از هر جا که دوست دارید موبایل قسطی بخرید! وام 20 میلیونی خرید موبایل

از هر جا که دوست دارید موبایل قسطی بخرید! وام 20 میلیونی خرید موبایل
فهرست محتوا

با توجه به این که امروزه شاهد افزایش قیمت گوشی‌های موبایل در بازار هستیم، خرید یک تلفن همراه مناسب به صورت نقدی برای بسیاری از مردم مشکل است. همان طور که می‌دانید در حال حاضر موبایل یکی از وسایل ضروری در زندگی ما به حساب می‌آید و کارایی آن نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. از آن جایی که گاهی این تلفن‌های همراه قیمتی بیشتر از قدرت خرید برخی از مردم دارند، امکان خرید آن‌ها وجود نخواهد داشت.

اما خوشبختانه اکنون شرایطی فراهم شده است تا شما بتوانید خرید اقساطی موبایل را انجام دهید و تلفن همراه مد نظر خود را تهیه کنید. یکی از بهترین راهکار‌ها برای خرید اقساطی، دریافت وام ۲۰ میلیونی و استفاده از لندو کارت است. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها موبایل مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید، اما این بسیار مهم است که بهترین و به صرفه‌ترین روش را انتخاب نمایید. در ادامه ما سعی داریم مطالب بیشتری را در این خصوص بیان کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه موبایل قسطی بخریم؟

امروزه برند‌های مختلفی از تلفن‌های همراه در بازار به فروش می‌رسند که هر کدام از آن‌ها با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، دارای قیمت متفاوتی هستند. گاهی ممکن است شما قصد خرید یک مدل گوشی را داشته باشید که بودجه کافی برای خرید آن در اختیار ندارید. در این صورت می‌توانید به فکر خرید اقساطی آن باشید. شما در هر جای ایران که زندگی کنید، می‌توانید یک موبایل با کیفیت و مناسب برای خود تهیه نمایید.

اگر بودجه شما برای خرید موبایل مد نظرتان کم است، هیچ نگرانی نداشته باشید؛ زیرا می‌توانید با وام ۲۰ میلیونی و دریافت لندو کارت از هر فروشگاهی که می‌خواهید، خرید کنید و گوشی با قابلیت‌های دلخواه خود داشته باشید. به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید اقساطی موبایل وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. این که چگونه گوشی همراه قسطی با مناسب‌ترین شرایط خریداری کنید، بستگی به انتخاب شما خواهد داشت.

خرید قسطی گوشی از دیجی کالا

یکی از راه‌هایی که می‌توانید گوشی مورد نیاز خود را به صورت قسطی بخرید، مراجعه به دیجی کالا است. دیجی پی وب سایتی است که با ثبت نام در آن و شارژ کیف پول خود می‌توانید موبایلی که می‌خواهید را از دیجی کالا خریداری کنید. اما خرید اقساطی گوشی از این سایت نیازمند ارائه یکسری مدارک خواهد بود که یکی از آن‌ها چک تضمین با نام خود فرد یا خانواده او همراه امضای آن‌ها است.

گاهی ممکن است افراد نتوانند برای خرید اقساطی موبایل چک ارائه کنند؛ از این رو باید راه حل دیگری را انتخاب کنند. در این روش خرید گوشی به صورت قسطی مبلغ سی میلیون تومن به افراد اختصاص داده می‌شود که پس از دریافت آن باید به صورت ماهانه اقساط آن ر ا پرداخت نمایند.

خرید قسطی گوشی از تکنولایف

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید خرید اقساطی موبایل را از آن جا انجام دهید، تکنولایف است. این سایت از طریق پلتفرم ایزی پی کمک می‌کند تا کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را بخرند. خرید گوشی از این طریق نیازی به پیش پرداخت و ضامن ندارد، اما باید یک چک تضمینی ارائه کنید. علاوه بر این سقف اعتباری که می‌توانید با آن از تکنولایف خرید نمایید، ۵ میلیون تومان است. اگر به مبلغ بیشتری نیاز دارید، بهتر است راه دیگری را امتحان کنید.

خرید قسطی گوشی از لندو

مراجعه به سایت لندو یکی از بهترین روش‌های خرید اقساطی گوشی موبایل است. چنان چه قصد خرید راحت و بدون دردسر یک گوشی موبایل با کیفیت را دارید، می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. با وام ۲۰ میلیونی که لندو در اختیار شما می‌گذارد، خرید گوشی بدون بودجه کافی برای شما ممکن می‌شود. شرایط استفاده از اعتبار و دریافت وام این سایت بسیار ساده است و تنها با ثبت درخواست، ارائه مدارک و امضا الکترونیکی سفته می‌توانید وام خود را دریافت کنید.

زمانی که در حال ثبت درخواست خود هستید می‌توانید دریافت وام را از طریق لندو کارت یا خرید از فروشگاه تیمچه انتخاب نمایید. با لندو کارت شما این امکان را خواهید داشت که از فروشگاه‌های آنلاین و دستگاه‌های کارتخوان به راحتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان خرید کنید.

اگر به وام فوری برای خرید گوشی نیاز دارید، لندو می‌تواند بهترین گزینه باشد. برای دریافت وام نیازی به ارائه چک نخواهید داشت و تمام مراحل دریافت وام خرید قسطی را می‌توانید به صورت اینترنتی به انجام برسانید، این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان شما خواهد شد. علاوه بر خرید موبایل برای خرید قسطی لپ تاپ هم می‌توانید از لندو کمک بگیرید.

مزایا خرید گوشی به صورت اقساطی

بدون شک با توجه به اوضاع بازار و گران شدن وسایلی مانند تلفن‌های همراه فراهم شدن شرایط خرید اقساطی موبایل خود یک مزیت به حساب می‌آید. اما خرید گوشی با پرداخت ماهانه اقساط آن مزایای زیادی برای خریداران دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • همان طور که می‌دانید در عصر حاضر تلفن‌های همراه هوشمند نقش مهمی در زندگی ما دارند؛ به همین خاطر همه مردم به آن نیاز خواهند داشت. اما با توجه به قیمت بالای آن‌ها هر کسی توان خرید برند مورد نظر خود را ندارد. از طرفی اگر بخواهید مدتی را برای جمع‌آوری هزینه خرید گوشی صرف کنید، ممکن است هزینه‌های آن در این مدت افزایش یابد. اما با خرید اقساطی آن می‌توانید در زمان مناسب به گوشی دلخواه خود دست یابید و برای پرداخت هزینه‌های آن نگرانی نداشته باشید.
  • گاهی ممکن است به اندازه خرید گوشی همراه مورد علاقه خود بودجه داشته باشید. اما اگر بخواهید برای خرید آن تمام پول را پرداخت کنید، دیگر پس‌اندازی نخواهید داشت و در صورت نیاز به پول حساب شما خالی خواهد بود. این موضوع می‌تواند بسیار دلهره‌آور باشد. خرید قسطی گوشی به شما کمک می‌کند تا دیگر نگرانی از بابت نداشته باشید.
  • بدون شک می‌دانید که تلفن‌های همراه در برند‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها با توجه به کیفیت و قابلیت‌هایی که دارند، قیمت گذای می‌شوند. برخی مواقع ممکن است شما به خاطر نداشتن بودجه کافی مجبور شوید مدلی با کیفیت پایین‌تر انتخاب کنید که اصلاً برای شما مناسب نیست. اما با فراهم شدن شرایطی برای دریافت وام و خرید قسطی به راحتی می‌توانید گوشی با کیفیتی را تهیه کنید.

جمع‌بندی

با توجه به این که قیمت گوشی‌ها موجود در فروشگاه‌ها بالاست و افراد با بودجه کم نمی‌توانند هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنند، امروزه بسیاری از مردم به فکر خرید اقساطی موبایل هستند. روش‌های مختلفی برای خرید اقساطی وجود دارد که در این مطلب سعی کردیم برخی از آن‌ها را مانند دریافت لندو کارت که بهترین روش خرید قسطی گوشی است، به شما معرفی کنیم.

ad here
توسط مهدیه فتحی 4 نوشته

برچسب ها:
1

نظر یا سوال خود را ثبت کنید