شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش
فهرست محتوا

اگر به تازگی لوازم خانگی منزلتان خراب شده است و به جای تعمیر، تصمیم به تعویض آن‌ها گرفته‌اید، یا در حال خرید جهیزیه هستید و قصد دارید وسایلتان را از برندهای خارجی و معتبر تهیه و خریداری کنید، می‌توانید از برند بوش استفاده کنید. از آن‌جایی که کیفیت این محصولات از سایر برندها بالاتر است، به مراتب قیمت بیشتری هم دارد؛ بنابراین ممکن است زمان خرید لوازم خانگی از این برند، مبلغ مورد نظر را نداشته باشید و یا نخواهید تمام بودجه خود را صرف خرید لوازم خانگی کنید، بلکه بخواهید آن را در امور مختلف خرج و استفاده کنید؛ در چنین شرایطی استفاده از روش‌های مختلف فروش اقساطی لوازم خانگی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چرا که هم از برند بسیار خوبی خرید کرده‌اید و هم توانسته‌اید بودجه مورد نظرتان را مدیریت کنید. پس با ما همراه باشید تا با برند بوش، پرفروش‌ترین محصولات، بازه قیمتی و بهترین روش خرید اقساطی آن آشنا شوید.

کمی درباره بوش بدانیم

بوش یک برند آلمانی است و سابقه آن تقریبا به صد سال پیش برمی‌گردد. شرکت بوش امروزه یکی از قطب‌های لوازم خانگی در جهان به شمار می‌رود و با این که قیمت نسبتا بالایی دارد، اما به دلیل محصولات متنوع و کیفیت عالی، طرفداران زیادی دارد. ما از میان این محصولات متنوع، پرفروش‌ترین آن‌ها را بررسی کرده‌ایم تا با شناخت بیشتری کالای مورد نیازتان را هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی خریداری کنید.

همچنین بخوانید: خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن 1402

پرفروش‌ترین محصولات دوو

معرفی پرفروش‌ترین محصولات بوش همراه با قیمت آن‌ها

از میان محصولات متنوع بوش، برخی از آن‌ها با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است که شما می‌توانید با انتخاب این محصولات لذت یک خرید عالی را تجربه کنید. همچنین برای خرید محصولات پرفروش بوش می‌توانید به روش‌های مختلف خرید اقساطی از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی فکر کنید تا کیفیت را فدای قیمت نکنید. حالا ما با معرفی پرفروش‌ترین محصولات بوش راهنمای خرید شما هستیم تا انتخاب خوبی برای لوازم خانگی داشته باشید.

همینطور بخوانید: خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در سرتاسر ایران

  • یخچال فریزرهای بوش

 یکی از انواع محصولات بوش، یخچال فریزرهای آن است که با استقبال نسبتا زیادی روبه‌رو شده است و کیفیت بالایی هم دارد. برای خرید یخچال فریزرهای بوش باید بازه قیمتی ۱۵ تا۱۵۰ میلیون تومان (در فروردین ۱۴۰۱) را با توجه به مدل یخچال در نظر داشته باشید. یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید و ساده در رنگ‌های سفید، سیلور و دودی یا مشکی از انواع یخچال فریزرهای بوش هستند که شما با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان، می‌توانید یکی از این یخچال فریزرها را انتخاب و خریداری کنید. ما ۳ مدل از این یخچال فریزرها را همراه با قیمت و جزییات آن‌ها بررسی کرده‌ایم تا با آگاهی بیشتری خرید کنید:

  1. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204، با طراحی زیبا، سیستم بدون برفک، جنس فولاد بدون زنگ، انجماد سریع و… با توجه به سایزهای مختلف آن و قیمت ۴۴ تا ۶۸ میلیون تومان، از محصولات پرفروش بوش است. 
  2. مدل پرفروش دیگر، یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSW36PI304-GSD36PI204، با طراحی عالی، درب‌های استیل ضد زنگ، فناوری حسگر هوشمند و…است که با توجه به سایزهای آن در بازه قیمتی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.
  3. سومین مدل پرفروش، یخچال فریزر بوش مدل KGD86AI304، ساده، با کیفیت و با ویژگی‌های پخش هوای یکسان در تمام قسمت‌های یخچال، شیشه ضد شوک و نگهداری مطلوب مواد غذایی با قیمت ۲۸ تا ۴۵ میلیون تومان است که تقریبا یخچال اقتصادی برند بوش محسوب می‌شود.

حالا ممکن است با توجه به قیمت نسبتا بالای یخچال فریزرهای بوش، شما نتوانید یا نخواهید کل بودجه خود را برای خرید یک یخچال مصرف کنید. در این شرایط خرید یخچال و فریزر از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی، سامانه‌های خرید اقساطی یا… می‌تواند جایگزین خوبی برای خرید نقدی و صرف کل بودجه باشد.

  • ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بوش، ماشین لباسشویی است که با توجه به کیفیت قابل قبول آن، قیمت نسبتا مناسبی دارد و شما می‌توانید با هزینه ۱۱ تا ۳۰ میلیون تومان (در فروردین ۱۴۰۱) یک ماشین لباسشویی عالی خریداری کنید. از ویژگی‌های ماشین لباسشویی بوش شست‌وشوی لباس‌هایی است که مقدار کمی کثیف شده‌اند و صرفا بوی نامطبوعی مثل سیگار به خود گرفته‌اند. ویژگی مهم دیگر، شست‌وشوی آرام و نرم لباس‌هاست؛ به طوری که بعد از شست‌وشو نیازی به اتوی سفت و سخت لباس نیست. ماشین‌های لباسشویی بوش مدل‌های متنوعی دارند که از میان آن‌ها، ۳ مدل با استقبال بیشتری روبه‌رو شده‌اند و طرفدار بیشتری دارند: 

  1. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC با ظرفیت ۹ کیلوگرم، موتور قدرتمند و کاهش مصرف انرژی یکی از به‌صرفه‌ترین ماشین‌های لباسشویی برای خانواده‌های پرجمعیت است. این ماشین لباسشویی قیمتی حدود ۲۵ میلیون تومان دارد که نسبت به سایر ماشین‌های لباسشویی با کیفیت پایین‌تر و برندهای معمولی‌تر، قیمت مناسبی به حساب می‌آید.
  2. یکی دیگر از مدل‌های پرفروش ماشین لباسشویی بوش، مدل WAW32560GC با ظرفیت ۹ کیلوگرم است که مجهز به سیستم لکه‌زدایی و کاهش لرزش و صداست و قیمتی حدود ۲۱ میلیون تومان دارد.
  3. و اما مدل اقتصادی ماشین‌های لباسشویی بوش سری ۶ مدل WAT28682IR با ظرفیت ۹ کیلوگرم و قیمت ۱۶ میلیون تومان است که با توجه به کارایی و کیفیت خوب آن قیمت خیلی خوبی دارد و نیاز شما را به شست‌وشوی راحت به طور کامل رفع می‌کند.

حالا وقت آن است که برای خرید ماشین لباسشویی مورد نظر خود اقدام کنید و از شست‌وشوی راحت لباس‌های خود، کیفیت بالای محصول داخل منزل و قیمت نسبتا معمولی آن لذت ببرید.

  • ماشین ظرفشویی بوش

در شرایط فعلی، نیاز به ماشین ظرفشویی در هر خانه‌ای نسبت به قبل بیشتر احساس می‌شود. ماشین‌های ظرفشویی بوش یکی از محصولاتی است به تازگی طرفدار زیادی پیدا کرده است. این ماشین‌های ظرفشویی با قابلیت قفل کودک، حسگر آب، خشک کردن کامل ظروف و کاهش زمان شست‌وشو در دو مدل رومیزی و ایستاده عرضه میشود و قیمتی حدود ۱۲ تا ۳۰ میلیون تومان (فروردین ۱۴۰۱) دارد. میان این مدل‌های متنوع ۲ مدل از ماشین های ظرفشویی با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است:

  1. ماشین ظرفشویی استیل بوش سری ۸ مدل SMS88TI02M (ایستاده)، با سنسور تشخیص میزان آب، حسگر آب و بار، سنسور تشخیص تعداد ظروف و صفحه کنترل لمسی با قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان یکی از محصولات پرطرفدار در برند بوش محسوب می‌شود.
  2. ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS68TI02B (ایستاده)، با قیمت ۲۳ میلیون تومان و بدنه استیل ضد زنگ، پنل تمام لمسی و کاهش مصرف انرژی، گزینه مناسبی برای یک ماشین ظرفشویی خوب است. 

اگر تا الان به ماشین ظرفشویی نیاز ضروری داشته‌اید و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی برای خرید آن گیج و سردرگم بوده‌اید، می‌توانید با آگاهی بیشتر و استفاده از مطالب فوق برای خرید اقدام کنید و لذت ببرید. البته برند بوش لوازم خانگی دیگری مثل اتو، مخلوط‌کن، جاروبرقی و … هم دارد که می‌توانید همین حالا به وب‌سایت تیمچه که یک فروشگاه اینترنتی جامع است، مراجعه کنید و از امتیاز هر محصول و نظر کاربران نسبت به آن‌ها آگاه شوید.

ممنون می‌شویم اگر شما هم از خریداران و طرفداران برند بوش بودید و هستید و تجربه‌ استفاده از این برند را دارید، نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش در سامانه‌های مختلف

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش در فروشگاه‌‌ها، بانک‌ها، سامانه‌‌ها و… 

برای خرید لوازم خانگی بوش به صورت اقساطی روش‌های مختلفی وجود دارد که ما در ادامه به تفکیک این روش‌ها را بررسی کرده‌ایم.

  • خرید از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی با ارائه حکمت کارت

حکمت کارت، طرحی است که از طرف نیروهای مسلح اجرا می‌شود و تمامی کارمندان، شاغلان و بازنشستگان نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و همچنین سپاه می‌توانند از مزایای این طرح و کارت استفاده کنند. برخی از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی با دریافت حکمت کارت، کارت ملی و فیش حقوقی، امکانات اقساطی خود را ارائه می‌دهند. برخی دیگر هم با دریافت چک نیروهای مسلح از شما، برایتان امکان خرید اقساطی را فراهم می‌کنند. اما این روش به دلیل این که صرفا به افراد دارنده حکمت کارت تعلق می‌گیرد و همه افراد را شامل نمی‌شود، نمی‌تواند روش مناسبی باشد و بهتر است برای خرید اقساطی به سراغ روش‌های بهتر با شرایط آسان‌تر بروید.

  • خرید از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی بوش با ارائه چک و پیش‌پرداخت

یکی از روش‌های  تهیه لوازم خانگی بوش به صورت اقساطی، خرید از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی است. برخی از فروشگاه‌ها علاوه بر خدمات نقدی، خدمات اقساطی هم به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این روش برای خرید یخچال بوش که قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد استفاده کنید. البته مشکلی که وجود دارد این است که معمولا این فروشگاه‌ها از شما چک و پیش‌پرداخت دریافت خواهند کرد و اگر در این زمینه محدودیت داشته باشید این روش نمی‌تواند برایتان به‌صرفه باشد و بهتر است به دنبال روشی باشید که بتوانید بدون چک و پیش پرداخت، اقساطی خرید کنید. 

  • دریافت وام‌‌های بانکی و خرید لوازم خانگی بوش

 یکی از روش‌هایی که برای خرید اقساطی می‌توانید به آن فکر کنید، دریافت وام‌های بانکی است. بانک‌ها با دریافت انواع تضمین (چک، فیش حقوقی، ضامن کارمند و…) و نگه داشتن بخشی از مبلغ وام شما، طی فرایندی نسبتا پیچیده وام‌های خرد را برای خرید کالا ارائه می‌دهند. شما بعد از دریافت این وام‌ها می‌توانید به مراکز فروش لوازم خانگی مراجعه و کالای مورد نیازتان را خریداری کنید. اما متاسفانه معضل چک و ضامن هم موقع خرید از مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی وجود دارد، هم موقع دریافت وام‌های بانکی؛ بنابراین بهتر است سامانه‌ای را انتخاب کنید که با شرایط نسبتا آسان‌تری خدمات اقساطی خود را ارائه می‌دهد.

  • شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش از پلتفرم لندو

برای استفاده از فروش اقساطی لوازم خانگی بوش می‌توانید از سایت لندو استفاده کنید که یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اقساطی است. لندو با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌کند که شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه ضامن و پیش‌پرداختی نخواهید داشت؛ یعنی شما می‌توانید بدون چک و ضامن و فقط با ارائه سفته به سایت لندو مراجعه و اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. ضمن این‌که تمامی مراحل به صورت کاملا آنلاین انجام ‌می‌شود. لندو با صدها فروشگاه ارائه دهنده کالا و خدمات در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند که بسیاری از آن‌ها محصولات بوش را عرضه می‌کنند.ی کی از فروشگاه‌های معتبر و جامع طرف قرارداد لندو “تیمچه” است؛ پس شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش اقساطی لوازم خانگی بوش با دردسرهای چک و ضامن و… همین حالا وارد سایت لندو شوید و بعد از انتخاب یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی و ثبت درخواست وام مورد نیاز خود، لوازم خانگی بوش را به صورت اقساطی خریداری کنید. شما از چه روشی برای خرید اقساطی خود استفاده می‌کنید؟ لطفا همین‌جا نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید. 

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0
خاتون ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

سلام ممنون ازخدماتی که ارائه نمودیدولی ادرس خریدباحکمت کارت راننوشته بودیداگه ممکنه ادرس ان رابنویسید

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای خرید با حکمت کارت لازمه که خودتون فروشگاه‌هایی که این خدمات رو ارائه میدن پیدا و خرید کنید؛ ضمن اینکه فروشگاه اتکا هم این خدمات رو ارائه میده.