شرایط وام 100 میلیونی بانک سپه چیست؟

شرایط وام 100 میلیونی بانک سپه چیست؟
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

باتوجه به افزایش تورم، تسهیلات بانکی ارائه شده توسط بانک مرکزی نسبت به گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده است و مبلغ و شرایط مختلفی دارد. وام 100 میلیونی بانک سپه یکی از تسهیلات پرکاربرد در میان انواع وام محسوب می‌شود که مخصوص اشتغال‌زایی است. برای آن‌که در مورد شرایط و جزئیات این وام بیشتر بدانید، این مطلب از مجله لندو را از دست ندهید.

شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک سپه چیست؟

در حال حاضر وام 100 میلیون تومانی بانک سپه به منظور راه‌اندازی کسب‌وکار یکی از پیشنهادهای کارآمد در میان وام‌های بانکی محسوب می‌شود. بسیاری از کسانی که به دنبال کارآفرینی هستند، می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان کسری بودجه خود را با وام بانک سپه تأمین کنند.

از نکات مثبت وام 100 میلیونی سپه این است که این کمک‌هزینه برخلاف بسیاری از تسهیلات بانکی مثل وام بانک رفاه، به افرادی که حقوق‌بگیر این بانک نیستند هم تعلق می‌گیرد. در ادامه این مطلب می‌توانید از جزئیات چگونگی دریافت این وام و دیگر ویژگی‌های آن بیشتر بدانید.

  • هرچند که برای دریافت این وام شرط دریافت حقوق از بانک سپه الزامی نیست، اما داشتن معرفی‌نامه از یکی از نهادهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی یا امور ایثارگران یکی از شروط اصلی آن محسوب می‌شود.
  • برای دریافت وام 100 میلیونی بانک سپه باید یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی یک میلیون تومان به‌نام و مشخصات شما در این بانک ثبت شده باشد. بنابراین اگر متقاضی این وام هستید، اما قبلاً در هیچ‌یک از شعب بانک سپه حساب قرض‌الحسنه باز نکرده‌اید، باید پیش از درخواست وام به سراغ افتتاح حساب بروید.
  • معرفی ضامن‌های رسمی و ارائه سند ملکی معتبر از دیگر شروط دریافت وام است. به همین دلیل باتوجه به زمانی که باید برای معرفی ضامن صرف کنید، نمی‌توان این تسهیلات را در گروه وام فوری قرار داد.
  • شرط مسدودی حساب برای دریافت وام بانک سپه وجود ندارد و متقاضی در حین پرداخت اقساط هم می‌تواند حسابی فعال داشته باشد.
  • حداکثر مبلغ این وام خوداشتغالی 100 میلیون تومان است، اما بانک سپه مبالغ 50 میلیون و 20 میلیون تومان را هم در صورت داشتن سپرده قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
  • اگر متقاضی حداکثر مبلغ این وام یعنی 100 میلیون تومان هستید، باید 2 ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. همچنین یک سند ملکی معتبر هم باید به‌عنوان ضمانت به مدارکتان پیوست شود.
  • برای دریافت وام 50 میلیون تومانی خوداشتغالی معرفی 2 ضامن رسمی کفایت می‌کند. اما متقاضیان وام 20 میلیونی می‌توانند فقط با معرفی یک ضامن برای این تسهیلات درخواست دهند.
حتما بخوانید:  دریافت وام با سند ملکی 1403/ شرایط، مدارک و مراحل

وام 100 میلیونی بانک سپه

یک پیشنهاد برای کسانی که متقاضی وام 20 میلیونی هستند:
همان‌طور که گفتیم، یکی از وام‌های بانک سپه به مبلغ 20 میلیون تومان است و به شرط معرفی یک ضامن ارائه می‌شود. اگر متقاضی این مبلغ هستید، اما ضامن ندارید، می‌توانید از وام فوری و بدون چک و ضامن لندو استفاده کنید. البته ناگفته نماند که وام لندو مخصوص خرید اقساطی کالا و خدمات است و به صورت وجه نقد داده نمی‌شود. در واقع خرید کالا و خدمات باید از سایت‌هایی انجام شود که طرف قرارداد لندو است. بعد از تکمیل ثبت‌نام و تأیید مدارک، یک کد تخفیف صددرصدی به ارزش مبلغ وام در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا باکمک آن بتواند بعد از وارد شدن به سایت فروشگاه، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهد. تنوع فروشگاه‌های طرف قرارداد بسیار مطلوب است و کتگوری‌های مختلفی را مثل لپ‌تاپ، گوشی، لوازم خانگی، طلا، بلیت و… پوشش می‌دهد. فقط فراموش نکنید که برای دریافت این وام کالا اگرچه به چک و ضامن نیازی نیست، اما ارائه سفته الزامیست. برای آن‌که از قوانین سفته بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب سفته چیست را از مجله لندو مطالعه کنید.

نحوه بازپرداخت وام 100 میلیونی بانک سپه

بازپرداخت این وام هم مثل سایر تسهیلات بانکی شرایط خاص خودش را دارد که در ادامه به هریک از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • از آنجایی که وام 100 میلیون تومانی بانک سپه به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به غیر از 4 درصد کارمزد، سودی در مبلغ بازپرداخت آن اعمال نمی‌شود. در ضمن وام‌گیرنده حداکثر در مدت 84 ماه موظف است که کل مبلغ را به همراه کارمزد آن تسویه کند.
  • در صورت پرداخت اقساط وام صد میلیونی در طول 84 ماه، مبلغ هر قسط یک میلیون و 190 هزار و 480 تومان خواهد بود.
  • متقاضیان وام 100 میلیونی بانک سپه نباید در سابقه بانکی خود معوقه یا چک برگشتی داشته باشند. بنابراین خوش‌حساب بودن یکی از ملاک‌های اصلی برای دریافت این وام است.
  • پرداخت اقساط این وام باید به صورت منظم و بدون دیرکرد انجام شود. در صورت تأخیر در پرداخت اقساط، 12 درصد به‌عنوان جریمه دیرکرد به مبلغ بازپرداخت اضافه خواهد شد.

از دیگر وام‌های خوداشتغالی مطلع شوید!

راه‌اندازی کسب‌وکارهای مختلف بدون شک نیاز به سرمایه و پرداخت هزینه‌های گوناگون دارد و وام‌های بانکی در این مواقع می‌توانند نقشی کمک‌کننده داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال افزایش درآمد و ایجاد یک کسب‌وکار جدید هستید، باید از تسهیلات جدید خوداشتغالی بانک‌ها مطلع شوید. برای اطلاع از انواع وام‌های بانکی پیشنهاد می‌کنیم که مطالب مجله لندو را دنبال کنید. لندو یک سامانه مالی معتبر محسوب می‌شود که با همکاری بانک آینده امکان خرید لپ تاپ قسطی، گوشی، لوازم خانگی و سایر کالا و خدمات را به‌وجود آورده است. اگر برای خوداشتغالی و راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار کوچک یا خانگی، به خرید وسیله‌ای نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم روی وام لندو حساب کنید و تنها با ارائه سفته، وام ۲۰ میلیونی خرید کالا بگیریذ.

وام 100 میلیونی بانک سپه

حتما بخوانید:  وام اشتغال زایی چیست؟ بررسی شرایط وام کارآفرینی و مدارک مورد نیاز

سوالات متداول

1ـ وام 100 میلیونی بانک سپه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

این وام خوداشتغالی به کارآفرینانی که معرفی‌نامه یکی از سازمان‌های کمیته امداد امام خمینی، امور ایثارگران یا بهزیستی را داشته باشند، داده می‌شود.

2ـ وام خود اشتغالی بانک سپه با چه مبالغی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد؟

 این وام در مبلغ‌های 20 میلیون تومان، 50 میلیون و حداکثر 100 میلیون تومان به حساب مشتریان واجد شرایط واریز می‌شود.

3ـ شرایط ضمانت برای دریافت وام صد میلیون تومانی چیست؟

کسانی که متقاضی وام بانک سپه با حداکثر مبلغ 100 میلیون تومان هستند، باید دو ضامن رسمی به بانک معرفی کنند. علاوه بر این ارائه یک سند ملکی معتبر هم الزامیست.

 

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0