زمان ثبت‌نام این وام، حداکثر دو سال بعد از تاریخ تولد نوزاد است.
  • این وام تنها یک‌بار به هر فرزند تعلق می‌گیرد و مبلغ آن هم به فرزند چندم بودن بستگی دارد.
  • برای دریافت این وام یک ضامن معتبر و ارائه سفته ضروری است.
  • سود بازپرداخت وام فرزند آوری 4 درصد است و برای دریافت آن نیازی به داشتن سپرده قبلی در بانک نیست.
  • اولین قسط بازپرداخت وام، 6 ماه بعد از زمان دریافت آن است و اگر پیش از تمام شدن اقساط وام اول، خانواده صاحب فرزند دیگری شوند، می‌توانند باز هم درخواست وام دهند.

اگر شما فرزندی دارید که دوره کودکی یا نوجوانی خود را می‌گذراند، احتمالاً به غیر از برطرف کردن نیازهای اولیه، نگران آینده او هم هستید. برای کاهش استرس خود از آینده فرزندتان، می‌توانید یک حساب مسکن مخصوص جوانان به‌نام او باز کنید. برای آن‌که از شرایط و تسهیلات این حساب بیشتر بدانید، وارد صفحه وام مسکن برای جوانان در مجله لندو شوید. وام مسکن جوانان هم از دیگر کمک‌هزینه‌های مؤثر برای حمایت از خانواده است و بازپرداخت آن سود پایینی دارد.

میزان مبلغ وام فرزند آوری بر اساس تعداد فرزندان در سال 1403

به اولین کودک متولدشده در هر خانواده، مبلغ ۳۰ میلیون تومان وام فرزند آوری با اقساط ۳۶ ماهه تعلق خواهد گرفت. میزان این مبلغ برای فرزند دوم ۶۰ میلیون تومان با اقساط ۴۸ ماهه، فرزند سوم ۹۰ میلیون تومان با اقساط ۶۰ ماهه، فرزند چهارم ۱۲۰ میلیون تومان با اقساط ۷۲ ماهه و فرزند پنجم ۱۵۰ میلیون تومان با اقساط ۸۴ ماهه خواهد بود.

در واقع مبلغ وام فرزند آوری در هر بار تولد فرزند جدید، ۲۰ میلیون تومان بیشتر نسبت به مبلغ وام قبلی است و  تا تولد فرزند پنجم به همین صورت محاسبه می‌شود. وام فرزندان دو قلو برای هریک مجزا است و مبلغ آن با توجه به نوبت تولد محاسبه می‌شود. در واقع به نوزاد اول ۲۰ میلیون تومان و به نوزاد دوم ۴۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

اگر قصد دارید که به‌زودی بچه‌دار شوید، احتمالاً این روزها به دنبال خرید سیسمونی و انواع لوازم کودک هستید. اگر وام فرزندآوری جوابگوی هزینه‌های شما نیست، پیشنهاد می‌کنیم که وارد صفحه وام بدون ضامن در سایت لندو شوید. برای خرید لوازم کودک از فروشگاه‌های معتبر آنلاین می‌توانید تا سقف 20 میلیون تومان روی وام لندو حساب کنید.

نحوه ثبت‌نام وام فرزند آوری

برای ثبت‌نام وام فرزند آوری در مرحله اول باید وارد سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری شوید. بعد از کلیک روی لینک سایت، باید گزینه سبزرنگ «سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» کلیک کنید. در صفحه بعدی گزینه «ثبت‌نام جدید» را از منوی سمت راست انتخاب کنید و مشخصات فرزندتان را در فرم بازشده تکمیل کنید.

نحوه ثبت‌نام وام فرزند آوری

بعد از تکمیل نهایی اطلاعات، سامانه یک رهگیری 10 رقمی در اختیارتان قرار می‌دهد. این کد را برای پیگیری‌های بعدی و تعیین شعبه بانک، حتماً در جایی یادداشت کنید. حداکثر 12 روز کاری پس از ثبت‌نام باید به همراه مدارک خود به شعبه مورد نظر مراجعه کنید. اطلاعات واردشده بعد از گذشت این زمان و عدم مراجعه متقاضی از روی سامانه حذف خواهد شد.

نکته: اگر بعد از دریافت کد رهگیری و اتمام ثبت‌نام، متوجه نادرست وارد کردن اطلاعات شدید، می‌توانید با مراجعه مجدد به سامانه تسهیلات، آن را ویرایش کنید. پس انتخاب گزینه سبزرنگ «سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» و رفتن به صفحه بعد، با کلیک روی گزینه «ویرایش ثبت‌نام قبلی» از منوی سمت راست می‌توانید اطلاعات را اصلاح کنید.

چه مدارکی برای تقاضای وام فرزند آوری نیاز است؟

  •       کارت ملی و شناسنامه پدر و مادر
  •       مشخصات شناسنامه کودک
  •       آدرس و کد پستی محل سکونت خانواده
  •       کپی شناسنامه و کارت ملی والدین
  •       کپی تمام صفحه‌های شناسنامه نوزاد
  •       کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن
  •       یک برگه سفته جهت ضمانت

وضعیت وام فرزند آوری خود را پیگیری کنید

بعد از ثبت‌نام در سایت می‌توانید با کمک کد رهگیری 10 رقمی وضعیت درخواست‌تان را پیگیری کنید. این کد بعد از ثبت‌نام در مرحله نهایی نمایش داده می‌شود. همچنین این کد به شماره موبایل متقاضی که در سایت وارد شده است هم پیامک می‌شود.

برای پیگیری وضعیت وام فرزند آوری خود باید وارد سامانه ارائه تسهیلات شوید و مجدد روی گزینه سبزرنگ «سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» کلیک کنید. در منوی راست صفحه بازشده، گزینه «مشاهده وضعیت» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید کد رهگیری، کد ملی پدر، شماره ملی فرزند و کد امنیتی را وارد و سپس گزینه «مشاهده وضعیت» را کلیک کنید. در صورتی که کد رهگیری خودتان را فراموش کردید، می‌توانید از منوی سمت راست، گزینه «بازیابی و چاپ کد رهگیری» را انتخاب کنید تا بعد از تکمیل مشخصات خواسته‌شده بتوانید کد رهگیری را مجدد ببینید.

کمک هزینه برای تأمین رفاه مالی نوزاد

وام فرزند آوری از تسهیلات بانک‌ها برای حمایت از خانواده است و به پدر و مادر برای پرداخت هزینه‌های تولد و نگهداری از کودک کمک می‌کند. بنابراین حتماً بعد از تولد کودک خود برای دریافت این وام اقدام کنید تا بتوانید رفاه اولیه نوزادتان را فراهم کنید.

اگر وارد سایت لندو شوید، می‌توانید برای دریافت وام 20 میلیونی خرید کالا هم اقدام کنید. این وام برعکس وام فرزند آوری به ضامن نیازی ندارد و ارائه سفته کافیست. با کمک لندو کارت می‌توانید بسیاری از لوازم ضروری مادر و کودک را از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری سراسر کشور تهیه کنید.

بنابراین می‌توانید در زمان تولد علاوه بر مبلغ تسهیلات فرزندآوری، از 20 تومان وام لندو هم استفاده کنید. وام لندو با همکاری بانک آیند ارائه می‌شود و به همه افراد چه مجرد، چه متأهل یا صاحب فرزند تعلق می‌گیرد.

آیا در سال گذشته برای وام فرزندآوری اقدام کردید؟ برای دریافت این وام با چه چالشی روبه‌رو شدید؟ حتماً از تجربه خودتان برای ما بنویسید تا پدر و مادرهای دیگر هم بتوانند از راهنمایی شما استفاده کنند.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
21
مهدی ساکی ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

سلام
بیشتر از یک ماه فرم وام فرزنداوری را پر کردم ولی متأسفانه هنوز هیچ پیامکی دریافت نکردم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

    سلام دوست عزیز
    اگر کد رهگیری دریافت نکردید، ثبت‌نام شما کامل نشده. برای تکمیل ثبت‌نام، مجدد وارد سامانه بشید.

      بهمن ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

      سلام ثبت نام کردم میگه نرخ باروری محل تولد پدر بالاست در حالی که اونجا فقط محل تولد منه و من هیچ ارتباطی با محل تولدم از یک سالگی به بعد نداشتم‌ ایا برای این مشکل راه حلی هست

        فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

        سلام به شما دوست عزیز
        همان‌طور که گفتیم، نرخ باروری زادگاه پدر نوزاد، برای دریافت این وام موثره و برای همین به بعضی از خانواده‌ها تعلق نمی‌گیره. اما با توجه به نکته خاصی که فرمودید، با تعویض شعبه بانکی و مراجعه حضوری می‌‌تونید به جواب قطعی برسید.

          مسعود ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

          سلام وعرض ادب واحترام
          ببخشید بانک پارسیان ضامن رابردم تمام مدارک تکمیل اخر میگن مدرک شغلی مدرک راننده اسنپ هستم میگن باید پروانه کسب داشته باشید میخاستم بگم چکار کنم این معظلی شده وبانک میتونه رانندگی رو قبول نکنه وفقط پروانه کسب ضامن هم کارمند کسر از حقوق بردم
          متشکرم

        حیدری ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

        سلام. چرا اینقدر طول میکشه نوبتمون بشه …امروز رفتم بانک میگه تازه نوبت اونایی شده که برج دو ثبت نام کردن ..آخه اگه سال دیگه بخواد این وام به دستم برسه که دیگه ارزشی نداره برام. من الان لازمش داشتم.

        مصطفی ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

        منم مشکل شما رو دارم مشکلتون حل شد ؟؟؟

    فرید ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام ، سامانه گفته با ی ضامن هم میشه بانک گیر داده دو تا ضامن بیار هردو هم باید تعهد حقوقی داشته باشن یکی از ضامن هام کل مبلغ وام رو تعهد کرده اون یکی هم فیش حقوقی داده ۸۰ میلیون سفته گرفتن بازم میگه اون یکی ضامن باید تعهد بده

      مجید ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

      سلام.الان نزدیک دو ماه از تکمیل پرونده ام نزد بانک می گذره .هر هفته پیگیری می کنم ولی هنوز وامو بهم ندادن

    امیر ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

    واقعا مسخرست،برای فرزند دوم ۴۰ تومن وام دادن بعد ۱/۶۰۰ برداشتن بلوکه کردن

      رضا ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

      سلام چقد طول کشید تا وام‌رو گرفتین؟

    حامد ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

    سلان منم بچه دومم امسال به دنیا اومده بچم ۱۵روزه بوده ثبت نام کردم بعد اونها پیگیری میکنن که با اطلاعات ثبت احوال اوکی باشه ونرخ باروری محل تولد سرپرست وبچه اگه کم باشه اوکی میشه واسه من بچم ۵ماهه بود رفتم تو سایت پیگیری کردم که شعبه بانکی وامم مشخص شده بود حتی پیامک هم برام اومد بعد نوشته بودن که واسه پذیرش برام بانک بعد رفتم بانک منتخبم مدارک خودمو ضامنمو بردم فقط گفتن ۲۰۰تومن حساب باز کنم وگفتند یکی دوماه طول میکشه تا نوبتم بشه که ضامن بره بانک امضا کنه ووام رو واریز کنن

سعید ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

سلام ثبت نام کردم ضامن کارمند میخوان که اونم پیدا کردنش محاله

الهام ۱۴۰۱/۰۴/۱۰

سلام ببخشید من الان دوماهه ثبت نام کردم هنوز نوشته در نوبت هستید اگه بخوام شعبه بانک رو درقسمت ویرایش اطلاعات عوض کنم ایا نوبتم ازبین میره یا نه؟

    حامد ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

    سلام واسه من بعد ۴ماه پیامک اومد رفتم بانک عجله نکنین بعد سایت فرزند آوری روهم با کد پیگیریتون نگاه کنین متقاضی زیاده خانم

سعید عابدی ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

سلام
من واسه این وام ثبت نام کردم و شعبه هم مشخص شد.
بانک مستندات شغلی خواست ، گفتم من و‌همسرم تو خونه کار میکنیم
گفتن اگه بیمه ندارید نمی‌تونیم بهتون وام بدیم !!

    حامد ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

    آره منم گفتم مسافر کشم گفتن سابقه بیمه دارین منم دوسال کلا سابقه داشتم بردم تایید شد اینم جزو شرایطشونه اینقدر اذیت شدم که چی فقط الان ۴۰روزه هنوز حساب باز نکردم چی بگم بخدا چون گفتن دوماه طول میکشه نوبتم شه ضامنم رو ببرم

ارسان ۱۴۰۱/۰۴/۱۳

سلام وقت بخیر
دو نفر از همکارانم همه کارای مربوط به وام رو انجام دادن ولی بانک به اونها گفته چون محل تولد پدر و فرزند یکی نیست نمیتونیم بهتون وام بدیم و این از شرایط وام هست!
ممنون میشم راهنمایی کنین

    محمد ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

    من متولد لرستان هستم فرزندم تهران . راحت وام رو گرفتم. بعضی از بانک‌ها بیخودی سخت می‌گیرن، سلیقه ایه

    حسین ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

    مشکل نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزنده
    الزامی توی یکی بودن ندارن مشکل نرخ باروریه

    حامد ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

    خیر من تولدم اصفهان بود بچم مشهد اونها به نرخ باروری همسرتون وبچتون گیر دادن حتما زیاد بوده واسه همین به محل تولد ربطی نداره

میلاد بیگی ۱۴۰۱/۰۴/۱۵

سلام من همه مدارکمو کامل کردم ولی متاسفانه بانک بهم زنگ زدن گفتن چون کارت پایان خدمت نداری حذف میشی و بهم ندادن

ناشناس ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

چرا وام ودیعه فرزندسوم را بانک ها پرداخت نمیکنن؟
میگن چنین چیزی نداریم

مجید ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

سلام…من اوضاع حسابهام خرابه یعنی چک برگشتی دارم میتونم به نام خانمم بگیرم که حساباش مشکلی نداره؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۴

    سلام دوست عزیز
    وام فرزندآوری به سرپرست خانوار تعلق می‌گیره. به همین دلیل مشخصات شما باید به‌عنوان متقاضی ثبت بشه، نه همسرتون!

علی ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

من روز اول ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ شعبه ای به من معرفی نشده

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

    سلام دوست عزیز
    معمولاً بعد از اعلام امکان ثبت درخواست برای وام‌های دولتی، به دلیل کمبود ظرفیت شعبه‌ها و ترافیک ایجاد شده در سامانه، این مشکل به‌وجود میاد. اما برای اطمینان خاطر بیشتر و دریافت راهنمایی، می‌تونید به یک شعبه بانکی مراجعه کنید.

    محمد ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

    سلام اگر بانک را عوض کنم باید دوباره از اول همه کارها رو انجام بدم؟

      زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

      با عرض سلام
      بله شرایط هر بانکی متفاوته

علی ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

من دو روز بعد اعلام این طرح ثبت نام کردم ولی هر چی استعلام میگیرم هیچ شعبه ای معرفی نمیکنه

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

    سلام دوست عزیز
    معمولاً بعد از اعلام امکان ثبت درخواست برای وام‌های دولتی این مشکل به‌وجود میاد و به دلیل کمبود ظرفیت شعبه‌ها و ترافیک ایجاد شده در سامانه، متقاضیان با مشکل روبه‌رو می‌شن. برای اطمینان خاطر بیشتر، بهتره به یک شعبه مراجعه و مشکل به‌وجود اومده رو مطرح کنید.

    مهدی ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

    سلام من ۶۰ میلیون وام فرزند آوری از بانک صادرات گرفتم همون اول ۲۴۰۰ برداشتن این کار قانونیه آیا؟

بیگدلی ۱۴۰۱/۰۴/۲۵

سلام بنده ثبت رو که میزنم سیستم میگه اطلاعات پدر و فرزندی تطابق نداره . باید چیکار کنم ؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

    سلام دوست عزیز
    اگر در زمان ثبت‌نام اطلاعات رو صحیح وارد کردید و از دقت خودتون مطمئن هستید، این مشکل به استعلام سامانه برمی‌گرده. بهتره مجدد امتحان یا برای اطمینان خاطر بیشتر، به یک شعبه بانکی هم مراجعه کنید.

محمد اصلانی ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

سلام من دوماه پیش کل کارای بانک رو انجام دادم برای وام فرزند اوری بعد این همه دوندگی امروز زنگ زدن میگن برای اینکه خدمت سربازی نرفتی بهت تعلق نمیگیره من موندم برای این قانون من درآوردی همون اول نمیگن بعد این همه بروبیا

علی فتحی ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

سلام ،برج ۲من ثبت نام کردم. کد پیگیری هم دارم.
امروز بعداز تقریبا ۳ماه رفتم کافینت نوشته
بازپرداخت تسهیلات مربوطه به شما با دلایل عدم ارائه مدارک لازم توسط متقاضی موافقت نشده.
خوب اگر مدارکم کامل نبوده و ا ثبت نام شدم و کد رهگیری دارم. اگر هم ثبت نام شدم
باید برای من پیامکی بیاد مبنی بر تکمیل مدارک. هیچ کدوم نیومدن.

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

    سلام دوست عزیز
    در مورد این مشکل باید از شعب بانکی به صورت حضوری سوال بفرمایید. اگر مدارکتون کامله، این مشکل به تداخل سامانه ثبت‌نام مرتبط میشه. برای همین لازمه از شعب راهنمایی بگیرید.

vahid ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

سلام من۳ماهه ثبتنام کردم کد رهگیری دارم هنوزکد تعین شبعه نیومده برام باید چکارکنم ممنون فرزندچهارم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

    سلام دوست عزیز
    لطفاً به صورت حضوری به یکی از بانک‌های وام‌دهنده مراجعه کنید و این مشکل رو اطلاع بدید.

ایلین ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

سلام برای کسی که پدر فوت شده باید چجوری ثبت نام کنه

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

    سلام دوست عزیز
    لطفا برای دریافت پاسخ دقیق موارد استثنا، از شعب بانکی سوال بفرمایید.

دنیا ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

سلام عموی بنده ۶تادختر داره ک ۲تاازاونهاازدواج کردن آیا وام ۱۰۰میلیونی بش تعلق میگیره؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

    سلام دوست عزیز
    لطفا برای دریافت پاسخ دقیق موارد استثنا، از شعب بانکی سوال بفرمایید.

محمد ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

سلام
برای وام فرزند آوری فیش حقوقی یا کسر از حقوق بخش خصوصی هم بانکها قبول میکنن؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

    سلام دوست عزیز
    لطفا برای دریافت پاسخ دقیق موارد استثنا، از شعب بانکی سوال بفرمایید.

ایوبی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

سلام وقتتون بخیر.ببخشید میشه برای ضمانت از پروانه کسب استفاده کرد؟اگر بله؟پروانه کسب چه صنفی مورد قبول هست؟

    موسوی ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

    سلام من ساکن اهواز برا ثبت نام وام فرزند اوری ثبت نام کردم گفتن که نمیشه وام بگیری چون شما متولد شهرستان شادگان هستی و به این شهرستان وام تعلق نمی گیره خواستم بگم که من فقط شناسنامه رو ۳۸سال پیش موقعی که به دنیا اومدم پدرم شناسنامه رو شادگان تنظیم کردن و تو شناسنامه زدن متولد شادگان ولی من از زمان پدر بزرگم تو اهواز زندگی میکنیم لطفا راهنمایی کنید تشکر

      مصطفی ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

      اگه به جوابی رسیدین به منم بگین مشکل منم هست ممنون

سالار ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

همش سلیقه ای هست هر بانکی قانون خودشو داره مثلن بانک مهر واسه ۶۰ تمن دو تا ضامن میخاد یکی چک دار یوی کسر از حقوق .
ولی بانک سپه ن
بانک مسکن پس از تشکیل پرونده آنی پول توی حسابه
ولی بانک سپه اینطور نیست.

موسوی ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

من پدر خانواده بعلت مشکلات بانکی حودم از جمله چک برگشتی نمی توانم وام را بگیرم چگونه می توانم این وام را بنام مادر فرزند یعنی همسرم بگیرم لطفا راهنمایی فرمایید

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

    سلام دوست عزیز
    وام فرزندآوری به سرپرست خانوار تعلق می‌گیره. اما باتوجه به شرایط خاصی که برای شما وجود داره، برای اطلاع از چگونگی دریافت وام، بهتر است که از شعب بانکی یا از یک متخصص امور بانکی سوال بفرمایید.

یاور ۱۴۰۱/۰۵/۲۰

با سلام خدمت دست اندرکاران محترم در مورد این وام فرزند آوری سوالی داشتم که شاید برای بعضی‌ها اتفاق بیفته ولی مسیولین ذیربط به این مورد اشاره ای نکرده اند بنده خواهرم برای فرزند سوم خود که در سال جدید متولد شده درخواست وام کرده ولی مشکلی که هست شوهر ایشان قبل از تولد فرزند فوت کرده الان هم هرچقدر در سایت ثبت می‌کنه سایت قبول نمیکنه میگه پدرش فوت کرده و خانمش دچار مشکل شده خواهشاً مسیولین محترم مار راهنمایی بکنند چکار کنیم تا وا دریافت بشه .ممنون

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

    سلام دوست عزیز
    لطفاً برای دریافت پاسخ دقیق و شفاف به یکی از شعب بانکی مراجعه کنید.

محمد ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

سلام، بنده سرپرست خانواده هستم ، برای وام فرزند ثبت‌نام کردم،سامانه زده برام، نرخ باروری محل تولدپدر۴•۲و محل تولد فرزند ۶•۳ و برای شما وام تعلق نمی‌گیرد ، لطفاً راهنماییم کنید

فائزه ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

سلام. من ایرانی هستم و شوهرم تبعه افغانستان. دوقلوی یک سالو سه ماهه دارم. آیا این وام به ما هم تعلق میگیره

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

    سلام دوست عزیز
    وام فرزندآوری به سرپرست خانواده تعلق می‌گیره، اما از اونجایی که سرپرست از اتباع هستند، شانسی برای دریافت وام ندارند. در واقع بعضی اتباع خارجی در صورت داشتن یک سری شروط مشخص می‌توانند از برخی وام‌های بانکی استفاده کنند. البته به‌ندرت چنین چیزی ممکنه، چون بیشتر بانک‌ها تمایلی به انجام این کار ندارند و متأسفانه در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

سیدرضاحسینی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

سلام….ببخشید ایا پس از تعیین بانک و شعبه میتوان شعبه را تغییر داد تا فرایند دز یک شهرستان دیگه ادامه پیدا کنه؟چون من در تهران ضامن ندارم ولی در شهرستان دارم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

    سلام دوست عزیز
    تعیین شهر به زادگاه پدر و نوزاد بستگی دارد. برای تغییر و تعیین شعبه باید به این نکته توجه کنید.

فائزه ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

سلام پدر و مادری ک جدا شدن و حضانت با مادر،ایا وام ب مادر با نامه دادگاه تعلق میگیره؟در قسمت ثبتنام حضانت تیک زدم و کدملیمو وارد کردم،اما تایید نهایی ب نام پدر

هادی ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

سلام دولت گفته یک ضامن من ۲ضامن هم بردم قبول نمیکنن

فایزه ۱۴۰۱/۰۶/۱۲

سلام من فرم پر کردم
اما ضامن کارمند یا بازنشسته ندارم
ضامن باجواز کسب معتبر هم میشه؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

    سلام دوست گرامی
    لطفا برای پاسخ قطعی در موارد استثنا از شعبه استعلام بگیرید.

امیر ۱۴۰۱/۰۶/۱۲

سلام آیا وام فرزند آوری یا وام لندو به حساب مادر هم واریز میشود

رضا ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

سلام کدوم بانک زودتر تعیین شعبه میشه میشه راهنمایی بفرمائید

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

    سلام دوست گرامی
    این موضوع در زمان ثبت‌نام، باتوجه به ظرفیت باقی‌مانده بانک‌ها مشخص می‌شه.

علی ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

سلام فرزند اول من بعداز بیست روز که به دنیا آمده بود فوت کرد و الان فرزند دوم به دنیا آمده یعنی الان وام فرزند اول برام شامل میشه یا دوم لطفاً کسی می دونه راهنمایی کنه

عبدالرحمن ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

سلام
ببخشید بیشتر از یک ماهه فرزندم متولد شده اما نمیتونم ثبت نام اولیه رو بزنم همش خطا میده که اطلاعات فرزند و پدر همخوانی ندارد
به اداره ثبت احوال هم مراجعه کردم میگن همه چیز درسته
لطفا راهنمایی کنید

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

    سلام دوست عزیز
    به صورت حضوری به یکی از شعب بانکی مراجعه کنید تا متصدیان برای رفع این مشکل شما را راهنمایی کنند.

ایمان رسول پور ۱۴۰۱/۰۷/۱۳

سلام وقتتون بخیر
آیا بابت وام فرزند آوری استعلام از خانواده میگیرن که تو بانک دیگه قسط عقب مونده نداشته باشه؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

    سلام دوست عزیز
    خوش‌حساب بودن و نداشتن اقساط معوقه شرط اولیه برای دریافت هر وام جدیدی محسوب می‌شه.

    Nahid ۱۴۰۱/۰۹/۲۸

    سلام.من بانک پاسارگارد ثبت نام کردم.گفتن با مدارک مراجعه کنم.ضامن بازنشسته دارم بانک کارمند خواسته.اگه الان حذف کنم.بخوام بانک دولتی انتخاب کنم.چند روز باید از ثبت جدید بگذره؟ جایی خوندم ۴۵ روز.آیا درسته؟

افشین ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

سلام .بعد از چند ماه ثبت نام و پیگیری و بیا و برو کارای بانکی و دردسراش بلاخره موفق شدیم وام رو بگیریم ولی از بیست تومان هیجده و هشتصد واریز شد پرسیدیم میگن کارمزدش کم شده آخه مگه کارمزد را آخر یک سال کم نمیکنن نه اول کار !!!!!

مهرداداسکندری ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

سلام خسته نباشید من میخوام وام رو از بانک ملی بگیرم چون ضامن هام بانک ملی حقوق میگیرن چرا بانک ملی برام باز نمیکنه که انتخاب بکنم ؟با تشکر از شما

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

    سلام دوست گرامی
    اعلام ظرفیت از طرف بانک‌ها برای ارائه وام در هر زمان مقدور نیست. به همین دلیل ممکن است در زمان مورد نظر شما، این بانک پذیرشی برای وام فرزندآوری نداشته باشد.

مینا ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

سلام خسته نباشید اکر پدر متولد شهرستان باشه فرزند متولد تهران میشه وام رو از بانک شهرستان محل تولد پدر دریافت کرد

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

    سلام دوست عزیز
    به نرخ باروری هر دو نقطه بستگی دارد. در واقع اگر نرخ باروری محل تولد نوزاد و همچنین پدر او بالای ۲/۵ درصد نباشد، امکان دریافت وام وجود دارد.

امین ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

سلام وقت بخیر

من برج ۲ ثبت نام کردم خوب اذیتم کردن خداازشون نگذره نه مشکل ضامن ن چیزی داشتم فقط رییس بانک الان امضانکن بذار دوهفته دیگه خبرتون میکنم بیایین ..دوهفته دیگه رفتم گفتن مهلت شماتموم شده دوباره برویدثبت نام کنید

سوال ۱۴۰۱/۰۸/۰۴

سلام ببخشید ما درخواست وام کردیم و تعیین شعبه هم شده اما چون چک برگشتی داریم میگن مشکله
اگر دوباره ثبت نام کنیم از طریق یه بانک دیگه ک چک برگشتی نداشته باشیم وام بهمون تعلق میگیره؟
چطور باید مراحل رو پیش ببریم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

    سلام دوست گرامی
    نداشتن چک برگشتی در سابقه مالی، یکی از شروط اصلی برای دریافت تسهیلات محسوب می‌شه. فرقی نمی‌کنه چک برای کدوم بانک باشه، به هرحال در سابقه شما ثبت شده. با دریافت راهنمایی از کارمندان بانک، برای بهبود سابقه خودتون اقدام کنید.

محمد ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام من الان دو ماهه که پرونده ام رو تکمیل کردم همون روز گفتن تا فردا توی حسابته اما الان دو ماه که میگن بانک صادرات جلوی تمام وام ها رو گرفته مگه مردم مسخره این دولت و دست اندرکاراش هستن طرح الکی ندین مردم همه یکی بدهکاره یکی سربازی نرفته یکی هم مثل من پرونده اش تکمیله اما پارتی نداره خوب یه دفعه بگین این وامم مثل بقیه بودجه ها ماله پارتی دارا هستش مردمم الاف نکنید

حسین ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام من یه دونه پسر دارم الانم یه دونه تو راهی داریم اگه خدا بخاد .ولی دوتا از فرزندم قبلا که به دنیا اومده بودن بعد از ده روز از تولد فوت شدن الان بخام وام بگیرم دوتا حساب میشه یا چهار تا؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

    سلام دوست عزیز
    لطفاً در مورد شرایط خودتان که یک موضوع خاص محسوب می‌شه، از شعب بانکی سوال کنید.

N ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

سلام من به علت شغل همسرم بخشی از سال رو در چابهار زندگی میکنیم بخشیش رو در اصفهان همسرم متولد تهران هست و فرزندم متولد اصفهان از ابتدای تابستان اقدام کردیم برای وام ولی اسممون درنیامد تا حالا که اومدیم چابهار درومده و اصلا امکان اینکه بریم اصفهان نیست رئیس بانک چابهار گفته از اینجا هم میتونیم براتون اقدام کنیم ولی رئیس بانک اصفهان میگه تا پدر نیاد اینجا کارهای ثبت نام و ضامن و غیره رو انجام بده کاری نمیشه کرد ثبت نامتون رو لغو کنید دوباره ثبت نام کنید حالا میخوام بدونم اگه لغو کنیم دوباره برای چابهار بنویسیم اینجا چون شهر محل تولد هیچ یک از پدر و فرزند نیست مشکلی پیش نمیاد?

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

    سلام دوست گرامی
    معمولاً محل تقاضا باید یکی از شهرهای تولد پدر یا فرزند باشد. اما باتوجه به شرایط ویژه‌ای که دارید، بهتر است از شعبه بانک هم سوال بفرمایید.

ملیحه ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

سلام من ۳ ابان همین ماه ثبت نام کردم و برای مشاهده میرم سایت نوشته مثلا فلان نفر درصف انتظار ازشماجلوتر هستند.حالامن نبایدبرم بانک یا.باید منتظرباشم تاپیام بیاد ک برم بانک

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

    سلام دوست گرامی
    بهتر است که به بانک مراجعه حضوری داشته باشید تا از اجرایی شدن روند ثبت‌نام مطمئن شوید.

مهسا ۱۴۰۱/۰۸/۱۶

سلام ،یکبار ثبت نام کردیم ومدارک رو کامل ب بانک دادیم بدلیل نداشتن ضامن مجبور به حذف شدیم ،مجدد ثبت نام کردیم وبانک دیگه ای رو انتخاب کردیم باگذشت چندماه که کارتمام شده بانک میگه سیستم وام دهی بسته س و وامی نمیدیم،برای دومین بارمیتونیم حذف کینم ومجدد بانک دیگه ای انتخاب کنیم؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

    سلام دوست گرامی
    معمولاً حذف و ثبت‌نام مجدد اشکالی ندارد. اما باتوجه به اینکه قبلاً حذف کرده بودید، بهتر است که برای اطمینان از بانک هم سوال کنید.

وحید ۱۴۰۱/۰۸/۲۰

سلام
ثبت نام کردم و کد رهگیری هم دریافت کردم و ضامن هم دارم اما در حال حاضر بیمه بیکاری دریافت میکنم
آیا وام به من تعلق میگیرد؟؟؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

    سلام دوست گرامی
    اگر باقی شرایط رو داشته باشید، مشکلی نیست و وام رو دریافت می‌کنید.

      علی ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

      سلام
      ببخشید ب فرزندان دوقلو به هریک از فرزندان یک وام جداگانه تعلق میگیره یعنی هرکدام ۲۰میلیون یا یکی از فرزندان بعنوان فرزند دوم تلقی میشه ؟

ایوب قاسمی ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

من برا وام فرزندآوری تعیین شعبه شدم پست بانک شعبه فرهنگیان کرمانشاه رفتم بانک پیش اعتبارات گفت اصلا اعتبار نیست و حوری حرف زد که انگار بدهکارش بودم و یه جوری برخورد کرد که دنبال این وام نیا بعد گفت حالا برو پیش باجه کناری یه آقایی مسئول اعتبارات بود گفت اعتبار نیست حالا مدارک بده اگر یموقع آمد بهت زنگ میزنیم بعداز ۴۰روز خبری نشد رفتم بانک گفت اسمت حذف شده برو دوباره ثبت نام بکن حالا بگذرد پروسه تعیین شعبه نزدیک یکسال زمان برد وحالا دوباره یکسال دیگه هم طول می کشه این وام فرمالیتست

    وحید ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

    سلام من فرزندم متولد ۱۳_۱_۱۴۰۰ هست
    سایت ثبت نام نمیکنه هیچ راهی نداره

مهدی اسماعیلی ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

سلام لطفاً یک نفر ی جواب درست بهم بده چرا من فیش حقوقی و بیمه ندارم نمیتونم تو سامانه مرآت ثبت نام کنم و قبول نکرد پذیرشمو وامم از دست میره بدجوری پول لازممم .

    جواد ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

    سلام بانک رسالت یه سامانه کنار سامانه مرآت داره به نام اومرات که احتمالا فقط کارمندهای بانک بهش دسترسی دارند و توی این سامانه بدون فیش حقوقی میتونین ثبت نام کنین برای اینکار باید به بانک مراجعه کنین.

بهزاد ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

سلام
در صورت داشتن چک برگشتی وام فرزند دوم رو هم نمیدن؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه، یکی از شروط اولیه برای گرفتن هر وامی هست

الی ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

سلام کسی میدونه اگه فرزندمتولدشده فوت کنه وامومیدن یانه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    خیر امکانش نیست

مجتبی محمدی دهاقانی ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

سلام من ثبت نام کردم بانک سپه وقتی نوبتم شد مسئول بانک گفت ۵۰۰ هزار تومن پول نقد بیار حساب باز کنم برات تا وام ۲۰ میلیونی فرزند بهت بدیم در این مورد چیکار باید کرد؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام وقت بخیر
    توی چنین جزئیاتی، شرایط بانک‌های مختلف با هم متفاوته. پس برای دریافت وام باید به شرایط اعلامی عمل کنید

مانی ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

سلام.ماسه ماه تو نوبت تعیین شعبه بودیم بانک پاسارگاد نشدکه بشه حذف کردیم بانک پارسیان زدیم به ۲۴ساعت نرسیده تعیین شعبه شدبعدازدوماه دوندگی و بروبیا سر یک واژه تو نامه کسر حقوق بهمون وام رو ندادن مسخره تر ازهمه اینا اینه که برای اعتبارسنجی هربار برای ضامنها که بخوان تایید نکنن ده هزار ازمون میگرفتن کلی از جیبمونم رفت و وامم بهمون ندادن ماهم بحساب اینکه وام رو میدن از کسی قرض کردیم یه ماهه بدیم اینطور افتادیم تو هچل خیلی اذیتمون کردن خداازشون نگذره که کار مردم رو راه نمی اندازن، الآنم دوباره حذف کردیم بانک دولتی زدیم این صف انتظار تکون نمیخوره ادم دلش خوش بشه…

معین ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

سلام وقت بخیر من تعیین شعبه شدم اما محل تولد پدر رو اشتباه ثبت کردم.بانک میگه راهی نداره باید دوباره ثبت نام بشه.
تو سامانه که رفتم زده از طریق شعبه ویرایش کنید
ایا واقعا نمیشه ویرایش کرد؟باید دوباره ثبتنام کنم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام وقت شما هم بخیر
    توی چنین جزئیاتی که میفرمایید، خود شعبه بانک تصمیم‌گیرنده هست. پیشنهاد میکنم با رئیس شعبه موضوع رو در میون بگذارید

علی ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

سلام من ثبت نام کردم پیامک امد ۱۲ روز وقت دارم برم بانک اما ضامن جور نشود حالا حذف شدم ایا میتونم یه بار دیگه ثبت نام کنم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با عرض سلام.
    تا جایی که بنده میدونم مشکلی نیست، به شرطی که بیشتر از دو سال از تولد فرزندتون نگذشته باشه

نیما ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

سلام من واسه وام فرزند اوری ثبت نام کردم ضامن هم جور کردم حالا بانک میگ باید مجوز بدن وام واریز بشع یکی بگه این مجوز قراره کی بیاد

سعید ۱۴۰۱/۰۹/۲۸

سلام لطفا راهنمایی کنید . من حدود دو هفته است که برای وام فرزند اول ثبت نام کردم تشکیل پرونده هم دادم و رفتم تو نوبت وام دهی چقدر طول میکشه برام واریز کنن بانک ملی ام

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و وقت بخیر
    مدت زمان ارائه وام به بانکی مراجعه کردید و تعداد متقاضیان اون بانک بستگی داره. پیشنهاد میکنم مستقیما از طریق شعبه پیگیری کنید

حسین ۱۴۰۱/۱۰/۰۲

سلام وقت بخیر من هر کاری میکنم یه پیام رو صفحه میاد که تطابق نسبی فرزند و پدری وجود ندارد دلیلش چیه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام وقت شما هم بخیر
    متاسفانه بنده اطلاعی در مورد موضوعی که میفرمایید ندارم. پیشنهاد میکنم وارد بخش تماس با ما سامانه تسهیلات فرزند بشید و مشکلتون رو مطرح کنید

مهدی گوهری ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

سلام من مادر بچه هام اتباع هستش ولی خودم ایرانی هستم و فرزندانم شناسنامه دارن ایا وام میتونم بگیرم یا ن

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با عرض سلام
    تا جایی که بنده اطلاع دارم، در صورت دو تابعیتی بودن یا داشتن والدین ایرانی، مشکلی برای دریافت وام نیست. ولی برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر لطفا به یکی از شعب بانک‌ها مراجعه کنید

Jasem ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

با سلام و درود…آیا وام فرزند آوری شامل کسانی که بیش از پنج ساله ازدواج کرده‌اند ولی هنوز بچه دار نشده اند هم
میشود؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    بله، دریافت این وام ربطی به مدت زمان ازدواج نداره

امیر ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

من سه فرزند دارم که تولدشون مال قبل این قانون هستش کار با این سه تا ندارم میدونمم وام بهشون نمیدن اما سوالم اینه من الان یک بچه دیگه گیرم بیاد وام فرزند اول بهش تعلق میگیره یا فرزند چهارم چون مبلغ وام‌ها فرق داره و این خیلی مهمه و کسی هم جوابشو نمیدونه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    متاسفانه بنده هم اطلاعی در این مورد ندارم.
    پیشنهاد میکنم وارد سامانه تسهیلات فرزندآوری بشید و از قسمت تماس با، سوالتون رو مطرح کنید

فرهاد ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

سلام پس از اون ۱۲ روز کاری که بگذره و نتونیم مدارک و برای وام آماده کنیم مثل ضامن و غیره بازم امکان ثبت نام هست یا یک بار میشه ثبت نام کرد

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    تا جایی که بنده اطلاع دارم مشکلی برای ثبت‌نام مجدد نیست

الغرابی ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

سلام خدمت دوستان
بچه ام در اواخر سال ۹۹ یعنی ۹۹/۱۲/۲۷ به دنیا اومده میشه برای وام فرزند آوری اقدام کنم یا خیر ؟؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    نه متاسفانه. باید تاریخ تولد از ۱ فروردین ۱۴۰۰ باشه

بهمن ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

سلام پایان خدمت الزمیه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    با سلام
    بله داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت تمامی وام‌های بانکی الزامیه

رضا منصوری ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

سلام من یه بار ثبت نام کردم موفق هم بود همه مدارک هم آماده لحظه واریز گفتن سیستم ارور،میده سربازی نرفتی،بعد مدتی گفتن خدمت حذف شده دوباره ثبت نام کردم،پیامکش اومده بیا بانک رفتم بازم همون داستان خدمت سربازی،مگه نگفتم حذف شده،در ضمن اگه کسی آدرس دفتر تهران،داره،مسول،دفتر وام فرزند آوری در تهران،زحمت بکشه،بزاره که پیگیر بشیم،ممنون از همه دوستان

امید ۱۴۰۲/۰۱/۱۹

سلام خسته نباشید
من خانمم ی بار ازدواج کرده ی بچه‌هم داشته
بعد طلاق گرفته من باهاش ازدواج کردم ی بچه هم داریم
الان اون یکی بچه هم حساب میشه برای وام
یا همین بچه ای اخری

رحمان ۱۴۰۲/۰۱/۲۳

سلام. من الان نزدیک ده روز برای وام فرزند دوم ثبت نام کردم وکد پیگیری گرفتم. اما هنوز تعیین شعبه انجام شده. لطفا راهنماییم کنید

سعید ۱۴۰۲/۰۱/۲۴

سلام فرزند دومم فوت شده الان فرزند سموم به دنیا آمده واسه فرزند دوم وام تعلق مشه یانه؟

هادی ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

ببخشید اگر در مهلت مقرر به بانک مراجعه نکنیم دیگه نمیتونیم ثبت نام کنیم ؟

محمد ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

سلام من رفتم وام فرزنداوری ثبت نام کنم میگه بچه شمادوسالش تموم شده نمیتونی وام بگیری

مرادیان ۱۴۰۲/۰۱/۳۱

با سلام ببخشید من بچم ۱۴۰۰.۱.۲۹ بدنیا اومده بانک حدود هفت ماه بود ک بانک رفاه ثبتنام کردیم برای وام اما روندش خیلی خیلی کند بود بعد انصراف دادیم ک‌شعبه رو عوض کنیم دیشب ک‌اومدیم ثبت نام کنیم سایت قبول نکرد بخاطر اینکه بک روز از از ۲سالش گذشته بود حالا راهی هست ‌امیدوارم جواب بدین ممنونم

عبدل ۱۴۰۲/۰۲/۰۸

سلام من فرزند چهارم خانواده بدنیا آمده.یکی از فرزندان فوت شده آیا می توان چهار فرزند ثبت نام کرد

سام ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

سلام اگه تا تاریخ مشخص شده توسط سامانه بانک اقدام به پذیرش نکنه و وام نده آیا وام کلا بهم تعلق نمیگیره؟

نگین ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

سلام ببخشیدپدربچه هام زندان هستن ایامیشه مادر بچه برای درخواست وام فرزندآوری ثبت نام کنه یا که نه اونوقت کدوم یک از بانک ها پول روزودتربه حساب می ریزم وکدوم یکی ضامن هم نداشته باشیم میشه بایارانه هایاباضامن که حقوق جانبازی میگیره ضامن شد