وام فوری بدون ضامن بانک رفاه + شرایط و مدارک مورد نیاز 

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه + شرایط و مدارک مورد نیاز 
تاریخ انتشار: - مطالعه: 11 دقیقه
فهرست محتوا

در شرایطی که نیاز به پول دارید و برای فراهم کردن آن به این در و آن در می‌زنید، دریافت یک وام فوری و آسان می‌تواند کار شما را راه بیندازد. اخیراً بانک رفاه تسهیلاتی را برای متقاضیان در نظر گرفته است که نسبت به سایر وام‌ها شرایط راحت‌تری دارد. برای اینکه بدانید شرایط لازم برای دریافت این وام چیست و چگونه می‌توانید برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه اقدام کنید، این مطلب از مجله لندو را از دست ندهید؛ ما بی‌هیچ کم‌وکاستی به این تسهیلات و جزییات آن پرداخته‌ایم!

جزییات وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

بانک رفاه کارگران اخیراً از طرح جدید خود به نام وام بانک رفاه بدون ضامن رونمایی کرده است. این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود. گفتنیست که سقف این وام در گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده که به تازگی رقم آن  به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. نظر شما درباره میزان افزایش مبلغ این وام چیست؟ با وجود تورم و گرانی‌های اخیر، سقف این تسهیلات کفایت می‌کند؟ احتمالا سوالات دیگری هم درباره این وام ذهن شما را مشغول کرده است؛ برای آنکه از چم‌وخم این وام فوری و مدارک و شرایط آن سردر بیاورید، تا انتها همراه ما باشید تا اگر واجد شرایط هستید، فرصت را از دست ندهید!

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه چیست؟

از آنجایی که افراد زیادی برای دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند، لازم است از واجدین شرایط باشید تا بی‌معطلی در صف دریافت وام قرار بگیرید. شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رفاه به شرح زیر است:

  • مستمری بگیر یا حقوق بگیر این بانک باشید؛
  • در این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشید؛
  • نیازی به ارائه ضمانت ندارید؛
  • حتما باید در مرحله اعتبارسنجی، نمره اعتبار بالایی به‌دست آورید؛
  • لازم است مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده، آبونمان و اعتبارسنجی کنید؛
  • ضمنا سقف این تسهیلات، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است؛

با توجه به مطالب فوق، اگر این تسهیلات را برای خود مناسب نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های مختلف مثل مجله لندو، درباره زیر و‌ بم انواع وام اطلاعات کسب کنید و درنهایت بهترین تسهیلات را مناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

ضمنا اگر شما هم پیگیر شرایط وام در بانک‌های مختلف هستید، احتمالا می‌دانید که به تازگی اعتبارسنجی و داشتن نمره اعتبار بالا، به یکی از شرایط اولیه دریافت وام تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا نحوه اعتبارسنجی بانک رفاه را توضیح دهیم.

حتما بخوانید:  معرفی انواع وام، بهترین وام برای شما کدام است؟

اعتبارسنجی بانک رفاه برای پرداخت وام بدون ضامن چطور انجام می‌شود؟

بانک رفاه در اعتبارسنجی خود فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرد. مواردی مثل:

  • رفتار مشتریان در بازپرداخت وام‌های قبلی (که این عامل بیشترین تاثیر را دارد)
  • توانایی در پرداخت اقساط وام
  • تنوع وام‌های دریافتی
  • بدهی جاری به بانک
  • سایر موارد

در مجموع اگر شما چک برگشتی و اقساط عقب‌افتاده در بانک رفاه نداشته باشید و در یک کلام، مشتری خوش حساب بانک رفاه باشید، می‌توانید نمره اعتبار بالایی به دست آورید و به راحتی وام خود را دریافت کنید. اما اگر نمره اعتباری‌تان پایین باشد، ممکن است بانک از شما یک ضامن معتبر بخواهد. توجه داشته باشید که نمره اعتبار B ،A و C برای دریافت این وام کافی است.

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

طرح وام بانک رفاه بدون ضامن با سود ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سقف ۵۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید، حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. البته باوجود قیمت‌های سر به فلک کشیده بهتر است از حداکثر مبلغ وام که ۱۰۰ میلیون تومان است، بهره ببرید.  چرا که با ۵۰ میلیون تومان این روزها کار خاصی نمی‌توانید انجام دهید؛ البته می‌توانید با ۵۰ میلیون تومان به خرید کالاهای مختلف مثل خرید قسطی لپ‌ تاپ فکر کنید؛ ولی اگر به مبلغ بالاتری نیاز دارید، بهتر است برای دریافت سقف تسهیلات تلاش کنید.

اقساط وام فوری رفاه هم ماهانه حدود ۳ میلیون تومان (برای وام ۱۰۰ میلیونی) است.

دیگر نوبت به آشنایی با مدارک لازم جهت دریافت وام رسیده است تا به راحتی و بدون نقص مدرک به شعب بانک رفاه مراجعه و تسهیلات مورد نیازتان را دریافت کنید.

حتما بخوانید:  سود وام بانکی چطور محاسبه می‌شود؟ آموزش نحوه محاسبه سود بانکی به زبان ساده

مدارک لازم برای دریافت وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

حالا که قرار است از مدارک مورد نیاز برای تسهیلات بانک رفاه صحبت کنیم، خالی از لطف نیست که بدانید با پیشرفت علم و تکنولوژی و غلبه دنیای دیجیتال،،مدارکی مثل سفته به شکل الکترونیکی درآمده‌اند که شما می‌توانید به راحتی آب خوردن از داخل منزل این مدارک را فراهم کنید. برای آشنایی بیشتر با این نوع سفته کافیست وارد صفحه سفته الکترونیکی شوید تا آشنایی کاملی با شکل مدرن و دیجیتالی سفته پیدا کنید.

برگردیم سر موضوع اصلی و راجع به مدارک مورد نیاز جهت دریافت این تسهیلات صحبت کنیم! همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این وام صرفا به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر و مستمری بگیر بانک رفاه هستند. پس برای ارائه مدارک کار شما راحت است. چون حتما در این بانک حساب دارید و قبلا یک مرتبه موقع افتتاح حساب، مدارک مورد نیاز خود را به بانک تحویل داده‌اید؛

اما در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام، به شرح زیر است:

  • مدارک شخصی (محل کار، محل سکونت و…)
  • مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و…)
  • فیش حقوقی در صورتی که حقوق بگیر بانک رفاه هستید؛
  • مدارک بازنشستگی و فیش کسر از حقوق در صورتی که مستمری بگیر بانک رفاه هستید؛

در ابتدا با مدارک فوق به شعب بانک رفاه مراجعه کنید؛ اگر به مدارکی بیش از مواردی که ما اشاره کردیم، نیاز بود مسئولین شعبه از شما می‌خواهند که در اسرع وقت با مدارک تکمیل شده مجددا به بانک مراجعه و سلسله‌مراتب دریافت تسهیلات را طی کنید.

حالا که بحث تسهیلات بانک رفاه داغ است، می‌خواهیم علاوه بر وام فوری بدون ضامن بانک رفاه به شما بازنشستگان نوید یکی دیگر از وام‌های مناسب و مورد نیازتان را بدهیم؛ شما می‌توانید با دریافت این وام خرید اقساطی انجام دهید و کالاهای مورد نیازتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه بخرید. نام این طرح رفاه کالاست. می‌پرسید رفاه کالا چیست و شرایط آن به چه صورت است؟ همراه ما به بخش بعدی مطلب بیایید و پاسخ خود را کامل دریافت کنید!

طرح رفاه کالا چیست و شرایط آن به چه صورت است؟

طرح رفاه کالا یکی دیگر از طرح‌های بانک رفاه است که فقط به کارمندان و حقوق بگیران بانک رفاه و مستمری بگیران این بانک تعلق می‌گیرد. سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است که با سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. از شرایط این تسهیلات باید به عدم داشتن چک برگشتی اشاره کرد؛ ضمن اینکه حقوقتان را حتما باید از بانک رفاه دریافت کنید. بانک رفاه این تسهیلات را در قالب کارت اعتباری به شما ارائه می‌دهد و شما با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه کالا یا کالاهای مورد نیازتان را خریداری می‌کنید.

نظر شما درباره اینکه بانک رفاه برای اعطای تسهیلات خود محدودیت در نظر می‌گیرد و فقط مستمری بگیران و حقوق بگیران مشمول طرح‌های تسهیلاتی این بانک می‌شوند، چیست؟ شما شرایط دریافت تسهیلات از بانک رفاه را دارید؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌های همین مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید.

اگر وام فوری بدون ضامن بانک رفاه و رفاه کالا به شما تعلق نمی‌گیرد، اگر به دنبال تسهیلاتی راحت‌تر با شرایط آسان هستید، اگر به خرید قسطی گوشی، خرید طلای اقساطی، خرید اقساطی بلیط سفر و حتی خرید موتور اقساطی فکر می‌کنید و راهی به ذهنتان نمی‌رسد، ما برای شما در بخش پایانی مطلب بهترین راهکار را آورده‌ایم!

حتما بخوانید:  چطور می‌توانیم از فروشگاه‌های سایت لندو خرید اقساطی اینترنتی داشته باشیم؟

loan from lendo

از طرح مشترک بانک آینده و لندو با آسان‌ترین شرایط، لذت ببر!

بانک آینده با همکاری لندو که یک پلتفرم معتبر برای خرید اقساطی کالاست، یک وام راحت و تماماً آنلاین برای خرید اقساطی کالا و خدمات تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به چک، ضامن و پیش‌پرداخت تنها با ارائه سفته، وام خرید کالا دریافت کنید. از مزیت‌های این سامانه، می‌توان به اعطای وام تنها با ضمانت سفته، فرآیند کاملا آنلاین تسهیلات از درخواست تا دریافت و عدم دریافت جریمه دیرکرد توسط لندو اشاره کرد.

جالب نیست که در فرآیند دریافت وام از لندو، شما درحالیکه لیوان چای به دست روی مبل لم داده‌اید، خرید سفته الکترونیکی و امضای الکترونیکی را هم تجربه کنید؟ 

همچنین لازم به ذکر است که وام دریافتی از لندو به‌ صورت یک لندو کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد. مزیت لندو کارت نسبت به سایر کارت‌های خرید اعتباری مثل طرح رفاه کالا این است که شما برای استفاده از لندو کارت خود هیچ محدودیتی ندارید. یعنی دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین تمامی درگاه‌های آنلاین، برای خرید در اختیار شما هستند. پس همین حالا تصمیم خود را بگیرید و با یک کلیک به راحتی برای دریافت وام اقدام کنید.

سوالات متداول درباره وام فوری بدون ضامن بانک رفاه

آیا در ارائه فیش حقوقی به‌عنوان ضمانت، مبلغ حقوق دریافتی مهم است؟

بله؛ فیش حقوقی متقاضی وام فوری بانک رفاه، باید حداقل ۶۰ درصد از مبلغ اقساط را پوشش دهد. چون بانک در صورت تاخیر در پرداخت، مبلغ اقساط را از حقوق شما کسر می‌کند. 

آیا می‌توان از وام بانک رفاه برای خدمات درمانی هم بهره برد؟

بله؛ علاوه بر «طرح رفاه کالا» که ویژه خرید کالاست، شما می‌توانید از «طرح رفاه دانا» که ویژه خدمات درمانی و پزشکی است بهره ببرید. برای آنکه از جزییات طرح رفاه کالا و رفاه دانا مطلع شوید، وارد صفحه وام خرید کالا بانک رفاه شوید و مفصل درباره تسهیلات و خدمات آن بخوانید.

مبلغ اقساط وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه، چقدر است؟

با وجود سود ۱۸ درصدی و مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه مبلغ هر قسط معادل 2,937,500 تومان می‌شود.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
11
حسین عبدالهی ۱۴۰۱/۰۴/۱۸

سلام بانک رفاه حالا کسی حقوق از. رفاه نگیری نمی شه مستمری نگیری نمی شه یه کسی که نیاز شدید داشته باشی چکار باید کنی من مشتری بانگ رفاه هستم نه چک برگشتی دارم حسابم هم خوبی ما وام بدی ماه به ماه از حسابم کم کن

    ملیکا ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

    ما ک از رفاه حقوق میگیریم ندادن گفتن باید ۴ ماه پول تو حساب بخوابونی اونم باز بعد ۴ ماه مفلوم نیست دبع کنن یا بدن چ برسه ب اینکه حقوق بگیر بانک نباشی

رضا ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

سلام .من مستمری بگیر و درخواست وام ۱۰۰ میلیونی رفاه بدون ضامن داده ام ، بانک بیش از ۴ ماه سپرده از من خواسته به با بدبختی و قرض و قوله جور کرده ام و مدت بازپرداخت هم ۳ سال یا ۳۶ ماه اعلام کرده اند ،آیا این درخواست سپرده به میزان ۱۰۰ میلیون و مدت بازپرداخت ۳ ساله که بانک رفاه از بنده خواسته قانونی است؟اگر خیر به کجا شکایت باید کرد تا رسیدگی نمایند؟ممنون میشوم راهنمایی فرمایید،(بنده حساب حقوق در همان بانک رفاه دارم)

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

    سلام دوست عزیز وقت شما بخیر؛
    از اونجایی که ما هدف اطلاع رسانی اخبار بانکی رو داشتیم و در این موضوع دخیل و مسئول نیستیم متاسفانه نمی‌تونیم پاسخ دقیق و واضحی به شما بدیم؛ شما سعی کنید به سایر شعب بانک رفاه مراجعه کنید و این موضوع رو ازشون مستقیما بپرسید؛ بهتون پاسخ خواهند داد.

    ایرانی ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

    همش الکیه هیچ جا وام نمیدن. فامیل پرنفوذ داری میدن به مردم عادی وام نمیدن دروغ میگن

سهیل ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

به نظرمن این موضوع فقظ سرکاری است من کارمند دولت بسیجی ایثارگرو جانباز به مدت یک سال است که به بانک رفاه مراجعه مکنم تنها چیزی که در این بانک رفاه کارگران ایذه در خوزستان وام های مورد ادعا شماست من به شدت به وام نیاز دارم چون پول برای خانه سر به فلک کشیده میخوام جانباز وایثار گر مستاجر خانه به دوش ۸ سال جنگ کارمن کجا وام کجا وام بدون ضامن کجا شما راست بگوید یا دروغ غننویسیداگر شما ثابت کردید که یک نفر کا رمند از رفاه ایذه وامگرفته تو درست مگویی

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما صرفا این موضوع رو در رسانه‌های خبری دیده و خونده بودیم و اطلاع رسانی کردیم؛ ضمن اینکه هیچ مسئولیتی درمورد این تسهیلات نداریم.

    سید علی محمد خضر هاشمی دوست ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

    باسلام وتشکر که برای مسمتری بگیر قدمی برمیدارید من مستمربگیر وحقوقم را از بانک رفاه میگیرم چون ظامن همسرم که از بانک صادرات وام گرفته شدم ایا میتوانم ازبانک وام بگیرم

M. Z ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

سلام، اگه میخوان وام بدن چرا اینقدر سودش زیاده؟ وقتی میگید مستمری بگیر، حداقل سودش رو پایین تر بیارید که قدرت بازپرداخت رو داشته باشیم.

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما صرفا چیزی رو که در رسانه‌های خبری دیده و خونده بودیم منتشر کردیم و هیچ مسئولیتی در این زمینه نداریم.

گلسا ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

من وام فوری برای خرید سهام می خواستم شامل اش میشه

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک رفاه تماس بگیرید و سوالتون رو بپرسید.

ابوالفضل عشوری ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

جوابی دریافت نکردم پس سرکاری هستش

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    در چه مورد می فرمایید؟

    ن ح ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

    سلام خسته نباشید من بازنشسته هستم وحقوفم را از بانک رفاه میگیرم برای گرفتن وام به بانک رفتم وگفتن وام نمی‌دهیم گفتن وام ندید واصالعی ندارن که کی دوباره وام میدن شما می تونید پاسخ بدید آیا وام میون یا نه ممنون از شما

      مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

      سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
      نه متاسفانه از اینکه وام رو بهتون کی میدن، اطلاعی نداریم!

سارا ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

سلام خسته نباشید وام بانک رفاه بخوام یک ماه میتونم دریافت کنم؟ بدون ضامنه؟ ممنونم از شما

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر با یکی از شعب بانک تماس بگیرید.

علیرضا محمودی ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

سلام. بنده یک مستمری بگیر بانک رفاه هستم که در سال ۸۳ در محل کارم انگشتان دست راستم قطع شد که به عنوان مستمری ماهانه ۱۹ هزار تومن به بنده دادند که الان با رشد تورم حقوقم به یک و خورده‌ای رسیده آیا می‌توان از یکی ازین وام‌ها یا کمتر استفاده کنم تا الان هم توعمرم نه وام نه از این بانک از هیچ بانکی و نه دسته چکی نگرفته‌ام و کلا شما فکر کن بنده تا حالا مرده متحرک بودم. ممنون میشم جواب بدهید

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    از اونجایی که شرایط بانک هرروز ممکنه تغییر کنه، لازمه که با امور مشتریان بانک رفاه تماس بگیرید و شرایطتون رو کامل براشون توضیح بدید؛ راهنماییتون خواهند کرد.

رضا سوری ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

با سلام چرا بانک ها اگر واقعا راست میگن شرایط وام را دررسانه هایی مثل تلویزیون تبلیغ نمیکنه شما اینجا همچین با آب وتاب تعریف میکنی میری بانک میگی وام یه جوری نگاه میکنند که انگار از جیب خودشون میخوان بدن یا اینکه۱۸درصد سود کمی یا اینکه وام گیرنده از کره ماه امده

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما صرفا این موضوع رو اطلاع رسانی کردیم و هیچ مسئولیتی در زمینه سود این وام و سایر مسائل مربوط به اون نداریم.

    علی ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

    سلام خداخیرتون بده من خودم مستمری بگیرم ولی واسه پول پیش خانه ماندم اگر۵۰م تومان بگیرم حتمابایدکالا بخرم یامیتونم این پولوبدم پول پیش خانه ممنونم ازشما

پری ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

سلام وقتتون بخیر من مستمری بگیر هستم من خیلی نیازبه این ۱۰۰ملیون وام دارم من نه خونه دارم نه زندگی تا وقتیپدرمادر زنده بودم پیش آنها زندگی میکردم ولی بعدازفوت آنها چندسال دربه درخونه خواهر برادر ودوست آشنا هستم من وخواهرم باهم حقوقمیگیریم حوقوقمانکفاف قسط نمیده چکارکنم بتونم این وام بگیرم بلکه منم بتونم برم خونه بگیرم کمترسرم منت باشه خواهش میکنم راهنمایی کنید منو

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر لازمه که با بانک تماس بگیرید.

لرکی ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

سلام
من مراجعه کردم و میگن فعلا بسته شده وام ها و فقط یک برابر پول حساب بعد از سه ماه میدن! ایا میشه از شعبه های دیگر بانک رفاه وام گرفت، شعبه ای غیر از جایی که حقوق گرفته میشه؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    صحبت بانک حجت هست و هر اطلاعاتی بانک در اختیارتون قرار بده، کافی و کامل هست.

      اهد ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

      خانم انگارشماچیزی نمیدونی مشخصه بلد نیستی درست جواب بدی دولت دستورمیده وام شما میگین هنوز به ماابلاغ نشد اگر دولت بگه جریمه همون فرداش اجرامیکن

        مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۶

        سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
        ما صرفا نویسنده این مطلب هستیم و مسئولیتی در برابر اجرا یا عدم اجرای تسهیلات و طرح‌های بانکی نداریم؛ فقط در رسانه‌های خبری معتبر درمورد این وام‌ها خوندیم و در مجلمون اطلاع رسانی کردیم؛ به همین دلیل به همه عرض می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با بنک تماس بگیرن!

09378209860 ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

مادرم مستمری بگیر بانک رفاه است تا حالا وام نگرفته سنش ۷۴ سال مشکلی برای سنش نیست وام تعلق میگیره یا نه؟ ممنون

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    برای کسب اطلاعات بیشتر، با بانک رفاه تماس بگیرید.

مهدی ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

سلام شرایط سفته چجوریه من نه خونه به نامم هست نه چیزی دارم چجوری وام بگیرم

اشکان ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

وام بهم بدید قسط مرتب میدم زندگیم بهم ریخته کسی می تونه بخدا جای دوری نمیره منم قسط وام میدم مرتب یک زندگی نجات میدید بااین وام

عبدالحسین سروش راد ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

سلام و عرض ارادت
من مستمری بگیر هستم البته با ۱۰ سال سابقه بازنشست شده ام .
با توجه به اینکه حقوقم ۶۰درصد قسط وام را پوشش میدهد ،آیا میتوانم ۱۰۰ میلیون وام بگیرم؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    لطفا با بانک تماس بگیرید و ازشون بپرسید.

آزیتا ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

سلام من مستمری بگیر بانک رفاه هستم یه وام خرید کالا گرفتم والان درحال حاضر دارم پرداختش میکنم ومیخواک یه وام نقدی دیگه بگیرم امکانش هست یانه باید صبر کنم اقساطم تموم شه بعد🤔

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

دنیا ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

سلام من مستمر بگیر هستم بابام فوت شده و دارم حقوقش میگیرم حقوقم ماهی۵۶۰۰تومان هستش ایا میتونم وام ۱۰۰ملیونی بگیرم؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

لوسیفر ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

سلام و خسته نباشید,این موضوع صحت داره؟لطفا اگه کسی اطلاع داره بگه.منظورم وام بانک رفاهه.آخه تو سایت خود بانک چیزی نزده.

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

رضا نوروزی زنجان ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

سلام من مستمری بگیر بهزیستی هستم ومستمری راازبانک رفاه میگیرم ویارانه ام هم ازبانک رفاه میگیرم بمن وام می‌دهند برم بانک رفاه وبدون ضامن باشه ممنون میشم راهنمائیم کنید بانک رفاه زنجان شعبه اسلام اباد حساب دارم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    با بانک تماس بگیرید بپرسید.

رضا نوروزی زنجان ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

سلام من به بانک رفاه رفتم گفتم وام میخوام ومستمری ویارانه راازاین بانک میگیرم ریس بانک بمن گفت هرکی گفته واسه خودش گفته باید پول بزاری حساب بعد سه ماه اندازه پولت وام می‌دهیم وضمانت هم بایدبیاری الان من به کجا شکایت کنم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما اخباری که در رسانه‌های معتبر دیدیم رو منتشر کردیم و شما باید به صحبت رییس بانک اکتفا کنید؛ در واقع صحبت ایشون حجت هست و ما اطلاع دیگه‌ای نداریم.

Zaker ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

سلام بانک رفاه من رفتم میگه باید چهار ماه پول بخوابه بعد هفتاد درصد میده بازنشسته هستم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

    سلام دوست عزیز روز بخیر؛
    صحبت بانک حجت هست.

محبوبه بیات ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

تمام این مطالبی که در مورد وام بدون ضامن وبدون سپرده میگین دروغ محض دروغ محض دروغ محض من مستمری بگیر هستم سال ۱۴۰۰باز نشسته شدم میگن باید ۶ماه سپرده گذاری کنید و۲ضامن هم برای وام ۱۰۰میلیونی بیاورید بنده از اراک هستم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    ما شرایطی که در رسانه‌های خبری معتبر دیدیم و خوندیم رو نوشتیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر بانک باید راهنماییتون کنن.

مریم ۱۴۰۱/۰۸/۱۳

من حقوق بگیر بانک رفاه ام درخواست وام ۵۰ ملیونی بدون سپرده دارم آیا امکان دارد

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    شما می‌تونید وام خرید کالا رو از بانک رفاه بگیرید؛ اما برای کسب اطلاعات بیشتر با بانک تماس بگیرید و بپرسید.

شهباز ۱۴۰۱/۰۸/۱۶

باسلام برادر عزیز و بزرگوار وسایل خونه نمی خوام بخرم من بابت پول پیش خونه می خوام ۱۰۰ میلیون از بانک رفاه دسته چک بانک صادرات هم دارم با ۳۰ سال سابقه بدون برگشتی ۲۶ میلیون تو حساب بانک رفاه دارم چند ماهه چرا به من وتم نمیدین ۶۱سالمه تا بهال وام نگرفتم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۶

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    اگر حقوق بگیر و یا بازنشسته تامین اجتماعی باشید احتمالا وام بهتون تعلق می‌گیره؛ بازم باید از شعب بانک اطلاعات بیشتری بگیرید.

farshid ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

هرسوالی که ازت میشه همش میگی برو بانک سوال کن،پس خودت برای چی این خبر چرند رو پخش کردی وقتی اطلاعی درموردش نداری

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

    ما این خبر رو در تمام رسانه‌های خبری بسیار معتبر خوندیم و اطلاع رسانی کردیم.

      شهریار دلشاد ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

      با سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوق فقط ۱۰ سال را میگیرم آیا میتوانم وام فوری بمبلغ ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان بصورت فوری بگیرم و چه مدارکی نیازه

رابعه مرادی ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

سلام وقت بخیر…من باجوازکسب بدون سپرده میتونم وام بگیرم

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    بعضی از وام‌های بانکی نیازی به سپرده گذاری ندارن و بانک‌ها با ضامن مثل: جواز کسب و سند خونه و … به شما اعطا می‌کنن.

      شهریار دلشاد ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

      با سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوق فقط ۱۰ سال را میگیرم آیا میتوانم وام فوری بمبلغ ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان بصورت فوری بگیرم

ابراهیم ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

با سلام خدمت خانم سلیمانی بنده همه مدارکی که برای وام ۱۰۰ ملیونی خواستن آوردم ضامن هم آمده و امضا کرده الان ۲۰ روزه از این ماجرا میگذره ولی وام به حسابم ریخته نشده چرا؟

    مهدیه سلیمانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

    سلام دوست عزیز وقت بخیر؛
    متاسفانه اطلاعی از این موضوع نداریم؛ با بانک تماس بگیرید شما.

محمدرضا خسروی ۱۴۰۱/۰۹/۲۴

شما را به خدا قسم میدم اخبار دروغ ننویسید.وام چی ؟؟؟ کشک چی ؟؟؟
من امروز رفتم بانک رفاه شعبه میرزا بابایی پونک ،گفتم تو خبرها دیدم وام ضروری میدین ؟؟؟ کلی بهم خندید و مسخره ام کرد و گفت به هیچ عنوان ،هیچ وامی بانک پرداخت نمی کنه.تازه اگر هم بخواد در آینده وامی بده حداقل باید صد میلیون یه مدتی پس انداز داشته باشید!!!!
واقعا مسخره نیست ؟؟؟
وام ضروری میخوام!!!
اگه پول داشتم مغزم معیوبه که پول را بذارم بانک و بعدش دربدر برم دنبال وام ؟؟؟
خدای نکرده زبونم لال کدام مسئولی دلش به حال ما سوخته ؟؟؟؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و درود
    دوست عزیز اخباری که ما منتشر میکنیم، از طریق سایت بانک رفاه و سایر خبرگزاری های رسمی دولت هست

بهروزحیدری ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

من بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوقم را از بانک رفاه می گیرم رفتم برای وام گفتند باید سپرده به میزان وام به مدت چهار ماه داشته باشی بعد بیای وام درخواست بدی اگه کسی این مبلغ و تو حسابش داشته باشه وچهار ماه هم توبانک بزاره آیا دیگه نیاز داره وام هیجد ه درصدی بگیره واقعا برای باز نشده های که حساب حقوقشون تو بانک رفاه است متاسفم بانک ملی وام فوری به کسایی که حقوشونو از بانک ملی میگرن به فوریت وام میده

قاسم ۱۴۰۱/۰۹/۲۶

سلام تا کسی واقعا مجبور نبود این وام رو میگیره که سود بالایی داره و باید وسایل خانگی بخره

بدبخت ۱۴۰۱/۰۹/۲۸

اولش میگن وام میدن بعد میرم بانک تمام خواسته‌های کارمندان رو تمام آرزوهای طایفه شونروبرابرده میکنم دراخر میگن این وام فقط مال کسی هست که کالایا وسایل خونه بگیره آخه صد میلیون چی میشه به جز یه پول پیش خونه ی مسخره بیرون شهر متأسفم واسه خودم که دیگه حال و حوصله حرفهای هیچ دروغگویی رو ندارم

خانم باهمت ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

سلام وقت بخیر و خسته نباشید
من از طرف پدرم حقوق میگیرم فیش حقوق هم ندارم مامانم داره آیا میتونم وام بگیرم خیلی نیاز دارم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام ممنون از شما
    آیا حقوقی که دریافت میکنید از طریق بانک رفاه هست؟

ناصر ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

با سلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم نه ماه حقوق بازنشستگی ام در بانک رفاه که هر ماه واریز میشه رو بهش دست نزدم و معدل حساب بالایی هم داشتم رفتم تقاضا دادم برای وام ۱۰۰ میلیون گفتند یک ضامن هم باید بیاری با نامه کسر از حقوق . وام بدون ضامن و فوری به این مبلغ وجود نداره

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و وقت بخیر
    اگه نمره اعتبار بالایی داشته باشید، میتونید بدون نیاز به ضامن وام بگیرید. نمره اعتبارتون پایین بوده؟

رمضان ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

سلام چرا هرچی میگن گرفتن مدارک کپی از کارت ملی وشناسنامه غیرقانونی بازم باید این مدارک بدی.؟؟

سعید طالبی ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

سلام من یک بازنشسته هستم از سال ۱۳۹۱ و تاکنون هیچگونه وامی از بانک رفاه نگرفتم و هر وقت به بانک مراجعه کردم و اسم وام را اوردم با کلمه نه اقا دست از پا درازتر از بانک خارج شدم

امید ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

من بازنشسته هستم و از بانک رفاه حقوق میگیرم رفتم بانک و تقاضای وام ۱۰۰ میلیونی کردم گفتن بودجه نداریم وام نمی دهیم.

میرهادی سیدی ۱۴۰۱/۱۰/۳۰

پیش پرداخت هم میخواد؟برای ۱۰۰میلیون یا ۵۰ میلیون چقدر پیش پرداخت میخواد؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    برای دریافت این وام باید توی بانک رفاه حساب داشته باشید و نمره اعتبار بالایی کسب کنید. نیازی به پیش پرداخت نیست

علیرضا نبوی طباطبائی ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

واقعا سر کاریم تا پرسنل بانک رفاه مانده به ما وام نمی دهند خودتان و ما را خسته نکنید وام را به کسانی بدید که برگشت ندارد.

علی ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

بگو این وام برای پرسنل و کارکنان بانک رفاه هستش. اسمشو بزارید وام فوری ظالمانه مختص پرسنل بانک رفاه

majid Bageri ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

سلام وقت شما بگیر من حقوق بگیرم کسر اقساط دارم در بیمارستان کار میکنم درخواست وام ۱۰۰میلیون دارم فوری

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام وقت شما هم بخیر
    حقوقتون از بانک رفاه واریز میشه؟

حامد هاتفی شجاع ۱۴۰۲/۰۱/۰۸

سلام وقت بخیر.. من میخواستم یک لپ تاب بصورت قسطی بگیرم. ولی متاسفانه اینپرداخت رو ندارم.. میتونید کمکم کنید یک لپ تاب بردارم. چون من به صشغل ترید علاقه دارم و دوره های اون رو هم گذرندوم.. عاجزانه از شما و کمک میخوام.. متشکرم.

پوریوسفی ۱۴۰۲/۰۱/۲۲

واقعا به وام نیاز دارم

مریم ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

سلام. اینها همش شعاره ما مراجعه به بانک کردیم جواب داده که باید سپرده داشته باشی ببخشید اگه یک بازنشسته سپرده داشته باشه . دیگه وام درخواست نمیکنه اونم با سود بالا .‌

ارجن نیا ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

باسلام من مستمر بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستم واز بانک رفاه کارگران حقوق مستمری می گیرم آیا بانک وام خودرو داخلی میده و چقدره ممنون

لیلی ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

سلام به نظرم اگه پولتون رو طلای دست دوم بخرید ۶ ماه نگه دارید بعد از ۶ ماه بفروشید بزنید به کارتون بهتر از اینه که پولتون بزارید ۶ ماه تو بانک بمونه ضامن ببرید و هر ماه هم چقدر قسط بدید

مریم ۱۴۰۲/۰۳/۱۳

سلام روز به خیر .بنده ۵ ماه است در صف وام بانک رفاه هستم . حقوقم را از رفاه می گیرم. ولی پرداخت نمی کنه.

سپیده سلیاری ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

سلام من سپیده هستم میخوام بگم گول نخورین همش دروغه حرفه مفته من خودم از بچگی ک پدرومادرمو از دست دادم دارم مستمریشونو میگیرم تا الان.هم رفاه هم صادرات. حسابمو چندبار بی دلیل مسدود کردن از حسابم برداشت کردن نصف حقوق ریختن هرچی رفتم سرپرستی بانک رفاه و صادرات و ملی اصلا انگار انگار.. بعد بیان وام بده جوکه ساله خداییش.. چندین ساله اسم نوشتم واسه وام حتی مبلغ ۶۸۰هزارتومن ازم گرفتن اما کو وام؟؟ هرسری رفتم پرسیدم منو پبچوندن،، هعی گفتن از فروردین ۱۴۰۲ الان ک خردادیم.. شهرستان بندرگز اصلا پیگیری نمیکنن همشون مفت خورن.. تا ۱۴۰۰ ک وارد بانک میشدی همشون لاغر بودن امسال ک رفتم همشون چاق بودن انقد مال ما مردمه بدبختو میخورن.. پدرم رئیس اداره پست و مادرم دکتر زنان و زایمان بود.. کو حقوقشون؟؟ از حقوق پدرم ۴میلیون و حقوق مادرمو نمیگیرم حقوق بیمشو میگیرم ۵تومنم نمیشه.. پدرومادرم ۳۰سال خدمت کردن ک بعده فوتشون چندرغاز ب من برسه؟؟ درصورتیکه باید صدبرابرشو بهم بدین.. تو این گرونی.. داخل ی خونه کلنگی زندگی میکنم حتی چاهه توالتش گرفته من پولشو ندارم انقدگرون میگیرن الان این خونه وارثیه ک وراث میخان مفت بفروشن منو میخان از قصد کارتن خواب کنن.. درصورتیکه خودشون خانواده زندگی دارن چندتاجا خونه دارن.. اما منه بدبخت ن وام میدن ن حقوق درست درمون تو این گرونی باید دنبال خونه بگردم واسه مستاجری.. اگه میرفتم خارج از کشور شاید انقد سختی نمیکشیدم زندگی بهتری داشتم

م_رهبانی ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

سلام من خیلی نیاز به این وام دارم منتها سرمایه اولیه برای سپرده رو ندارم.
واقعاً مردمو چی فرض کردن ؟؟
کسی که پول داشته باشه که دیگه وام نمیگیره ، تکلیف اونی که سرمایه اولیه نداره چیه واقعا ؟؟؟؟؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام دوست عزیز
    بله حق با شماست، متاسفانه در حال حاضر بیشتر بانک‌ها شرط داشتن سپرده رو برای ارائه وام در نظر گرفتن.
    البته هنوز معدود وام‌هایی هستن که بدون این شرط ارائه میشه.
    اگه حقوق بگیر هستید، پیشنهاد می‌کنم به سراغ بانکی که حقوقتون در اون واریز میشه برید یا اگه به دنبال وام خرید کالا هستید، به جای بانک‌ها از سامانه‌های مختلف مثل لندو استفاده کنید