خرید لپ تاپ بدون ضامن و چک به همراه جزئیات طرح فروش اقساطی

خرید لپ تاپ بدون ضامن و چک به همراه جزئیات طرح فروش اقساطی
تاریخ انتشار: - مطالعه: 17 دقیقه
فهرست محتوا

انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب از بین مدل‌های گوناگونی که در بازار وجود دارد نیاز به تحقیق و بررسی زیاد دارد. شاید بتوان برند‌های برتر این صنعت را به راحتی شناسایی کرد. برندهایی مثل ایسوس، لنوو، اپل، مایکروسافت و …؛ اما هرکدام از این برند‌ها مدل‌های بسیاری را تولید کرده‌اند که ویژگی‌های خاصی دارند و از نظر قیمت هم باهم متفاوت هستند.

در ادامه توضیحات کلی را درباره انتخاب لپ‌تاپ و روش‌های خرید آن توضیح می‌دهیم. همچنین شرایط خرید لپ تاپ بدون ضامن از لندو را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین لپ‌تاپ را با بهترین روش خریداری کنید.

راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ

بهترین لپ‌تاپ یعنی لپ‌تاپی که بتواند کاری را که ما می‌خواهیم انجام دهیم، به بهترین شکل انجام دهد. همچنین قیمت آن با بودجه خرید ما تناسب داشته باشد. برای شناسایی یک لپ‌تاپ مناسب باید بودجه و انتظاراتی را که داریم مشخص کنیم.

لپ‌تاپ‌هایی که در بازار هستند از نظر کارایی در امکانات و قدرت سخت‌افزار متفاوت هستند. کسی که می‌خواهد تایپ کند و فایل‌های متنی را ادیت کند با کسی که شغلش برنامه‌نویسی است، لپ‌تاپ متفاوتی نیاز دارند.

به طور کلی ما چند دسته را برای لپ‌تاپ معرفی می‌کنیم. لپ‌تاپ‌های دانشجویی، مهندسی و گیمینگ سه دسته‌ای هستند که قرار است بررسی کنیم.

شناخت لپ‌تاپ‌های دسته‌های مختلف به شما کمک می‌کند بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین در مورد روش‌های خرید مثل خرید نقدی، اقساطی و خرید لپ تاپ بدون ضامن توضیح خواهیم داد.

خرید لپ تاپ بدون ضامن برای دانشجوها

بهترین لپ تاپ دانشجویی

هر دانشجویی بدون در نظر گرفتن رشته‌ای که مطالعه می‌کند، نیاز به یک لپ‌تاپ دارد. بسیاری از تکالیف درسی و پروژه‌های دانشگاهی هستند که برای انجام دادنشان یک رایانه نیاز است؛ همچنین مطالعه مطالبی که در اینترنت به اشتراک گذاشته شده و انجام تحقیقات هم از کارهای دیگری است که یک دانشجو با رایانه انجام می‌دهد.

با توجه به استفاده‌های دانشجویان از لپ‌تاپ، محصولاتی که برای کاربری مالتی مدیا یا همان چند رسانه‌ای تولید شده‌اند، می‌توانند بهترین گزینه باشند.

در بین برند‌های محبوبی چون اپل، مایکروسافت، ایسوس و لنوو همگی محصولاتی وجود دارد که برای کاربری عمومی و مالتی مدیا طراحی شده باشند. اما یک دانشجو با توجه به سطح درآمدی کمی که دارد نمی‌تواند سراغ برند‌های گرانی مانند اپل و مایکروسافت برود. به همین دلیل پیشنهاد ما بررسی محصولات ایسوس، لنوو، ایسر و دل است.

اگر از ویژگی‌های یک لپ‌تاپ مالتی مدیا بخواهیم صحبت کنیم باید به نرمال بودن سطح پردازنده اصلی و گرافیکی اشاره کنیم. امکانات دیگر مانند صفحه نمایش و باتری هم به همین شکل در سطح نرمال و معمولی قرار می‌گیرند. چون قرار نیست کارهای خیلی سنگینی با آن انجام شود. از طرفی هرچه قدرت موارد گفته شده بیشتر شود به همان نسبت قیمت لپ تاپ هم بالاتر می‌رود.

همچنین از آنجایی که معمولا یک دانشجو به تنهایی توان خرید نقدی یک لپ‌تاپ را ندارد، روش اقساطی هم می‌تواند روش مناسبی باشد: اما معمولا خرید اقساطی هم با ارائه ضامن و چک امکان‌پذیر است که آماده کردن این موارد برای دانشجوها کار آسانی نیست. به همین دلیل خرید لپ تاپ بدون ضامن بهترین گزینه برای دانشجوهاست.

حتما بخوانید:  شرایط خرید قسطی لپ تاپ دست دوم و نو + معرفی یک روش به‌صرفه

بهترین لپ تاپ مهندسی

یک مهندس به لپ‌تاپی نیاز دارد که بتواند کارهای سنگین را به‌خوبی انجام دهد. معمولا نرم‌افزار‌هایی که برای کارهای تخصصی مهندسی استفاده می‌شوند، قدرت پردازش بالایی را نیاز دارند. وجود پردازنده قوی و حافظه رم زیاد دو عامل اصلی در انتخاب یک لپ‌تاپ مهندسی خوب است. لپ‌تاپ‌هایی که این دو ویژگی را داشته باشند، معمولات قیمت بالاتری نسبت به محصولاتی دارند که برای کاربری عمومی تولید شده‌اند.

اگر بخواهیم سرعت بیشتری در کارها داشته باشیم وجود یک هارد از نوع SSD بسیار موثر است. برخی از محصولاتی که در بازار وجود دارند تنها یک هارد دارند و برخی از دو هارد استفاده می‌کنند یعنی یکی از نوع SSD و دیگری از نوع HDD. البته همه این موارد را باید با توجه به نیاز هر فرد و بودجه خرید بررسی کرد.

لپ‌تاپ‌هایی که از دو نوع هارد استفاده می‌کنند قیمت بیشتری دارند و در بین محصولات برند‌های لنوو، ایسوس و اچ‌پی استفاده از این قابلیت بیشتر دیده می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید از روش خرید لپ تاپ بدون ضامن در این بخش هم نهایت بهره را ببرید و به دلیل کمبود بودجه، خودتان را از خرید یک لپ‌تاپ باکیفیت، محروم نکنید.

خرید لپ تاپ بدون ضامن برای گیمینگ

بهترین لپ تاپ گیمینگ

دنیای بازی‌های کامپیوتری دنیای پر‌خرجی است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم به دلیل قدرت بالا و ظاهر فانتزی که دارند همیشه در بین لپ‌تاپ‌های گران قیمت طبقه‌بندی می‌شوند.

برای اینکه بتوانیم بازی‌های مختلف را با کیفیت بالا بر روی لپ‌تاپ تجربه کنیم، نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند و صفحه نمایشی با کیفیت داریم. پورت‌های متنوع برای اتصال لوازم جانبی گیمینگ هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک لپ‌تاپ گیمینگ خوب باید سیستم خنک‌کننده قوی داشته باشد. این امکان برای انجام بازی به مدت زیاد ضروری است. سخت‌افزار قدرتمندی که در حال پردازش‌های سنگین برای اجرای بازی باشد، حرارت زیادی تولید می‌کند. به همین دلیل معمولا لپ‌تاپ‌هایی که برای بازی ساخته می‌شوند، فن‌های بزرگ‌تر و بیشتری دارند.

در بین تولید‌کنندگان لپ‌تاپ برند‌های ایسوس و ام اس آی سری گیمینگ را تخصصی تولید می‌کنند. همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیم برند ایسوس است. البته محصولات این برند که برای گیم ساخته می‌شوند، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. اما شما می‌توانید در کنار خرید نقدی، به روش اقساطی و خرید لپ تاپ بدون ضامن هم فکر کنید و خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس را در گزینه‌های خود داشته باشد.

حتما بخوانید:  شرایط خرید قسطی کنسول بازی چگونه است؟

برندهای پرفروش لپ‌تاپ و محاسبه خرید لپ تاپ بدون ضامن

یکی از راه‌های بررسی لپ تاپ‌های پرطرفدار، بررسی پرفروش‌ترین محصولات است. به همین دلیل پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌هایی را که وجود دارند، بررسی کرده‌ایم.

لپ‌تاپ‌های ایسر

اگر برای خرید لپ‌تاپ مورد نظر خود با کمبود بودجه مواجه هستید و می‌خواهید تنها ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان برای تهیه کالای مورد نیازتان هزینه کنید، لپ‌‌تاپ ‌۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire3 A315-56-356N-B پیشنهاد خوبی برایتان است.

این نوع لپ‌تاپ با پردازنده Core i3، رم ۸ گیگابایتی و با قیمت حدودا ۱۳ میلیون تومان (آبان ۱۴۰۱)، یک گزینه‌ مناسب برای لپ‌تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی است و نیاز شما را کامل برطرف می‌کند؛ پس شما می‌توانید با خرید یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه هم از امکانات آن برای امور دانشجویی استفاده کنید، هم از دنیای تکنولوژی عقب نمانید.

ضمنا ما در ادامه از نحوه خرید لپ‌ تاپ بدون ضامن صحبت کرده‌ایم تا به راحتی برای خرید هر لپ‌تاپی که تمایل داشتید، اقدام کنید.

لپ‌تاپ‌های لنوو

اگر برای خرید لپ‌تاپ دانشجویی، برند خاصی مد نظرتان نیست و کارایی و کیفیت همراه با قیمت مناسب، برایتان اهمیت دارد، لپ‌تاپ‌های لنوو در سری‌های مختلف می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

این لپ‌تاپ‌ها از ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار موجود هستند و شما می توانید با بودجه‌ای که در نظر دارید و همچنین بررسی موارد مهم، یکی از لپ‌تاپ‌های لنوو را انتخاب و خریداری کنید.

برای مثال لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – TTF، با پردازنده مرکزی Core i3، رم ۱۲ گیگابایت و هارد ۱ ترابایت  SSD ۲۵۶ با قیمت حدودا ۱۵ میلیون تومان (آبان ۱۴۰۱)، می‌تواند گزینه خوبی برای شما دانشجویان باشد.

لپ‌تاپ‌های ام اس آی

یکی از برندهایی که برای خرید لپ‌تاپ دست‌کم یک‌بار شنیده‌ایم، ام اس آی است. لپ‌تاپ‌های این برند قدرت زیادی دارند و از این لپ‌تاپ‌ها علاوه بر کارهای روزمره و دانشجویی، در کارهای صنعتی و حرفه‌ای هم استفاده می‌شود.

لپ‌تاپ‌های ام اس آی در بازه قیمتی ۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند که با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان می‌توانید یکی از لپ‌تاپ‌های مدل ام اس آی را انتخاب و خریداری کنید.

به طور مثال لپ تاپ ام اس آی مدل Modern 15 A10RBS، با پردازنده Core i3، نمایشگر فول اچ دی، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD با قیمت حدودا ۲۰ میلیون تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید لپ‌تاپ بدون ضامن باشد.

لپ‌تاپ‌های ایسوس

همه ما خوب می‌دانیم که برند ایسوس یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای لپ‌تاپ است. زمانی که نام این برند به گوشمان می‌خورد، قیمت بالا برایمان تداعی می‌شود؛ در حالی که لپ‌تاپ‌های ایسوس از ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان در بازار کالاهای دیجیتال موجود هستند و این شما خریداران هستید که مدل مورد نیاز را با قیمت مورد نظر انتخاب و خریداری می‌کنید.

لپ‌تاپ‌های ایسوس سخت‌افزارهای قوی و خوبی دارند و نسبت به سایر لپ‌تاپ‌‌ها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. شما می‌توانید لپ‌تاپ مورد نظرتان را از مدل‌‌های سری‌ ذن بوک ایسوس انتخاب کنید تا تجربه خرید دلچسب بهترین لپ‌تاپ را به دست آورید.

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل ZenBook UM425UA-KI174، با پردازنده مرکزی ریزن ۵، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD با قیمت حدودا ۲۵ میلیون تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

البته لازم به ذکر است که لنوو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، همیشه یکی از پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ است. این برند مدل‌های مختلف با امکانات متنوعی تولید می‌کند. در صورتی که تمایل به تهیه لپ تاپ بدون ضامن از محصولات این برند را دارید، می‌توانید برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ لنوو از سایت لندو وام بگیرید و از فروشگاه‌های آنلاین مختلف خرید کنید.

اگر هنوز نمی‌دانید چگونه باید فرآیند دریافت وام از لندو و خرید لپ تاپ بدون ضامن از فروشگاه‌های طرف قرارداد آن را انجام دهید، اصلا نگران نباشید! ما در بخش پایانی به شما توضیح می‌دهیم شرایط دریافت وام لندو چیست و چگونه می‌توانید از این سامانه خرید کنید.

البته روش‌های دیگری هم برای تهیه لپ‌تاپ وجود دارد، مثل خرید نقدی، خرید لپ‌تاپ دست دوم یا خرید لپ تاپ بدون ضامن که در ادامه آن را بررسی کرده‌ایم.

خرید لپ تاپ بدون ضامن نو یا دست دوم؟

خرید اقساطی لپ‌‌تاپ به‌صرفه‌تر است یا لپ‌ تاپ دست دوم؟

ممکن است برای اینکه بودجه خود را کنترل کنید به فکر خرید اقساطی لپ تاپ و یا خرید کالای دست دوم باشید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، این دو مورد را بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ دست دوم در بازار به راحتی پیدا می‌شود. چون معمولا افراد پس از مدتی می‌خواهند لپ تاپ خود را به‌روز کنند و به همین دلیل به فکر فروش آن می‌افتند.

قیمت‌های مختلفی هم در آگهی‌های فروش به چشم می‌خورد. اما خرید لپ‌تاپ دست دوم ممکن است انتخاب خوبی نباشد. چون شما در هنگام خرید هرگز متوجه نخواهید شد که این لپ‌تاپ چه مشکلاتی دارد و خیلی از مشکلات پس از یک یا دو هفته کارکرد خود را نشان می‌دهند.

همچنین استفاده‌ای که شما از آن محصول خواهید کرد با نفر قبلی تفاوت دارد. شما چند کار سنگین را با لپ تاپ انجام می‌دهید ناگهان متوجه صداهای اضافه، داغ کردن بیش از حد و کندی و ناتوانی آن محصول می‌شوید. البته شاید مشورت با یک کارشناس کار را کمی راحت‌تر کند اما باز هم خرید لپ تاپ دست دوم همیشه با ریسک همراه است. پیشنهاد می‌شود که اگر بودجه کافی برای خرید نقدی ندارید، به جای خرید لپ‌تاپ دست دوم، آن را به صورت قسطی بخرید. چون در این روش کالای نو و بدون کارکرد دریافت می‌کنید.

برای آنکه لپ‌تاپ‌های دست دوم را با کیفیت بخرید:
برای خرید لپ‌تاپ استوک هم می‌توانید به سامانه لندو مراجعه کنید و با مشاهده فروشگاه‌هایی که لپ‌تاپ استوک عرضه می‌کنند و همچنین دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی از لندو، خرید خود را انجام دهید.
کافیست وارد سامانه خرید اقساطی لندو شوید و در لیست فروشگاه‌ها، فروشگاه‌هایی که به فروش کالای دست دوم می‌پردازند پیدا کنید. البته ما در بخش پایانی این مطلب از نحوه دریافت وام لندو و خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد آن صحبت کرده‌ایم. پس تا انتها همراه ما باشید!

اگر می‌خواهید از روش خرید قسطی برای تهیه لپ تاپ بدون ضامن خود بهره ببرید، می‌توانید از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده این خدمت استفاده کنید. در ادامه در این باره بیش‌تر توضیح داده‌ایم.

خرید اقساطی به دلیل تهیه کالای نو و به‌روز، گزینه بهتری نسبت به خرید استوک است. همچنین شما بودجه خرید خود را هم کنترل کرده‌اید و با پرداخت ماهیانه اقساط، هزینه نهایی را پرداخت می‌کنید.

در این روش دیگر نیاز نیست تا تمام هزینه را به یک‌باره پرداخت کنید و با فشار مالی روبه‌رو شوید. همچنین از آنجایی که تورم موجود در کشور همیشه از سود پرداختی بیشتر است، خرید اقساطی می‌تواند یک روش خرید با صرفه اقتصادی محسوب شود.

حتما بخوانید:  مزیت‌های خرید اقساطی از طریق وام خرید کالا

نحوه خرید لپ تاپ بدون ضامن و چک

پلتفرم‌های متعددی هستند که خدمات خرید اقساطی را ارائه می‌کنند. اما هرکدام شرایط خاصی دارند که خیلی از این شرایط برای مشتری آزار دهنده است.

لندو به عنوان یک پلتفرم با تجربه در زمینه ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی، برای خرید اقساطی آسان‌ترین شرایط را ارائه می‌دهد. خرید لپ تاپ بدون ضامن می‌تواند کار شما را بسیار آسان کند. چون در این روش نه تنها نیازی به ارائه ضامن نیست، حتی بدون چک و فقط با ارائه سفته الکترونیکی، می‌توانید قسطی خرید کنید. یعنی شما برای ضمانت، سفته ارائه می‌کنید و تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون تومان از لندو وام خرید اقساطی می‌گیرید.

شرایط دریافت وام لندو و خرید لپ تاپ بدون ضامن

ما در این قسمت پایانی به شما می‌گوییم که چگونه با مراجعه به سایت لندو اطلاعات بیشتری به‌دست آورید و نسبت به ثبت‌نام خرید قسطی لپ تاپ اقدام کنید.

  • در وهله اول لازم است شما وارد سامانه لندو شوید؛
  • سپس در سایت لندو ثبت‌نام کنید؛
  • بعد از آن باید فروشگاهی را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن خرید اقساطی انجام دهید؛
  • حالا نوبت به مشخص کردن مبلغ وام شما می‌رسد که از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید درخواست وام دهید؛
  • همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اقساط خود را طی چند ماه پرداخت خواهید کرد؛ چرا که شما می‌توانید اقساط وام ۲۰ میلیونی خود را ۶ ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه پرداخت کنید؛
  • حالا تمام مدارک خود را در سایت آپلود می‌کنید تا اولین نوبت اعتبارسنجی مدارک و حساب شما انجام شود؛
  • سپس در بانک آینده افتتاح حساب کنید که حتی این مرحله هم از منزل به صورت کاملا الکترونیکی از طریق اپلیکیشن کیلید، انجام می‌شود و هیچ نیازی به حضور فیزیکی شما نیست؛
  • این مرحله که یکی از مهمترین مراحل ثبت‌نام وام و خرید اقساطی اینترنتی از سامانه لندو است، خرید سفته و امضای آن‌هاست که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ می‌پرسید چگونه؟ برای این کار کافیست از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده، سفته‌ها را بخرید و بعد از آن نرم‌افزار آینده‌ساین را دانلود و نصب کنید و از این طریق امضای الکترونیکی خود را ثبت کنید؛
  • سپس قرارداد اعطای وام برای خرید اقساطی اینترنتی را از طریق امضای الکترونیکی، امضا کنید؛
  • بعد از واریز پیش‌پرداخت، وام لندو در اختیار شما قرار می‌گیرد؛
  • در آخرین مرحله هم وام شما به شکل یک کد تخفیف صد درصدی به ارزش وام درخواستی، در اختیارتان قرار می‌گیرد؛

حالا که با فرآیند دریافت این وام راحت برای خرید لپ تاپ بدون ضامن آشنا شدید، خالی از لطف نیست که بدانید با کمترین میزان سود عرضه می‌شود و شما به راحتی بین ۵ تا ۱۴ روز می‌توانید این وام را دریافت کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

سوالات متداول درباره خرید لپ تاپ بدون ضامن

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ را از میان کدام برندها انتخاب کنیم؟

بهترین لپ‌تاپ را برای بازی از میان ۲ برند ام‌اس‌آی و ایسوز انتخاب کنید؛ چرا که منابع سخت‌افزاری بسیار خوبی دارند و می‌توانند کارتان را راه بیندازند.

موقع خرید لپ‌تاپ استوک، به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

۳ ویژگی مهم برای خرید لپ‌تاپ شامل سی‌پی‌یو یا همان پردازنده، رم یا همان سرعت دستگاه و اس‌اس‌دی یا همان هارد لپ‌تاپ می‌شود. حتما حواستان باشد این سه مورد را بررسی کنید و از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید؛ هرچند که سایر ویژگی‌ها مثل: بدنه، باتری و… هم اهمیت زیادی دارد و لازم است دستگاه از این نظر هم بررسی شود.

 موقع خرید لپ‌تاپ، کدام لوازم جانبی را همراه با آن تهیه کنیم؟

۳ مورد از مهم‌ترین لوازم جانبی لپ‌تاپ عبارتند از: کیف لپ‌تاپ، روکش آن و تمیزکننده صفحه‌نمایش لپ‌تاپ.

ad here
توسط بهار باقریان 171 نوشته

برچسب ها:
0
داریوش ۱۴۰۱/۰۶/۱۷

سلام .من میزنم میگه اعتبار شما صفر.واقعا چرا؟؟.بعد از ۴۷سال زندکی تا به امروز نه وام داشتم نه قسط.سوپر حقوق میگیرم و بدهی هم ندارم..بدون اینکه سندی و مدرکی ارائه کنی میگه شما هیچ ارزش نداری.چرا

    زهرا پورمقدم ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

    سلام وقتتون بخیر.
    دوست عزیز فکر میکنم سوتفاهم برای شما ایجاد شده. اگه منظورتون از اعتبار، نمره اعتبار لندو هست که توی حساب کاربریتون مشاهده میکنید، اون بر اساس عملکرد مشتری‌های لندو بعد از دریافت وام هست و ارتباطی به موضوعاتی که شما میگید نداره. اعتبارسنجی که توسط بانک انجام میشه هم بر اساس سیستم بانک مرکزیه و لندو دخل و تصرفی توش نداره.
    شما درخواست وامتون الان توی چه مرحله‌ایه؟