امکان ثبت نام حضوری وام در لندو فراهم شد

امکان ثبت نام حضوری وام در لندو فراهم شد
تاریخ انتشار: - مطالعه: 2 دقیقه
فهرست محتوا

لندو به عنوان یک پلتفرم آنلاین پرداخت وام شناخته می‌شود اما با توجه به چالش‌هایی که برخی از مشتریان در فرایند ثبت‌نام و دریافت وام دارند، این مجموعه از نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۲ برای تسهیل فرایند ثبت‌نام وام، امکان ثبت‌نام حضوری وام را علاوه‌بر نام‌نویسی آنلاین فراهم کرده است.

متقاضیانی که امکان مراجعه‌ی حضوری به لندو را دارند می‌توانند پس از طی شدن مرحله‌ی تایید اولیه‌ی بانک در پروفایل کاربری خود در لندو، برای طی کردن باقی مراحل ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز ثبت‌نام حضوری لندو مراجعه کرده و با راهنمایی کارشناسان، در کمتر از چند ساعت تمامی مراحل نام‌نویسی وام خود را تکمیل کنند.

ثبت نام حضوری وام لندو

کارشناسانی که در بخش حضوری نام‌نویسی حضور دارند تمامی مراحل ثبت‌نام شما اعم از خرید سفته و ایجاد امضای الکترونیکی را برای شما انجام می‌دهند و پاسخگوی هرگونه ابهام  و سوال شما در زمینه‌ی اعطای وام هستند.

شما با مراجعه‌ی حضوری برای ثبت‌نام از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • امکان مشاوره با کارشناسان برای دریافت وام متناسب با شرایط و نیاز متقاضی
  • تکمیل صفر تا صد تمامی مراحل در عرض یک روز
  • پاسخگویی در لحظه به تمامی سوالات و ابهامات توسط کارشناسان لندو

برای ثبت‌نام حضوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر می‌توانید به واحد حضوری در آدرس تهران، بهجت آباد، خیابان ولی‌عصر، خیابان عبده، پلاک ۴۶ مراجعه کنید.

رزرو مراجعه حضوری

 

ad here
توسط مبینا شمسی خانی 42 نوشته

برچسب ها:
2

نظر یا سوال خود را ثبت کنید

ابراهیم فلاح ۱۴۰۲/۱۰/۲۵

آقا بنده ۶ماه ثبت نام کردم که برای یک روز تاریخ تولد رد کردید دوباره ۱۲روز ثبت نام کردم و میگن اعتبارسنجی بانک آقا جان کپی شناسنامه کارت ملی در دست دارید آیا باز باید منتظر بمانیم یعنی الویت نمیشه قرار گرفت یعنی چی

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

    سلام اقای فلاح. با پشتیبانی تماس بگیرید، راهنمایی‌تون می‌کنن.

ابراهیم فلاح ۱۴۰۲/۱۲/۱۰

سلام بنده بعد از ۹ماه ثبت نام به هر دلیلی رد کردید دو با هم حضوری آمدم کهیا مدیریت مجموعه صحبت کردم گفتن دوبار پیام آمد ثبت نام کنید برای شما الویت قرار میدهیم حالا آمد و مدارک می‌خوان تمام مدارک من اونجا هست دیگه وقتی اعتبارسنجی آمده باید دوباره مدارک بفرستم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. با پشتیبانی لندو تماس بگیرید راهنمایی تون میکنن.

علیرضا حریرچیان ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

درخواست را لغو کردم وتمام راهها را طی کردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده .چراسپرده راعودت نمیدهند وتلفن پشتیبانی هم قطع میباشد .
یعنی همه چیز پرید.

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

    سلام دوست عزیز. با پشتیبانی تماس بگیرید به درخواست شما رسیدگی می کنند.