بلیط قسطی سفر به ترکیه را چطور تهیه کنم؟ / روش رزرو اقساطی هتل در ترکیه

بلیط قسطی سفر به ترکیه را چطور تهیه کنم؟ / روش رزرو اقساطی هتل در ترکیه
تاریخ انتشار: - مطالعه: 9 دقیقه
فهرست محتوا

همه ما هر از چندگاهی دلمان می‌خواهد چمدان ببندیم و به شهر یا کشوری که از جذابیت‌هایش به وفور شنیده‌ایم، سفر کنیم. کشور ترکیه با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار زیاد، سواحل آرامش‌دهنده، محله‌ها و خانه‌های رنگارنگ، مراکز خرید فراوان، غذاهای لذیذ و متنوع و… تقریبا یکی از گزینه‌های همیشگی افراد برای سفر و تفریح است. اما متاسفانه به دلیل بالا بودن هزینه‌های سفر مثل تهیه بلیط، هزینه اسکان، هزینه تفریح و …، ممکن است شما نتوانید به صورت نقدی بلیط خود را تهیه کنید و یا ممکن است در همان زمان قصد انجام چند کار یا خرید کالاهای دیگر را هم داشته باشید. در چنین مواقعی می‌توانید به تهیه بلیط قسطی سفر به ترکیه فکر کنید و از یک سفر بی‌نظیر با تجربه‌های جذاب  و دل‌چسب محروم نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با کشور ترکیه، جاذبه‌های توریستی، هزینه‌های مربوط به سفر و راهنمای خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به ترکیه چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به ترکیه، فصل بهار است؛ چرا که هوا در این فصل نه خیلی سرد است، نه خیلی گرم. هوای مطبوع و دلنشین همراه با نسیم خنک بهاری، روزهایی به یاد ماندنی را برایتان رقم می‌زند و در این شرایط می‌توانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. پس با نزدیک شدن به عید نوروز و فراهم شدن تعطیلات، بد نیست کمی درباره زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه بدانید تا با دید بازتری اقدام به سفر کنید. ممنون می‌شویم اگر به کشور ترکیه سفر کرده‌اید، جاذبه‌های گردشگری-تفریحی کشور ترکیه را می‌شناسید، نظرتان را در کامنت با سایرین شریک شوید. 

۳ مورد از جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه

کشور ترکیه، جاذبه‌های تفریحی-گردشگری زیادی دارد که ما در این‌جا ۳ مورد از معروف‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های آن را مطرح کرده‌ایم.

  1. جاذبه‌های تاریخی فراوانی مثل: موزه‌های استانبول، آرامگاه مولانا در شهر قونیه، مسجد ایاصوفیه، سقاخانه‌های استانبول و… در کشور ترکیه وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.
  2. جاذبه‌های تفریحی-گردشگری فراوانی مثل: پارک آبی استانبول، میدان تکسیم با بناهای رنگارنگ، سواحل زیبای ترکیه و… باعث شده است که کشور ترکیه یکی از انتخاب‌های افراد برای سفر و تفریح باشد.
  3. یکی از دلایلی که اکثر افراد تمایل دارند به کشور ترکیه سفر کنند، مراکز خرید عالی و فروشگاه‌های این کشور است. می‌توان گفت، شهر استانبول مهد خرید در خاورمیانه است و می‌توانید با هر مقدار بودجه‌‌ای که دارید، اجناس مورد نظرتان را خریداری کنید. 

با توجه به مطالب فوق، اگر تصمیم گرفته‌اید که کشور ترکیه را برای سفر انتخاب و از فضای بکر و ناب آن‌جا استفاده کنید اما بودجه کافی ندارید، می‌توانید به گزینه خرید قسطی فکر کنید و با خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه و رزرو قسطی هتل، حال خوب و لذت خود را فدای هزینه نسبتا بالای این سفر نکنید. حالا لازم است با انواع هزینه‌های سفر به ترکیه آشنا شوید و بدانید چه مقدار بودجه برای این مسافرت نیاز است، تا با آگاهی کامل اقدام به سفر کنید.

هزینه های سفر به ترکیه چیست؟

انواع هزینه‌های سفر به ترکیه کدامند؟

همان‌طور که می‌دانید هر سفری، هزینه بلیط، هزینه اسکان و هزینه حین سفر (مثل گشت و گذار، خرید، رستوران و…) دارد که این هزینه‌ها برای سفر به ترکیه هم نیاز است و ما به تفکیک هر کدام از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

هزینه خرید بلیط سفر به ترکیه

 هزینه خرید بلیط سفر به ترکیه با توجه به عوامل مختلف، از ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان (در بهمن ماه ۱۴۰۰) متغیر است. این هزینه را عواملی مثل: بازه زمانی‌ای که قصد سفر دارید، نوع پروازی که انتخاب می‌کنید (چارتر، تور لحظه آخری و …)، شرکت هواپیمایی (ایران‌ایر، ماهان و…) و عوامل دیگر تعیین می‌کند. برای این که سفری ایمن داشته و از پرواز خود مطمئن باشید، می‌توانید به‌جای استفاده از بودجه محدودتان برای خرید بلیط، به گزینه بلیط قسطی سفر به ترکیه فکر کنید. با انتخاب این روش می‌توانید با آسودگی خاطر و بدون هیچ دغدغه‌ای سفر کنید و بودجه مدنظرتان را صرف هزینه‌های تفریحی-گردشگری سفر کنید تا لذت کافی را از سفر خود ببرید.

هزینه رزرو هتل در ترکیه

هنگامی که تصمیم می‌گیرید به ترکیه سفر کنید، یکی از دغدغه‌هایی که فکر شما را درگیر می‌کند، هزینه اقامت است. هزینه اسکان در ترکیه با توجه به کیفیت آن هتل، خدماتی که ارائه می‌دهد و همچنین تعداد ستاره‌‌های آن هتل از ۱/۰۰۰/۰۰۰ تا ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان (در بهمن ماه ۱۴۰۰) متفاوت است که شما با توجه به بودجه مدنظرتان می‌توانید گزینه‌های در دسترس را بررسی و محل اقامت خود را انتخاب کنید. البته در چنین شرایطی، یکی از گزینه‌هایی که برای شما وجود دارد رزرو اقساطی هتل است تا هتل مورد علاقه خود را با بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب و رزرو کنید. سامانه لندو (در ادامه توضیح داده‌ایم) این امکان را با فروشگاه‌هایی مانند فلای تودی و…فراهم کرده است.

هزینه‌های حین سفر

کشور ترکیه با جاذبه‌های تاریخی،گردشگری و تفریحی فراوان، شما را ترغیب به صرف هزینه بیشتر در طول سفر می‌کند. مراکز خرید عالی با برندهای متنوع و اجناس باکیفیت، غذاها و دسرهای لذیذ، پارک آبی و… از جمله امکاناتی هستند که لازم است شما با در نظر گرفتن بودجه جداگانه برای آن‌ها، لذت سفر را برای خود صد چندان کنید. شما می‌توانید به طور متوسط و با توجه به هزینه‌‌های موجود در کشور ترکیه، بین ۵/۰۰۰/۰۰۰ تا ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان نقدینگی همراه خود داشته باشید تا از امکانات این کشور پرجاذبه محروم نشوید.

با توجه به مطالب مطرح شده، اگر شما توانایی پرداخت هزینه‌های سفر را به طور کامل و کافی ندارید، یا برنامه‌ٰیزی مالی شما اجازه صرف کل بودجه‌تان را برای این سفر نمی‌دهد، می‌توانید از گزینه سفر اقساطی استفاده کنید و با خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه، نیاز خود را به تفریح و سرگرمی رفع کنید. در ادامه ما راه‌های مختلف خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه را بررسی کرده‌ایم تا شما با آگاهی کامل و اطلاعات کافی، بهترین روش خرید بلیط قسطی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه

برای خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه و رزرو هتل، راه‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. یکی از این روش‌ها دریافت وام‌های بانکی است. شما برای دریافت وام از بانک، نیاز به انواع تضمین و چک خواهید داشت که ممکن است در پرداخت چک و ارائه انواع تضمین محدودیت داشته باشید و نتوانید از وام‌های بانکی بهره ببرید و این روش برایتان کارآمد نباشد. راه دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه از فروشگاه‌های آنلاینی است که این خدمات را ارائه می‌دهند؛ که البته ممکن است این فروشگاه‌ها هم از اعتبار کافی برخوردار نباشند و در نهایت با اعتماد به آن‌ها، آن کسی که ضرری متحمل می‌شود، شما باشید. بنابراین برای خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه، باید راه‌حلی مطمئن را با شرایط آسان انتخاب کنید، که ما این راهکار را پیش روی شما گذاشته‌ایم. 

بهترین روش خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه

بهترین روش تهیه بلیط قسطی سفر به ترکیه و رزرو اقساطی هتل کدام است؟

برای استفاده از خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه و رزرو هتل به صورت اقساطی، می‌توانید از سایت لندو استفاده کنید که یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اقساطی است. لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا و خدمات را تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند که شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه ضامن و پیش‌پرداختی نخواهید داشت؛ شما می‌توانید بدون چک و ضامن و فقط با ارائه سفته به سایت لندو مراجعه و ثبت درخواست خرید اقساطی انجام دهید. یکی دیگر از مزیت‌های پلتفرم لندو این‌ است که تمامی مراحل به صورت کاملا آنلاین انجام ‌می‌شود. 

لندو از لحاظ تنوع فروشگاه هم هیچ محدودیتی ندارد و با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند که بسیاری از این فروشگاه‌ها در زمینه سفر، فروش بلیط برای سفر، رزرو اقامتگاه و… فعالیت‌ می‌کنند. پس اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید بلیط قسطی سفر به ترکیه را تهیه کنید یا برای اقامت خود هتل رزرو کنید، به پلتفرم لندو مراجعه و خرید خود را به راحتی انجام دهید تا سال نو و بهار نو را با حال و هوای حضور در ترکیه آغاز کنید. خوشحال می‌شویم اگر تجربه خرید بلیط قسطی سفر به ترکیه را داشته‌اید، نظرتان را با سایرین به اشتراک بگذارید.

 

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
0