راهنمای خرید یخچال فریزر (معرفی بهترین برندهای ایرانی و خارجی)

راهنمای خرید یخچال فریزر (معرفی بهترین برندهای ایرانی و خارجی)
تاریخ انتشار: - مطالعه: 15 دقیقه
فهرست محتوا

یخچال فریزر، جزو مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه است؛ چرا که شما مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید و قیمت بالایی هم دارد؛ البته لازم به ذکر است که این روزها قیمت لوازم خانگی (از هر نوعی؛ چه یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و چه تلویزیون و..) خیلی بالا رفته و این افزایش قیمت، سروصدای زیادی کرده است.

بنابراین برای خرید بهینه این کالا، نهایت دقت خود را به کار ببرید. می‌پرسید چرا؟ چون این کالا حساسیت زیادی دارد و ممکن است خراب شود؛ پس برای آنکه بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید، از افراد متخصص و کاربلد مشورت بگیرید.

به ما بگویید: انتظارات شما از یک یخچال فریزر خوب چیست؟ تا چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟ می‌خواهید از میان برندهای ایرانی خرید کنید یا خارجی؟ بودجه شما به خرید نقدی کفاف می‌دهد یا اقساطی؟

ما اینجا هستیم تا هم پاسخ سوالات شما را بدهیم و هم بتوانیم با این مطلب، راهنمای خرید یخچال فریزر را در اختیار شما قرار دهیم؛ تا انتها همراه ما باشید!

در راهنمای خرید یخچال فریزر، به این ۴ نکته توجه کنید!

همان‌طور که اشاره کردیم، این مطلب قرار است راهنمای خرید یخچال فریزر برای شما باشد تا در انتها بتوانید طبق میل و سلیقه خود تصمیم به خرید یک محصول کاربردی و خوب با قیمت مورد نظرتان بگیرید. 

البته این خبر خوش را هم به شما می‌دهیم که اگر بودجه کافی و مورد نیازتان را ندارید، می‌توانید از روش خرید اقساطی بهره ببرید و ما در پایان از بهترین روش خرید اقساطی یخچال فریزر برای شما مفصل صحبت کرده‌ایم؛ پس از خواندن این مطلب دست نکشید!

۱) بودجه شما، فاکتور تعیین‌کننده برای خرید!

اولین نکته برای خرید یخچال و فریزر، میزان بودجه‌ای است که شما مد نظر دارید. مطمئنا یخچال فریزر بوش از اسنوا، اسنوا از هیمالیا گران‌تر است.

شما باید انتخاب کنید تا چه مقدار می‌خواهید برای خرید محصول مورد نظرتان هزینه کنید. 

۲) امکانات یخچال فریزر، ارتباط مستقیمی با نیاز شما دارد!

در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، شما چه انتظاری از یخچال فریزر مورد نظرتان دارید؟ آب‌سردکن و یخ‌ساز داشته باشد؟ در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی کند؟ سر و صدای زیادی نداشته باشد؟ دارای قفل کودک باشد؟ محفظه لبنیات و نگه‌دارنده گوشت داشته باشد؟ بله درست است همه این‌ موارد جزو امکانات یخچال است و شم باید با توجه به بودجه‌ای که دارید و انتظاری که از یخچال فریزر خود دارید، یکی از مدل‌ها و برندها را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید:  شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی چیست؟ لوازم خانگی برقی، صوتی تصویری و ...

۳) برند؛ معیاری بسیار مهم در راهنمای خرید یخچال فریزر!

در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، بهتر است دور برندهایی که به تازگی رونمایی شده‌اند و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص نداده‌اند، خط بکشید و با تحقیق و بررسی درباره برندهای مطرح، یکی از مدل‌ها و برندهای نام‌آشنا و باکیفیت را مثل: الجی، امرسان، دوو، هیمالیا، سامسونگ و… انتخاب کنید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

البته این سردرگمی در انتخاب برند مورد نظر، منحصر به یخچال فریزر نخواهد شد؛ شما موقع خرید انواع لوازم خانگی معمولا با این سوال در ذهنتان روبرو می‌شود: کدام برند را خریداری کنم؟ 

به طور مثال: تصور کنید شما می‌خواهید جاروبرقی، ماشین لباسشویی، گاز و هر کالای دیگری تهیه کنید و نمی‌دانید کدام برند بهتر است؛ در این صورت بهترین راهکار این است که درباره انواع برندها تحقیق و بررسی کنید و با مقایسه میان برندها، مناسب‌ترین کالا را انتخاب کنید.

حالا که در این بخش از راهنمای خرید یخچال فریزر، صحبت از جاروبرقی شد؛ خالی از لطف نیست که وارد صفحه جاروبرقی بوش بهتر است یا سامسونگ، شوید و با مقایسه میان این دو برند، درباره بهترین جاروبرقی اطلاعات کسب کنید؛ شاید در آینده به کارتان آمد.

راهنمای خرید یخچال فریزر با توجه به فضای آشپزخانه

۴) فضا؛ از متراژ آشپزخانه غافل نشوید!

در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، حتما به متراژ‌ آشپزخانه خود توجه کنید؛ چرا که یخچال‌ها اندازه‌های متفاوتی در بازار دارند و شما باید با توجه به فضای آشپزخانه خود، مدل و سایز یخچال را انتخاب کنید تا موقع نصب یخچال با مشکل روبرو نشوید.

طبیعی است که یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو فضای بیشتری نسبت به یخچال‌های معمولی اشغال می‌کنند و شما باید آشپزخانه بزرگتری داشته باشید.

بعد از آشنایی با ویژگی‌ها و فاکتورهای مهم در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، نوبت به آشنایی با بهترین و محبوب‌ترین برندها می‌رسد. 

ما برای شما مدل‌های پرفروش و برندهای مطرح خارجی و ایرانی را معرفی کرده‌ایم تا هم راحت‌تر تصمیم بگیرید و هم بعد از خرید ضرری بابت تعمیرات پی در پی یخچال فریزر، متحمل نشوید.

بهترین برندهای ایرانی و خارجی یخچال فریزر کدامند؟

حالا که شما ویژگی‌های مهم را در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر می‌شناسید، نوبت به شناخت بهترین برندهای یخچال فریزر می‌رسد.  

در عرصه تولید یخچال فریزرهای باکیفیت، الجی، سامسونگ و بوش به یک اندازه جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. کیفیت این یخچال‌ها آن‌قدر بالاست که تا سال‌‌های سال برای شما عمر می‌کند و نیازی تعویض یا تعمیر آن‌ها نیست؛ البته قیمت بالاتری هم نسبت به یخچال فریزرهای ایرانی دارند و همان حکایت «هرچه‌قدر پول بدهی، آش می‌خوری» است.

بعد از بررسی بهترین برندهای خارجی، نوبت به بررسی بهترین برندهای ایرانی در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر می‌رسد. در واقع از میان برندهای ایرانی، اسنوا، الکترواستیل و امرسان سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین اگر انتخاب شما، برند اسنوا از میان برندهای مطرح شده باشد، می‌توانید از طرح فروش اقساطی اسنوا بهره ببرید و یخچال مورد نظرتان را اقساطی بخرید.

احتمالا در ذهنتان می‌گویید: از میان این برندها، پرفروش‌ترین مدل‌ها همراه با قیمت آن‌ها کدامند؟ نگران نباشید! ما در بخش بعدی 

۳ مدل پرفروش را از نسل یخچال فریزرهای روز دنیا با کیفیت مناسب، همراه با قیمت‌های هرکدام بررسی کنیم تا بتوانید بهتر و آگاهانه‌تر درباره خرید این مورد از لوازم خانگی خود تصمیم بگیرید. 

پیش از آنکه به سراغ بخش بعدی برویم، به ما بگویید: شما کدام برند را بیشتر دوست دارید؟ تجربه شما درباره کدام‌یک از برندهای یخچال فریزر بیشتر و بهتر است؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌های این مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید:  6 راهنمای ویژه خرید جهیزیه قسطی در سال 1403

راهنمای خرید یخچال فریزر و معرفی پروفروش‌ترین مدل‌ها

راهنمای خرید یخچال فریزر و معرفی ۳ مدل پرفروش

ما در این بخش از راهنمای خرید یخچال فریزر، ۳ مدل پرطرفدار و محبوب را از نسل جدید یخچال فریزرها به شما معرفی کرده‌ایم تا با دید بازتری خرید کنید و از خرید خود راضی باشید؛ هرچند که سلیقه، بودجه و میل باطنی شما حرف اول را برای انتخاب کالای مورد نظرتان می‌زند.

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261GW: این یخچال فریزر که از دیدگاه کاربران کیفیتی عالی دارد، با قیمت حدودی ۳۳میلیون تومان، نیاز شما را به یک یخچال فریزر خوب، برطرف می‌کند و شما می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید؛ ضمن اینکه از آب‌سردکن و یخ‌ساز هم بهره‌مند است؛
  • یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X257 ا LG GR-X257 Refrigerator: این یخچال دارای به‌روزترین و بهترین فناوری دنیاست و قیمتی در حدود ۷۵ میلیون تومان دارد؛ همچنین این یخچال فریزر از امکانات آب‌سردکن و یخ‌ساز بهره‌مند است؛
  • یخچال دو قلو سامسونگ مدل RR30 / Rz30 ا Samsung RR30 / RZ30: این یخچال که از امکانات مناسبی بهره‌مند است، قیمتی در حدود ۵۲ میلیون تومان دارد؛ همچنین این یخچال فریزر هم دارای آب‌سردکن و یخ‌ساز است؛

حالا که با ۳ برند محبوب و باکیفیت در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، آشنا شدید، احتمالا تصمیم خود را گرفته‌اید که می‌خواهید خرید خود را نقدی انجام دهید یا اقساطی؛ پیشنهاد ما به شما این است که اصلاً بی‌گدار به آب نزنید و درباره تمام مدل‌ها و قیمت‌ها تحقیق کنید تا خریدی مقرون‌به‌صرفه همراه با کیفیت عالی انجام دهید.

اگر هدف شما خرید اقساطی است، سامانه یا فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که انواع برندها و مدل‌ها را با قیمت‌های متنوع در اختیار شما بگذارد تا دستتان در انتخاب باز باشد و محدود نباشید.

ما در ادامه این مطلب از راهنمای خرید یخچال فریزر، چنین سامانه‌ای را به طور کامل به شما معرفی کرده‌ایم تا علاوه بر یخچال فریزر، هر لوازم خانگی دیگری را که تمایل داشتید، بتوانید خریداری کنید و لذت ببرید.

با ما انتهای این مطلب بیایید! مطالب خوبی در انتظار شماست.

انواع روش‌های خرید اقساطی یخچال فریزر

برای خرید یخچال فریزر قسطی، راه‌های متفاوتی وجود دارد که ما برای شما این روش‌ها را توضیح داده‌ایم تا بتوانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید.

  • اولین روش در راهنمای خرید یخچال فریزر، دریافت وام‌های بانکی است؛ یکی از تسهیلاتی در این مورد به کارتان خواهد آمد، طرح حرکت بانک رفاه است؛ شما می‌توانید از وام ۳۰۰ میلیونی بانک رفاه استفاده کنید و برای خرید یخچال فریزر اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که برای دریافت وام شما به چک و ضامن نیاز خواهید داشت؛ اگر در فراهم کردن انواع تضمین، محدودیتی ندارید، می‌توانید از روش دریافت وام بانکی جهت خرید خود استفاده کنید؛
  •  راهکار دوم، خرید یخچال فریزر از فروشگاه‌های حضوری و آنلاینی است که خدمات اقساطی را ارائه می‌دهند؛ البته موضوعی که شما را با چالش مواجه می‌کند، این است که این فروشگاه‌ها هم از شما تضمین دریافت می‌کنند و بعضی از این فروشگاه‌ها با دریافت حکمت کارت نیروهای مسلح، خدمات اقساطی ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر فروشگاه مورد اعتمادی را می‌شناسید که با شرایط راحت خدمات ارائه دهد و یا در فراهم کردن انواع تضمین محدودیتی ندارید، این روش می‌تواند به شما کمک کند؛
  • سومین روش در راهنمای خرید یخچال فریزر، خرید از سامانه‌های فروش اقساطی کالاست؛ البته که این سامانه‌ها هم در ازای فروش اقساطی از شما چک دریافت خواهند کرد؛ 
  • چهارمین روش و بهتر است بگوییم راحت‌ترین روش برای خرید یخچال فریزر، استفاده از سامانه لندو است؛ اگر برایتان سوال است که این سامانه چیست و خرید از آن چگونه است، ما به بخش پایانی بیایید!
درباره حکمت کارت بیشتر بدانید:
حکمت کارت، یک کارت اعتباری است که به کارکنان و یا بازنشستگان نیروهای مسلح و هر ارگان نظامی دیگری تعلق می‌گیرد. شما با استفاده از این کارت می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد نیروهای مسلح، که معروف‌ترین آن فروشگاه اتکاست، به راحتی و به صورت اقساطی خرید کنید.
در راهنمای خرید یخچال فریزر، فروشگاه اتکا هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ البته فقط برندهای ایرانی در این فروشگاه موجود است.
بد نیست سری به شعب این فروشگاه بزنید و یا در سایت‌های مختلف درباره شرایط فروش اقساطی فروشگاه اتکا، مطالعه کنید.

حالا که با انواع روش‌ها آشنا شدید، وقت آن است که به طور مفصل با سامانه لندو، نحوه اعطای وام توسط این سامانه و فروشگاه‌های طرف قرارداد آن، بیشتر بدانید.

ما در بخش بعد به شما می‌گوییم که چطور از این سامانه خرید کنید و چگونه کالای مورد نیازتان را دریافت کنید.

حتما بخوانید:  نحوه خرید اقساطی کالا از فروشگاه اتکا

راهنمای خرید یخچال فریزر از لندو

راهنمای خرید یخچال فریزر قسطی از لندو با آسان‌ترین شرایط

در این قسمت از راهنمای خرید یخچال فریزر، ابتدا به شما می‌گوییم لندو چیست؟ لندو یک پلتفرم معتبر برای اعطای وام خرید کالا با همکاری بانک آینده است. این وام خرید کالا، سقف ۲۰ میلیونی دارد و شما برای دریافت آن نیاز به هیچ‌گونه چک و ضامنی نخواهید داشت؛ بلکه فقط با ارائه سفته آن هم به شکل تماماً الکترونیک و آنلاین، می‌توانید وام خرید اقساطی بگیرید.

در واقع برای طی کردن فرآیند دریافت این وام، هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما نیست؛ بلکه از مرحله درخواست تا دریافت را به صورت آنلاین انجام خواهید دارد.

ضمناً لندو با فروشگاه‌های متنوع و متعددی در زمینه ارائه کالا و خدمات همکاری می‌کند که بسیاری از آن‌ها لوازم خانگی مثل یخچال، ظرفشویی، تلویزیون و… را عرضه می‌کنند. 

همچنین این سامانه، تسهیلات خود را به سراسر ایران عرضه می‌کند و هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی ندارد.

 پس در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش اقساطی و همینطور رو انداختن به دوست و آشنا جهت فراهم کردن چک و تضمین، همین حالا وارد سامانه لندو شوید و بعد از انتخاب یکی از فروشگاه‌های مدنظرتان، انتخاب برند یخچال فریزر خود (ایرانی یا خارجی) و ثبت درخواست وام مورد نیازتان که از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است، به صورت یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خرید، وام بدون ضامن را از لندو دریافت و به صورت اقساطی، خرید کنید.

سوالات متداول درباره راهنمای خرید یخچال فریزر

برای خرید یخچال فریزر، بیشتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

بودجه مورد نظر شما، فضای آشپزخانه برای قرار گرفتن یخچال در آن، توجه به میزان مصرف انرژی یخچال و انتظاراتی که شما از یخچال فریزر خود دارید (مثل : داشتن آب سردکن یا یخ‌ساز) و گنجایش یخچال، نکات مهمی است که باید موقع خرید به آن‌ها توجه کنید.

برای آنکه بتوانیم یک یخچال فریزر با قیمت مناسب و کارایی خوب خریداری کنیم، سراغ کدام برند و کدام مدل برویم؟

طبیعتاً بندهای ایرانی از برندهای خارجی قیمت کم‌تری دارند؛ بنابراین می‌توانید به سراغ این سه یخچال فریزر بروید: یخچال و فریزر 14 فوت دیپوینت مدل DISCOVER با قیمت ۲۰ میلیون تومان، یخچال فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 با قیمت حدودی ۳۱ میلیون تومان و یخچال فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261GW با قیمت حدودی ۳۳ میلیون تومان.

از چه طریق می‌توان یخچال فریزر و یا سایر لوازم خانگی را به صورت اقساطی خریداری کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از دریافت وام خرید کالا از بانک، خرید از فروشگاه‌های فروش اقساطی لوازم خانگی، خرید از سامانه‌های فروش اقساطی مثل لندو و… یخچال فریزر مورد نظرتان را به صورت اقساطی خریداری کنید.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0