شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی چیست؟ لوازم خانگی برقی، صوتی تصویری و …

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی چیست؟ لوازم خانگی برقی، صوتی تصویری و …
تاریخ انتشار: - مطالعه: 9 دقیقه
فهرست محتوا

خرید لوازم خانگی نیاز به بررسی و مقایسه تعداد زیادی برند و محصولات متنوع دارد. برای خرید لوازم خانگی روش‌‌های مختلفی روبروی شما قرار دارد. در ادامه روش‌های مختلف خرید را بررسی می‌کنیم تا به این نتیجه برسیم که آیا انتخاب روش خرید اقساطی لوازم خانگی درست است؟

خرید اقساطی لوازم صوتی تصویری

وقتی صحبت از لوازم صوتی تصویری می‌شود، محصولاتی مثل: تلویزیون، سینمای خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. تلویزین‌ها در اندازه‌های مختلف و کیفیت تصویر‌های متفاوت تولید می‌شوند.

سینمای خانگی هم محصولی است که در کنار تلویزیون استفاده می‌شود و خروجی صدای قوی‌تر و با امکانات بیشتر از تلویزیون را ارائه می‌کند. با استفاده از سینمای خانگی تماشای فیلم را با صدایی دالبی و سینمایی تجربه خواهید کرد.

اگر شما از علاقه‌مندان به موسیقی هستید و در خانه خود مهمانی‌ها و دورهمی‌های زیادی برگزار می‌کنید، به سیستم صوتی حرفه‌ای نیاز دارید. وجود این محصولات در خانه سرگرمی و هیجان را به فضای خانه شما وارد می‌کند.

برند‌های مختلف محصولاتی گوناگون در این دسته تولید کرده‌اند. از برند‌های ایرانی مانند جی پلاس، ایکس ویژن، اسنوا و شهاب تولیدات با کیفیتی در بازار دیده می‌شود.

سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، هایسنس و TCL هم برند‌های محبوب خارجی در بازار ایران هستند.

لوازم صوتی تصویری قیمت‌های مختلفی دارد. اگر قیمت تلویزیون را بررسی کنیم از حدود ۵ تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان محصولات مختلفی را می‌توانید در بازار مشاهده کنید؛ البته لازم به ذکر است که تلویزیون با قیمت‌ بالاتر هم می‌توانید پیدا و تهیه کنید، ما سعی کردیم رنج متوسط تا نسبتا بالای این محصول را مطرح کنیم.

در رابطه با سینمای خانگی و سیستم صوتی حرفه‌ای بازه قیمتی ۳ میلیون تومان تا ۱۵۰ میلیون تومان وجود دارد. (این قیمت‌ها مربوط به زمان نگارش این مقاله یعنی آبان ماه سال ۱۴۰۱ هستند.)

برای خرید اقساطی لوازم خانگی، می‌توانید لوازم صوتی تصویری را انتخاب کنید چون این محصولات با دانش روز مدام در حال پیشرفت هستند و شما با روش خرید اقساطی، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را به‌روز کنید.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید تلویزیون هوشمند در سال 1403

خرید اقساطی لوازم خانگی برقی

خرید اقساطی لوازم خانگی برقی

مهم‌ترین لوازمی که در یک خانه استفاده می‌شود، لوازم خانگی برقی است و معمولا کالاهای این دسته قیمت بالاتری نسبت‌ به دیگر لوازم منزل دارند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم پخت‌وپز برقی، خرد کن، غذاساز و بسیاری از کالاهای دیگر که می‌توانند در این دسته قرار بگیرند.

بعضی از این کالاها ضروری هستند و در همه خانه‌ها دیده می‌شود. اما بعضی از آن‌ها با توجه به کاربرد‌های خاصی که دارند، خریداری می‌شوند. برای مثال افرادی که قهوه مصرف نمی‌کنند نیازی به خرید قهوه‌ساز پیدا نخواهند کرد.

برند‌هایی مختلف خارجی و ایرانی لوازم خانگی برقی تولید می‌کنند. طبیعی است که برند‌های خارجی مخصوصا برند‌های اروپایی قیمت‌های بالاتری دارند ولی در مجموع لوازم خانگی برقی به خصوص یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، در دسته کالاهای گران قیمت قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود که گزینه خرید اقساطی برای تهیه این کالاها مطرح شود.

خرید اقساطی لوازم خانگی برای بسیاری از کالاهای دسته لوازم خانگی برقی مناسب به‌نظر می‌رسد؛ چون قیمت بالا و ضروری بودن لوازم خانگی برقی، قسطی خریدن آن‌ها را توجیه می‌کند.

برای مثال یک ماشین ظرفشویی خارجی مثل: سامسونگ، الجی، بوش و… قیمتی در حدود ۱۷ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان دارد. اگر برند‌های ایرانی را در نظر بگیرید، قیمت‌های کمتر از ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ را مشاهده خواهید کرد. این قیمت‌ها مربوط به زمان نگارش این مقاله (آبان ماه سال ۱۴۰۱) هستند.

حتما بخوانید:  شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

خرید اقساطی لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه شامل تمام کالاهای آشپزخانه می‌شوند که بدون برق کار می‌کنند. تولید کنندگان ایرانی توانسته‌اند با توجه به نیاز بازار محصولات بسیار خوبی در این دسته تولید کنند. البته خیلی از افراد تمایل دارند تا از اجناس خارجی استفاده کنند.

محصولات خارجی از نظر قیمت تفاوت زیادی با محصولات تولید داخل دارند. برای مثال یک سرویس قابلمه ۱۲ پارچه شرکت زرساب که یک برند شناخته شده ایرانی است حدود ۳ میلیون تومان قیمت دارد. در صورتی که اگر بخواهید سرویس ۱۲ پارچه برند تفال را بخرید باید حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنید (قیمت‌ها مربوط به آبان ماه سال ۱۴۰۱ است).

خرید اقساطی لوازم خانگی نقدی بهتر است یا دست دوم؟

برای لوازم خانگی خرید اقساطی بهتر است؟ نقدی یا دست دوم؟

برای انتخاب از بین سه روش نقدی، اقساطی و دست دوم بهتر است این گزینه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

  • روش نقدی: متداول‌ترین روش در بین این سه مورد است؛ اما برای خرید به روش نقدی باید تمام قیمت را در یک مرحله پرداخت کنید. در این صورت ممکن است برای خرید‌های دیگر نیاز به پول داشته باشید که با خرید نقدی بودجه خرید شما کاهش پیدا می‌کند؛
  • خرید کالای دست دوم: این روش هم یکی از گزینه‌هاست که باعث می‌شود شما بتوانید با قیمت پایین‌تر کالای مورد نظرتان را خرید کنید؛ اما این روش هم مشکلاتی دارد. پیدا کردن لوازم خانگی دست دوم که هیچ مشکلی نداشته باشد کمی سخت است و نیاز به اختصاص وقت زیادی دارد؛
  • خرید اقساطی لوازم خانگی: این روش یک راه مناسب برای کنترل بودجه خرید است. شما نیازی به پرداخت قیمت کالا در یک مرحله ندارید و کافی است هر ماه میزان قسطی را که برایتان تعیین شده است، پرداخت کنید. فروش اقساطی لوازم خانگی با همکاری لندو توسط فروشگاه‌های زیادی انجام می‌شود. با مراجعه به سایت لندو می‌توانید لیست این فروشگاه‌ها را مشاهده کنید؛
حتما بخوانید:  مزیت‌های خرید اقساطی از طریق وام خرید کالا

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت و ضامن از لندو

لندو سامانه‌ای است که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را برای شما آسان کرده است. با استفاده از لندو می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنید. خرید اقساطی لوازم منزل با استفاده از طرح لندو به شکل کاملا آنلاین انجام می‌شود و در این طرح بیش از ۵۰۰ فروشگاه معتبر با لندو همکاری می‌کنند.

برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن به سایت لندو مراجعه کنید. در این طرح فروش اقساطی لوازم خانگی به صورت تماماً آنلاین و تنها با دریافت سفته است؛ ضمناً در صورتی که قیمت کالای مورد نظرتان از میزان مبلغ وام بیشتر باشد، تفاوت مبلغ را باید نقدی پرداخت کنید.

ما برای شما به اختصار فرآیند دریافت وام تماماً آنلاین خرید کالا را از لندو، توضیح داده‌ایم تا بتوایند به راحتی وام خود را دریافت کنید و کالا و خدمات موردنظرتان را بخرید. این فرآیند به شرح زیر است:

  • حتما می‌دانید که باید در اولین مرحله وارد سامانه شوید و در این سایت مثل سایر سایت‌ها، ثبت‌نام کنید؛
  • حالا با یک سرچ مختصر، فروشگاه مورد نظرتان برای خرید اقساطی لوازم خانگی را پیدا کنید؛
  • در این مرحله مشخص کنید که چقدر می‌خواهید وام دریافت کنید؛ چرا که لندو از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان به شما تسهیلات اعطا می‌کند؛ ضمنا بعد از آن اقساط خود را از بین ۶، ۹ و ۱۲ ماه انتخاب کنید؛
  • در این مرحله تمام مدارک مورد نیازتان را (که شامل مدارک هویتی، مدارک سکونتی، مدارک شغلی و فایل پی‌دی‌اف سفته است) در سامانه لندو آپلود کنید؛
  • بعد از آپلود مدارک، اولین مرحله اعتبارسنجی شما انجام می‌شود و بعد از آن باید در بانک آینده افتتاح حساب آنلاین خود را از طریق اپلیکیشن کیلید، انجام دهید؛
  • حالا به مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله دریافت وام رسیده‌ایم؛ می‌پرسید کدام مرحله؟ مرحله خرید سفته الکترونیکی و امضای آن به صورت الکترونیکی؛ حتما برایتان سوال است که این مرحله چطور انجام می‌شود؟ نگران نباشید! ما به شما می‌گوییم. شما باید از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، سفته‌های خود را بخرید و آن‌ها را از طریق نرم‌افزار آینده ساین، به صورت تماماً الکترونیک، امضا کنید؛
  • حالا قرداد شما آماده است و پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ لازم است شما این قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا کنید و بعد از واریز پیش‌پرداخت لازم، وام خود را دریافت و آسان‌ترین روش خرید اقساطی لوازم خانگی را تجربه کنید؛

حالا که با فرآیند و مراحل دریافت وام لندو آشنا شده‌اید، وقت آن است که همین حالا با ثبت‌نام در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی، از نونوار کردن منزلتان جا نمانید و از خرید وسایل جدید، نهایت لذت را ببرید!

سوالات متداول درباره خرید اقساطی لوازم خانگی

یک تلویزیون با قیمت و کیفیت مناسب را، از چه برندی خریداری کنیم؟

شما می‌توانید تلویزیون سامسونگ مدل NU7900 ا Samsung 55NU7900 TV را در سایز ۵۵ اینچ و قیمت حدودا ۱۵ میلیون تومان خریداری کنید.

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی بوش کدام مدل است؟

مدل WAW3256XGC از میان ماشین‌های لباسشویی بوش، یکی از پرفروش‌ترین محصولات است که به دلیل ظرفیت ۹ کیلوگرمی خود، برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است؛ ضمنا این ماشین لباسشویی قیمتی حدود ۲۵ میلیون تومان دارد که نسبت به سایر ماشین‌های لباسشویی با کیفیت پایین‌تر و برندهای معمولی‌تر، قیمت مناسبی محسوب می‌شود.

برای شرکت در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی در سامانه لندو، به کارت پایان خدمت نیاز داریم؟

برای دریافت وام خرید کالا از لندو، یا باید کارت پایان خدمت خود را در سامانه آپلود کنید و یا معافیت داشته باشید و کارت معافیت خود را آپلود کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0