استعلام یارانه معیشتی چگونه است؟ / سامانه استعلام واریزی یارانه جدید 1403

استعلام یارانه معیشتی چگونه است؟ / سامانه استعلام واریزی یارانه جدید 1403
تاریخ انتشار: - مطالعه: 8 دقیقه
فهرست محتوا

از آن‌جایی که پرداخت یارانه نقدی در سال گذشته با اختلال روبه‌رو شد و به حساب بعضی از افراد واریز نشد، دولت یک بستر آنلاین برای پیگیری آن راه‌اندازی کرد. علاوه بر این یارانه، به بعضی از افراد کم‌درآمد کمک‌هزینه‌ای باعنوان یارانه معیشتی تعلق گرفته است. برای آن‌که بدانید که این کمک هزینه به حساب شما وایز می‌شود یا نه، باید از طریق سامانه حمایت معیشتی نتیجه را استعلام کنید. برای آشنایی با چگونگی استعلام یارانه معیشتی این مطلب از مجله لندو را از دست ندهید.

یارانه معیشتی چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در تغییرات جدید به حساب یک‌سری از دهک‌های کم‌درآمد جامعه ماهانه کمک‌هزینه‌ای باعنوان یارانه معیشتی واریز می‌شود. ایرانی‌هایی که توانایی مالی دارند، مشمول این کمک هزینه نمی‌شوند. اما اگر کسی به حذف خود از این گروه معترض است، با ثبت‌نام در سامانه استعلام یارانه معیشتی می‌تواند وضعیت درخواست خود را پیگیری کند. این مبلغ اگرچه در مخارج زندگی تأثیر چشمگیری ندارد، اما برای تأمین کسری قسط‌های ماهانه در زمانی که خرید خرید اقساطی کوچکی را انجام داده‌اید یا برای تسویه قبوض برق، گاز و تلفن می‌تواند کمک‌کننده باشد. 

مبلغ و زمان واریز یارانه در سال 1403:
با وجود اخبار ضد و نقیض در مورد افزایش مبلغ یارانه در سال 1403، فعلا فقط قرار است یارانه خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی افزایش پیدا کند. بنابراین این خانوارها یارانه ۴۸۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند ولی برای سایر افراد، مبلغ یارانه به‌ازای هر نفر مبلغ‌های ۳۰۰ هزار تومان و ۴۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است. در واقع دهک‌های اول تا سوم مشمول یارانه ۴۰۰ هزار تومانی هستند، اما دیگر متقاضیان واحد‌شرایط، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را دریافت خواهند کرد. زمان واریز این مبالغ هم معمولاً در تاریخ ۲۰ام هر ماه خواهد بود، اما پیش از واریز زمان دقیق آن توسط رسانه‌های دولت اطلاع‌رسانی می‌شود.

استعلام یارانه معیشتی

حتما بخوانید:  بهترین روش استعلام چک صیادی کدام است؟

سامانه استعلام یارانه معیشتی

وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای متقاضیان دریافت یارانه معیشتی و به‌منظور پیگیری پرداخت این کمک‌هزینه توسط افراد جامانده، سامانه حمایت معیشتی را راه‌اندازی کرده است. در سال‌های اخیر در روند واریز یارانه‌ها تغییری اساسی ایجاد شد. به این صورت که بسیاری از خانواده‌ها که تا سقف مشخصی توانایی مالی داشتند، از فهرست دریافت‌کنندگان حذف شدند و در مقابل، دهک‌های پایین در فهرست کمک‌هزینه یارانه معیشتی قرار گرفتند. بسیاری از افراد در نتیجه این تغییرات، باوجود داشتن شرایط دریافت یارانه، به اشتباه از فهرست خط خورده‌اند. این افراد هم می‌توانند بعد از ثبت‌نام در سامانه استعلام یارانه معیشتی، اعتراض خود را نسبت این حذف پیگیری کنند.

بنابراین افرادی که در تغییرات پیش‌آمده احساس می‌کنند که به اشتباه در فهرست دهک کم‌درآمد قرار نگرفته‌اند، باید با ورود به این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند تا در صورت اصلاح بتوانند یارانه بگیرند. اما از آن‌جایی که مبلغ این یارانه چندان قابل توجه نیست و تنها برای خرید اقساطی کالاهایی با قیمت متوسط می‌تواند کمک‌کننده باشد، برای کسانی که مشمول این مبلغ ماهانه و کمک‌هزینه معیشتی نمی‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید کالای مورد نیاز خود از وام فوری لندو استفاده کنند.

 این وام به صورت آنلاین با همکاری بانک آینده داده می‌شود و به چک و ضامن هم نیازی ندارد. برای دریافت این وام باید یک برگ سفته به‌عنوان ضمانت به مدارک خود ضمیمه کنید. تهیه سفته نسبت به چک برای بسیاری از افراد راحت‌تر است و چالش کمتری دارد. در ضمن برای تهیه آن هم نیازی به مراجعه حضوری ندارید؛ با کمک پلتفرم‌های امن بانکی می‌توانید به سراغ خرید سفته الکترونیکی بروید. بنابراین اگر متقاضی وام بدون چک و ضامن لندو هستید، بهتر است مطلب سفته چیست را در مجله لندو مطالعه کنید تا از قوانین این برگه ارزشمند مطلع شوید.

چگونه در سامانه استعلام یارانه معیشتی ثبت‌نام کنیم؟

سامانه استعلام یارانه معیشتی پیش از هرچیز به قصد پیگیری جاماندگان ایجاد شده است تا همگی این افراد بتوانند در این سایت ثبت‌نام و وضعیت پرداخت این کمک‌هزینه دولتی را پیگیری کنند. بنابراین بیشتر افرادی که در سال 98 در گروه یارانه‌بگیرها به هردلیلی قرار نگرفته‌اند، با کمک این سامانه می‌توانند مجدد درخواست دهند. حتی افرادی که مشول یارانه اصلی نیستند هم می‌توانند به‌منظور دریافت یارانه معیشتی به سراغ این سایت بروند. برای ثبت‌نام در سامانه به اطلاعاتی همچون شماره همراه، کد ملی سرپرست خانوار، کد ملی افراد خانواده، شماره حساب مختص واریز یارانه و… نیاز دارید. یادتان باشد که اگر خودتان سرپرست هستید و تنها زندگی می‌کنید، باید در فرم ثبت‌نام گزینه خانواده تک‌نفره را فعال کنید.

یارانه معیشتی چیست؟

یک نکته که باید بدانید!
در زمان ثبت‌نام باید حساب مختص واریز یارانه اصلی را در قسمت مربوطه وارد کنید. حتی اگر در سال‌های گذشته یارانه شما قطع شده است و دیگر پولی از طریق این حساب دریافت نمی‌کنید هم برای تکمیل فرم ثبت درخواست یارانه معیشتی، به این شماره حساب قدیمی نیاز دارید.
حتما بخوانید:  استعلام شماره شبا با کمک شماره حساب و شماره کارت 1403

استعلام یارانه با کد ملی چگونه انجام می‌شود؟

باتوجه به این‌که بسیاری از افراد مشول یارانه نشده‌اند یا نظم پرداختی آن‌ها دچار مشکل شده است، سامانه‌ای تلفنی برای استعلام وضعیت پرداخت یارانه راه‌اندازی شده است. متقاضیان برای پیگیری باید با شماره گویای 09200006369 تماس بگیرند و بعد شماره تماس و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنند. همچنین شماره تماس 0216369 یکی از راه‌های ارتباطی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که از طریق اپراتور افراد را راهنمایی می‌کند.

از تسهیلات دولتی مطلع باشید

یارانه به میزان محدودی می‌توانند کمک‌کننده باشد، اما در این مواقع برای تأمین کسری بودجه می‌توانید به سراغ سایر تسهیلات دولتی بروید. در حال حاضر بانک‌ها و سامانه‌های مالی، با شرایط مختلفی به متقاضیان وام ارائه می‌دهند که برای اطلاع از شرایط هرکدام می‌توانید نگاهی به مجله لندو بیندازید. در این مجله علاوه بر خدمات بانکی، مطالب مختلفی در رابطه با سهام، بیمه، انواع سرمایه‌گذاری و… وجود دارد. لندو یک سامانه مالی معتبر است که برای خرید قسطی لپ تاپ، گوشی، لوازم خانگی، بلیت هواپیما و… اعتبار خرید آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فرآیند دریافت وام لندو کاملاً آنلاین است و به مراجعه حضوری نیازی نیست. ارائه سفته برای ضمانت این وام کفایت می‌کند؛ در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه چیز را در رابطه با یارانه معیشتی و نحوه استعلام واریزی جدید برای شما عزیزان شرح دهیم؛ امیدواریم که این مطالب برای شما عزیزان مفید باشه.

سوالات متداول

  1. یارانه معیشتی چیست؟

دولت در کنار یارانه اصلی، به حساب بعضی از افراد کم‌درآمد جامعه مبلغی به‌عنوان یارانه حمایتی معیشتی واریز می‌کند.

  1. چگونه باید در سامانه استعلام یارانه معیشتی ثبت‌نام کرد؟

با داشتن اطلاعاتی همچون شماره همراه، کد ملی سرپرست خانوار، کد ملی افراد خانواده، شماره حساب مختص واریز یارانه و… وارد سایت سامانه حمایت معیشتی شوید و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید.

  1. استعلام یارانه معیشتی با کد ملی چگونه است؟

برای استعلام باید با شماره گویای 09200006369 تماس بگیرید و سپس شماره تماس و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
4
رمضانعلی مزینانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

سلام من می‌خواهم وام بگیرم در دهگ سوم قراردارد بخدا ۵ تا بچه دارم با یارانه زندگی میکنم شما را بخدا بمن وام بدهید از یارانه ام کم کنید برای خرید خواب لوازم

زهرا ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

سلام ما دونفر جونیم که تازه ازدواج کردیم اجاره خونه کلی قصد و بدهی داریم چرا برامون نفری چهارصد واریز نمیکنن هیچی هم ندارم نه ماشین ن خونه و نه کاری خانه دارم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

    سلام دوست عزیز
    باتوجه به روش گفته شده در مطلب، اعتراض خودتان را پیگیری کنید.

    مهدیدخت ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

    سلام وقتتون بخیر
    بنده کارآفرین هستم خوشحال میشم بتونم به شما کمک کنم

نازی ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

بنده میخوام بدونم یارانه به کدام حساب بانکیم میاد ایا راه حلی وجود داره؟

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

    سلام دوست گرامی
    اگر قبلاً متقاضی یارانه بوده‌اید، باید همان حساب قدیمی خودتان را چک کنید. برای اطلاع بهتر از وضعیت پرداختی حتماً از طریق روش گفته شده در این مطلب، استعلام بگیرید.

ایران ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

باسلام
من کارگر سراغ دارم مستأجر هم هست
یارانه ش رو قطع کردن . مردانه نیست
انصاف نیست…‌

وحیدمزنگی شاه اباد ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

من ناشنوا بهزیستی هستم اما چرا یارانه معیشتی به من ندادن

نصیبی ۱۴۰۱/۰۸/۱۲

سلام من ۴ماه است ثبت نام یارانه کردم ولی قراربودپیامک برام بیایدولی هنورنیامدی گفتم چکارکنم ممنون میشم

بهنازنکوف ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

سلام من سرپرست خانواده هستم معیشتی من اردیبهشت ماه بدون داشتن پدر و همسر و کار لطفاً بگید من چه کارکنم

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

    سلام دوست عزیز
    از طریق روش گفته شده در مطلب می‌توانید دلیل عدم پرداخت رو پیگیری کنید.

      حامد ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

      سلام این ماه یارانه منو نریختن
      از کجا باید پیگیری کنم

        زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

        با عرض سلام
        لطفا وارد سامانه استعلام یارانه بشید و با استفاده از کد رهگیری ۱۰ رقمی، موضوع رو پیگیری کنید و یا با شماره‌های اعلام شده تماس بگیرید

باقر ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

سلام یارانه من مردادماه و همسرم آبان ماه برقرار شده ولی یارانه فرزندم هنوز برقرار نشده چکار باید کرد

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

    سلام دوست گرامی
    لطفاً از طریق مسیر گفته شده در مطلب پیگیری بفرمایید.

جوادطاهونچی شاندیز ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

من که بازنشسته هستم کل ثروت وماشین غراضه ام به یک ملیارد نمیرسد..چرا یارانه مرا قطع کردید.وخجالت زده ام کردید.خداهدایتتون کنه.

    غریبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

    برو خداروشکر کن مال من که به یک میلیون هم نمیرسه چی

هادی پژوهش راد ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

من که از ثبت نام یارنه جا موندم اعلام کردین ثبت نام کنید این ۶ ماه هستن که ثبت نام کردم چرا یارانه ما وصل نمی‌کنید تا حالا هیچ وقت یارانه نقدی نگرفتم حتی معیشتی ها را نگرفتم سهام عدالت نگرفتم به این ها احتیاج دارم

محمد غدیری ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سلام وقت بخیر از اولین تاریخی که چندین سال پیش یارانه دادن من ثبت نام نکرده بودم تا یکماه پیش آیا راهی هست که قبلی هارو بهم بدهند یا اینکه از زمانی که افزایش داشته ؟؟؟

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام وقت شما هم بخیر
    خیر دوست عزیز، قبلی‌ها پرداخت نمیشه بهتون

تاجیک ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سلام . من برای ثبت نام یارانه در فرم ثبت نام بجای شماره شبا خودم برای مادرم را نوشتم .و برام پیامک اومد که ثبت نام با موفقیت تکمیل شد و بررسی مبکنند دوباره به من پیام میدند. حالا من شماره شبا حساب بانکی مادرم را وارد کردم مشکل پیش میاد .

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    لطفا وارد سامانه استعلام یارانه معیشتی بشید و از طریق تماس با شماره‌های اعلام شده توی سایت، جواب سوالتون رو بگیرید

سهراب معاذالهی ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

سلام
من یک کارگرم که همیشه مستاجر بودم یعنی نه خانه نه زمین ونه شغل ثابتی دارم تا آذرماه یارانه جدید دولت رئیسی برای ۲نفرما بمبلغ ۷۵۰ هزارتومان واریز میشد اما این ماه یعنی آذرماه مبلغ ۲۶۵هزترتومن واریز شده لطفا بفرمایید با توجه به شرایطم چرا مبلغی حدود ۵۰۰هزارتومان کم شده وچگونه پیگیری کنم /تشکر

رها ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

من کارتی که یارانه واریز میشه رو گم کردم و شماره حسابمو نمیدونم توی پیشخوان ۲۴ هم حتما باید شماره حساب وارد کنم که نمیدونم چیه . چطور یارانه ام را استعلام بگیرم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام دوست عزیز
    لطفا وارد سامانه یارانه معیشتی بشید و با شماره‌ تماس‌هایی که توی سایت اعلام شده تماس بگیرید و سوالتون رو بپرسید

فیض علی مهدیخانی ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

سلام من بازنشسته هستم و جانباز سی درصد و یارانه ام قطع شده است

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    لطفا از طریق سامانه استعلام یارانه معیشتی پیگیری کنید و یا با شماره اعلام شده در همون سایت تماس بگیرید

عارف ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

سلام علیکم
بنده از کارمندان دولت هستم فقط بنده شاغل هستم و با حقوق کارمندی دارم امورات زندگی را سپری میکنم چرا باید یارانه معیشتی بنده قطع باشد پدر دهک دهم قرار دارم و کسانی را میشناسم که ماشین های آنچنانی و منزل چندین طبقه وبنده بعد سی سال کار کردن یک منزل ۱۱۰ متری دارم آیا این انصافه که یارانه بنده قطع شود و بعضی مردم حقوقهای میلیاردی دارند که یارانه معیشتی به آنها تعلق گرفته هزاران بار در سامانه اعتراض کردم ولی مثمر ثمر نبود خواهشاً بررسی دقیق کنید و چنانچه حقی از بنده ضایع شده باشد رسیدگی شود .ممنون

مجیده ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

سلام چرا یارانع ما واریز نشده دیماه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و درود
    لطفا برای پیگیری واریز یارانه وارد سامانه استعلام یارانه بشید

سید ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

یارانه ما قطع شده اعتراض کردیم چرا وصل نمیشه ما که هیچی بنام نداریم

شهلا مختاری ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

این دولت و کارهاش اصلا مشخص نیست.من ۳ تا فرزند دارم. و دو دختر دوقلو. مستاجر وهزینه ها بالا شیر خشک و مای بینی و دارو هزار کوفت و زهر مار سر سام آور. به ما هیچی تعلق نگرفته گفتن جز افراد پر درآمدین بخاطر چی بخاطر اینکه من وام خانگی گذاشتم بین زنان. زنان پول میزنن به حساب بعد هم وام میشه میره دست مردم. فرزند آوری این بود

امین ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

با سلام چرا دولت دهک های یارانه را باعدالت تعیین نمی کند ما۴نفریم کارگر فصلی هستم حتی بیمه ندارم مستاجر هستم ماشین ندارم حتی یک ریال توحسابم نیست چرا جزع دهک ۵ هستم شما به این میگید عدالت

نسرین ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

سلام و عرض ادب من ثبت نام جدا گونه به تاریخ ۵__۹_۱۴۰۱ انجام داده‌ام ولی هنوز هیچ جواب از سامانه دریافت نمی کنم که بررسی شده یاخیر بلاتکلیف مونده ممنونم اگر پیگیری بفرمایید

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    اگه کد رهگیری دارید میتونید از طریق سامانه وضعیت ثبت‌نامتون رو پیگیری کنید

علی ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

سلام بنده نمیتوانم وارد سایت بشم چون کدد اعتبارسنجی ارسال نمیشه چکار باید بکنم

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و وقت بخیر
    احتمالا سایت اختلال داره. دوباره امتحان کنید یا با شماره‌های اعلام شده در سامانه تماس بگیرید

فرهاد ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

سلام من ثبت نام یارانه تک نفره مجرد مرداد ۱۴۰۱ انجام دادم برای واریز یارانه شما حساب بانک ایران زمین رو ثبت کردم الان بانک ایران زمین پرسیدم از لیست یارانه حذف شده ، یارانه استعلام گرفتم واریز شده ولی به کارتم نمیاد چکار کنم مشکلم حل بشه لطفا راهنمایی کنید . ممنونم واقعا خیلی نیاز دارم به یارانه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام و وقت بخیر
    لطفا به یکی از شعب بانک ایران زمین مراجعه کنید

محزونیان ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

سلام من دوماهه برای خودم و بچه هام یارانه ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده ینی دیگه چجور باشیم که یارانه بهمون تعلق بگیره اوناکه پول دارن و چند تا خونه دارن چند تا ماشین دیدم میگیرن ما بعد عمری یه خونه تو پردیس گرفتیم که هنوزم بهمون ندادن واجد شرایط هستیم یانه. اصلا حساب کتابتون چجوریه اونو به ماهم بگین سال ۹۵ به دلایل واحی قطع کردین خونه داری حساب در گردش داری من ماهی ۲۰۰ تومن با اجاره نشینی زندگی میگردم

محمد ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

سلام من زنگ زدم میگه شما مشمول یارانه هستید ولی برام واریز نشده باید چیکار کنم

یسنا ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

سلام ببخشیدمن همیشه یارانه برامون واریزشده ولی نمیدونم ب چ دلیل مال ماه بهمن واریزنشده دلیلش چی میتونه باشه

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

    سلام بر شما
    لطفا وارد سامانه استعلام یارانه معیشتی بشید و با استفاده از کد رهگیری، موضوع رو پیگیری کنید

محمد خرمی ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

بنده دهک چندم هستم

رضا ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

سلام فرزندی که تازه متولد می‌شود یارانه به طور خودکار براش واریز می‌شود یابایدبرم پلیس +۱۰

اردلان مروئ‌میلان ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

چرا یارانه منو‌قطع کردن اون پولی که به حساب من اومده بود اون پول ماله کارگران بود در شرکت کار کردن پولو به حساب من واریز کردن اما نمیدونم چرا یارانه منو‌قطع کردن من به پول یارانه نیاز دارم من پسرم حرف نمی‌زند لطفا پیگیری کنید

اردلان مروئ‌میلان ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

من پسرم ناشنوا هست من نمیدونم چرا یارانه منو‌قطع کردن لطفا پیگیری کنید

محمد ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

سلام این شماره که دادید واسه استعلام ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹استعلام گویا من هر چی تماس میگیرم کار نمیکنه انقار مسدود شده یا چیزی مثل مسدودی، چون نه بوق اشقال میزنه نه زنگ میخوره، قطع میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید راهکار دیگه چیه

مجتبی ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

سلام من از اول دهی ۳ بودام ۴۰۰تومان می گرفتم ولی الان ۳۰۰ تومان دریافت کردام نه خونه دارم نه ماشین دارم نه پولی باید چی کار کنم

اسماعیل ۱۴۰۲/۰۲/۲۱

سلام من الان۴ماه هست یارانه من ازپدرومادرجداکردم ولی هنوزبرام واریزنکردن میرم پلیس +۱۰میگن باشماره فلانی تهران زنگ بزن وقتی زنگ میزنیم یک ساعت منتظرباشیم تاحواب بدن ولی تلفن بیشتراز۴۰دقیقه نمیمونه قطع میشه بایدچکارکنم

مهیار ۱۴۰۲/۰۲/۲۲

چرا یارانه این ماه برای من واریز نسشذه

اردلان مروئ‌میلان ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

چرا یارانه منو‌قطع کردن من پسرم تهت بهزیستی است لطفا پیگیری کنید

قاسم ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

سلام الان در حدود سه ماه است که یارانه ما کم شده ممنونم راهنبکنید مایی کنید

مهدی امیری ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

بنده از مسول این سایت خواهشمندم راهنمیام کنه تمام شماره هارو امتحان کردم حتی فرمانداری هم سر در نمیاره بنده سه تا فرزند خردسال دارم که بنا به دلایلی شناسنامشون پنج ماه صادر شده و هنوز یارانه شون واریز فعال نشده در ضمن زمانی که من تو سایت مای گورمننت برای فعال شدن یارانه خودم یکسال پیش که ثبتنام میکردم جای متاهل مجرد نوشتم به این دلیل که همسرم اتباع خارجه هست و هنوز ثبت ازدواج نتونستم انجام بدم چکار کنم به کجا مراجعه کنم اخه ویرایش پرونده خودم تو سایت مای گورمننت امکان پذیر نیست

ایرج ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

چرا یارانه ثبت نام کردم ۳ماهه ولی پیامک نیامده

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

    سلام وقتتون بخیر
    شما میتونید وارد سامانه استعلام یارانه معیشتی بشید و وضعیتتون رو پیگیری کنید

یاراحمدی ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم یه دختر ۴ ماهه دارم یارانمو جدا کردم اما برای دخترم نریختن مشکلی داره چیکار کنم دیر ریخته میشه یا کلا نمیدن
لطفا راهنمایی کنید ممنون

    مبینا شمسی خانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

    سلام وقت بخیر. لطفا به سامانه‌های پیگیری مشکلات مربوط به یارانه مراجعه کنید.