ثبت رکورد ۲ هزار میلیارد تومان درخواست وام از لندو، در تیرماه

ثبت رکورد ۲ هزار میلیارد تومان درخواست وام از لندو، در تیرماه
تاریخ انتشار: - مطالعه: 3 دقیقه
فهرست محتوا

به گزارش روابط عمومی لندو، این استارتاپ لندتکی در تیرماه امسال تمام رکوردهای خود را جابه‌جا کرده است. مشتریان لندو در این ماه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درخواست وام از ۱۰۵۰ شهر مختلف در سراسر کشور ثبت کرده و در همین ماه بیش از ۱۰۰ هزار کاربر جدید به لندو افزوده شده‌ است. شاخص NPS لندو نیز بهبود ۳۵۷ درصدی نسبت به میانگین سال ۱۴۰۱ را تجربه کرده است.

لندو کارت، عامل اصلی رشد نمایی و بهبود Service Level لندو در ماه‌های اخیر

لندو در دی ماه سال گذشته از «لندو کارت» رونمایی کرد. یک خدمت جدید که تحول چشم‌گیری در حوزه لندتک و به صورت مشخص، ارائه‌دهندگان اعتبار خرید اقساطی به وجود آورد. در واقع در اکثر پلتفرم‌های لندتک مشتریان برای استفاده از وام یا همان اعتبار خرید اقساطی با محدودیت در محل و نحوه صرف مبلغ مواجه بوده و می‌بایست از فروشگاه‌ها یا درگاه‌های طرف قرارداد استفاده نمایند، که «لندو کارت» این محدودیت را از میان برداشته و مشتریان با استفاده از لندو کارت می‌توانند از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های آنلاین، انواع کالا و خدمات را بدون هیچ محدودیتی خرید کنند.

در هشت ماه گذشته، لندو کارت علاوه بر اینکه رضایت مشتریان را به شکل قابل توجهی افزایش داد، باعث شد لندو رشدی اکیداً صعودی را در میزان درخواست وام، کاهش شکایات، بهبود سطح خدمات و بهبود ۳۵۷ درصدی شاخص NPS تجربه کند. خلاصه این موارد در تصویر زیر آمده:

banner reportaj 07

لندو قدیمی‌ترین سامانه لندتک ایرانی با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت بوده که در ۳ سال گذشته، وام مورد نیاز مشتریان را با مشارکت بانک آینده ارائه کرده است. در لندو مشتریان می‌توانند تا ۲۰ میلیون تومان وام بانک آینده را به شکل یک «لندو کارت» دریافت و با آن، بدون محدودیتی در انتخاب فروشگاه یا کالا و خدمات، خرید خود را انجام دهند. این وام به‌ صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به چک و ضامن ارائه می‌شود؛ به این معنی که افراد می‌توانند تمام مراحل دریافت وام شامل ثبت درخواست، افتتاح حساب، اعتبارسنجی، خرید سفته الکترونیکی و امضای آن را به صورت آنلاین و با یک گوشی موبایل انجام دهند.

با توجه به غیرحضوری بودن فرآیند وام لندو، امکان ارائه خدمات به تمام نقاط کشور هم وجود دارد و افراد می‌توانند در هر شهر و روستایی که ساکن هستند، حتی شهرهایی که بانک آینده شعبه ندارد هم وام این بانک را دریافت کنند. 

لندو در ۷ سال گذشته همیشه در تلاش بوده به عنوان برندی پیش‌رو در زمینه ارائه خدمات خرید اقساطی، فرآیندهای موجود را بهینه‌سازی و تسهیل کند. این هدف در سال گذشته با تماما آنلاین کردن مراحل ارائه وام، قدرت گرفت و تا به امروز با ارائه لندو کارت، ادامه پیدا کرد. افزایش سقف وام‌دهی و راه‌اندازی سیستم کش‌بک از خریدهای اقساطی گام‌های بعدی لندو در سال جاری‌ست.

ad here
توسط زهرا پورمقدم 1 نوشته

برچسب ها:
3

نظر یا سوال خود را ثبت کنید