یک رکورد جدید برای لندو؛ ثبت روزانه ۳۹ میلیارد تومان درخواست وام

تاریخ انتشار: - مطالعه: 2 دقیقه
فهرست محتوا

لندو در هفتمین سال فعالیت خود، به رکورد جدیدی دست پیدا کرد: ثبت روزانه ۳۹ میلیارد تومان و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان درخواست وام آنلاین توسط کاربران در سایت لندو.

ثبت چنین رکوردهای کم‌نظیری در بازار لندتک ایران، حاصل تغییرات مثبتی بوده که در ماه‌های اخیر در لندو رخ داده است. یکی از این تغییرات، تماماً آنلاین شدن فرایند دریافت وام است. با آنلاین شدن تمام مراحل، کاربران لندو مسیر راحت و همواری را برای دریافت وام پیش‌رو دارند. این موضوع در کنار حذف چک و ضامن برای ضمانت وام، باعث شده تا لندو، یکی از راحت‌ترین روش‌های دریافت وام در ایران باشد. همچنین این تغییرات نقش موثری در زمان ارائه وام داشته است؛ به‌صورتی که در حال حاضر مشتریان لندو می‌توانند وام خود را در کمتر از یک هفته کاری دریافت کنند.

لندو با هزاران فروشگاه آنلاین که کالاها و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند، همکاری می‌کند که همین موضوع باعث شده تا دست مشتریان لندو برای انتخاب فروشگاه و خرید اقساطی کالا و خدمات کاملا باز باشد.

لازم به ذکر است که در گزارش سال ۱۴۰۰ لندو، رشد ۶ برابری در میزان ثبت درخواست‌های وام نسبت به سال ۱۳۹۹ عنوان شده بود. اما لندو در سال ۱۴۰۱ با انگیزه بیشتری به تلاش خود ادامه داد و در مرداد ماه امسال توانست به رکورد جدیدی دست پیدا کند. این رکورد می‌تواند نشان‌‌دهنده این باشد که بازار لندتک ایران از ظرفیت بالایی برای ارائه اعتبار خرید اقساطی برخوردار است و سامانه‌ها می‌توانند با ایجاد نوآوری و بهبود فرایند‌های خود، سهم از بازار بیشتری را در اختیار بگیرند.

البته نوآوری‌ها و تلاش‌های لندو با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک، با بهبود سایر فرایندهای ارائه وام و با همراهی کاربران عزیز لندو، رکوردهای جدیدی در لندو به ثبت خواهد رسید.

در حال حاضر مشتریان لندو می‌توانند تنها با ارائه سفته الکترونیکی و به‌صورت کاملا آنلاین از لندو وام بگیرند و با وام خود، انواع کالا و خدمات مختلف از جمله کالاهای دیجیتال، بیمه، سفر، لوازم خانگی و .. را از فروشگاه‌های همکار لندو خریداری کنند.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0