حضور مدیرعامل لندو در هفدهمین رویداد تخصصی فیناپ، با موضوع بررسی آینده پرداخت‌های اعتباری (BNPL)

حضور مدیرعامل لندو در هفدهمین رویداد تخصصی فیناپ، با موضوع بررسی آینده پرداخت‌های اعتباری (BNPL)
تاریخ انتشار: - مطالعه: 5 دقیقه
فهرست محتوا

هفدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ به موضوع BNPL و آینده پرداخت‌های اعتباری می‌پردازد؛ در این رویداد امیر حق‌رنجبر مدیرعامل لندو به عنوان یکی از حاضرین پنل کسب‌وکارها، مسائل روز حوزه لندتک را بیان خواهد کرد.

در سرویس‌های اعتباری نوین، افراد می‌توانند پس از اعتبارسنجی در شرکت‌های لندتک اقدام به خرید اقساطی محصول یا خدمت مورد نیاز خود کنند و در موعد مقرر اعتبار دریافتی خود را بازگردانند.

شیوه‌های جدید لندتک‌ به مشتریان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌هایشان را به اقساط کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تقسیم کنند. همچنین با روش‌های بسیار ساده‌تری نسبت به روش‌های سنتی تامین مالی، اعتبار خود را دریافت کنند. راحتی در استفاده و سرعت بالای دریافت اعتبار، جزو مهم‌ترین مزایای لندتک به ویژه در بحث وام‌دهی برای مشتریان است.

کارشناسان معتقدند BNPL و سایر حوزه‌های لندتک، پتانسیل ایجاد انقلابی جدید در صنعت خدمات مالی را دارند و دسترسی به اعتبار را غیر متمرکزتر و فراگیرتر خواهند کرد. در سال‌های اخیر تعدادی از کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های ایرانی نیز به سمت حوزه فین‌تک حرکت کرده‌اند و فیناپ هفدهم هم، فرصتی برای معرفی و گردهم‌آیی این کسب‌وکارهاست.

هفدهمین رویداد فیناپ در تاریخ ۶ امرداد ۱۴۰۱ در محل «۱۰۰ استارتاپ» برگزار خواهد شد. در این رویداد متخصصین و کارشناسان مختلفی به ارائه نظرات خود می‌پردازند. شرکت لندو هم به عنوان یکی از پیشگامان لندتک ایران و تنها برندی که وام تماما آنلاین خود را در سراسر ایران عرضه می‌کند، در این رویداد حضور دارد؛ امیر حق‌رنجبر مدیرعامل لندو در پنل گفتگوی مربوط به کسب‌وکارها با عنوان «چگونه BNPL به بزرگ کردن اقتصاد ایران کمک می‌کند؟» به تبادل نظر و بیان مشکلات با سایر فعالان اکوسیستمی می‌پردازد. این رویداد بخش‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

پنل کسب‌وکارهای لندتک و حوزه اعتباردهی با رویکرد توسعه کسب‌وکارهای لندتک و تاثیر آن بر اقتصاد ایران

«امیر حق‌رنجبر» مدیرعامل لندو، «نازنین دانشور» مدیر عامل تخفیفان، رئیس هیئت‌مدیره سوپر اپلیکیشن تاپ، «حسام خواجه‌پور» معاون کسب‌وکار پرداخت‌الکترونیک سداد و «رسول قربانی» سردبیر راه پرداخت به‌عنوان دبیر در پنل کسب‌وکارهای لندتک پیرامون مسائل و چالش‌های این کسب‌وکارها گفت‌وگو خواهند کرد.

پنل رگولاتوری در حوزه اعتباردهی و  BNPL

«مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، «امیرحسین داودیان» معاون مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت، «علیرضا ماهیار» معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، «امید ترابی» مدیرعامل دیار دیجیتال و «آرش بابایی» مدیرعامل ارتباط‌فردا در این بخش گفت‌وگو خواهد کرد.

حضور متخصصین حوزه لندتک و BNPL در هفدهمین رویداد فیناپ

از سایر متخصص‌ها و کارشناسان حاضر در رویداد هفدهم می‌توان به «حسین مرادی» بنیان‌گذار تضمین‌چی، «حامد قنادپور» مدیرعامل تارا، «محسن عزیزی» مشاور ارشد مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، «ماکان سپهری» مدیر بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه، «مجید حسامی» مدیر عامل اسنپ‌پی، «محمد حسین کاشی» مدیرعامل پرداخت‌الکترونیک سداد، «احمد افتخاری» مدیرعامل تالی، «هومن امینی» مدیرعامل دیجی‌پی و «محمد فرجود» مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک تجارت اشاره کرد که به ارائه‌هایی با موضوعاتی جذاب خواهند پرداخت.

بخش ویژه «فیناپ ریپورت» از بخش‌های پرطرفدار رویداد فیناپ

در رویداد هفدهم، پس از مدت‌ها یک سخنران تجربه‌ای بزرگ را روایت خواهد کرد که «میلاد منشی‌پور» مدیرعامل و هم‌موسس تپسی راوی این رویداد است. همچنین «وحید شامخی» عضو هیئت‌مدیره شرکت مشاوره مدیریت ایلیا گزارشی درباره وام و اعتبار ارائه می‌کند.

ظهور نظام‌های اعتباری در فیناپ‌پلاس

«صادق فرامرزی» صاحب‌نظر حوزه بانکداری دیجیتال و «امیر ناظمی» عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، در این بخش گفت‌وگوی متفاوتی درخصوص نظام اعتباری خواهند داشت. 

جزئیات رویداد و نحوه ثبت‌نام

علاقه‌مندان می‌توانند هم به‌ صورت حضوری و هم آنلاین در این رویداد شرکت کنند. ثبت‌نام و خرید بلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است. همچنین برای رضایت مخاطبان، این رویداد به‌صورت زنده از صفحه آپارات و اینستاگرام فیناپ پخش خواهد شد. سایر جزئیات و برنامه زمان‌بندی رویداد هفدهم در سایت فیناپ در دسترس است.

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
0