بدون چک و ضامن، در همه شهرهای ایران وام عمل بینی بگیرید! (جزئیات و درخواست وام)

بدون چک و ضامن، در همه شهرهای ایران وام عمل بینی بگیرید! (جزئیات و درخواست وام)
تاریخ انتشار: - مطالعه: 7 دقیقه
فهرست محتوا

امروزه تمام مردم به زیبایی ظاهری خود اهمیت زیادی می‌دهند و برای آن‌ها بسیار مهم است که چهره‌ای متناسب و زیبا داشته باشند. یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار که در چند سال اخیر با استقبال زیادی همراه بوده است، می‌توان به عمل بینی اشاره کرد. بینی یکی از اجزای تأثیر‌گذار صورت است که با عمل آن می‌توان تغییرات قابل توجهی را احساس نمود. اما برخی از مردم با وجود این که به این عمل نیاز دارند، نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

در واقع علی رقم احساس نیاز به عمل بینی دغدغه اصلی آن‌ها نداشتن پول کافی برای انجام عمل است. اما یک خبر خوب برای افرادی که بودجه لازم برای عمل ندارند، این است که می‌توانند از وام عمل بینی بهره‌مند شوند. شاید بپرسید که چگونه می‌توان برای عمل کردن بینی وام گرفت؟ و شرایط آن به چه صورت است؟ در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید.

وام برای عمل بینی

در دنیای امروزی ما اکثر مردم برای داشتن چهره‌ای زیبا تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها عمل بینی است. از آن جا که فرم بینی نامناسب می‌توان بر روی تمام چهره مؤثر باشد و اعتماد بنفس افراد را تحت تأثیر قرار دهد، انجام یک عمل زیبایی بینی کمک می‌کند تا فرد احساس بهتری داشته باشد. اما تنها تصمیم برای انجام این عمل کافی نیست و باید بتوان هزینه‌های مختلف آن را هم پرداخت کرد.

هزینه جراحی بینی و سایر هزینه‌های مربوط به آن ممکن است بیشتر از توان مالی شما باشد؛ بنابراین با بودجه پایین مطمئناً نمی‌توانید چنین عملی را انجام دهید. ولی جای نگرانی نیست؛ زیرا شرایطی فراهم آمده است تا بتوانید برای پرداخت هزینه‌های عمل وام دریافت کنید. انواع وام وجود دارد که شما می‌توانید با کمک آن‌ها هزینه‌های عمل بینی خود را پرداخت نمایید.

با توجه به این که امروزه دریافت وام دردسر‌های زیادی دارد و پیدا کردن ضامن و فراهم کردن چک ضمانتی برای خیلی از افراد ممکن نیست، شاید برای شما جالب باشد که وام عمل بینی بدون چک و ضامن دریافت کنید. با سایت لندو امکانی در اختیار شما قرار داده شده است که با شرایط بسیار آسان یک وام بیست میلیون تومانی برای استفاده از خدمات پزشکی دریافت کنید. در هر کجای ایران که باشید می‌توانید از این وام استفاده نمایید. دریافت وام برای عمل بینی شیراز و سایر شهر‌ها از این طریق به راحتی انجام می‌شود.

وام برای عمل بینی تهران

از آن جا که عمل بینی هزینه‌های قابل توجهی دارد و هر کسی نمی‌تواند به صورت یک جا مبلغ مورد نیاز برای این عمل را پرداخت کند، گرفتن وام از لندو می‌تواند به عنوان کمک هزینه انتخاب مناسبی باشد. در تهران هر روزه افراد زیادی برای عمل زیبایی دماغ مراجعه می‌کنند که ممکن است هزینه‌ها برای آن‌ها قابل پرداخت نباشد. چنین افرادی می‌توانند با دریافت وام بدون ضامن و بدون چک عمل خود را در زمان مناسب انجام دهند.

بدون شک پرداخت اقساطی هزینه‌های عمل می‌تواند تا حد زیادی به افراد کمک کند تا زیر بار فشار اقتصادی نباشند و با همان بودجه و توان مالی به راحتی بینی خود را عمل کنند.

مزایای عمل بینی با دریافت وام

درخواست برای وام عمل بینی و دریافت آن از لندو می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما داشته باشد. این وام علاوه بر این که پرداخت هزینه‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • همان طور که می‌دانید هر دوره هزینه‌های عمل بینی بیشتر می‌شود و اگر بخواهید منتظر بمانید تا بودجه لازم را به دست‌ آورید، ممکن است هزینه‌های آن افزایش یابد. در چنین مواقعی با دریافت وام فوری می‌توانید به راحتی هزینه‌های لازم برای عمل را فراهم کنید و آن را به مرور زمان اقساطی پرداخت نمایید.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای این وام عدم نیاز به ضامن و ارائه چک است. معمولاً برای دریافت وام از متقاضیان ضامن و چک درخواست می‌کنند که ممکن است تهیه آن‌ها ممکن نباشد؛ به همین خاطر این شرایط آسان دریافت وام مزیت مهمی به شمار می‌رود. شما تنها با سفته‌های الکترونیکی می‌توانید وام مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  • معمولاً یکی از دردسر‌های دریافت وام مراجعات حضوری پی در پی است که اغلب افرد را کلافه می‌کند. اما مزیت دریافت وام از سایت لندو این است که می‌توانید در منزل خود به صورت اینترنتی پیگیر تمام کار‌ها باشید و مراحل آن را از ابتدا تا انتها به شکل آنلاین انجام دهید. مراحل این کار تماماً به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.
  • شما می‌توانید در هر شهری از ایران برای عمل بینی وام بگیرید. هیچ محدودیتی در زمینه موقعیت جغرافیایی افراد برای درخواست وام وجود ندارد؛ به طور مثال تقاضا وام برای عمل زیبایی بینی در اصفهان یا شهر‌های دیگر به طور کامل پیگیری می‌شود و در صورت داشتن مدارک لازم وام به آن‌ها اختصاص داده خواهد شد.

مراحل درخواست وام برای عمل کردن بینی

لندو برای خرید اقساطی کالا‌ها و پرداخت هزینه‌های خدمات مختلف مانند خدمات پزشکی به متقاضیان وام می‌دهد. عمل بینی هم از جمله خدمات پزشکی به شمار می‌رود که می‌توانید برای آن وام بگیرید. اما برای دریافت این وام لازم است که مراحل مختلفی را به صورت آنلاین انجام دهید. مراحل درخواست وام به سادگی قابل انجام است و می‌توانید در مدت کوتاهی وام خود را دریافت نمایید. در ادامه این مراحل را بررسی می‌کنیم.

  • مرحله اول وام عمل بینی ورود به سایت لندو و ثبت درخواست وام است که پس از آن باید مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام را در سایت بارگذاری نمایید. در صورت نداشتن حساب بانکی در بانک آینده باید یک حساب جدید افتتاح کنید.
  • مرحله بعدی خرید سفته‌های الکترونیکی است که نیاز به امضای الکترونیکی شما هم دارند.
  • در مرحله بعد قرار داد‌های لندو و بانک آینده را به صورت الکترونیکی باید امضا نمایید.
  • مرحله آخر دریافت وام از سایت لندو است که می‌توانید آن را برای عمل بینی خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

عمل بینی یکی از عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود که هزینه‌های آن برای بسیاری از افراد سنگین است. گاهی افراد به خاطر مشکلات تنفسی یا تحت تأثیر قرار گرفتن زیبایی شان نیاز به عمل دارند؛ به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم بیان کنیم که چگونه در چنین شرایطی بدون ارائه چک و ضامن وام عمل بینی دریافت کنید.

 

ad here
توسط مهدیه فتحی 4 نوشته

برچسب ها:
2

نظر یا سوال خود را ثبت کنید

محسن عزتی ۱۴۰۲/۰۵/۰۲

سلام فرق نمیکنه برای عمل به چه دکتری مراجعه کنیم

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

    سلام دوست عزیز. نه شما به هر متخصصی می‌توانید مراجعه کنید.

مهسا عباسی ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

بعد از گرفتن وام ، به هر دکتری ک دلخواه خودم باشه برای عمل میتونم مراجعه کنم ؟

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

    سلام وقت بخیر. بله

Omid ۱۴۰۲/۰۶/۲۴

عرض سلام وخسته نباشید ، ششرایط باز پرواخت و مبلغ وزمان سود وام را ذکر بفرمایید ، لطفا به جمیل بنده ارسال پمایید

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. لطفا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

Arsam ۱۴۰۲/۰۸/۱۹

درود
ببخشید ۲۰ملیون ؟!
هزینه عمل بینی زیبایی الان بین۵۰تا۱۰۰ملیون هست !

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

    سلام دوست عزیز. این مبلغ می‌تونه کمک هزینه‌ای برای عمل جراحی باشه.

امید ۱۴۰۲/۰۹/۲۶

سلام
شماره تماس سایتتون هیچ وقت پاسخگو نیست
یه سوالی داشتم اینکه هزینه کارمزد و … جدا از هزینه سود بانک میشه یعنی برای وام ۲۰ میلیونی باید ۵ میلیون سود بدیم ؟؟؟
برای وام ۱۲ ماهه میشه سود ۵۰ درصد !!!!!

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

    سلام لطفا با کارشناسان پشتیبانی در ساعات گفته شده تماس بگیرید. بصورت کامل توضیح میدن.