دریافت وام برای ایثارگران / صفر تا صد وام جانبازی 1403

دریافت وام برای ایثارگران / صفر تا صد وام جانبازی 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 12 دقیقه
فهرست محتوا

وام ایثارگران یکی از تسهیلاتی است که دولت و سازمان‌های مربوطه برای حمایت از قشر ایثارگر در نظر گرفته‌اند. این وام‌ها در زمینه‌های مختلفی اعطا می‌شوند و شرایط آنها هم معمولا تا حد امکان ساده شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع وام برای ایثارگران 1403 و شرایط ثبت نام وام ایثارگران بپردازیم و توضیح دهیم که مبلغ وام ایثارگران چقدر است.

وام برای ایثارگران 1403

تسهیلات وام ایثارگران از امتیازاتی است که به پاس خدمات ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس برای آنها در نظر گرفته شده است. طبق قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که در سال 1392 به تصویب رسید، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا مشمول دریافت تسهیلات و وام‌های مختلف شده‌اند و می‌توانند با ثبت نام وام ایثارگران از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انواع وام ایثارگران 1403شامل وام مسکن، وام خرید خودرو، وام اشتغال ایثارگران و وام ازدواج است که از بین آنها وام مسکن و ازدواج پرطرفدارتر محسوب می‌شود. این تسهیلات هر کدام سامانه اختصاصی مربوط به خودشان را دارند که اطلاعیه‌ها و ابلاغیه‌های مربوطه در این سامانه‌ها اعلام می‌شود.

باید در نظر داشته باشید که تسهیلات وام برای ایثارگران مقدار ثابتی نیست و به صورت سالیانه تعریف شده و از طریق بانک‌ها اعطا می‌شود. علاوه بر این برای دریافت تسهیلات در سال جاری، متقاضی نباید در سال‌های گذشته از آن تسهیلات بهره برده باشد. در حقیقیت ایثارگران فقط یک بار می‌توانند از وام و تسهیلات خود استفاده کنند.

وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

به طور کلی منظور از ایثارگران در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، خانواده‌های شهدا و مفقودالاثران جنگ تحمیلی، جانبازان و آزادگان است.

البته سایر رزمندگان هم در برخی موارد خاص امکان استفاده از وام ایثارگران را خواهند داشت که این موارد توسط خود سازمان‌های مربوطه اعم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاع‌رسانی می‌شود. با این حال معمولا شرایط برای رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ درصد، مثلا دریافت وام برای ایثارگران ۵ درصد، تا حدودی دشوارتر است.

شرایط کلی دریافت تسهیلات ایثارگران به شرح زیر است که برای اطلاع دقیق‌تر از آن می‌توانید به سازمان‌های ذی‌ربط از جمله بنیاد شهید مراجعه کنید:

  • وام برای ایثارگران بدون دریافت چک و ضامن و با نرخ ۴ درصد اعطا می‌شود.
  • وام ایثارگران قابل تمدید و افزایش نیست و هر ایثارگر فقط یک بار می‌تواند از هر نوع وام استفاده کند.
  • این تسهیلات قابل انتقال به سایر ایثارگران نیست و هر ایثارگر باید برای خودش ثبت نام کند.
  • وام ایثارگران 1403باید به موارد مشخص شده در قرارداد وام صرف شود و در صورت تخلف، ایثارگر ملزم به بازگشت وام به همراه جریمه خواهد بود.
  • تسهیلات و وام ایثارگران باید به موقع و طبق برنامه بازپرداخت شود و در صورت تاخیر، ایثارگر ملزم به پرداخت کارمزد تاخیر خواهد بود.
  • با بررسی شرایط ایثارگر امکان اعطای وام‌های خرد برای تسهیل هزینه درمان، خرید جهیزیه، ودیعه و ترمیم مسکن و… نیز وجود دارد که برای اطلاع از شرایط آن باید به سازمان‌های ذی‌صلاح مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: وام ضروری بازنشستگان /مدارک موردنیاز و نحوه دریافت 1403

وام مسکن ایثارگران 1403

وام مسکن ایثارگران به منظور تامین مسکن مورد نیاز ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها تعیین شده است. این وام می‌تواند برای خرید یا ساخت مسکن استفاده شود. سقف این وام بسته به جمعیت شهر و محل سکونت ایثارگر متفاوت است و بر اساس آخرین اخبار، شرایط وام مسکن ایثارگران 1403 برای هر واحد مسکونی به شرح زیر خواهد بود:

وام مسکن ایثارگران 1402

  • شهر با جمعیت بالای یک میلیون نفر: 600 میلیون تومان
  • مراکز استان‌ها و شهرهای جدید: 500 میلیون تومان
  • سایر شهرها: 400 میلیون تومان
  • روستاها: 300 میلیون تومان
  • نرخ سود تسهیلات خرید یا ساخت مسکن: 4 درصد
  • دوره بازپرداخت وام برای ایثارگران: 20 سال
  • عدم نیاز به رعایت الگوی مصرف و مقررات مربوط به سن بنا
  • امکان اختصاص 500 فقره تسهیلات مسکن برای ایثارگران دهک‌های پایین و بدون مسکن

مراحل ثبت نام وام مسکن ایثارگران در سال 1403

معمولا ثبت نام وام ایثارگران برای مسکن بین تیر تا خرداد هر سال است؛ البته باید اطلاعیه‌ها را از طریق بنیاد شهید دنبال کنید.

همینطور بخوانید: وام جهاد کشاورزی 1403 / مبلغ، مدارک و شرایط

  1. نام‌نویسی برای این وام کاملا اینترنتی است و باید به سایت ایثار (isaar.ir) یا سامانه خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنید.
  2. بعد از ورود به سایت، از بخش «خدمات الکترونیکی ایثارگران و کارمندان»، اولین گزینه یعنی «ثبت نام خدمات الکترونیک ایثارگران» را انتخاب کنید. در این مرحله اگر در سایت ثبت‌نام نکرده باشید، نیاز به ثبت‌نام وجود دارد. در غیر این صورت با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد سایت می‌شوید.
  3. سپس باید گزینه «مسکن» را انتخاب کنید و از بین گزینه‌هایی که ظاهر می‌شود روی «وام مسکن» کلیک کنید؛ سپس روی «ادامه» بزنید تا شرایط و ضوابط دریافت وام برای ایثارگران ظاهر شود. با ضربه روی گزینه «قبول دارم» به مرحله بعدی می‌روید.
  4. در این مرحله باید اطلاعات لازم از جمله شهر و شعبه بانک مورد نظرتان را برای دریافت وام انتخاب کنید و در مرحله بعدی نوع وام (وام خرید مسکن/ وام ساخت مسکن) را تعیین کنید. در آخر اطلاعات را تایید می‌کنید و یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که باید آن را به دقت نگهداری کنید.

توجه داشته باشید ثبت نام وام برای ایثارگران 1403 به منزله دریافت قطعی آن نیست. بعد از بررسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ممکن است با درخواست وام شما موافقت شده و برای ادامه روند دریافت وام راهنمایی شوید.

وام اشتغال ایثارگران

وام خود اشتغالی ایثارگران به منظور کمک به راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکار ایثارگران و خانواده‌های آنها تعیین شده است. این وام برای انواع فعالیت‌های اقتصادی از جمله تولیدی، خدماتی، بازرگانی، کشاورزی و دامپروری قابل استفاده است و سقف آن در سال 1401 برای کارفرمایان تا 2 میلیارد تومن و برای خویش‌فرمایان تا 150 میلیون تومان تعیین شده بود.

سود پایین و 4 درصد وام اشتغال ایثارگران یکی از فرصت‌های ویژه برای ایثارگرانی است که می‌خواهند کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند.

برای ثبت درخواست اعطای این وام لازم است به سامانه جامع اشتغال به آدرس اینترنتی samka.mcls.gov.ir مراجعه کنید. در سال‌های گذشته بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی و دی مسئول اعطای این تسهیلات وام برای ایثارگران بودند؛ اما برای اطلاع از شرایط جدید باید اطلاعیه‌های سامانه جامع اشتغال را دنبال کنید.

وام ازدواج ایثارگران 1403

وام ازدواج ایثارگران به جهت کمک به ازدواج ایثارگران و فرزندان آنها تعیین شده و بدون دریافت چک و ضامن و با نرخ ۴ درصد با مدت بازپرداخت ده ساله اعطا می‌شود.

وام ازدواج ایثارگران 1402

مبلغ وام ازدواج فرزندان ایثارگران 1403 با توجه به سن زوجین تعیین می‌شود و شرایط آن به شرح زیر است:

  • آقایان کمتر از 25 سال و بانوان کمتر از 23 سال: 440 میلیون تومان
  • آقایان بالاتر از 25 سال و بانوان بالاتر از 23 سال: 360 میلیون تومان

توجه داشته باشید که این وام فقط به خانواده‌های شهدا، اسرا و جانبازان تعلق می‌گیرد و فرزندان رزمندگان واجد شرایط دریافت این تسهیلات نیستند.

همچنین بخوانید: وام فنی حرفه ای 1403 / مبلغ، مدارک و شرایط دریافت وام

ثبت نام اولیه وام ازدواج ایثارگران 1403 از طریق سامانه وام ازدواج به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir انجام می‌شود و متقاضیان باید در هنگام نام‌نویسی، تیک مربوط به گزینه «ایثارگری»‌ را قرار دهند. بعد از ثبت‌نام اولیه اینترنتی و بررسی آن توسط کارشناسان، لازم است مدارک مربوطه به شعب بانک تحویل داده شده و سایر مراحل دریافت وام برای فرزندان ایثارگران طی شود.

وام خودرو ایثارگران

وام خرید خودرو داخلی ایثارگران یکی دیگر از انواع وام برای ایثارگران و جانبازان است که به منظور کمک به خرید خودرو برای ایثارگران و خانواده‌های آنها تعیین شده است. شرکت‌های خودروسازی ملزم به تعیین سهمیه خاص ایثارگران از تولیدات خود هستند و جانبازان و ایثارگان می‌توانند بدون نیاز به شرکت در قرعه‌کشی، با استفاده از وام ایثارگران برای خرید خودرو از شرکت‌های سایپا و ایران خودرو درخواست دهند.

سود این تسهیلات همچون سایر تسهیلات مربوط به ایثارگران 4 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن 5 ساله تعیین شده است. از شرایط دریافت این تسهیلات باید به متاهل بودن متقاضی و نداشتن خودرو به نام خود اشاره کرد.

وام برای فرزندان ایثارگران

فرزندان ایثارگران امکان دریافت تسهیلات ویژه را دارند. از بین انواع وام برای ایثارگران 1403، فرزندان این قشر می‌توانند برای دریافت وام ازدواج و وام مسکن درخواست دهند.

دریافت وام مسکن توسط فرزندان این قشر شرایط خاصی دارد. اول اینکه تنها فرزند شهدا و مفقودالاثران جنگ تحمیلی می‌توانند برای این تسهیلات اقدام کنند؛ فرزندان جانبازان و آزادگان فوت شده اگر قبلا این وام را دریافت نکرده باشند، امکان درخواست آن را خواهند داشت.

وام ازدواج مهم‌ترین وام برای فرزندان ایثارگران است و اجازه می‌دهد این متقاضیان علاوه بر دریافت وام ازدواج معمول، از تسهیلات وام ازدواج ایثارگران 1403 نیز بهره‌مند شوند.

وام برای ایثارگران 5 درصد

بسیاری از انواع وام برای ایثارگران و جانبازان، برای جانبازان بالای 25 درصد تعیین شده است. با این حال جانبازان زیر 25 درصد نیز در شرایط خاصی می‌توانند از تسهیلات وام برای ایثارگران بهره ببرند.

همینطور بخوانید: وام دندانپزشکی را از کجا بگیریم؟

در واقع اعطای وام به جانبازان و ایثارگران بر اساس سازوکار اولویت‌بندی انجام می‌شود. در صورتی که جانبازان بالای 25 درصد از تسهیلات خود استفاده کرده باشند، امکان اعطای تسهیلات به جانبازان زیر 25 درصد نیز فراهم خواهد بود. اعطای وام برای ایثارگران ۵ درصد و سایر جانبازان تا 25 درصد منوط به نظر مستقیم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

البته برخی از تسهیلات، نظیر وام ازدواج برای فرزندان ایثارگران، ارتباطی به درصد جانبازی ندارد و تمامی فرزندان ایثارگران می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

تفاوت وام ایثارگران سپاه و وام ایثارگران ارتش

وام ایثارگران مربوط به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است و تفاوتی ندارد که این افراد تحت عنوان نیروهای چه نهادی اعزام شده باشند. در واقع تمام تسهیلاتی که برای ایثارگران سپاهی وجود دارد، عینا برای ایثارگران ارتشی نیز تعیین شده است.

برای دریافت وام ایثارگران در سال جاری، نیروهای سپاه و ارتش می‌توانند به سامانه‌های مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. برخی تسهیلات خاص برای جانبازان ارتش و سپاه که بالای 70 درصد جانبازی دارند نیز تعیین شده است که در رابطه با این موارد باید برای دریافت وام ایثارگران 1403 به سازمان‌های ذی‌ربط از جمله بنیاد شهید مراجعه کنید.

روش‌های ثبت‌نام وام ایثارگران سپاه و وام ایثارگران ارتش نیز هیچ تفاوتی ندارد و ایثارگران هر دو نهاد می‌توانند با کارت ارتش یا کارت سپاه برای دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

کدام بانک‌ها تسهیلات وام برای ایثارگران دارند؟

بانک‌های مختلفی به عنوان بانک عامل برای اعطای تسهیلات ایثارگران 1403 انتخاب می‌شوند که برای اطلاع از آنها لازم است به سامانه‌های اینترنتی مربوط به نام‌نویسی وام‌ها مراجعه کنید. متقاضیان امکان انتخاب بانک و شعبه آن را برای مراجعه و ادامه فرآیند دریافت وام دارند.

مهم‌ترین بانک‌هایی که به ایثارگران تسهیلات ارائه می‌دهند شامل موارد زیر هستند:

  • وام ایثارگران بانک ملی: بانک ملی معمولا یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به ایثارگران است. در سال گذشته این بانک وام‌هایی با مبلغ 250 تا 400 میلیون تومان را به عنوان وام مسکن در اختیار واجدان شرایط قرار داد.
  • وام ایثارگران بانک دی: بانک دی یکی از بانک‌های اختصاصی در زمینه ارائه تسهیلات به ایثارگران است و معمولا تمامی تسهیلات مربوطه را اعطا می‌کند.
  • وام ایثارگران بانک سپه: بانک سپه معمولا به افراد واجد شرایط که از سازمان‌های خاص معرفی‌نامه دارند، وام اعطا می‌کند. واجدین شرایط با داشتن معرفی‌نامه از سازمان‌هایی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند برای دریافت تسهیلات از این بانک اقدام کنند.
  • وام ایثارگران بانک قرض الحسنه رسالت: بانک رسالت نیز از دیگر بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات به ایثارگران است و معمولا برای مشتریان خوش‌حساب خود، تسهیلات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.

این چهار بانک فقط نمونه‌هایی از بانک‌های کشور هستند که تسهیلات وام به ایثارگران عطا می‌کنند. البته لازم است قبل از درخواست وام، شرایط لازم را در بانک‌های مورد نظر بررسی کرده و سپس اقدام به ثبت نام کنید.

اقساط و بازپرداخت وام برای ایثارگران و جانبازان

شرایط بازپرداخت وام‌های ایثارگران با توجه به نوع وام تعیین می‌شود. اما معمولا سود وام‌ها با نرخ 4 درصد است و تعداد اقساط بلند مدت تعیین می‌شود تا فشاری به این قشر وارد نشود.

به عنوان مثال وام مسکن ایثارگران با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 20 ساله ارائه می‌شود یا وام ازدواج نیز با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله تعیین شده است.

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
32

نظر یا سوال خود را ثبت کنید

علی ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

ایثارگر به کسی گفته میشود که در زمان جنگ داوطلبانه در جنگ‌شرکت کرده و از کشور عزیزمان دفاع کرده است . این درست نیست که بین این عزیزان تبعیض قائل شویم این وام ها بایستی به رزمندگان هم تعلق بگیرد انشاا۰۰۰ مسئولین عزیز تدبیری اندیشیده تا عزیزان رزمنده هم بتوانند از این امتیازات استفاده کنند چه بسا رزمندگان زیادی بودند و هستند که در چندین عملیات شرکت کردند الان بدور از عدالت است که انها هیچ امتیازی نداشته باشند ؟!!

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز. امیدواریم تسهیلاتی هم برای این عزیزان در نظر گرفته بشه.

عبداله فروتن ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

سلام. احتراماً نظر به اینکه وام مسکن جانبازان با توجه به شرایط اقتصادی کشور جهت تعمیرات مسکن مناسب تر است لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود تا جانبازان بتوانند با سند ملک خود وام خرید مسکن را دریافت کنند. سپاسگزارم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب فروتن. ممنون از به اشتراک‌گذاری نظرتون.

علی کامیاب ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

سلام این نوع وام مسکن شامل ما می شود ایثارگر هستم با۷۳۶روز حضور درجبهه درسخت ترین شرایط

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب کامیاب عزیز. لطفا به بنیاد ایثارگران محل زندگی خود برای راهنمایی بیشتر در زمینه‌ی دریافت تسهیلات مراجعه کنید.

محمدرضا یوسفی ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

زمان دقیق باز شدن سایت معلوم نیست ؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب یوسفی عزیز. با بنیاد ایثارگران برای دریافت اطلاعات دقیق تماس بگیرید.

مجیدهندیانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

باسلام،بنده جانباز۱۰درصداعصاب،دارای کارت ایثارگربا۷۳۱روزجبهه ازطرف ارتش و۵۱روزبسجی داوطلب ازسپاه بندرماهشهرنه مسکن دارم ونه خودرو،بازنشسته هستم ومستاجردرشاهین شهر،نیازبه خودرودارم ولی بنیادفقط به بالای۲۵درصدامکانات میدهد،راهنمائی کنیدبرای دریافت خودروچه کنم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب هندیانی عزیز. لطفا به بنیاد ایثارگران محل زندگی خود برای راهنمایی بیشتر در زمینه تسهیلات موجود برای جانبازان و ایثارگران مراجعه کنید.

بیژن میری ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

آقا سلام علیکم بنده ۲۴ ماه خدمت سربازی وظیفه در شهید طاهری میمک صالح آباد منطقه جنگی درژاندارمری آن موقع ونیروی انتظامی حالا و۴ ماه بسیج عشایری می خواهم وام خودرو یا تراکتور کشاورزی بگیرم جهت کار کشاورزی

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب میری عزیز. لطفا به بنیاد ایثارگران محل زندگی خود مراجعه کنید.

مسعود محنائی ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

با سلام وعرض ادب واحترام .بنده جانباز اعصاب وروان از روزیکه بنیاد تشکیل شد تا امروز هیچ نوع وام ویا خدماتی از بنیاد جانبازان نگرفتم البته نه اینکه نگرفتم بلکه بهم ندادن متاسفانه باندبازی هم در بنیاد هست وبیداد میکند برای مسکن مهر در بدو بخشنامه بنده در بنیاد برای دریافت مسکن مهر بوشهر ثبت نام کردم وتمامی مراحل ثبت نام هم انجام دادم اما بمحض اینکه وقت تحویل دادن شد به بنیاد جانبازان شهرستان بوشهر مراجعه کردم بهم گفتن پرونده شما گم شده چرا این حرفو بهم گفتن بخاطر اینکه یکی از بستگان کارکنان بنیاد دور ثبتنام کرده بود وراهی نداشت که بهش مسکن مهر بدهند باید یک نفر را کم میکردن تا بتوانند یک واحد بهش بدهند لذا پرونده بنده را غیب کردن وبعد از تحویل واحدها الحمدالله پرونده بنده خودبخود پیدا شد ورئیس بنیاد شهرستان آن زمان بهم گفت انشاءالله در مرحله بعدی شما را در اولویت قرار میدهیم که تا حالا این اولویت اولویت بقوه خود باقیست مسکن مهر تمام شد ولی اولویت دریافت مسکن مهر برای بنده تا حالا هست وباقی خواهد ماند برای وام مسکن ویا هر وامی که مراجعه میکنم ودر سیستم ایثار ثبت نام میکنم اما خبری از دریافت وام نمیشود بنده مسعود محنائی هستم وچند سال هست که در سایت ایثار برای وام مسکن ثبت نام کردم کد رهگیری هم دارم هرکسی میخواهد ببیند که حرف بنده چقدر حقیقت دارد وارد سایت ایثار شود ودرخواست وام مسکن بنده را ببیند .لعنت خدا بر دزدان واختلاس گران . زحمتش بلبل کشید راحتش عنتر خورد .عجیبه هرچی بیشتر بدزدی مقامت بالاتر میرود رئیس اونوقت بنیاد بهش مقام دادن حالا در بنیاد شهید استان هست دستش بازتر برای کلمه مقدس اختلاس خدا لعنتتون کنه بحق خون شهدائیکه زنده زنده بدست بعثیها دفن شدن البته ببخشید بدست برادران عراقی چونکه الان شدن برادر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر. متاسفانه در این زمینه کمکی از دست ما برنمیاد. به بنیاد ایثارگران مراجعه کرده و این موضوع رو پیگری کنید.

A.h.eh ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

سلام.اگر واقعاً به اینصورتی که گفته شد ارائه خدمات می شد خیلی خوب بود ولی وقتی کلمه ی شرایط خاص که گفته می شود آن زمان است که باید با زبان تمنا والتماس دنبال خدمات رفت واکثرا هم با یک کلمه ی دوحرفی مواجه خواهیم بود ( نه) .وسرعت عمل دربرخی از ارائه ی خدمات حوصله سربراست ونهایتاً هم بلاتکلیف میماند.مثل بحث واردات خودروی جانبازان،که هرزمان پیگیری میکنیم با نمی دانیم .شاید.احتمالاً،صبرکنید،دست ما نیست،وازاین دست کلمات روبرو خواهیم شد ودرنهایت باز موکول به آینده میشود .دیگر همه می دانیم خودروهای جانبازان اکثرا یا پراید است ویا روآ وازاین دست که عمرشان بالای ۱۴سال وفرسوده ،پس چرا کسی قاطعانه پیگیر نمی شود تا وقتی موضوعی قانون میشود را به مرحله ی اجرا در بیاورد ،لطفا یا اینطرفی شود ویا آنطرفی ،مارا در وسط نگه ندارند.امیدوارم به مشکلات همه جامعه ی هدف رسیدگی وروزی اعلام پایان مشکلات را از پشت تریبون ها بشنویم .ان شاالله

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز. ما هم امیدواریم این دست مشکلات برطرف شوند.

فرهاد فرهادی نیا ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

باسلام ۱۷ماهست برای کارت ایثارگری در رشت نیروی دریای ثبت نام کردم چندین بار هم مراجعه کرده ام میگویند فقط برات پیامک میاد سال ۶۴در جبهه غرب بودم الان پیر فرتوت شدم دو بچه تحصیلکرده کارشناسی ارشد دارم هر دو خانه نشین بیکارند میشه کمکم کنید حداقل بفرمایید از کجا کارتم را بگیرم شاید با فرج برای بچه هام شد. باسپاس درود از راهنماییتون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب فرهادی‌نیا عزیز. وقت بخیر. متاسفانه ما در این زمینه نمی‌تونیم کمکی بهتون بکنیم. لطفا به بنیاد ایثارگران شهر محل زندگی‌تون برای راهنمایی بیشتر مراجعه کنید.

مریم ع ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عرض سلام و ادب و احترام.من همسر جانباز ۶درصد هستم که متاسفانه نه صاحب منزل و نه خودرو هستیم و تابحال هیچ گونه وامی از این بابت دریافت نکرده ایم وبا وجود مستأجری و داشتن یک پسر ۱۶ ساله زندگی را به سختی می‌گذرانیم لطفاً مرا راهنمایی کنید. باتشکر از زحمات شما

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام مریم عزیز. با بنیاد ایثارگران تماس بگیرید تا تسهیلات موجود رو به شما معرفی کنن.

محمدحسن عامریان ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

بادرودبه مسئولین قشرایثارگراینجانب نظامی ایثارگرباسابقه حدودا۵سال حضوردرمنطقه جنگی ودفاع ازتمامیت ارضی کشوردرمقابل دشمن چون درصدی ازجانبازی شامل حالم نشده وفقط کارت ایثارباسابقه ۵سال رادریافت کرده ام لذاتاکنون ازهیچ امتیازی نه برای خودونه برای فرزندانم برخوردارنشده ام خواهشمندم درصورت امکان برای این قشرازایثارگران هم اندیشه تاازخدمات موجودبهره مندشوند.باسپاس نظامی بازنشسته هوایی عامریان.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام جناب عامریان عزیز. ما هم امیدواریم برای شما عزیزان تسهیلاتی در نظر بگیرند.

حسن موسوی لردگان ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام اینجانب جانباز ۲۰درصد هستم سال ۹۲ وام مسکن ۴۰میلیون تومان گرفتم الان هم دارم قسط میدهم بااین پول مشکل مسکن ما حل نشد آیا میتوانیم از وام ۴۰۰میلیونی مسکن استفاده کنیم یانه جوابی بما بدهید ممنونم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز. لطفا با پشتیبانی بنیاد ایثارگران تماس بگیرید راهنمایی‌تون کنن.

محمدعیسی شیرشکن ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام چه وامی بنیاد شهید می‌تواند بدهد پنجاه میلیون وام لازم داشتم از بنیاد شهید به بانک دی معرفی شدم با دو ضامن ۲۳ درصد سود نزول از این وام بهتر است

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز. ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. امیدواریم مشکلات وام‌دهی برطرف بشن.

امیر ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام. ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان . چرا هر وقت به بنیاد مراجعه می کنیم و درخواست وام داریم . جواب نه میشنویم . چرا زحمات شما عزیزان را زیر سوال میبرند. اگه کسی این مطلب را بخواند . فکر میکند که ما خانواده ایثارگرهر زمان اراده کنیم به ما وام میدهند و در رفاه کاملیم . خواشمندم . رسیدگی کنید اولویت بندی کنید .واگر کسی تا بحال بجز وام مسکن از بنیاد وامی نگرفته در اولویت قرار گیرد. تا حق به حقدار برسد . با کمال احترام.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام وقت شما بخیر. ممنون بابت به اشتراک‌گذاری نظرتون. امیدواریم نهادهای مسئول به این موضوع رسیدگی کنن.

حسین ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام من جانباز ۲۵درصد هستم خودرو هم ندارم آیا به من وام خرید خودرو تعلق می گیرد مبلغ وام چقدر است با تشکر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام حسین عزیز. لطفا به یکی از شعب بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنید تا راهنمایی‌تون کنن.

عساکره ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام علیکم ما ایثارگران که درزمان دفاع مقدس رزمنده بودیم ازاین تسهیلات می توانیم درخواست کنیم سرباز سپاه بودیم به کجا مراجعه کنیم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام وقت بخیر. لطفا به یکی از شعب بنیاد شهید و امورایثارگران مراجعه کنید تا راهنمایی‌تون کنن.

فرهاد علیمردانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام و عرض ادب
بنده فرزند جانباز هستم .
برای پدرم که جانباز ۲۵٪ ارتش است ، میخواهم‌ وام خودرو ثبت نام کنم .
می‌شود اسم سایت را لطف کنید بگویید و یا اینکه اگر به سازمانی بابد مراجعه کنم اسم‌آن سازمان را بگویید .
ممنون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام جناب علیمردانی عزیز. با یکی از شعب بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس بگیرید تا برای اطلاع بیشتر از شرایط ثبت‌نام راهنمایی‌تون کنن.

حسن کاشیها ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

سلام. برای ثبت نام خودرو کجا ثبت نام کنیم.ممنون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام جناب کاشیها، با یکی از شعب بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس بگیرید تا برای ثبت‌نام راهنمایی‌تون کنن.

علی اکبرنیکنام کدملی ۰۰۵۱۴۸۱۶۴۲ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

باسلام یک دستگاه پراید داغون خراب بنام‌همسرم است مدل ۸۹ وقابل اطمینان برای رفتن جایی نیست آیا به نام خودم وام خودرو تعلق میگیرد ۲۵درصد جانبازی دارم ۰۹۳۰۵۵۰۱۷۰۰ که‌بتوانم یک خودرو پراید یا ساینا بخرم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام آقای نیکنام عزیز. لطفا به بنیاد شهید محل زندگی‌تون مراجعه کنید تا در این زمینه راهنمایی‌تون کنن.

روح اله شفیعی نیا ۱۴۰۲/۰۹/۱۰

سلام آیا خانواده ایثارگر متوفی ۴۵ درصد که هیچ وامی از بنیاد دریافت نکرده (فرزند ایثارگر) می تواند درخواست وام خودرو یا وامی جز (مسکن، خوداشتغالی، ازدواج) از بنیاد ایثارگران داشته باشد.
باتشکر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام دوست عزیز. برای اطلاع دقیق از وضعیت وام‌های پرداختی به ایثارگران و جانبازان سری به بنیاد شهید و ایثارگران محل زندگی‌تون بزنید تا راهنمایی‌تون کنن.

محمد میرزایی دم ابی ۱۴۰۲/۰۹/۱۰

سلام و احترام جاناز پنج درصد بازنشسته ارگان دولتی نفت هستم نیاز وام ضروری برای شهریه دانشگاه فرزندم دارم ایا وامی از طریق بنیاد جانبازان به بنده تعلق میگیرد سپاس از شما

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام دوست عزیز. متاسفانه ما اطلاعات دقیقی راجع‌به این موضوع نداریم. بهتون پیشنهاد می‌کنیم به بنیاد شهید و ایثارگران محل زندگی خودتون مراجعه کنید تا راهنمایی‌تون کنن.

سهیلا ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

با سلام با توجه به اینکه الان حدود یک ماه است که مبلغ وام جدید خرید مسکن برای ایثارگران اعلام شده ولی متاسفانه هنوز قادر به ثبت نام نشده ایم
لطفا برای این مشکل پیگیری کنید که چرا هنوز این امر در سامانه ایثار ثبت نشده وچه زمان ما قادر به ثبت نام هستیم
با تشکر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

    سلام سهیلای عزیز وقت بخیر. متاسفانه ما اطلاعی در این زمینه نداریم. برای پیگیری سری به سایت ایثارگران بزنید یا از یکی از شعب بانک مسکن پیگیری کنید.

رئیس بنیاد شهید اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۱۳

باسلام بنده جانباز۴۰ درصدساکن اصفهان هستم خدارو گواه می دانم فقط سال ۷۲یا ۷۳ ی وام مسکن ۴ میلیونی ازبنیادگرفتم وچندسال زودتر آنراتسویه نمودم ودیگر هیچ امتیازی ازبنیادنگرفتم، ولی درحال حاضرپسرم دانشگاش را تمام کرده ومیخواد اسنپ کارکنه نیازبه وام برای خرید خودرو دارم چندماه اخیر۳باربنیاداصفهان رفتم میگن کلا وام خرید خودرو نداریم.گفتم اضطراری پوزخندزدن وگفتن بودجه نداریم کلا دفتروام ۱۴۰۲ بسته شد…جالبه بانک دی دروازه شیرازمراجعه نمودم میگن وام میدیم ولی بامعرفی نامه بنیادم…بنیاد قبول ندارند…چرا؟؟؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. متاسفانه در این زمینه کمکی از دست ما برنمیاد و اطلاعات دقیقی نداریم.

علی فاتحی ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بااهداءسلام واحترام
مصوبه دولت پیرامون وام مسکن به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران درتاریخ ۴۰۲/۸/۱۴ توسط معاون اول رئیس‌جمهور آقای مخبر به‌ بنیادشهید، جانبازان و ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه وبانک مرکزی ارسال شده . لیکن باگذشت یک ماه ازابلاغ مصوبه تاکنون دستورالعمل به بنیاد شهرستانهاواصل نشده تاواجدین شرایط دریافت وام مسکن به بانک‌ها معرفی شوند.لطفاً بفرمائید این دستورالعمل کی به‌ شهرستانها ابلاغ می‌شود ممنون میشم..

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام متاسفانه در این زمینه اطلاعات دقیقی نداریم. با بنیاد شهید و ایثارگران تماس بگیرید.

سهیلا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

با سلام با وجود بخشنامه جدید بنیاد شهیدکه درآبان ماه در خصوص تغییر مبلغ وام مسکن ایثارگران اعلام شده ولی برای ثبت نام در این سامانه هنوز این امر در سایت بنیاد قرار نگرفته وامکان ثبت نام وجود نداردلطفا در این خصوص پیگیری کنید تا بشودبرای ثبت نام مسکن اقدام کرد .

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام این موضوع از دست ما خارجه. لطفا از بنیاد شهید و ایثارگران پیگیری کنید.

محمدامین قربانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۶

سلام
من فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد هستم
من میخواستم واس دریافت وام خودرو ازتون بپرسم که واس من شرایطی هست که وامی دریافت کنم
و اینکه من سال ۹۴ ازدواج کردم و وام ازواج معمولی گرفتم اونموقع ۳ تومن بود الان وام ازدواج فرزندان جانبازان به من تعلق میگیره؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام لطفا با بنیاد شهید و ایثارگران تماس بگیرید تا در این زمینه راهنمایی‌تون کنن.

محبوبه کتابی ۱۴۰۲/۰۹/۲۶

با سلام
کی دستورالعمل وام مسکن میاد؟آذر ۱۴۰۲ داره تموم میشه اما نیامد.لطفا هر اطلاعاتی دارین ممنون میشم بگین

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. متاسفانه اطلاعات دقیقی راجع به زمان نداریم.

سلام اصلابازنمی کندثبت نام وام بکنم ۲۶ماه جبهه دارم ۱۴۰۲/۰۹/۲۸

سلام نمی تونم ثبت نام وام ایثارگری انجام بدم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. کارشناسان بنیاد شهید و ایثارگران می‌تونن به شما در این زمینه کمک کنن.

سلام اصلابازنمی کندثبت نام وام بکنم ۲۶ماه جبهه دارم ۱۴۰۲/۰۹/۲۸

سلام نمی تونم ثبت نام وام ایثارگری انجام بدم خوب جواب شماچیشد

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام لطفا به بنیاد شهید و ایثارگران محل زندگی خود مراجعه کنید.

غلامرضامحمدزاده ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

سلام . ماکه مجرح سال ۱۳۶۵ که سال ۱۳۸۸ بایک صورت سانحه به کمیسیون رفتم تاحالا وام ازهچ نهادی نگرفتم حال نزدیک ۱۲ سال هرسال ثبت نام وام مسکن دارم هنوز موفق نشدم نمیدونم این اعتبار وام مسکن کجا هزینه میشه ۴۰سال ازجنگ میگذره هرسال هم اعتبارمیادمیری بنیاده بازوام نگرفته توصف ونوبت داریم یایه عده واقعا وام نگرفته داریم که اعتبار وام معلوم نیست کجاهزینه شده که اخبارها دروغ میگن پرداخت شده ، یایه عده وام گرفته دارن از خودشون دوباره پرونده سازی میکنند وام میگیرن سر ما شیره میمالن! یه نهادی نیست نظارتی ، شکایتی تازه قیمت ساختمان چندبرابرمیشه وام یه مبلغ اندکی اضافه میشه که عملا نمیشه بااین مبلغ خونه خرید

سایرن سایرن ۱۴۰۲/۰۹/۳۰

برای درخواست وام مسکن مادرم که همسر جانباز ۵درصد متوفی می باشند دو گزینه بود من متاهل رو زدم. درصورتی که بعدا متوجه شدم در پروفایلشون مجرد ثبت شده‌.
سیستم هم زد اولویت دوم هستید. این ربطی به متاهل و مجرد بودن همسر داره؟ نگرانم که نکنه ایشون رو خانمی در نظر گرفتن که بعد از فوت همسر ازدواج کردن؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. لطفا از بنیاد شهید و ایثارگران پرس‌وجو کنید.

فهیمه ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

سلام بنده عرزند جانباز ۵ درصد هستم
وام ازدواج ۳۶۰ میلیونی به من هم تعلق میگیرد؟
همچنین برای درخواست کار وبهره مندی از خدمات برای کاریابی از طریق بنیاد شهید چگونه میتوانم اقدام کنم؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام لطفا برای کسب اطلاعات دقیق به بنیاد شهید و ایثارگران مراجعه کنید.

محمد جواد دمیری ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

سلام. مسئولان محترم باتوجه به اینکه رزمنده های بسیاری درجنگ تحمیلی شرکت کرده اند وچه بسا بسیاری هم شیمیایی شده اند یا ترکش خرده اند باتوجه به عدم اطلاع رسانی ان زمان قادر به استفاده از سهمیه جانبازی یا ایثارگری نشده اند وپس از اینکه دارفانی را وداع گفته اند حتی همان ایثارگری ۵%رو پس از چندین ماه تلاش واثبات آن که رزمنده درجبهه بوده است بازم تاکید میکنم بعد از یکسال پرونده رو باز کردند با هزار تا سنگ جلو پا انداختن که بله ایثارگری تعلق میگیرد وحال که ایثارگری تعلق گرفته در هیچ یک از مزایا از قبیل وام ازدواج وام مسکن و….. تعلق نمیگیره
از مسئولان خاهش دارم یک تبصره ای هم برای ایثارگران ۵%هم شامل باشند. باتشکر

محمدتقی شیرمحمدی ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

سلام اینجانب ۲ماه منتظر وام درخواست کردم ضامن هم ثبت شده وام قبلی اقساط آن تمام شده دو ماه پیش وام د خواست کردم ضامن هم بردم امضا کرده واحتیاج ضروری به این وام دارم لطف کنید رسیدگی کنید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. لطفا برای پیگیری به سازمان مربوطه مراجعه کنید.

سعید نوریزاده ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

ببخشید پدر من کارت ایثارگران داره ولی حقوق نمیگیره با این حال می‌تونه وام دریافت کنه

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. برای کسب اطلاعات دقیق لطفا از سازمان مربوطه پرس‌وجو کنید.

کتابی ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

با سلام
وام مسکن کی به شهرها ابلاغ میشه؟هی میگن آذر الان میگن دی
میشه اطلاعاتی دارین بگین؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام. متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

سیروان فتحی ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

سلام من فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم پدرم مشکل جسمی داره و توان کار هم نداره من خودم رفتم سرکار برای ماهی ۳ونیم یک میلیون پول کرایه ام میشد تا سرکار و نتونستم پول جمع کنم برای درس خوندن و من پشت کنکوری هستم و در منطقه ای زندگی میکنم که اکثرا خلاف کارن و میخوام با درس خوندن راهمو عوض باشه و بتونم یک فرزند جانباز پزشک برای جامعه باشم مث پدرم برای میهنم و حامعه خدمت کنم ولی متاسفانه هزینه ای ندارم و من قرض گرفتم از مردم که مقدار کلاسی ثبت نام کردم با ازمون و اینکه درسایی ضعیفم کتابایی لازم دارم که هزینه خریدش ندارم و از بنیاد ایثارگران درخواست دارم که بهم وام بدن در اینده ای نزدیک مث بقیه یک فرزند جانباز خلاف کار و باعث ننگ جامعه ایثارگران نباشم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام جناب فتحی. می‌تونید به بنیاد ایثارگران مراجعه کنید تا راهنمایی‌تون کنن.

مینا ماماشی ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

سلام و عرض ادب من فرزند جانباز ۲۵ در صدبه بالای متوفی هستم من نمایندگی بیمه ایران دارم کاملا خصوصی و از هیچ ارگانی حقوق نمیگیرم درخواست وام اشتغال داده بودم که متاسفانه رد کردن و گفتن شاغل هستی خواستم راهنمایی بخوام که چه وامی را میتونم وردارم چون واقعا نیاز دارم ممنونم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام خانم ماماشی. شما می‌تونید فقط با یک سفته الکترونیک از لندو وام بگیرید.

مجتبی لطیفی ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

سلام وقت بخیر
همرزمی های عزیز من مجتبی لطیفی هستم فرزند ایثارگر عبود لطیفی هستم.و دیشب عقد کردم و میخوام بدونم وام چقدر تعلق میگیره برای من ۲۸سال سن دارم ممنون میشم .،

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام جناب لطیفی. کارشناسان بنیاد ایثارگران در این زمینه می‌تونن راهنمایی‌تون کنن.

سید محمد ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

با توجه به افزایش وام ازدواج به ۳۰۰ میلیون وام ازدواج فرزندان ایثارگران چقدر افزایش داشته؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام اقای سید محمد. این موضوع رو باید از بنیاد ایثارگران پیگیری کنید.

سعید ۱۴۰۲/۱۰/۲۱

ایا من که قبلا ازدواج کرده ام وسال ۸۵وام رو گرفته ام و حالا ۱۰سال است که جدا شده ام با ازدواج مجدد این وام ازدواج به من که فرزند شهید هستم هم تعلق میگیره

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام. برای دریافت اطلاعات دقیق به بنیاد ایثارگران مراجعه کنید.

سعید رضی ۱۴۰۲/۱۰/۲۵

سلام پیامک قبلی که خدمت شما جهت درددل و گزارش وضعیت خودم بعنوان فرزند شهید فرستادم که کاملا پاک شده لطفا قسمتان می‌دهم جدی بگیرید و بی تفاوت نباشید امثال بنده کسی نداریم که از سر ناچاری و استیصال مزاحم شما میشیم لااقل به حرف‌های مان گوش کنید. بله حدودا یک‌سال است که برای وام مسکن اقدام کرده ام و هر زمان که به بنیاد مراجعه می‌کنم میگن هنوز به ما ابلاغ نشده. دوستان عزیز و بزرگوار خواهشا به داد ما برسید که با توجه به تبلیغات زیاد شما در رسانه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی مردم فکر می‌کنند که ما خانواده های شهدا دیگه هیچ غم و مشکلی نداریم. عزیزان ما حامی و بزرگمان را در جنگ هشت ساله از دست داده ایم و بجز بنیاد شهید به هیچکس و ارگان دیگری کمکی به ما نمی‌شود الان هم فقط وام میخوام نه صدقه و کمک بلاعوض. لطفا به فکر امثال بنده باشید در شرایط بدی هستم و بعد عمری تلاش حالا که بازنشسته شدم آپارتمانی خریدام که با وام مشکل خانواده ام درست می‌شود لطفا دریغ نکنید. موفق باشید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام جناب رضی، بابت شنیدن این مشکلات واقعا متاسفیم. امیدوارم این مشکلات سریع‌تر حل شن.

علیرضا ۱۴۰۲/۱۰/۲۹

سلام و عرض ادب
من فرزند جانباز ۱۵ درصد هستم تا کنون که هیچ وامی پدرم از بنیاد نگرفته منم که تو این سالها هر چند سال یکبار رفتم بنیاد گفتند وام نداریم آیا منی که تو سال ۹۳ ازدواج کردم میتونم الان وام ازدواج رو بگیرم؟ یا اگه نمیشه وام دیگه ای برای فرزند جانباز ۱۵ درصد دارین؟؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام وقت بخیر. این موضوع رو باید از سازمان ایثارگران پیگیری کنید.

بهزاد ۱۴۰۲/۱۱/۰۳

آیا جانبازان ۲۵درصد بالای ۵۰ سال که برا اولین بار ازدواج کرده‌اند می‌توانند از وام ازدواج استفاده کنند

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام. اطلاعات دقیق رو از سازمان ایثارگران کسب کنید.

ساهره ن ۱۴۰۲/۱۲/۱۰

باسلام پدر بنده ۳۰ سال هست فوت شدم در حین ماموریت ۱۵ ماه ایثار گر موظفی دارن بنده بیکار هستم و میخوام کاری راه بندازم نیاز به وام دارم امکانش هست راهنمایی بفرمایید که شامل ماهم میشه یا نه؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور ایثارگران مراجعه کنید.

محمد ابراهیم دژبان ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

سلام جانباز۵درصدهستم ۲تاپسردانشجو دارم شهریه اش خیلی برام سخته وام مسکن سایت باز نمیشه بااین وضعیت اقتصادی خیلی درفشارم توروخدا کمکم کنید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاع دقیقی درباره این موضوع نداریم. برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور ایثارگران مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت وام لندو بدون چک و ضامن هم اقدام کنید.

حوریه صدری ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

سلام ببخشید من درم جانباز ۲۵ درصد به بالا فوت شدند مادرم برای وام مسکن ایثارگران اقدام کردند و سن مادرم ۷۲ سالشون هست و بنیاد میگه به این سن بانک وام نمیده آیا راهی هست که مادرم برای وام مسکن ایثارگران اقدام کنه

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاع دقیقی درباره این موضوع نداریم. برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور ایثارگران مراجعه کنید.

الهویردی ( رحیم ) رحیملو ۱۴۰۲/۱۲/۲۱

با عرض سلام بنده برادر شهید و بمدت سه ماه،نوزده روز داوطلبانه از طریق بسیج منطقه جنگی دارم و در خدمت سربازی بیست ماه، یازده روز منطقه جنگی دارم و کارت ایثارگر هر دو را دارم چطوری میتوانم وام خرید خود رو بگیرم بازنشسته تحت پوشش تامین اجتماعی هستم تابحال وام نگرفتم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاع دقیقی درباره این موضوع نداریم. برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور ایثارگران مراجعه کنید.

رضا رادمنش ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

با سلام و عرض ادب بنده ۱۵ درصد جانبازی در ایثارگران سپاه دارم و پرونده ای در بنیاد شهید ندارم آیا امکان گرفتن وام جانبازی دارم مثل من خیلی از دوستان این مشکل را دارند

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. ما اطلاع دقیقی درباره این موضوع نداریم. برای کسب اطلاعات دقیق به سازمان امور ایثارگران مراجعه کنید.

آرمان مداح ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

سلام بعد دریافت وام مسکن ۴۰۰ملیونی سند خانه ای که در رهن بانک است امکان انتقال مالکیت وجود دارد یا تا زمان تسویه وام ۲۰ ساله امکان انتقال سند وجود ندارد؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. متاسفانه ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

اسماعیل هرمزی ۱۴۰۳/۰۱/۱۶

سلام برای جانبازان ۵% وام خرید خودرو تعلق میگیرید میشه راهنمایی کنید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام وقت بخیر. برای کسب اطلاعات با سازمان ایثارگران تماس بگیرید.

اکبر رحیمی ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

من یک ایثارگر باز نشسته هستم با حقوق زیر ۱۳ میلیون واقعا دچار مشکل شدم بانک‌ها جهت دادن وام تقاضای سپرده گذاری میکنن که‌من اصلا پولی جهت سپرده ندارم ۲۵ ماه کامل جبهه ارتش دارم وتاکنون از هیچ امکانی استفاده نکردم آیا واقعا چیزی به اسم وام ایثارگری وجود داره یا سرکاری ؟بانک‌ها واقعا میدن یا حرف چکار باید بکنم کجا بیاد برم به گی باید بگم لطفا راهنمایی کنید تشکر

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. باید از سازمان ایثارگران پیگیری کنید.

زمانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

باسلام خدمت شما خواستم بدونم چرا شهر نیشابور برای وام جانبازان چرا این شرایت سخت گذاشته سه ضامن خواسته با شرایت خیلی سخت بازنشسته نباشد نامه کسر حقوق داشته باشد ارتشی نباشد برای وام روستایی این جور هست خدا میدونه شهر. چه که نمیخواد مردم برای یک ضامن می‌مانند چه برسد به سه ضامن

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. متاسفانه ما اطلاعی راجع به این موضوع نداریم.

وحید جلالی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

وام مسکن فقط برای خونه های سند دار هست یا قولنامه ای هم قبوله؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات دقیق با سازمان امور ایثارگران تماس بگیرید.

حسین علی حقیقی زاده ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سلام وقتتون بخیر بنده هم یکی از رزمنده های جنگ ایران و عراق هستم و حدودا ۳۱۶ روز داوطلب بودم و خدمت سربازی را داخل منطقه جنگی حضور داشته ام حتی توی منطقه فاو ترکش هم بهم اثابت کرد ولی بعد از عمل توی بیمارستان شهید بقایی به خاطر نبودن تخت کافی به بیمارستان گلستان داخل اهواز منتقل کردند و بعداز گذشت سی سال من سال ۹۲ رفتم دنبال پرونده جانبازی ولی هیچ اثری از پرونده من نبود و حتی در بایگانی متروکه شهید بقایی اهواز و گلستان هم خودم را گفتن بگرد تا شاید پیدا بشه ولی هر دوتا بایگانی گشتم هیچ اثری از پرونده من نبود و الان هم پرای وام مسکن باید به کدام شعبه مراجعه کنم لطفا برای کمک به دریافت وام راهنمایی بکنید ممنونم خدانگهدارتون ❤❤❤🌹🌹🌹

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. متاسفانه ما اطلاعات دقیقی برای این وام نداریم. از سازمان ایثارگران باید کمک بگیرید.