جارو برقی بوش بهتر است یا سامسونگ؟ راهنمای خرید اقساطی جارو برقی

جارو برقی بوش بهتر است یا سامسونگ؟ راهنمای خرید اقساطی جارو برقی
تاریخ انتشار: - مطالعه: 14 دقیقه
فهرست محتوا

جارو برقی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شود که امروزه از نظر طراحی، کیفیت، قیمت تنوع بالایی دارد. در حال حاضر جارو برقی بوش و سامسونگ از مطرح‌ترین برندهای دنیا هستند که مدل‌های متنوعی از آن‌ها در بازار دیده می‌شود. باوجود مزایا و کیفیت قابل توجه جارو برقی سامسونگ و بوش، قیمت بالای بعضی از مدل‌های آن‌ها سبب شده تا خرید نقد هریک از آن‌ها برای بسیاری از افراد سخت باشد. البته ناگفته نماند که به کمک روش‌های خرید اقساطی جارو برقی، همچنان بازار خرید از این دو برند مطرح در ایران داغ است.

از آن‌جایی‌که بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی به دو برند بوش و سامسونگ اختصاص داده شده است، انتخاب میان مدل‌های این دو شرکت کمی سخت به نظر می‌آید. بنابراین اگر در انتخاب جاروبرقی میان برندهای بوش و سامسونگ تردید دارید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب از مجله لندو از ویژگی‌های جاروبرقی‌های هر دو برند و همچنین در مورد روش‌های خرید اقساطی لوازم منزل، از جمله جارو برقی صحبت خواهیم کرد.

خرید اقساطی جارو برقی بوش یا سامسونگ؟

جارو برقی یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی است. بنابراین هر خانواده با هر بودجه مالی، یک مدل از این وسیله را در خانه خود دارد. باتوجه به فروش بالای این کالا، رقابت تنگاتنگی بین برندهای مختلف برای تولید آن وجود دارد. این رقابت در بازار خرید لوازم خانگی ایران بین جارو برقی سامسونگ و بوش بیشتر دیده می‌شود. محبوبیت این دو برند تاحدی است که بسیاری به دلیل قیمت بالای آن‌ها، به سراغ دریافت وام خرید کالا می‌روند تا بهترین نوع جارو برقی را در خانه خود داشته باشند.

 پیش از آن‌که به مزایای هرکدام از این دو برند بپردازیم، در ادامه به چند نکته کلی درمورد خرید جارو برقی اشاره می‌کنیم که پیش از خرید بهتر است هریک را بسنجید.

  • وزن و ابعاد مناسب
  • قدرت موتور و توان مکش
  • داشتن طراحی و عملکرد مناسب 
  • جنس و شکل هندسی بدنه
  • مصرفی یا دائمی بودن کیسه تخلیه
  • قابلیت جذب مایعات
  • امکان فشرده‌سازی
  • کیفیت مکانیزم سیم جمع‌کن خودکار
  • میزان صدای موتور
  • نوع لوله یا همان دسته جارو
  • لوازم جانبی جارو برقی
  • میزان مصرف انرژی
  • قیمت نقد آن در بازار
  • تجربه دیگران در استفاده از مدل و برند مورد نظر
  • خوش‌نام بودن برند در میان مصرف‌کنندگان
  • وجود نمایندگی برند در ایران
  • نوع و مدت ضمانت کالا
کیفیت بالای قطعات داخلی:
 هرچه اجزای داخل جارو برقی قدرتمندتر عمل کنند، عملکرد دستگاه هم بهتر و درنتیجه به‌ندرت خراب خواهد شد. بنابراین در زمان خرید باید از تعهد برند تولیدکننده نسبت به استفاده از قطعات مناسب مطمئن باشید. تجربه دیگران در این زمینه می‌تواند کمک‌کننده باشد.

خرید اقساطی جارو برقی بوش

حتما بخوانید:  خرید ماشین لباسشویی اقساط بهتر است یا نقدی؟

مزیت‌های جارو برقی بوش

در زمان خرید کالا اولین چیزی که برای بیشتر افراد اولویت دارد، خوش‌نامی برند تولیدکننده آن است. این مورد در خرید تمام کالاها به‌خصوص لوازم برقی یا دیجتالی اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین همان‌طور که پیدا کردن بهترین مارک تلویزیون در کیفیت آن تأثیر به‌سزایی دارد، خوش‌نام بودن برند جارو برقی هم بسیار مهم است.

بوش را می‌توان یکی از این برندهای معتبر تولیدکننده دانست که جارو برقی‌های آن براساس نیاز مشتری به بهترین شکل طراحی و با بالاترین کیفیت وارد بازار لوازم خانگی می‌شوند. این برند معتبر آلمانی در تولید لوازم خانگی کارنامه موفقی دارد و باتوجه به کیفیت بالا تجربه کاربری خوبی از محصولات خود برای مصرف‌کننده باقی می‌گذارد. این کیفیت را در تک‌تک قطعات جارو برقی بوش می‌توان حس کرد. 

در ادامه نگاهی به ویژگی‌های این محصول خواهیم داشت.

  • قدرت مکش و توان بالا از مزیت‌هایی است که باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان به خرید نقد یا خرید اقساطی جارو برقی بوش ترغیب شوند.
  • وجود فیلترهای فوق‌العاده باکیفیت هپا برای جلوگیری از گرد و غبار به فضای دستگاه یکی از بهترین مزایای جارو برقی بوش است. این فیلتر از نظر معیارهای استاندارد در رتبه بالایی قرار دارد.
  • یکی از ویژگی‌های جارو برقی بوش در طراحی جاروهای بدون کیسه عصایی و جاروهای کیسه‌دار است. هر دو مدل این جاروها با کیفیت بالا و کارایی بی‌نظیر تولید می‌شود.
  • علاوه بر طراحی کاربردی، کیفیت قطعات داخلی جارو برقی هم نکته بسیار مهمی است که در روند کار دستگاه و طول عمر آن تأثیر مستقیم دارد. جارو برقی بوش از بهترین قطعات داخلی برای ساخت جارو استفاده می‌کند.
  • قطعات داخلی جارو برقی‌های بوش وزن بسیار مناسبی دارند. به همین دلیل وزن کلی دستگاه چندان قابل توجه نیست و حرکت دادن آن طی رُفت و روب راحت است.
  •  کیفیت قطعات داخلی جارو برقی بوش در میزان صدای آن هم مؤثر بوده است. بنابراین برخلاف بسیاری از برندها، بیشتر جاروهای مدرن بوش صدای آزاردهنده‌ای ندارند.
  • جاروهای شارژی بوش هم از نظر کیفیت باتری و مدت زمان شارژدهی با دیگر برندهای دنیا رقابت می‌کنند.

بهترین پیشنهادها برای خرید اقساطی جارو برقی بوش چیست؟

اگر قصد خرید نقد یا خرید اقساطی جارو برقی بوش را دارید، خوب است که از قیمت بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه در بازار لوازم خانگی ایران آشنا شوید. بازه قیمتی جاروهای بوش در آبان 1401 بین 3,400,000 تا 12,000,000 تومان است که قیمت 3 مدل از پرطرفدارترین مدل‌های آن را به شرح زیر است.

  • جارو برقی بوش مدل BGL8GOLDIR

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 6,400,000 تومان

  • جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 7,740,000 تومان

  • جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 4,580,000 تومان

خرید اقساطی جارو برقی بوش

حتما بخوانید:  راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال 1403

مزیت‌های جارو برقی سامسونگ

سامسونگ نه‌تنها در ساخت گوشی‌ها و گجت‌های دیجیتالی، بلکه در تولید انواع لوازم خانگی پرمصرف هم حرفی برای گفتن دارد. این برند یکی از رقیب‌های سرسخت بوش در تولید لوازم خانگی، به‌خصوص جارو برقی محسوب می‌شود. اساس طراحی و تولید محصولات شرکت سامسونگ، استفاده از تکنولوژی‌های روز، هوشمندسازی هرچه بیشتر تولیدات و کاهش مصرف انرژی است. درحال حاضر جارو برقی سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین‌ها در بازار است که در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین ویژگی‌های انواع مدل‌های آن آشنا شوید.

  • در تولید جارو برقی سامسونگ مثل دیگر محصولات این برند، از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است.
  • طراحی و قیمت‌های متنوع سبب شده تا هر سلیقه با هر بودجه‌ای بتواند به سراغ خرید نقد یا خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ برود.
  • همه مدل‌های جارو برقی سامسونگ با هر قیمتی کیفیت قابل قبولی دارند و می‌توانند رضایت مشتری را جلب کند.
  • ابعاد کوچک و وزن متعادل از دیگر مزیت‌های جاروهای خوش‌ساخت و زیبای سامسونگ است.
  • مدل‌های مدرن جارو برقی سامسونگ از بیشتر قابلیت‌های هوشمند امروزی پشتیبانی می‌کنند.
  • قدرت مکش جارو برقی‌های سامسونگ از بهترین ویژگی‌های این دستگاه است که در همه مدل‌های آن این مزیت دیده می‌شود.
  • جاروهای رباتیک سامسونگ هم توانسته در بازار لوازم خانگی مدرن بسیار موفق عمل کند. این جاروها با هوش مصنوعی و سرعت بالا می‌توانند محیط را در مدت زمان کوتاهی تمیز کنند.
  • سامسونگ در تولید جاروهای شارژی هم موفق عمل کرده و مدل‌های متنوعی را مطابق با قدرت مکش بالا و طراحی مناسب وارد بازار کرده است.

بهترین پیشنهادها برای خرید نقد یا خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ چیست؟

جارو برقی‌های سامسونگ هم مثل دیگر محصولات این شرکت با برندهای بزرگ دنیا می‌توانند رقابت کنند. در ادامه می‌توانید از قیمت چند نمونه از بهترین مدل‌های این جارو برقی مطلع شوید. ناگفته نماند که در حال حاضر یعنی در آبان 1401 بازه قیمتی جارو برقی‌های سامسونگ موجود در بازار ایران تقریباً بین 3,300,000 تا 23,300,000 تومان است.

  • جارو برقی سامسونگ مدل Queen-18

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 8,000,000 تومان

  • جارو برقی سامسونگ مدل V2510

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 3,800,000 تومان

  • جارو برقی بدون کیسه سامسونگ مدل SC4570

قیمت نقد دستگاه در آبان 1401: 3,850,000 تومان

خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ

حتما بخوانید:  خرید دوربین عکاسی قسطی بهتر است یا نقدی؟ معرفی بهترین روش خرید اقساطی

جارو برقی بوش بخریم یا سامسونگ؟

باوجود آن‌که ویژگی‌های هر دو برند را بررسی کردیم، اما نمی‌توانیم پاسخی صد در صدی برای این سوال پیدا کنیم. در واقع عوامل مختلفی در انتخاب و خرید نقد یا خرید اقساطی یک جارو برقی تأثیر می‌گذارد. اما آنچه که اهمیت دارد این است که براساس بودجه و نیازتان بهترین را انتخاب کنید. اما به‌عنوان یک نکته کلی یادتان باشد که رشد هوش مصنوعی در ساخت جاروهای سامسونگ و طول عمر و کیفیت بالای قطعات در تولید جارو برقی‌های بوش زبان‌زد هستند.

البته فراموش نکنید که بازه قیمتی سامسونگ و در نتیجه تنوع مدل‌های آن در بازار لوازم خانگی ایران بیشتر است. پس اگر برند سامسونگ را انتخاب کنید، حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

یک پیشنهاد برای انتخاب میان سامسونگ و بوش:
در چنین مواقعی می‌توانید از هر دو برند دو مدل با رنج قیمت تقریباً یکسان انتخاب و ویژگی‌های هرکدام را با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید اقساطی جارو برقی بوش و سامسونگ

بسیاری از افراد برای تهیه مدل‌های گران و باکیفیت جارو برقی، به سراغ خرید دستگاه‌های دست دوم می‌روند تا بتوانند با هزینه کمتر مدل بالاتر بخرند. هرچند که ریسک خرید جاروی کارکرده به اندازه خرید گوشی دست دوم نیست، اما به هرحال دستگاهی با طول عمر کمتر و قطعات فرسوده‌تر نصیب‌تان خواهد شد!

بنابراین برای کسری بودجه در زمان خرید جارو برقی‌های گران، بهتر است که به‌جای خرید دستگاه دست دوم، به سراغ خرید اقساطی جاروی آکبند بروید. در ادامه به روش‌های تسویه قسطی هزینه لوازم خانگی خواهیم کرد.

1ـ مراجعه به فروشگاه‌های اقساطی

برای خرید اقساطی جارو برقی یا دیگر لوازم خانگی می‌توانید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که امکان تسویه قسطی کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. البته فراموش نکنید که در بیشتر مواقع این فروشگاه‌ها حداقل یک فقره چک به‌عنوان ضمانت از مشتری دریافت می‌کنند. درضمن حق انتخاب مشتری هم به مدل‌های موجود در همین فروشگاه محدود خواهد شد.

2ـ دریافت وام خرید کالا

روش بعدی برای خرید اقساطی لوارم خانگی، دریافت وام خرید کالا از بانک یا موسسه‌های مالی است. بانک‌ها بسته به مقدار وام درخواستی معمولاً از متقاضی چک دریافت می‌کنند یا معرفی ضامن را از شروط اصلی خود می‌دانند. همچنین ممکن است که داشتن سپرده برای دریافت وام از بعضی بانک‌ها الزامی باشد.

باتوجه به دردسرهایی که برای دریافت وام خرید کالا از بانک وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم که از وام فوری و آنلاین لندو استفاده کنید. باوجود آن‌که این وام با همکاری بانک آینده داده می‌شود، اما قانون ارائه چک و معرفی ضامن برای آن تعریف نشده است. سفته تنها ضمانت این وام محسوب می‌شود. برای اطلاع بیشتر از مراحل درخواست تا دریافت وام خرید کالا، بهتر است وارد بخش «چطور وام بگیریم؟» در سایت لندو شوید.

سوالات متداول

1ـ مزایای جارو برقی بوش چیست؟

قدرت مکش بالا، استفاده از فیلترهای باکیفیت، وزن مناسب، صدای کم و… از ویژگی‌های جارو برقی‌های تولید بوش محسوب می‌شود.

2ـ جارو برقی سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

از مزیت‌های جارو برقی‌های سامسونگ می‌توان به تنوع قیمت، کیفیت ساخت، ابعاد مناسب، وزن متعادل، استفاده از قابلیت‎‌های هوشمندسازی دستگاه و… اشاره کرد.

3ـ روش‌های خرید اقساطی جارو برقی چیست؟

برای خرید اقساطی جارو برقی می‌توانید به فروشگاه‌های مخصوص خرید قسطی مراجعه کنید یا به سراغ دریافت وام خرید کالا از بانک و سامانه‌های مالی معتبر بروید.

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
1