صفر تا صد دریافت وام از لندو آنلاین شد! خرید و امضای سفته در پلتفرم بانک آینده

صفر تا صد دریافت وام از لندو آنلاین شد! خرید و امضای سفته در پلتفرم بانک آینده
تاریخ انتشار: - مطالعه: 5 دقیقه
فهرست محتوا

لندو در هفتمین سال فعالیت خود، با همکاری بانک آینده از یک امکان جدید در فرآیند وام‌دهی رونمایی کرده است؛ تماماً آنلاین شدن فرآیند دریافت وام. به این صورت که مشتریان لندو می‌توانند برگه سفته مورد نظرشان را با روش اینترنتی از بانک تهیه کنند و این برگه و دیگر مدارک لازم را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری امضا کنند. لندو از مدت‌ها قبل، بسیاری از مراحل حضوری درخواست وام را برای متقاضیان به چند کلیک ساده تبدیل کرده بود و بخش بزرگی از این فرآیند آنلاین بود. اما تا سال گذشته بخش پرچالشی از این فرآیند مثل امضای سفته و مدارک، به صورت فیزیکی انجام می‌شد.

 لندو با همکاری بانک آینده یک قدم بسیار بزرگ در جهت حفظ رفاه حال متقاضیان خود برداشته است؛ دیگر همه افراد با خیال راحت می‌توانند وام کاملاً آنلاین دریافت کنند و حتی مرحله خرید و امضای سفته را با یک تلفن همراه متصل به اینترنت انجام دهند.

خرید و امضای سفته به صورت آنلاین از بانک آینده

یکی از مراحل درخواست وام از لندو، ارائه سفته است که به عنوان جایگزینی برای شروط پرچالش معرفی ضامن و ارائه چک معرفی می‌شود. پیش از این در فرآیند دریافت وام آنلاین از لندو، امضای سفته یکی از مراحل پرچالش بود؛ چون تا سال گذشته امکان غیرحضوری انجام دادن آن وجود نداشت و مأمور ارسال باید برای امضای قرارداد، یک زمانی را با متقاضی برای مراجعه حضوری هماهنگ می‌کرد. اما در سال جدید با رویکردی تازه و خلاقانه، این مرحله هم به یک فرآیند کاملاً آنلاین تبدیل شد.

با همکاری بانک آینده این امکان برای کاربران فراهم شده است که اوراق سفته را به نام اشخاص حقیقی یا حقوقی به صورت کاملاً اینترنتی و معتبر از اپلیکیشن «کیلید» بانک آینده تهیه کنند. امنیت این فرآیند بیشتر از سبک فیزیکی آن خواهد بود، چون تمامی مشخصات وارد‌شده در یک پلتفرم قانونی ثبت می‌شود. همچنین با کمک فرآیند امضای الکترونیکی می‌توانید بدون نیاز به هماهنگی برای مراجعه مأمور ارسال، خودتان به صورت آنلاین، سفته و قرارداد را امضا کنید. این امضا یک نوع امضای الکترونیکی است و در پلتفرم اپلیکیشن «آینده ساین» انجام می‌شود.

مزایای تماماً آنلاین شدن دریافت وام لندو

لندو همواره به راحت‌تر شدن فرآیند وام‌دهی فکر کرده است تا متقاضی در کوتاه‌ترین زمان، بدون روبه‌رویی با چالش‌های کاغذبازی، به هدف خود برسد. با روی کار آمدن امکان خرید سفته آنلاین و امضای الکترونیکی، متقاضی از اولین قدم که افتتاح حساب است تا زمان دریافت اعتبار، نیازی به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نخواهد داشت. در ادامه، شما را با همه مزیت‌های وام تماماً آنلاین لندو آشنا خواهیم کرد.

  •   یک بار ثبت امضا به جای امضای مکرر چند برگه
  •   حذف کاغذبازی حتی برای خرید سفته
  •   صرفه‌جویی در زمان متقاضیان و عدم نیاز به حضور فیزیکی
  •   کمک به حفظ محیط زیست با عدم نیاز به مصرف کاغذ
  •   کوتاه‌تر شدن بازه زمانی درخواست تا دریافت وام
  •   تکمیل آنلاین تمامی مراحل درخواست وام در تمام ساعات شبانه‌روز
  •   امکان ارائه وام آنلاین در تمامی نقاط ایران به دلیل حذف مراجعه حضوری پیک

آموزش کار با پلتفرم امضا و خرید سفته الکترونیکی

برای دریافت وام آنلاین، قبل از هر چیز باید در سایت لندو، فروشگاه و مبلغ وام درخواستی را  مشخص کنید. بعد از ثبت درخواست، نوبت آپلود تمامی مدارک خواسته‌شده است. بعد از آپلود مدارک باید به سراغ اعتبارسنجی بروید. این کار با کمک یکی ازسامانه‎‌های اعتبارسنجی بانک مرکزی انجام می‌شود. بعد از وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه در این سامانه، یک گزارش اعتباری دریافت می‌کنید. برای انجام ادامه فرآیند وام‌دهی، باید فایل گزارش اعتبارسنجی را در سایت لندو آپلود کنید. حالا به یک حساب در بانک آینده نیاز دارید. اگر قبلاً در این بانک حسابی باز نکرده‌اید، می‌توانید به کمک اپلیکیشن «کیلید» این مرحله را به صورت کاملاً آنلاین انجام دهید.

یکی از مراحل مهم دریافت وام، امضای سفته و قرارداد است. برای ثبت امضای آنلاین باید اپلیکیشن «آینده ساین» را نصب کنید. در گام بعدی باید برای خرید سفته الکترونیکی از سامانه آنلاین بانک آینده اقدام کنید. بعد از تأیید اعتبارسنجی از طرف لندو، نوبت امضای قرارداد وامتان است که به کمک امضای الکترونیکی ثبت‌شده باید این کار را انجام دهید.

بعد از انجام تمامی مراحل و پرداخت قسط اول، وام خرید کالا در اختیارتان قرار می‎‌‎گیرد. این وام به صورت کد اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌شود. اما در صورت خرید از تیمچه، کیف پول شما در حساب این فروشگاه به میزان مبلغ وام درخواستی شارژ خواهد شد.

حالا می‌توانید به‌ راحتی وارد مرحله خرید آنلاین شوید و کالای خودتان را دریافت کنید. امیدواریم از این خرید قسطی تماماً آنلاین لذت ببرید.

 

ad here
توسط بهار باقریان 176 نوشته

برچسب ها:
4
ALi69 ۱۴۰۱/۰۲/۱۴

عالی.فکر کنم خیلی بهتر بشه چون قبلا فقط بعضی از شهرها میتونستن وام بگیرن ولی الان همه به صورت آنلاین میتونن درخواست وام بدن

م ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

اصلا از لندو راضی نبستم ، ۳ ماهه سفارش دادم از تیمچه ، با بدبختی ۵۰ روزه کنسل کردم ،لندو قسط اولمو نمیده هی امروز و فردا میکنه

    فائزه میرسلطانی ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

    سلام دوست عزیز
    ممنون می‌شیم که مشکل پیش آمده در مورد سفارشتان از تیمچه را حتماً از طریق پشتیبانی فروشگاه پیگیری کنید. در مورد لندو هم لطفاً با پشتیبانی این سامانه تماس بگیرید و مسئله پیش‌آمده را به صورت واضح‌تری مطرح کنید.

جواد ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

سلام من سند یا اجاره نامه ندارم قبض آب و برق به نامم هست میتوانم با این مدارک وام بگیرم

فاز ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

سلام چقدر زمان می‌بره وام دریافت بشه پس از ثبت مدارک…و چقدر زمان می‌بره اعتبار سنجی بشیم..کل پروسه چند روز زمان میبره

امیر ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

سلام من معوقه دارم کارمنداموزش وپرورش هستم آیا میتونم وام بگیرم از لیندو

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

    سلام وقت بخیر
    اقساط بقیه وام‌هاتون معوق شده یا قبلا هم از لندو وام گرفتید؟

    اصغر ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

    سلام مرحله نظر سنجی چقدر زمان می برد

      زهرا پورمقدم ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

      سلام بر شما
      منظورتون مرحله اعتبارسنجی هست؟