طرح اعتباری پژواک پارسیان و دریافت سود سپرده و وام به صورت همزمان!

طرح اعتباری پژواک پارسیان و دریافت سود سپرده و وام به صورت همزمان!
تاریخ انتشار: - مطالعه: 11 دقیقه
فهرست محتوا

استفاده از تسهیلات بانکی می‌تواند یکی از راهکارهای مناسب برای تأمین کسری بودجه باشد و درخواست برای هریک از این وام‌ها به مبلغ، شرایط و نوع استفاده از آن بستگی دارد. بنابراین اگر به سراغ مقایسه وام های بانکی بروید، متوجه خواهید شد که هرکدام از این تسهیلات، به نسبت شرایطی که دارند، با انتخابی دقیق می‌توانند کارآمد و پربازده باشند. در حال حاضر تنوع طرح‌های تسهیلاتی نسبت به گذشته بیشتر و بسته به نیاز جامعه هدفمندتر شده است.

هرکدام از بانک‌های کشور با نظارت بانک مرکزی، هرچند وقت یک‌بار طرح جدیدی را برای ارائه وام به مشتریان سازمان‌دهی می‌کنند که یکی از پرمتقاضی‌ترین آن‌ها طرح اعتباری پژواک پارسیان است. برای آشنایی بیشتر با طرح پژواک پارسیان این مطلب از مجله لندو را از دست ندهید.

طرح اعتباری پژواک پارسیان چیست؟

یکی از تسهیلات بانک پارسیان با عنوان طرح پژواک معرفی شده است که در میان انواع وام ارائه شده توسط بانک‌ها، متقاضیان بسیاری دارد. یکی از ویژگی‎‌های قابل توجه طرح اعتباری پژواک پارسیان، میزان مبلغ و مدت زمان بازپرداخت آن محسوب می‌شود. بانک پارسیان در این طرح به متقاضیان واجدشرایط خود، به ارزش 80 تا 85 درصد سپرده آن‌ها وام می‌دهد.

از جذابیت‌های طرح پژواک پارسیان، واریز هم‌زمان سود ماهانه سپرده و همچنین ارائه وام به پشتوانه سرمایه سپرده‌گذاری شده است. برای آن‌که از چگونگی دریافت سود سپرده‌گذاری و وام پژواک پارسیان بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

طرح اعتباری پژواک پارسیان

شرایط استفاده از طرح اعتباری پژواک پارسیان

همان‌طور که اشاره کردیم، در طرح پژواک هر فرد به میزان حداکثر 85 درصد از مبلغ سپرده خود را می‌تواند از بانک پارسیان به‌عنوان وام دریافت کند. البته استفاده از این تسهیلات هم مثل دیگر خدمات مالی بانک‌ها مشمول شرایطی است که باید پیش از درخواست از آن مطلع باشید. در ادامه به چند نکته مهم در مورد این طرح اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از پیش‌نیازهای ثبت‌نام طرح اعتباری پژواک پارسیان این است که باید از زمان افتتاح سپرده بانکی متقاضی حداقل یک‌سال گذشته باشد.
  • سود سپرده‌گذاری حساب مشتری به مقدار 5 یا 8 درصد محاسبه می‌شود و واریز آن به صورت ماهیانه است. بنابراین در هر ماه سپرده متقاضی رشد می‌کند که این خود یکی از ساده‌ترین روش‌های انواع سرمایه گذاری با سود ثابت به‌حساب می‌آید.
  • طرح پژواک پارسیان را می‌توان یکی از تسهیلات ارزان‌قیمت در میان خدمات بانکی دانست، چون این وام تنها با کارمزد 4 تا 12 درصد در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • مدت زمان بازپرداخت وام پژواک پارسیان به انتخاب مشتری بستگی دارد و حداکثر این مدت زمان برابر با 5 سال است. بنابراین مشتری باید طی 12 تا حداکثر 60 قسط وام خود را تسویه کند.

طرح اعتباری پژواک پارسیان

نحوه بازپرداخت وام در طرح پژواک پارسیان

متقاضیان با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در طرح اعتباری پژواک پارسیان، می‌توانند ماهانه 5 یا 8 درصد از سرمایه خود را به‌عنوان سود دریافت کنند. اما شاید برایتان سوال باشد که با توجه به دو نرخ سوددهی، نحوه بازپرداخت متقاضیان به چه صورت خواهد بود. در جدول زیر به مدت زمان بازپرداخت و سود تسهیلات با توجه به میزان سود سپرده اشاره شده است. 

میزان سود حاصل از سپرده‌گذاری مدت زمان بازپرداخت میزان سود تسهیلات در بازپرداخت

سود 5 درصد

تسویه 12 ماه سود 4 یا 8 درصد

سود 5 درصد

تسویه 24 ماه سود 4 یا 8 درصد

سود 5 درصد

تسویه 36 ماه سود 4 یا 8 درصد

سود 5 درصد

تسویه 48 ماه سود 8 درصد
سود 5 درصد تسویه 60 ماه

سود 8 درصد

سود 8 درصد تسویه 12 ماه

سود 10 یا 12 درصد

سود 8 درصد

تسویه 24 ماه

سود 10 یا 12 درصد

سود 8 درصد تسویه 36 ماه

سود 10 یا 12 درصد

طرح اعتباری پژواک پارسیان

طرح اعتباری پژواک پارسیان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم، شرط دریافت وام در طرح پژواک پارسیان، داشتن سپرده حداقل یک‌ساله در بانک است. در نتیجه این سپرده‌گذاری علاوه بر دریافت سود 5 یا 8 درصد ماهیانه، متقاضیان می‌توانند از تسهیلات آن هم استفاده کنند. با توجه به نکات گفته شده این نوع سپرده‌گذاری می‌توانند برای بسیاری از افراد که سرمایه چندانی ندارند، نسبت به سایر اشخاص جامعه جذاب‌تر باشد.

 در واقع باتوجه به آن‌که طرح اعتباری پژواک پارسیان علاوه بر ارائه وام، سود ماهیانه هم به حساب مشتریان واریز می‌کند، افتتاح حساب و شرکت در این طرح برای کسانی که سرمایه کمی دارند، می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد. این افراد می‌توانند به میزان 5 یا 8 درصد سود سرمایه خود را به صورت ماهیانه دریافت کنند و در عین حال بعد از گذشت حداقل یک‌سال از زمان سپرده‌گذاری، معادل 80 تا 85 درصد سرمایه خود را هم از بانک وام بگیرند.

بنابراین طرح پژواک پارسیان می‌تواند بهترین سرمایه گذاری در ایران برای کسانی باشند که به یک کمک‌هزینه به‌عنوان وام نیاز دارند و همچنین نمی‌خواهند دارایی محدود فعلی خود را در بازار پر از نوسان امروز سرمایه‌گذاری کنند. در واقع این افراد به دنبال روشی بدون ریسک برای کسب درآمد ثابت هستند. میزان وامی که به مشتریان بانک تعلق می‌گیرد، باتوجه به سود سپرده و سود بازپرداخت می‌تواند به میزان 80 یا 85 درصد کل سرمایه آن‌ها محاسبه شود. در جدول زیر به جزئیات ارتباط مبلغ وام و میزان سود در طرح اعتباری پژواک پارسیان اشاره شده است.

میزان سود حاصل از سپرده‌گذاری میزان سود تسهیلات در بازپرداخت مبلغ تسهیلات قابل دریافت

سود 5 درصد

سود 4 درصد

معادل 80 درصد سپرده

سود 5 درصد

سود 8 درصد

معادل 85 درصد سپرده

سود 8 درصد

سود 10 درصد

معادل 80 درصد سپرده

سود 8 درصد سود 12 درصد

معادل 85 درصد سپرده

طرح اعتباری پژواک پارسیان

دریافت وام بدون ضامن با طرح پژواک پارسیان

یکی از ویژگی‌های قابل توجه طرح اعتباری پژواک پارسیان، عدم نیاز به معرفی ضامن است. باتوجه به آن‌که دریافت این وام منوط به سپرده‌گذاری بلندمدت حداقل یک‌ساله است، این سرمایه خود برای ضمانت متقاضی کفایت می‌کند. به همین دلیل برای استفاده از این وام با نرخ کم سود بازپرداخت، مبلغ سپرده باید به‌عنوان وجه وثیقه تا پایان تسویه کامل در حساب بانکی فرد بلوکه شود.

البته ارائه وام‌های بدون ضامن تنها مختص بانک پارسیان نیست و بسیاری از بانک‌ها و سامانه‌های مالی معتبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. به‌عنوان مثال وام بدون چک و ضامن لندو یکی از این تسهیلات محسوب می‌شود.

وام لندو مخصوص خرید آنلاین کالا و خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با این سامانه مالی است. برای دریافت این وام به معرفی ضامن و ارائه چک نیازی نیست. متقاضیان در زمان درخواست به‌عنوان ضمانت فقط باید یک برگه سفته تهیه کنند. از آن‌جایی که تمام مراحل وام لندو، از درخواست تا دریافت آن کاملاً آنلاین است، خرید سفته هم از طریق پلتفرم امن بانکی به صورت آنلاین انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع بیشتر از چگونگی درخواست وام، به سایت لندو مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که یکی از خدمات دیگر سامانه لندو خدمات اعتبار سنجی بانکی می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید با بهره‌مند شدن از مزیت‌های سامانه اعتبار سنجی بانکی لندو به صورت کاملا آنلاین اقدام به دریافت گزارش اعتبار سنجی بانکی خود کنید.

سوالات متداول

  1. طرح پژواک پارسیان چیست؟

متقاضیان طرح پژواک می‌توانند با سپرده‌گذاری حداقل یک‌ساله به میزان 80 یا 85 درصد سرمایه خود را از بانک وام بگیرند و همچنین ماهانه سود این سپرده‌گذاری را هم دریافت کنند.

  1. میزان سود سپرده و کارمزد در زمان بازپرداخت وام چقدر است؟

سود سپرده‌گذاری در طرح پژواک 5 و 8 درصد است. میزان سود بازپرداخت تسهیلات این طرح هم باتوجه به مبلغ و مدت زمان بازپرداخت بین 4 تا 12 درصد محاسبه می‌شود.

  1. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات در طرح اعتباری پژواک پارسیان چقدر است؟

این مدت زمان باتوجه به سود سپرده می‌تواند بین 12 تا حداکثر 60 ماه باشد.

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
0