وام ضروری بازنشستگان /مدارک موردنیاز و نحوه دریافت 1403

وام ضروری بازنشستگان /مدارک موردنیاز و نحوه دریافت 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 12 دقیقه
فهرست محتوا

وام ضروری بازنشستگان یکی از تسهیلات ویژه برای بازنشستگان تمامی ارگان‌های کشور است که از محل صندوق بازنشستگی کشوری تامین‌ می‌شود. این وام همان‌طورکه از نامش پیداست، برای رفع نیازها و مسائل پیش‌بینی‌نشده طراحی شده است و تمامی بازنشستگان‌ می‌توانند در زمان مقرری که اعلام‌ می‌شود، برای دریافت این وام فوری ثبت نام کنند.

برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری، شرایط خاصی وجود دارد که باید از آن اطلاع داشته باشید. در این بخش با آخرین اخبار وام ضروری بازنشستگان کشوری همراه ما باشید تا به بررسی مراحل ثبت نام و نحوه مشاهده نتایج وام ضروری بازنشستگان 1403 بپردازیم.

معرفی وام ضروری بازنشستگان 1403

صندوق بازنشستگی کشوری تسهیلاتی را برای بازنشستگان در نظر گرفته است که این افراد‌ می‌توانند با رعایت شرایط مشخص شده، برای دریافت آن ثبت نام کنند. این وام برای رفع مشکلات اضطراری و غیرمنتظره‌ای است که بازنشستگان ممکن است با آن مواجه شوند. صندوق بازنشستگی کشوری مانند سایر نهادهای اعطای تسهیلات در کشور، برای این وام شرایطی را مشخص کرده که متقاضیان باید قبل از هر چیز آن‌ها را بررسی کرده و سپس درخواست خود را برای دریافت وام ضروری ارسال کنند.

همچنین بخوانید: وام فنی حرفه ای 1403 / مبلغ، مدارک و شرایط دریافت وام

یکی از مهم‌ترین شرایطی که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند این است که بازنشستگانی که کمتر از یک سال از صدور حکم آن‌ها‌ می‌گذرد،‌ نمی‌توانند برای این وام ثبت نام کنند. سایر شرایط مورد نظر نیز از طریق سامانه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شده است که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره‌ می‌کنیم.

ثبت نام برای دریافت وام ضروری این صندوق بصورت آنلاین انجام‌ می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی و مراجعه به سازمان یا اداره‌ خاصی نیست. کافی است متقاضیان در زمانی که سامانه فعال است، درخواست خود را به شکل غیرحضوری ثبت کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام وام، همه درخواست‌ها مورد ارزیابی قرار‌ می‌گیرد و بر اساس اولویت‌بندی، تسهیلات پرداخت خواهند شد. ازآنجایی‌که بودجه این صندوق محدود و تعداد متقاضیان زیاد است، امکان پرداخت همزمان تسهیلات برای همه داوطلبان وجود ندارد. بنابراین ترتیب پرداخت بر اساس معیارهای مختلفی مانند وام‌های گرفته شده، بدهی‌های مانده، میزان حقوق و موارد مشابه دیگر تعیین‌ می‌شود و تسهیلات به صورت مرحله‌ای واریز خواهد شد.

شرایط وام ضروری بازنشستگان

تمامی بازنشستگان در صورت نیاز‌ می‌توانند برای دریافت این وام نام‌نویسی کنند. تسهیلات ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به تمامی بازنشستگان اختصاص یافته و شرایط سختی برای دریافت آن وجود ندارد. با این حال، به دلیل ازدحام درخواست‌ها برای استفاده از این وام، این درخواست‌ها از طرف صندوق رتبه‌بندی شده و تسهیلات در چند مرحله پرداخت‌ می‌شود.

شرایط این وام که توسط صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شده است را در زیر لیست کرده‌ایم:

  • مبلغ وام ضروری بازنشستگی در سال 1403 معادل 30 میلیون تومان است که فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت‌ می‌کند، واریز خواهد شد.
  • هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های گذشته، تاثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.
  • متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته،‌ نمی‌توانند برای این وام ثبت نام کنند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت نام نیستند.
  • وراث پسر که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف‌ می‌شوند، مجاز به ثبت نام نیستند.
  • فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث‌ می‌تواند از وام استفاده کند. سایر وراث باید پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام نمایند.
  • وارد کردن شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه برای ثبت نام وام الزامی است.
  • پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و… مورد بررسی و اولویت‌بندی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین شده و اسامی آن‌ها در سامانه اعلام‌ می‌شود.

مبلغ وام ضروری بازنشستگی و شرایط بازپرداخت آن

صندوق بازنشستگی کشوری در سایت خود اعلام کرده است که میزان تسهیلات ضروری برای بازنشستگان در سال جاری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

این وام با کارمزد پایینی به میزان ۴ درصد ارائه‌ می‌شود و بازنشستگانی که از این وام استفاده‌ می‌کنند، باید آن را در مدت ۳۶ ماه یا سه سال بازپرداخت کنند.

مبلغ وام ضروری بازنشستگی و شرایط بازپرداخت آن

این شرایط بازپرداخت بسیار مناسب است و بازنشستگان را دچار مشکل و چالش نخواهد کرد. برای ثبت نام در این وام، سامانه مربوطه هر ماه فعال‌ می‌شود و افراد جدید‌ می‌توانند تقاضای خود را ثبت کنند. پس از پایان هر دوره ثبت نام، صندوق بازنشستگی کشوری تسهیلات را بر اساس اولولیت به متقاضیان پرداخت و نتیجه را از طریق وب‌سایت خود اعلام‌ می‌کند.

نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری 1403

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری به صورت آنلاین انجام‌ می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی نیست. اما باید توجه داشت که سامانه ثبت نام فقط در چند روز از هر ماه فعال است. برای نمونه برای دوره دوم تسهیلات، از روز شنبه ۶ خرداد ماه‌ می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. این الگو برای دوره‌های بعدی هم ادامه خواهد داشت. در ادامه مراحل ثبت نام این وام را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

همینطور بخوانید: وام ازدواج / مدارک، شرایط‌ و نحوه ثبت نام در سال 1403

مرحله اول: ورود به سایت صندوق بازنشستگی

برای ثبت نام وام، کافی است عبارت «صندوق بازنشستگی کشوری» را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین سایت در نتایج شوید. همچنین‌ می‌توانید نشانی اینترنتی این وب‌سایت، یعنی www.cspf.ir را در مرورگر خود وارد کنید.

با ورود به سایت، در بخش بالای آن گزینه «درگاه خدمات الکترونیکی» به رنگ نارنجی مشخص است که باید روی آن کلیک کنید تا به صفحه جدیدی هدایت شوید.

در صفحه جدید، از بخش «تسهیلات مالی»، روی گزینه «وام ضروری» ضربه بزنید. با این کار به صفحه‌ای‌ می‌رسید که شرایط وام در آن نوشته شده است. در پایین این صفحه، دکمه «ثبت نام» مشخص است که باید روی آن کلیک کنید. با این کار به صفحه جدیدی برای ورود به پنل کاربری هدایت‌ می‌شوید.

مرحله دوم: ورود به پنل کاربری خود برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

درصورتی‌که در سایت صندوق بازنشستگی حساب کاربری ندارید، در این مرحله لازم است یک حساب کاربری بسازید. در صفحه جدیدی که باز شده است، در بخش پایین‌ می‌توانید گزینه «ثبت نام کنید» را بیابید.

برای ثبت نام به کد ملی و شماره تلفن به نام خودتان نیاز دارید که رمز یکبار مصرف به این شماره ارسال‌ می‌شود. بعد از ثبت نام، 3 روش برای ورود به سامانه و پنل کاربری وجود دارد:

  • رمز ثابت (نام کاربری، رمز عبور)
  • شناسایی دو عاملی (پیامک)
  • شناسایی سه عاملی (دفتر کل، کد ملی، شماره حساب)

یکی از این 3 روش را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، به حساب خود در سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوید.

مرحله سوم: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری 1403

با ورود به حساب یا پنل کاربری خود، لازم است دوباره روی گزینه «وام ضروری» کلیک کرده و در صفحه جدید، روی گزینه «ثبت نام» بزنید. با توجه به اینکه متقاضی خود بازنشسته یا وراث او باشند، نیاز به ورود اطلاعات خاصی وجود دارد.

با انجام این مراحل پیغام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را خواهید دید و پیامک تایید ثبت نام نیز به شماره تلفن شما ارسال‌ می‌شود. بعد از ثبت نام باید تا مرحله اعلام نتایج منتظر بمانید تا کارشناسان درخواست‌ها را بر اساس معیارهای مختلف ارزیابی کرده و تسهیلات را به ترتیب به متقاضیان اعطا کنند.

زمان اعلام نتایج وام ضروری بازنشستگان 1403

اگر شما هم جزو بازنشستگان کشوری هستید و‌ می‌خواهید از وام ضروری بازنشستگان 1403زبهره ببرید، ابتدا باید در سامانه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری نام‌نویسی کنید. البته برای این کار باید شرایط خاصی داشته باشید که در بخش قبلی به آن‌ها پرداختیم.

اما بعد از ثبت نام چه زمانی‌ می‌توانید وام خود را دریافت کنید؟

زمان اعلام نتایج وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲

این سوالی است که بسیاری از متقاضیان دارند. جواب این است که زمان دقیقی برای پرداخت وام ضروری مشخص نیست و بستگی به تعداد و اولویت داوطلبان دارد. چون بودجه موجود برای پرداخت وام به همه متقاضیان کافی نیست، پس پرداخت به صورت مرحله‌ای انجام‌ می‌شود.

شما‌ می‌توانید با مراجعه به همان بخش از سامانه صندوق بازنشستگی که ثبت نام کردید، از نتیجه و زمان واریز وام خود مطلع شوید. این وام‌ها معمولا هر ماه به گروهی از بازنشستگان که نوبت‌شان رسیده است، واریز‌ می‌شوند. مثلا اولین دسته از این وام‌ها در روز ۳ خرداد به ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان که ثبت نام کرده بودند، پرداخت شد.

نحوه مشاهده نتایج وام ضروری بازنشستگان

برای اطلاع از آخرین اخبار وام ضروری بازنشستگان کشوری، وب‌سایت رسمی بازنشستگی کشوری بهترین مرجع است. اگر در این وب‌سایت ثبت نام کردید و حساب کاربری دارید، با ورود به حساب یا پنل کاربری خود‌ می‌توانید از نتیجه ثبت نام وام ضروری‌تان مطلع شوید.

برای این کار کافی‌ست به پنل کاربری خود وارد شده و از بخش «تسهیلات مالی»، روی گزینه «وام ضروری» ضربه بزنید. در صفحه جدیدی که باز‌ می‌شود و در پایین صفحه، دکمه «لینک نتایج» مشخص است که باید روی آن کلیک کنید. با این کار به صفحه جدیدی هدایت‌ می‌شود که لازم است کد امنیتی را وارد کرده و روی «جستجو» کلیک کنید. بعد از ضربه روی جستجو، کادری در بخش پایین باز‌ می‌شود که نتیجه ثبت نام خود را در آن خواهید دید.

همچنین بخوانید: دریافت وام برای ایثارگران / صفر تا صد وام جانبازی 1403 

توجه داشته باشید که نتایج این وام به صورت ماهیانه ممکن است تغییر کند. پس اگر متن زیر را در سایت دیدید،‌ می‌توانید هر ماه برای بررسی نتایج جدید، همین روند را تکرار کنید:

«با توجه به بررسی به‌عمل آمده در خصوص سوابق تسهیلات ارائه شده و همچنین نظر به محدودیت اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، تقاضای وام ضروری شما در ماه جاری مورد پذیرش قرار نگرفت. ضمناً ثبت نام شما تا پایان سال 1403زمحفوظ می‌باشد و در ماه‌های آتی شرایط شما مجدد مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین جهت اطلاع درماه‌های آتی قسمت اعلام نتایج را کنترل نمایید.»

درصورتی‌که وام به شما تعلق گرفته باشد لازم نیست به جای خاصی مراجعه کنید؛ این تسهیلات به صورت اتوماتیک به حساب بانک صادرات مربوط به حقوق‌های دریافتی‌تان واریز خواهد شد.

آخرین اخبار وام ضروری بازنشستگان کشوری

متقاضیانی که‌ می‌خواهند بدانند که در هر مرحله چه افرادی وام ضروری بازنشستگان گرفته‌اند و به دنبال اسامی برندگان وام صندوق بازنشستگی کشوری‌ می‌گردند، باید بدانند که صندوق بازنشستگی کشوری فهرستی از نام برندگان وام منتشر‌ نمی‌کند؛ بلکه متقاضیان برای اطلاع از نتیجه درخواست خود، فقط‌ می‌توانند به سامانه خدمات الکترونیک صندوق وارد شوند و وضعیت درخواست خود را بررسی کنند که در قسمت‌های قبلی به شما نحوه استفاده از این سامانه را توضیح دادیم.

آخرین اخبار در مورد وام ضروری این است که سامانه ثبت نام برای مرحله دوم از روز ۶ خرداد ماه فعال شده است. پس اگر فردی در مراحل قبلی ثبت نام نکرده و به وام نیاز دارد،‌ می‌تواند از این تاریخ به سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کند. صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که سامانه تا پایان سال، هر ماه فعال خواهد بود تا متقاضیان بتوانند به صورت مداوم درخواست وام ضروری بازنشستگان کشوری 1403 را ثبت کنند.

جمع‌بندی

یکی از خدماتی که صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان ارائه‌ می‌دهد، وام ضروری است. این تسهیلات به صورت وام ۳۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد به بازنشستگان یا وراث آن‌ها پرداخت‌ می‌شود. متقاضیانی که مایل به دریافت این وام هستند باید از طریق سایت خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی به آدرس sabasrm.ir اقدام به ثبت نام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام در هر دوره، اولویت‌ها مشخص شده و زمان تقریبی واریز وام به متقاضیان اعلام‌ می‌شود.

ما در این مقاله مراحل ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری 1403 را به طور کامل توضیح دادیم و با روش مشاهده نتایج وام ضروری بازنشستگان 1403 آشنا شدیم. اگر همچنان این تسهیلات به شما اعطا نشده و به دنبال یک وام با پرداخت سریع‌ می‌گردید، لندو در کنار شماست. در لندو‌ می‌توانید مبلغ وام مورد نیاز خودتان را تعیین کنید و آن را در قالب «لندو کارت» تحویل بگیرید که امکان استفاده از آن در تمامی دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های آنلاین وجود دارد.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما عزیزان را از نوع اطلاعات دیگری در رابطه با وام ضروری بازنشستگان در سال 1403 بی‌نیاز کنیم؛ اما ممکن است در این بین متناسب با نیاز و شرایط شما سوال هایی به وجود بیاید که به دنبال جواب آن باشید؛ از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در روند اخذ جواب هرگونه سوالی که در رابطه با وام ضروری بازنشستگان به کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
7

نظر یا سوال خود را ثبت کنید

علی دادر ۱۴۰۲/۱۱/۰۳

سلام دو بار ثبت نام کردم بازبینی ثبت نام انجام دادم شرایط اعلامی را دارم انشالاه این سری واریز شود انشالاه که واقعاضروریست ممنون سپاس

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام جناب دادر عزیز. ایشالله.

متین ۱۴۰۲/۱۱/۰۳

با سلام پدر من ۸۳ سالشه بازنشسته تامین اجتماعی هست آیا می‌تواند درخواست وام بده نمیدونم چرا کسانی که سن بالای ۷۰ سال هست را وام بهشون نمیدند خواهشا پیگیری کنید اصلا تا حالا وام درخواست نکردیم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام وقت بخیر. این موضوع دست ما نیست متاسفانه. باید از سازمان بازنشستگان پیگیری کنید.

عبداله درویشی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

باسلام،خرداد۱۴۰۲ ثبت نام برای وام ضروری نمودم.میخواهم بدانم که بایدهرماه درصورت تعلق نگرفتن وام بایدمجددا ثبت نام نمایم ؟ یااینکه یک بارثبت نام نموده ام تا آخرسال کافی است؟با تشکر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام آقای درویشی عزیز. این موضوع رو باید از سازمان بازنشستگان پیگیری کنید.

علی عزیزی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

بدترین روشی که الان یک سال است سازمان بازنشستگی برای پرداخت وام اتخاذ کرده ..روش قبلی بهترین شیوه برای ثبت نام ونحوه پرداخت بوده است..یعنی زمان بندی نتایج به اطلاع بازنشستگان بوسیله پیامک اطلاع داده می‌شده وبازنشسته میدانسته که مثلا بهمن نوبت پرداخت وام کی است وبر اساس آن اقدام به هزینه میکرده الان یه ماه پرداخت میشه یه ماه متوقف میشه ..واقعا به فکر اصلاح ساختار پرداخت وام باشید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام جناب عزیزی. ما هم امیدواریم این چالش‌ها برطرف بشن.

حسین صالحی فر ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

باسلام ووقت بخیربنده ششم اسفند۱۴۰۱یعنی اولین روز اعلام شده ثبت نام با موفقیت ثبت شده ولی تابحال موفق به دریافت وام نشدم بازهم بایدبعدازگذشت یک سال منتظر باشم؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاعاتی در اینباره نداریم. بهتر است با پشتیبانی سایت تماس مربوطه تماس بگیرید.

ابراهیم محسنی راد ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

سلام من الان سه ماهه ثبت نام کردم هر زمانی هم که مراجعه کردم به سایت خبری نیست..ثبت نام من در انتظار قرارگرفته..آیا مجددثبت نام میخواد

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

عیسی ظهیری. ۱۴۰۳/۰۱/۰۷

بسیار وام مشکل گشا خوبی است.ازمسولین محترمی که درراس کارهستند تقاضا مندم با تقاضا من در رابطه با وام موافقت نمایند

محمدمهدی عباسپور ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

من درسال ۱۴۰۲ اردیبهشت ماه ثبت نام وام ضروری ۳۰میلیونی کرده ام ولی تا حالا که حدود یکسال میگذرد واریز نکردید من گدا نیستم ولی به این وام جهت عمل جراحی احتیاج مبرمی دارم خواهشا باتوجه به مشکل قلبی التماس جهت احراز این وام یاریم کنید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. متاسفانه کاری از ما در این زمینه برنمیاد. با سازمان امور بازنشستگان می‌توانید تماس بگیرید تا کمکتان کنند.

صدیقه خانمحمدی ۱۴۰۳/۰۱/۱۲

سلام من یه خانم بازنشسته‌ ام یه سال از ثبت‌ نام گذشت خبری نشد باوجود مشکلات زیادی که دارم الان میخوام ثبت نام ۴۰۳ انجام بدم بالا نمیاره؟؟؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. متاسفانه ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم. برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور بازنشستگان مراجعه کنید.

فضلعلی تاجدار ۱۴۰۳/۰۱/۱۶

سلام،بنده ازلندووام گرفتم والان دارم اساط آن راپرداخت میکنم سوال من این است آیا میتوانم قبل از پایان اقساط دوباره وام بگیرم یاخیر باید اقساطم تمام شود بعد

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. تا زمان تمام شدن اقساط امکان دریافت وام وجود ندارد.

راحیل صادقی ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

سلام چندین ماه هست که به عنوان الویت هفتم برای دریافت وام ضروری اسمم دراومده ولی هیچ خبری نیست،
الویت ششم در ۲۷ دی ماه واریز شد،
ولی از آن زمان تا الان خبری برای دریافت وام الویت هفتم نیست چرا؟!

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. برای کسب اطلاعات دقیق با پشتیبانی سامانه ارتباط بگیرید.

م.صالحی ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

سلام صالحی هستم از سال۱۴۰۱ ثبت نام کردم پیام امده که شاگل شما نمیشه گفتید تا پایان سال و سال بعد مجدد ثبت کام کنید ولی نمیه پیام سه سال پیش میاد من نیاز دارم لطفا کاری کنید که مجدد ثبت نام کنم چرا شامل من نمی شه منم مثل بقیه هستم لطفا رسیدگی نمایید ممنون مستانه صالحی ۰۹۱۸۸۳۰۱۱۸۳

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. متاسفانه کمکی از ما در این زمینه برنمیاد. بهتره به سازمان امور بازنشستگان مراجعه کنید.

عباس شاطریان ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

با سلام
تقاضای وام ضروری ۳۰ ملیونی تقاضا.دادم .
موافقت نشده .
جانباز بازنشسته کشوری هستم.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. متاسفانه کمکی از دست ما در این زمینه برنمیاد. شما می‌توانید برای وام لندو اقدام کنید.

مرتضی رجبی ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

وام ضروری بنام من نوبت هفتم شدم اسفند ۱۴۰۱ثبت نام کردم اما هنوز منتظرم نوبت ششم پرداخت شده لطفاً دقیقا بفرمایید نوبت هفتم چه زمانی واریز می شود.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. این موضوع را از پشتیبانی سامانه پیگیری کنید.

حسن دلکرمی ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

براثبت نام وام ضروری حکم جدید سال ۱۴۰۳ رامیخواهد برای من حکم صادر شده ولی هرچه وارد سامانه ثبت نام میشوم پیام مینویسد که برای شما حکم صادر نشده و نمیتوانی ثبت نام کنی درخواست رفع مشکل

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. برای حل این مشکل باید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.

کاظم توکلی جبلی ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

برای وام سال ۴۰۲ در بهمن ماه ۴۰۱ ثبت نام کردم.تاپایال سال ۴۰۲ پرداخت نشد. آیا برای سال ۴۰۳ باید دوباره ثبت نام کنم؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. این موضوع را از سازمان بازنشستگان پیگیری کنید.

فاطمه امانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

سلام
از آذر۱۴۰۲ثبت نام کردم لطفا رسیدگی کنید نمیشه که وام تقاضا شده بعد یکسال تعلق بگیره اونم تازه اگه بودجه کافی باشه لطفا به اونایی که وام دادین دوباره وام ندین تا نوبت ما هم بشه ممنون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. این موضوع به سازمان بازنشستگان مربوط میشه. امیدواریم وام به زودی به شما تعلق بگیره. تا آن زمان بدون چک و ضامن می‌توانید از وام لندو کمک بگیرید.

داود نیک اندیس ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

با سلام من برج ۸ ۱۴۰۲ برا وام ثبت نام کردم تا الان هیچخبری از وام نبوده. میخواستم دوباره ثبت نام کنم چون وارد سال جدید شدیم ولی تقاضای قبلی هستش .اما میگن باید در سال جدبد هم ثبت نام کنید که امکانش نیست اگه میسه یکی راهنمایی کنه.ممنون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. برای کسب اطلاعات بیشتر از سازمان بازنشستگان پیگیری کنید.

ستار بزرگی نژاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

برای ثبت نام به سایت ان رفتم گفتن مهلت ثبت نام پایان یافته است

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر از سازمان مربوطه پیگیری کنید.

نسرین پبدانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سلام مرحله قبلی یه مورد دیگه مونده وهنوزاسم من درمیومده کن سرپرست خانواده ام ونیازدارم ایابایدمجددثبت نام کنم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. این موضوع رو باید از کانون بازنشستگان پیگیری کنید.

مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سلام دوست عزیز. برای دریافت این وام با سازمان امور بازنشستگان تماس بگیرید.